Jump to content

2nd BMW F30


Merlin21

Recommended Posts

Ai tu o toleranta mai mare la asa ceva.

Am vazut/mers vreo ...minim 12.. F30, la toate era sesizabil nivelul de finisare/calitate. Acum ca am mers mai mult cu a mea, imi este si mai evident la asta.

Despre ce vorbim.. masina NOUA in showroom scartie plasticele in toti dracii, in consola centrala...

 

Sau poate era a ta vreo editie speciala... noise free... :laugh:

 

Zici de negru mat, ai fi vrut sa fie lucios? :hyper:

Edited by Merlin21
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Discutia asta era relevanta daca le configuram de noi.

Asa....

 

E negru, e basic.. vine din fabrica standard, asta e.

Trebuie sa recunosc ca nu e ceva extravagant, cum ai avut tu. :rolleyes:

 

AC este automat, nu este bi-zona. Dar daca aste este criteriul tau de achizitie al unei masini.. nah, fiecare cu gusturile lui. Bi-zona aveam si pe E92 (nu cred ca am setat vreodata temperatura diferita stanga-dreapta, asa ca in nici un caz nu il regret), prefer acum display-ul extins, head-upul, cutia automata, 184 in loc de 163, etc..

Edited by Merlin21
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu este asa, poti alege si ulterior o configuratie care sa ti se potriveasca, nu stiu daca masina mea era mai dotata sau nu, la 18.000 gaseam si eu una sportline la autohus dar fara garantie si cu un card de km la activ, eu am ales altfel, o masina ok luata din reprezentanta cu istoric si un singur proprietar...

sa o stapanesti sanatos thumbsup.png

 

PS

163 vs 184 nu spune tot, stii si tu

Edited by BOASKA
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

In sfarsit poze si cu interiorul :D, dupa cate ai trecut cu ultima masina cred ca simti nevoia sa nu-I faci prea multe, eu asa as proceda. Apa paie si bataie :D

 

Jantele pe 16 nu arata rau, dar par mai mici din cauza talonului mai mare, parca are 60 ..fata de 55 cat are e90..

 

Inca visez si eu la un f30 dar o sa mai stau cu e90 macar un an..maxim 2..

Link to comment
Share on other sites

nu este asa, poti alege si ulterior o configuratie care sa ti se potriveasca, nu stiu daca masina mea era mai dotata sau nu, la 18.000 gaseam si eu una sportline la autohus dar fara garantie si cu un card de km la activ, eu am ales altfel, o masina ok luata din reprezentanta cu istoric si un singur proprietar...

sa o stapanesti sanatos thumbsup.png

 

PS

163 vs 184 nu spune tot, stii si tu

 

 

am ales ulterior in functie de ce cautam. trapa si head up, nu inchisa la culoare si automata si nu 163. asta a contat pt mine.

daca vroiai sa evidentiezi ceva.. si care ma doare sunt scaunele incalzite. e prima mea masina fara asa ceva si tot caut solutii.. acolo ti-as fi dat dreptate. Aa, si pachetul de lumini mi-l mai doream, in rest nimic altceva.

 

Legat de poze, da.. nu stiu de ce nu prea i-am facut. Sa stii ca ma ocup de ea la fel de mult, poate chiar mai mult decat de E92, daca nu e vreo urgenta, doar eu o spal + protectii, interiorul il fac la 2 saptamani. Imi place f mult ca fata de cealalta asta e chiar impecabila, in interior nu are nici macar o urma, e ca noua si exteriorul e la aproape la fel.

Nu e ca la E92, acolo mi-am dorit, mi-a placut modelul de cand a aparut.. Aici am ales din ce exista pe piata ca modele si ce se incadra in buget.

Daca aveam un seria 6, probabil puneam minim o poza in fiecare zi. :laugh: Cred ca si un seria 2 pana la urma. Nu pot sa neg avantajele unui sedan, dar.. I am more a coupe man myself sa zic asa..

 

Incerc sa ma ocup si de brizbrizuri cum zice colegul, (trebuie sa vina pedalele, un volan M, un trim central schimbat si jante) dar o sa le fac in timp. Pe asta o privesc mai mult ca o masina decat o pasiune.. Prioritizez alte pasiuni fata de ea.

 

 

Si da, mai e si ce zici tu.. dupa E92, probabil traiesc si cu frica ca o sa bag bani oricum in ea cand o sa pice diverse si nu as vrea sa bag si extra. Singurul retrofit pe care l-as face ar fi scaunele incalzite.

 

In rest da, fix asa, apa paie si bataie, merge chiar bine si sper sa o tina :laugh:

Edited by Merlin21
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si ceva schimbari.

 

Am luat un set de style 392 (erau primele pe lista mea) f multumit de cum arata acum in exterior.

Jantele sunt ca noi, nu au julituri, nu sunt strambe, sunt ce trebuie.

Acum urmeaza supriza totala.. cu jantele astea si cu ruflat pe ele, masina a devenit confortabila, ireal dar adevarat :hyper:

Singura logica este ca probabil am vreo 3 presiune in cele de iarna, altfel nu imi explic.

 

Whats_App_Image_2017-06-12_at_13.35.33.jpg

 

si am pus si pedalale, interiorul este aproape gata, mai vreau plasticul de la consola centrala de lci, cel negru lucios si volan M.

 

pedale.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ok, sa incep cu prima problema.

 

De cand am schimbat rotile, la primul drum lung, am inceput sa aud pocnituri la viteze mici. Ele apar la franare, accelerare, luat de volan sau nu. Zgomotul este unul metalic, si il face dupa aproximativ 20 km.

Zgomotul nu este din caseta, il face si cu masina oprita si cu ea pornita si pe drum drept fara sa iau de volan. Am avut caseta defecta la E92(tot electrica) si nu e deloc la fel.

Daca merg doar in oras, gen 10km pana la munca, nu face deloc.

Amortizoarele sunt destul de duse, trebuie sa le schimb, dar poate sa fie de la ele? Zgomotul apare si cu masina oprita, cand te lasi pe fata, pe fiecare amortizor in parte si se propaga in toata masina. Se simte in podea si volan, peste tot.

 

Service-ul unde am fost, mi-au spus ca nu au mai vazut asa ceva pana acum si sa schimb amortizoarele, ca oricum sunt duse.

Problema este ca nu am gasi nicaieri amortizoare, zici ca e vreun ferari. NU exista pe stoc amortizoare pt F30 de nici un fel, nici un producator in toata tara.

Ceea ce ma face sa cred ca ori nu se duc asa usor deci problema nu este de acolo. Masina are 3 ani, 154k si a mers numai cu roti pe 16. Sa se duca asa de repede? Am un coleg cu un F30 de 4ani 190k si amortizoarele lui sunt mult mai tari.

 

Ce as vrea e o rcomandare de un service destul de competent care sa isi dea seama de problema.

 

Am tot citit si pe forumuri in afara ca la noi mai nimic si acolo lumea se plange de caseta de directie, dar la ei zgomotul apare la denivelari mari si cand iau de volan intr-o directie anume si doar in mers.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hmm, deci pana la urma o masina luata pe criteriul optiunilor extra si fara o inspectie tehnica in prealabil mai are si Probleme cateodata..... acum exista 2 optiuni , ori e la vanzare ori o repari

 

Acum am inteles de ce am primit minusuri mai sus :thumbsup:

 

 

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Problema este ca nu am gasi nicaieri amortizoare, zici ca e vreun ferari. NU exista pe stoc amortizoare pt F30 de nici un fel, nici un producator in toata tara.

Nu o sa gĂŁsești amortizoare in țarĂŁ, nici ĂŽn stoc, nici pe comandĂŁ.

Am cautat pe la toate magazinele online, service uri etc. Toți ĂŽmi spuneau ca exista doar originale pt F30.

Le am comandat din Germania, Bilstein B4.

Flanșe și protecții am luat Sachs.

Putin peste 3000 lei a costat totul.

 

La 150000 km mi se pare normal sa schimbi amortizoarele, sunt totuși consumabile. Fa și un test ĂŽnainte, vezi ce valori ai.

Edited by coldone
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Da, asa am gasit si eu tot in afara Bilstein.

Deci asa o sa fac pana la urma, nu mai are rost sa astept.

Ma gandeam sa merg pe Bilstein si la flanse si restul.

 

 

Boaska, esti plictisit tare si mai vb si in necunostinta de cauza, masina a fost verificata la BMW in tara, ca de obicei esti pe langa.

si acum sincer, trebuie sa fii usor retard (sau poate sa nu ti-o permiti) sa vinzi masina pt niste amortizoare, dar nimic nu ma mai mira.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Boaska, esti plictisit tare si mai vb si in necunostinta de cauza, masina a fost verificata la BMW in tara, ca de obicei esti pe langa.

si acum sincer, trebuie sa fii usor retard (sau poate sa nu ti-o permiti) sa vinzi masina pt niste amortizoare, dar nimic nu ma mai mira.

 

Ma bucur ca iti permiti, spor la reparat :thumbsup:

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am terminat si epopeea cu amortizoarele.

A durat 5 saptamani pana am facut rost de piese, le-am schimbat (flanse si amortizoare).

Zgomotul a disparut, nu mai exista, am facut si geometria, totul ok acum.

 

Ca si diferenta, masina este f comfortabila, amortizeaza incredibil de bine, cu tot cu runflat. Downside, e ceva mai barca..

Am mers pe Bilstein B4 si desi ei zic ca sunt ca cele stock, cred ca B6 sunt de fapt ca cele stock.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Amortizoare Bilstein B4, flanse lemforder aprox 1400 piesele.

Manopera 300

Geometrie 190.

 

Nici nu stiu daca sa ma bucur sau nu ca nu are si suspensie reglabila. Amortizoarele sunt f scumpe si pe OEM dar acum parca simt nevoia de ceva mai rigid in afara. Pt oras e perfecta, dar in afara, ar fi mers ceva mai rigid.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Multumesc pt raspunsuri.

 

Stiu ambele topicuri, acolo am vazut prima oara trim-ul.

Problema este urmatoarea, nu am led de cupholder, si nu am nici pachetul de lumini incat sa am lumina la pedale.

M-am uitat peste tot dar nu am alta idee.

 

@Inside, care este mufa de quadlock?

Link to comment
Share on other sites

de la butonul de unde incui/descui usile.

dar te legi de fir mai in spate, ca atunci cand scoti trimul cu totul, sa nu tragi si firul pus de tine. ca oricum firele care vin in trimul de ventilatie nu ies mult in exteriorul bordului

e doar o idee... desi ai fir de iluminat si in clima/radio controller (sau asa ar trebui)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin cu o problema, de fapt cea mai mare problema a mea cu masina. Lipsa scaunelor incalzite. Nu sunt obisnuit fara si nu prea imi place.

 

M-am tot documentat si am 3 variante.

 

Varianta 1. Sa folosesc scaunele actuale, dar cu plase universale de carbon. Trebuie gasit un loc si pt butoane. Cost in jur de 560ron cu tot cu manopera. Nu stiu nimic de fiabilitate.

 

Varianta 2. Sa folosesc scaunele mele si sa cumpar asa ceva:

https://www.ebay.de/itm/Original-Sitzheitung-Heizmatten-BMW-F30-F31F2-F33-F20-nachrusten-seat-heater/322853556380?hash=item4b2b92509c:g:g7AAAOSwz~pZ9mAD

Nu stiu cat de bine ies dupa, si mai trebuie si un panou de clima nou cu scaune incalzite (asta din pachet e pt clima bizonala) care nu prea se gaseste. Plus manopera si codare. Avantaje ca imi folosesc scaunele mele, care arata impecabil si o sa fie OEM. Cost in jur de 500 si ceva de euro.

 

Varianta 3. Sa cumpar scaune cu totul, cel mai comod, eventual sa fie si sport. Asa stiu ca nu mai umblu la scaune e asezat totul cum trebuie. Problema e ca sunt rare si scumpe (700-800e fara panoul de clima) si mai si raman cu scaunele originale.

 

Nu prea stiu pe care varianta sa merg, nu as vrea sa dau atat de mult pe o singura functie in plus, scaunele mele nu ma deranjeaza, dar nici sa ma risc cu improvizatii, deci astept pareri.

 

Ms.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.