Jump to content

my 325d E90 LCI


vladmury

Recommended Posts

multumesc , parca suna muzica mai bine si usile au un zgomot mai placut la inchidere.

 

Pentru mine acest aspect e important, sa fie usile solide plus ca izoleaza zgomotul de afara un pic.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by vladmury
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o curiozitate, stiu ca in Danemarca, cel putin in Copenhaga masina e cam lux si bicicleta este la putere, si ca se fac eforturi transpuse prin taxe de a directiona populatia spre transportul in comun/bicicleta. Sa nu mai vorbim ca se inceraca in multe orase din lume limitatea utilizarii autovehiculelor diesel.

 

Sunt draconice taxele si asigurarile pentru un asemenea motor, cu o capacitate sensibil mai mare si diesel acolo?

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o curiozitate, stiu ca in Danemarca, cel putin in Copenhaga masina e cam lux si bicicleta este la putere, si ca se fac eforturi transpuse prin taxe de a directiona populatia spre transportul in comun/bicicleta. Sa nu mai vorbim ca se inceraca in multe orase din lume limitatea utilizarii autovehiculelor diesel.

 

Sunt draconice taxele si asigurarile pentru un asemenea motor, cu o capacitate sensibil mai mare si diesel acolo?

 

Dieselul este penalizat la impozitul anual, acesta se calculeaza in functie de consumul masinii mixt. La 320d e90 non fl plateam 1200 euro impozit, la 325d ma costa aprox 800 euro.

 

La benzina costa aprox jumatate cat la diesel taxa anuala. In orase poti sa circuli cu diesel, lumea in copenhaga ia bicicleta din cauza ca au piste de biciclisti oriunde , e mai rapid, mai ieftin. Folosesc masina doar cand ies din oras eventual.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dupa indelungi studii pe e90post am decis sa schimb suspensia care nu ma multumea deloc, prea moale si dadea senzatia de nesiguranta in curbe.

 

La desfacere am constatat ca telescoapele spate curgeau.

 

Masina a primit amortizoare Bilstein B8, flanse noi, Brate fata M3, bielete noi, bielete antiruliu noi, bucsi punte spate M3 .

 

In total a durat 19 ore dat fiind faptul ca puntea spate trebuie demontata pentru a monta bucsile noi.

 

Masina merge exceptional sunt foarte incantat de rezultat, directia a devenit foarte precisa si curbele pot fi abordate la viteza mai mare, deoarece bratele de M3 dau -0,75 extra camber.

 

Azi am curatat si pielea si mi-am reglat frana de mana care prindea prea sus.

 

Drumuri bune :)

 

e8cd2553d7e75d65e4a2f5adb994b30d.jpg

 

329ab243a9d7f5778cab0519ee2bd14c.jpg0dca6f5013624ba1d01049b3fc8c1a68.jpg2c54392d0319a81f02ab6e7a664fadd5.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.