Jump to content

Se mai simte urcarea in primele trepte de viteza dupa schimbarea uleiului?


cristiancc

Recommended Posts

Desigur, uleiul de transmisie auomata. Ma intereseaza daca se mai simte mica smucitura la trecerea in treptele 1-2 si 2-3. Am mers cu audi si passat si nu se simte nimic. La bmw pare o problema comuna.

 

F30, nu s-a simtit nicio smucitura.

Cei drept am schimbat uleiul la 110.000 km.... si nici inainte nu avea vreo simptoma de "smucitura"

Edited by ggeorge
Link to comment
Share on other sites

Cam acelasi comportament il are si a mea, desi de cand s-a incalzit afara, nu se mai simte deloc chiar si la prima plecare dimineata. Nu pot sa-i zic smucitura cu nu este, doar ca se simte trecerea din tr. 1 in tr a 2-a si asta doar cat a fost frig afara, luna februarie si inceputul lunii martie. In principiu se simtea doar in primul kilometru parcurs, dupa care nu se mai simtea nimic. Am observat ca se simte doar cand schimba f jos, undeva la 1600rpm. Daca accelerezi ceva mai tare, dupa care cutia schimba undeva dupa 2000rpm, atunci chiar si cand e frig afara si la prima plecare de dimineata, nu se mai simte acea trecere din prima in a doua treapta. Acest lucru tine de turatia motorului, temperatura uleiului din cutie, acesta fiind principalul factor si la fel inclin sa cred ca si vibratiile de la motor au de asemenea o influenta. A mea mi se pare ca vibreaza ceva mai tare la rece, ca acele vibratii n-ar trebui totusi sa se resimta, de aceea in perioada urmatoare vreau sa schimb tampoanele de la motor si sa vad daca se imbunatateste ceva in acest sens. Eu am 132000Km si sper ca spre finalul acestui an sa-i schimb uleiul atat in CV cat si in cutia de transfer, fiind xdrive. Pe de alta parte acum cateva sapt am stat pt o sapt in Germania si am avut inchiriata o Skoda Ocativa 3 2TDI cu CVA DSG. La bord avea doar 28000Km. Desi la asta, cel mai de jos cutia schimba undeva la 1900rpm(deci mult mai sus), dimineata la prima plecare se simtea si la aceasta trecerea din tr. 1 in tr. a 2-a. Sa nu mai zic ca era f violenta la plecare, dar mai ales cand retrograda in prima treapta si dupa care trebuia sa accelerezi din nou. Tot timpul erau astfel de socuri, lucru care la F10 niciodata nu s-au simtit intr-un asemenea mod ca si la aceasta cutie DSG. Nu erau socuri ale cutiei pe retrogradare, ci mai mult din cauza turatiei poate prea mari pt treapta 1. Cel mai bine se simte la o masina cu cutie manuala, atunci cand franezi si trebuie sa retrogradezi dintr-o treapta superioara pana in prima treapta.
Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu update de soft cu resetarea transmisiei. Revine la comportament dupa un timp. Resetarea se poate face si manual.

Am.mers cu passat din 2013 dsg si audi a4 tiptronic 2011. Nu se simte nimic nici la rece.

Senzatia e de fapt ca in momentul in care schimba, masina nu mai accelereaza (o fractiune de secunda) si cand cupleaza treapta de viteza atunci simti ca te impinge de la spate. Deci nu e constanta accelerarea.

Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu update de soft cu resetarea transmisiei. Revine la comportament dupa un timp. Resetarea se poate face si manual.

Am.mers cu passat din 2013 dsg si audi a4 tiptronic 2011. Nu se simte nimic nici la rece.

Senzatia e de fapt ca in momentul in care schimba, masina nu mai accelereaza (o fractiune de secunda) si cand cupleaza treapta de viteza atunci simti ca te impinge de la spate. Deci nu e constanta accelerarea.

 

Din cate-am putut observa aceasta trecere la rece din tr1 in 2 se simte la majoritatea. As fi curios la o masina relativ noua, daca la fel se resimte. S-ar parea ca si aceasta "trecere" face parte tot din categoria: "asa fac toate".

Link to comment
Share on other sites

Salutare, de curand am achizitionat si eu un BMW seria 5 E60 si tocmai ma intrebam daca este normal cand e la rece sa se simta un pic de soc cand trece din treapta 1 in treapta 2, exact asa e si la mine, daca o turez putin mai tare si schimba pe la 2000 nu se mai simte nimic. Are 325000km dar sa facut recent schimb de ulei la cutie, inclusiv baie ulei,convertizor filtru. Acum ca am vazut ca e ceva normal m-am mai linistit :D. Imi place la nebunie masina asta :hyper: Edited by Borota
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am luat masina la 300.000km si aveam soculetze sale zic. Acum ma apropii de 600.000 interval in care am schimbat uleiul de 3 ori la cutie. Este un E61 din 2006. Nicio reparatie la cutie. Trebuie s o simti la picior, cel putin eu stiu cum sa accelerez dimineata mai usurel pana se incalzeste. Apoi mers normal spre sportiv. Plus tras la remorca odata pe saptamana.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.