Jump to content

De la 316i la 320d


Frenzy_Bimmer.01

Recommended Posts

Salut!

 

Ăncep prin a ura un cĂŁlduros si sincer La Mulți Ani!

 

Cum spun si in titlu de ceva timp mĂŁ bate un gând sa ĂŽmi schimb mașina de la E46 316i fl la 320d nfl sau fl. Am gĂŁsit câteva anunțuri interesante si ĂŽntreb persoanele care au avut un diesel sau care au unul sa ĂŽmi ofere câteva detalii.

 

In afara de probleme comune pe care le știu ca le-ar avea daca mai sunt si altele de știu, alt motor, alta putere. Voi cei care le aveți ce puteți spune.

 

Graba si ne experiența sau spus cuvântul si m-am ales cu un BMW cu multe probleme, totodatĂŁ pot spune ca a fost singura mașina care mĂŁ fĂŁcut sa zâmbesc.

 

Off-topic "Mașinile acestea au viatĂŁ in ele, au ceva unic, indiferent de cat de supĂŁrat as fi nu mĂŁ pot abține." :-) :-) :-D

 

 

 

 

Mulțumesc anticipat!

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Indiferent de problemele pe cate le ai la masinĂŁ, ele se pot rezolva ĂŽn timp Âşi cu ceva bani. Sincer, nu cred cĂŁ o altĂŁ maÂşinĂŁ iți va rezolva problemele pe viitor.DacĂŁ chiar vrei altceva, cred cĂŁ va trebui sĂŁ iei pe cineva priceput cu tine.Foarte mult ține Âşi de prețul maÂşinii, cât Âşi de cel care o vinde.
Link to comment
Share on other sites

Mersi, voi tine cond de opinia ta.

 

Indiferent de problemele pe cate le ai la masinĂŁ, ele se pot rezolva ĂŽn timp Âşi cu ceva bani. Sincer, nu cred cĂŁ o altĂŁ maÂşinĂŁ iți va rezolva problemele pe viitor.DacĂŁ chiar vrei altceva, cred cĂŁ va trebui sĂŁ iei pe cineva priceput cu tine.Foarte mult ține Âşi de prețul maÂşinii, cât Âşi de cel care o vinde.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit ca si un 320d va trebui "pus la punct". Doar ca mult mai scump decat 316i-ul. Daca iei un nfl si pica pompa de injectie, vreo 2 injectoare si turbina deja de banii aia iti mai luai una. Ia in calcul si faptul ca 320d-urile e46 de pe piata au km dati inapoi enorm, majoritatea au 400-500k km.Ce probleme ai mai exact la masina actuala?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa reconstruiesc tot motorul pentru ca nu stiu exact ce are, din parer,i opini pe la asa zisi mecanici : ba ca are o biela, ba ca ar fi vanosul, ba ca sunt cuzineti, ba semeringurile. Nu am primit o informatie la sigur ca sa stiu despre ce ar fi vorba. Eu merg pe vanos pentru ca erorile la testare par a avea legatura numai cu vanos-ul.

 

Trebuie sa schimb "shadow line-ul" ca deja pe spate deja a inceput sa se desprinda si ar mai vopsirea masini, am zgarituri si mici portiuni unde vopseaua a inceput sa se bubeze.

 

Acestea ar fi mai importante: o sa mai urmeze discuri si placate, suspensii, bucsaraie si consumabilele.

 

Masina nu e atata de praf precum generalizez eu. Eu le vad enorme problemele. Intr-un an si jumatate de cand o am eu nu am investit decat in consumabile, o bobina de inductie, vas expansiune, si macara geam fata. Atata in rest nimic.

Edited by Frenzy_Bimmer.01
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.