Jump to content

Cod eroare egr+debitmetru aer e91 318d


Recommended Posts

Am o problema la masina care se manifesta aleatoriu,cam des in ultima vreme si anume dupamiaza cand plec de la servici,la prima intersectie cand incetinesc si dau sa plec de pe loc ,motorul se gatuie,nu mai trage,efectiv abia plec,da in nas,dupa aia nu mai are nimic,am observat ca dimineata cand plec nu face,problema s-a accentuat de cand a venit caldura.Am pus testeru pe ea ,am 3 erori una pe debitmetru aer si doua pe egr,le-am sters,a doua zi am gasit aceleasi erori,s-a mai lovit cineva de asa ceva?Intre timp am comandat debitmetru,luni il pun sus sa vad ddaca mai da eroare,daca persista am sa caut un egr sa il schimb.Parca si masina nu mai trage calumea,e puturoasa.
Link to comment
Share on other sites

@enders ce coduri de eroare aveai pe tester?Am vorbit cu cineva si spunea ca debitmetrul defect imi poate influenta mersul defectuos al egr-ului,pe cand egr defect nu ar avea treaba cu debitmetrul,o iau pe rand. Edited by ADRIAN HD
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu codurile de eroare, nu eu am pus testerul pe ea :(

 

Aveam

Exact aceeasi simptoma ca si tine, se ingatuia, prima oara am crezut ca am "bagat "eu in viteza gresita.

Dar dupa

2 sapt nu mai reuseam sa plec cu ea de pe loc.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by enders
Link to comment
Share on other sites

In alta ordine de idei,ma gandesc un pic si la egr sa nu fie bulit,am urmarit pe tester cum lucra el,la relantiu imi arata undeva pe la 13% (deschis-inchis)iar pe masura ce acceleram valoarea urca pana pe la 28-30%apoi arata 0%...nu prea stiu cum lucra egr-ul dar am inteles ca pe masura ce accelerez trebuie sa urce acea valoare spre 100%.
Link to comment
Share on other sites

Mda..am schimbat debitmetru cu unul nou,nu mai pot pleca de pe loc ,da in nas la orice plecare de pe loc,tremura, scade turatia ,zici ca o bagat dracii in ea,dat jos ,facut retur si asteptam altul,dupa ce sa montat debitmetru vechi masina merge bine dar genereaza aceleasi coduri de eroare.Am comandat un bosch, initial luasem Facet.
Link to comment
Share on other sites

Am facut si readaptare dar degeaba...am urmarit pe tester cum lucra debitmetrul,cu asta nou lucra cam haotic ,adica turand motorul masa de aer admisa urca frumos constant,pe cand valoarea data de maf urca f.greu mai ales in primele 500 ture dupa relanti,moment in care -i dadea in nas,cu debitmetru vschi cele 2 valori urcau cam impreuna.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Salutare colegi . Am un e90 318d LCI 2009, imi poate spune careva care a scos EGR-ul cum a procedat ? am ajuns la faza in care sa-l rotesc, l-am rotit ,dar de acolo a ramas intepenit. Nu vrea sa iasa nicidecum. Am trade de el in toate modurile si nimic. Aveti idei? Va multumesc !
Link to comment
Share on other sites

Cum se roteste EGRul?

Este prins in patru suruburi de admisie; doua deasupra accesibile, doua dedesupt de 3 (trei) ori mai greu de scos.. ;).

Apoi este o clama metalica in lateralul sau care trebuie slabita aproape la maxim ca sa iasa de pe gulerul ala..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.