BMWClub: 520XD-G30 - BMWClub

Jump to content


  • 49 Pages +
  • « First
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

520XD-G30 Rate Topic: ***-- 10 Votes

#921 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1750
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 04 December 2020 - 14:49

Deocamdata nu s-a platit avansul. Dar daca totul merge ok, va ajunge la sfarsit de martie.

Da, toata lumea se plange ca ezita cutiile ZF8 la kick down. La fiecare review pe net cu masini din grupul Vag si cutie zf8, este mentionat acest lucru.
3.0tdi are zf8.
A mea e cu dublu ambreiaj si 7 trepte. Sper sa nu fie acelasi lag la kick down.
Oricum, si la Bmw de vreo 2 ani schimb singur vitezele, mai ales cand intru in depasire, pregatindu-mi din timp treapta potrivita.

Nu va fi o problema pt mine daca voi constata acel lag la kickdown pt ca nu va fi cazul la mine sa am nevoie de kickdown

Eu mi-am luat suplimentar de standard si geamuri duble(sau cum s-or numi ele) cu insonorizare.

Probabil o parte din cele 100kg in plus pe care le are A6 cu motorul echivalent cu seria 5 vin si de la o insonorizare mai buna

This post has been edited by edit: 04 December 2020 - 14:59

2

#922 User is offline   jeezy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1080
  • Joined: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Posted 04 December 2020 - 17:15

in modul dynamic (cutia pusa in D nu D/S) si daca nu conduci babeste non stop, zf8 pe audi merge bine, vorbesc din proprie experienta

ps: doar unele 3.0tdi au zf8 la audi, nu toate

pps: faina masina “comandata”. o sa ai cutia s-tronic din ce zici, unii se plang ca e cam dura la schimbat vitezele fata de zf8

This post has been edited by jeezy: 04 December 2020 - 17:16

0

#923 User is offline   RedCap 

  • Dreamer
  • Group: Members
  • Posts: 2244
  • Joined: 10-November 05
  • Gender:Male
  • Location:The Lone Star State

Posted 04 December 2020 - 20:24

View Postedit, on 03 December 2020 - 21:07, said:

@redcap. Am condus motorul de 2 litri diesel si 231cp. Dar nu motorul a fost problema, ci exact cum spuneam, pozitia f inalta la volan si senzatia de perpetua nesiguranta. Renuntand la Velar de frica problemelor tehnice, as fi luat X5 cu motorul asta blind daca nu imi trecea prin cap sa o conduc. O luam orbeste. Sincer sa fiu, motorul mi s-a parut absolut suficient si peste asteptarile pe care le aveam.


Zau ca nu stiu ce X5 ai condus tu de ti-a dat senzatia de nesiguranta la volan. Mie imi pare ca se asterne la drum excelent si sta pe drum ca pe sine. Cu asta am incheiat discutia, sa stapanesti sanatos Audi-ul!
1

#924 User is online   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1735
  • Joined: 17-July 16

Posted 04 December 2020 - 21:59

Sa nu comparam X5 cu Audi A6, diferenta neta in favoarea Audi dtpcdv, mergi cu una sa vezi cum se aseaza la drum, confort, nu vorbesc de motorizare ca nu are greseala, pe cand BMW in ultimii 10 ani e varza.
-3

#925 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1750
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 04 December 2020 - 22:49

Exact. Si nu este vorba doar de A6.

Am gasit la o simpla cautare pe net ca A6 ordinar reuseste 0.98g accelerare laterala, si nimic peste 0.96g pt X5M.

Deci un X5 de rand evident ca e barca indiferent ce suspensii ii pui si ce diferential spate. Asta in raport cu sedan. Suplimentar, un X5 nu este confortabil(prin comparatia cu sedan) deoarece pt a-l face decent pe asfalt trebuie sa ai articulatiile tari, ceea ce nu inseamna confort.
Ce am condus eu era cu suspensii standard, moi, anvelope cu talon de 265/50, frane standard si efectiv simteam ca masina aia si-a propus sa ma omoare. Mai ales ca imi tragea de volan avand lane assist-ul activat, daca nu stateam pe mijlocul benzii sau daca voiam sa schimb banda fara sa semnalizez...si intra intr-un balans tare frumos. Cred ca am mai spus ca pt primii 10km pana m-am invatat cu ea nu am avut curaj sa trec de 130kmh.

La fel si cu zgomotul interior

Ce am observat la X5-ul din test, a fost ca la ralanti si viteze mici, abia se auzea motorul, atat de buna era antifonarea. Masina mea prin comparatie la ralanti si viteze mici e tractor desi are acelasi motor. La 160kmh deja nivelul de zgomot era mult peste masina mea. Evident ca antifonarea buna era necesara la X5 pt a compensa zgomotul aerului si al anvelopelor la viteze mari si ca la 200 sa te poti auzi cu ceilalti in masina.


Singurele avantaje reale pe care le gasesc la X5 sau la orice suv echivalent este ca:
-de frica, te respecta mai mult lumea in trafic. E suficient sa dai semnal si imediat ai priorutare, chiar daca in realitate nu ai.
-pare pt ceilalti ca te-ai ajuns. Practic X5 este in teorie un upgrade peste seria 5.
-ai portbagajul mai mare(nu si spatiu mai mare pt pasageri)
-ai sanse mai mici sa agati masina pe dedesubt, inclusiv cu un eventual obstacol intalnit pe drumuri.
-poti urca pe o bordura pt un loc de parcare mai dificil, loc la care ai renunta cu sedan
-la un impact frontal ai sanse mai mari.

Un al 7-lea avantaj nu gasesc si nici nu-l accept chiar daca il enunta cineva.

This post has been edited by edit: 04 December 2020 - 23:11

1

#926 User is offline   raduron10 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 446
  • Joined: 19-July 18
  • Gender:Male

Posted 04 December 2020 - 22:54

View Postcalinus68, on 04 December 2020 - 21:59, said:

Sa nu comparam X5 cu Audi A6, diferenta neta in favoarea Audi dtpcdv, mergi cu una sa vezi cum se aseaza la drum, confort, nu vorbesc de motorizare ca nu are greseala, pe cand BMW in ultimii 10 ani e varza.


Eu chiar am condus un X5 3.0D, nu sunt vreun fanboy orbit de BMW, dar chiar asa mare diferenta sa fie, m-ai facut curios. Mie mi-a placut X5 si chiar mi-a dat senzatia ca e o masina mai joasa din perspectiva soferului decat era de fapt si se conducea foarte bine, mult peste F15 de exemplu.
3

#927 User is offline   RedCap 

  • Dreamer
  • Group: Members
  • Posts: 2244
  • Joined: 10-November 05
  • Gender:Male
  • Location:The Lone Star State

Posted 04 December 2020 - 23:04

Nu poti compara A6 cu X5... sunt cu totul alte clase. Daca vrei sa compari A6, il vei compara cu seria 5. Nu inteleg postarea ta, comparatia nu are sens.

Cat despre BMW care in ultimii 10 ani sunt varza, da-mi voie sa te contrazic, daca erau asa varza crede-ma ca as fi schimbat marca demult. Anul trecut cand cautam sa imi schimb X6-le am facut un test drive cu un Q8 si am zis pas, nu simt nimic in masina asta, nu simt ca, conduc, hai inapoi la BMW. Si in loc de X6 am sarit la X5. Din punctul meu de vedere Audi nu are nimic in gama lor de masini care sa ma atraga. Dar asta e strict parerea mea, insa e destul de tras de par sa sustii ca BMW in ultimii 10 ani sunt varza.

View Postedit, on 04 December 2020 - 22:49, said:

Exact. Si nu este vorba doar de A6.

Am gasit la o simpla cautare pe net ca A6 ordinar reuseste 0.98g accelerare laterala, si nimic peste 0.96g pt X5M.

Deci un X5 de rand evident ca e barca indiferent ce suspensii ii pui si ce diferential spate. Asta in raport cu sedan. Suplimentar, un X5 nu este confortabil(prin comparatia cu sedan) deoarece pt a-l face decent pe asfalt trebuie sa ai articulatiile tari, ceea ce nu inseamna confort.
Ce am condus eu era cu suspensii standard, moi, anvelope cu talon de 265/50, frane standard si efectiv simteam ca masina aia si-a propus sa ma omoare.

La fel si cu franele si cu zgomotul interior

Ce am observat la X5-ul din test, a fost ca la ralanti si viteze mici, abia se auzea motorul, atat de buna era antifonarea. Masina mea prin comparatie la ralanti si viteze mici e tractor desi are acelasi motor. La 160kmh deja nivelul de zgomot era mult peste masina mea. Evident ca antifonarea buna era necesara la X5 pt a compensa zgomotul aerului si al anvelopelor la viteze mari si ca la 200 sa te poti auzi cu ceilalti in masina.


Singurele avantaje reale pe care le gasesc la X5 sau la orice suv echivalent este ca: -de frica te respecta mai mult lumea in trafic. E suficient sa dai semnal si imediat ai priorutare, chiar daca in realitate nu ai.
-pare pt ceilalti ca te-ai ajuns. Practic X5 este in teorie un upgrade peste seria 5.
-ai portbagajul mai mare(nu si spatiu mai mare pt pasageri)
-ai sanse mai mici sa agati masina pe dedesubt, inclusiv cu un eventual obstacol intalnit pe drumuri.
-poti urca pe o bordura pt un loc de parcare mai dificil, loc la care ai renunta cu sedan
-la un impact frontal ai sanse mai mari.

Un al 7-lea avantaj nu gasesc si nici nu-l accept chiar daca il enunta cineva.


Eu unul m-as opri din a compara X5 cu A6. Daca tu spui ca un X5 nu este comfortabil in comparatie cu un sedan deja eu nu mai am cuvinte. Mai degraba citesc in ce scrii ca te minti singur ca X5 e mai varza ca un A6.
3

#928 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1750
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 04 December 2020 - 23:31

@redcap, inteleg ca doar a doua parte a textului tau imi este adresata.

Nu prea stiu de unde a aparut comparatia asta intre x5 si a6...eu nu incerc sa conving pe nimeni.
Sa stii ca in bugetul de A6 imi permiteam lejer x5 30d cu 286cp(sau 40i cum ai tu ca e cu 1000 euro in plus fata de 30d), pachetul M, jante de 20 si multe altele. Ba chiar imi permiteam sa pun de la mine 50k si sa imi iau X5M(ca tot veni vorba), asa doar pt o fala. Ar fi fost o prostie sa pun si 5k pt a-mi lua A7 sau mercedes CLS, de exemplu.

Ce incerc sa spun este ca pt nevoile mele un sedan este cu mult mai bun. Am si spus anterior ca mi-as fi dorit sa schimb stilul de masina, insa nu m-a convins nimic.

Nu stiu ce intelegi tu prin confort. Eu inteleg mai putin zgomot in interior(cauta pe net si ai sa vezi ca la 160kmh in seria 5 diesel pe care il am e mai putin zgomot decat in x5-ul tau pe benzina). Inteleg si o tinuta de drum mai buna care sa permita sa conduci relaxat. Sigur si seria 5 si A6 au tinuta de drum mai buna decat x5-ul. Scaune confortabile, iar asta se poate configura. Prin confort inteleg o directie care sa asigure mai mult feedback si evident ca la 500kg in plus pe care il are suv si centrul de greutate cu 20cm mai sus, nu ai cum compara cu sedan, iar asta implica mai multa concentrare pt sofer si implicit mai multa oboseala.
Aici se circula pe dealuri si pe soesele cu o singura banda iar asta implica curbe, schimbari de directie, manevre bruste pt a depasi. Eu nu am chef sa astept duba sa vad daca vrea sa ia curba sau daca reuseste sa franeze.
Plus ca la o caroserie in doua volume cum este un Suv stai cu putoarea de carnati si muraturi in masina si toate articulatiile din portbagaj iti zdrangane in ureche, spre deosebire de sedan. Iar asta inseamna tot lipsa de confort pt suv.

Ce intelegi tu prin confort? Ca mie nu imi e clar de ce esti asa vehement.

This post has been edited by edit: 04 December 2020 - 23:52

3

#929 User is offline   Alex_wly 

  • RWD Driver
  • Group: Members
  • Posts: 5449
  • Joined: 19-May 09
  • Gender:Male
  • Location:TGV

Posted 05 December 2020 - 16:21

Fiecare conduce ce vrea si punct.

Eu zic ca trebuie respectata alegerea fiecaruia!

This post has been edited by X X L: 05 December 2020 - 18:58

6

#930 User is offline   Eugen B 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1326
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 05 December 2020 - 17:09

Pentru initiator: ca e bmw, audi, sau mercedes, diferentele nu sunt atat de mari, fiecare dintre ele are plusuri si minusuri, care se estompeaza destul de mult cand discutam despre un autoturism nou, cu garantie, configurat de catre utilizator; in plus, sunt infinit de multe lucruri mai importante in viata decat masina ce o conducem, o anumita perioada din viata. Desi la inceput o sa ti se para un pic ciudata senzatia ( cutia zf e mai rafinata decat dsg7), cel putin la plecarea de pe loc, cu timpul te vei obisnui si nu vei regreta seria 5. La interior e si chestie de obisnuinta, mie mi se par bmw si mazda cei mai buni in materie de ergonomie, pentru cei ce nu au prins direct moda smartphone si ecrane tactile, dar sunt sigur ca e doar chestie de obisnuinta cu ecranele tactive vs butoane fizice.
1

#931 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1750
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 05 December 2020 - 18:42

Anyway, si colegul care a venit cu afirmatia despre varza, pe care Redcap a sanctionat-o, mi s-a parut ca exagereaza.

Concluzia este ca fiecare alege in functie de propriile nevoi, de subiectivism, de posibilitatile materiale etc. Toti am conduce Bentley si Porsche daca s-ar putea.

Da Eugen, spuneam doua pagini mai in spate ca tare ma deranjeaza ca nu exista comenzi mecanice pt functiile cele mai des folosite. Mi se pare greu sa potrivesti din mers degetul pe touchscreen.
Plus meniul de la ID6...tare ma invatasem cu el si tare intuitiv este. Roata de comanda e perfecta.
Eu cred ca si BMW, odata cu noile generatii, va trece la touch integral. Vedem cand apare seria 7 la inceput de 2022 care va fi trendul si la bmw. Mercedes deja a facut-o odata cu noul S.

Experimentez si A6..asa cum spuneai, or sa fie multe chestii care or sa imi placa si multe care o sa imi displaca, asa cum e si la seria 5.

This post has been edited by edit: 05 December 2020 - 18:49

2

#932 User is offline   Injectoru'6 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 450
  • Joined: 27-August 18
  • Gender:Male

Posted 05 December 2020 - 19:33

Fiecare are o afinitate personala si o marca nu satisface nevoile tuturor oamenilor. Eu sunt fan BMW dar am si prieteni care sunt fani Audi sau Vw.

Si eu am 2 masini dintre care une este BMW. Pot face comparatie intre cele doua marci si amandoua au plusuri si minusuri in ce priveste comfortul si tinuta de drum. As vrea sa il lasam pe "edit" sa ne dea mai multe detalii despre noul model si sa nu poluam topicul omului cu pareri personale.
0

#933 User is offline   mariusmsd 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 117
  • Joined: 23-August 18

Posted 05 December 2020 - 20:23

@edit, sa o stapanesti si sa o conduci cu placere, atunci cand va veni noua masina
As zice ca e normal sa vezi ce ofera si concurenta, atat timp cat 5 nu te-a multumit pe deplin. Poate ca nici A6 nu o va face, sau poate va fi masina potrivita pt tine.
Asteptam cu interes un review obiectiv, dupa ceva km, asa cum a facut si colegul Mikken.
0

#934 User is offline   Injectoru'6 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 450
  • Joined: 27-August 18
  • Gender:Male

Posted 05 December 2020 - 22:40

View PostInjectoru, on 05 December 2020 - 19:33, said:

Fiecare are o afinitate personala si o marca nu satisface nevoile tuturor oamenilor. Eu sunt fan BMW dar am si prieteni care sunt fani Audi sau Vw.

Si eu am 2 masini dintre care une este BMW. Pot face comparatie intre cele doua marci si amandoua au plusuri si minusuri in ce priveste comfortul si tinuta de drum. As vrea sa il lasam pe "edit" sa ne dea mai multe detalii despre noul model si sa nu poluam topicul omului cu pareri personale.



Cine editeaza/cenzureaza postarile ? Lipseste ceva din ce am scris! Care este motivul?

This post has been edited by Injectoru'6: 05 December 2020 - 22:49

0

#935 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1750
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 05 December 2020 - 23:40

Am observat si eu asta.

Nu am cerut nimanui sa intervina. Nici nu sUnt motive.

Oricum, de fiecare data am spus ca aici se poate scrie si discuta orice

This post has been edited by edit: 05 December 2020 - 23:40

0

#936 User is offline   Luciosu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 184
  • Joined: 05-August 17

Posted 06 December 2020 - 08:40

View Postedit, on 05 December 2020 - 18:42, said:

Anyway, si colegul care a venit cu afirmatia despre varza, pe care Redcap a sanctionat-o, mi s-a parut ca exagereaza.

Concluzia este ca fiecare alege in functie de propriile nevoi, de subiectivism, de posibilitatile materiale etc. Toti am conduce Bentley si Porsche daca s-ar putea.

Da Eugen, spuneam doua pagini mai in spate ca tare ma deranjeaza ca nu exista comenzi mecanice pt functiile cele mai des folosite. Mi se pare greu sa potrivesti din mers degetul pe touchscreen.
Plus meniul de la ID6...tare ma invatasem cu el si tare intuitiv este. Roata de comanda e perfecta.
Eu cred ca si BMW, odata cu noile generatii, va trece la touch integral. Vedem cand apare seria 7 la inceput de 2022 care va fi trendul si la bmw. Mercedes deja a facut-o odata cu noul S.

Experimentez si A6..asa cum spuneai, or sa fie multe chestii care or sa imi placa si multe care o sa imi displaca, asa cum e si la seria 5.

Nu stiu cu touchscreen-urile, dar ceva hint pot sa iti dau eu. Nu mai arE guri de ventilatie si scaunul sofer are buton de eject..not joking 😂😂
1

#937 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1750
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 10 December 2020 - 17:05

Done deal!

Va veni pe la mijloc de martie.
E o perioada norocoasa pt mine, pe 15 martie 2017 venindu-mi si bmw-ul.
Pe 21 martie 2008 primisem si un A4.

This post has been edited by edit: 10 December 2020 - 17:06

0

#938 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1750
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 14 December 2020 - 08:57

Am pus 71 de litri in rezervor la OMV-ul din rond de la George Cosbuc.

Masina imi arata autonomie de 22km, deci mai aveam 2 litri.
Tinand cont ca am ajuns la range zero de vreo 2 ori si tot nu am facut pana prostului, cu siguranta computerele de bord sunt antiprost si cand iti arata range zero, tot mai ai alti 2 litri in rezervor.
Rezulta o capacitate totala pana in buson de 75litri ceea ce e aberant.

Ok, pot intelege o capacitate pana in buson de minim 70 litri ca e ca la sticlele de coca cola...2 litri nefiind pana in dop.

Attached File(s)


This post has been edited by edit: 14 December 2020 - 08:57

-2

#939 User is offline   SDC 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 100
  • Joined: 21-May 20
  • Gender:Male
  • Location:B

Posted 14 December 2020 - 09:30

Asa scrie,71litri...cine stie daca reali nu sunt 68.Posted Image
0

#940 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3740
  • Joined: 26-March 16

Posted 14 December 2020 - 09:53

Nu știu, eu am ajuns cu range 8 km la E60, era acul după ultima linie si am băgat 69,xx. Când stau sa bag pana la dop după ce sare siguranța prima oara, mai intra vreo 3 L, însă niciodată nu am reușit sa bag 70L.

De recomandat ar fi sa nu ajungeți sub un sfert sau sa nu circulați mult timp, se crează uzura in pompa de combustibil indiferent de mașina.

Si eu făceam asa, băgăm full si mergeam pana la range mic, însă de vreo 2 ani am început sa bag cum apare martorul, l am setat sa apara la 12 L in rezervor, standard era 8 sau 10.

P.S când mergeam sa iau motorina pentru cabina de vopsit din perioada când lucram pe caroserie si luam cam 60-80 L, intra de fiecare data 20L in bidonul de 20, nici mai mult nici mai puțin. Nu cred ca exista asa zisele “țepe” la pompa, cel puțin nu la benzinăriile cunoscute.

This post has been edited by WIN60: 14 December 2020 - 09:55

0

Share this topic:


  • 49 Pages +
  • « First
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro