Jump to content

Probleme la pornire


Recommended Posts

Salut,

 

Sunt un mai vechi membru al acestui forum dar azi nu am reusit sa recuperez parola din nu stiu inca ce motiv.

Am o problema la masina si anume: masina nu porneste intotdeauna la prima cheie, uneori sunt necesare 4-8 incercari. Atunci cand in final porneste o face usor, adica nu porneste in 2 sau 3 pistoane.Motorul 2000cmc diesel este in "firea lui" intretinut si nu consuma ulei sau alte cele. Am pus contactul si m-am bagat sub masina si am auzit pompa de motorina, banuiam ca aia nu isi face treaba.Daca a mai avut cineva problema sau stie cauza il rog tare mult sa ma sfatuiasca.

 

Masina este un E46 320D din 2003-automat

Va multumesc anticipat pentru sfaturile dumneavoastra.

 

Hristos a inviat! Multa sanatate toturor!

Edited by Micu Sorin
Link to comment
Share on other sites

Foarte probabil ca electromotorul sĂŁ nu invârtĂŁ suficient de repede, aÂşa cĂŁ incearcĂŁ Âşi cu altĂŁ baterie sau incearcĂŁ sĂŁ o porneÂşti impinsĂŁ cu contactul pus Âşi sĂŁ ai ceva motorinĂŁ in rezervor, mĂŁcar câțiva litri Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Foarte probabil ca electromotorul să nu invârtă suficient de repede, aşa că incearcă şi cu altă baterie sau incearcă să o porneşti impinsă cu contactul pus şi să ai ceva motorină in rezervor, măcar câțiva litri

 

Bateria este full incarcata zilele astea, Rezervorul este plin. O sa incerc si cu alta baterie.Cutia este automata si nu am cum sa o pornesc impinsa. Dimineata s-a comportat la fel: a dat sa porneasca un pic la primul sfert de cheie dupa care nimic.

Edited by Micu Sorin
Link to comment
Share on other sites

Bateria este full incarcata zilele astea, Rezervorul este plin. O sa incerc si cu alta baterie.Cutia este automata si nu am cum sa o pornesc impinsa. Dimineata s-a comportat la fel: a dat sa porneasca un pic la primul sfert de cheie dupa care nimic.

 

 

 

Verifica traseul de alimentare cu motorina! Pompa de sub scaun functioneaza, se opreste dupa cateva secunde?

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca problema este de la vreun senzor,nu cunosc prea bine acest motor,dar la fosta masina am patit la fel(un megane 2 diesel)dadeam 5,6 chei nimc,apoi pornea fara probleme, a fost senzor ax came bulit,dupa schimbare nu am mai avut probleme,mai era un senzor pe volanta,ala numa l-am curatat.
Link to comment
Share on other sites

cred ca am gasit buba. Injectoarele nu scapau presiune fara contactul pus, asta insemna ca se pierdea presiunea din rampa dupa ce opream contactul si de aia nu pornea. Cand a venit mecanicul si i-a dat la prima cheie (dar tinut mai mult cam 8-10 sec max ) a pornit. Eu ii dadeam cam 3 sec si opream. Am trimis injectoarele la bosch si sa vedem rezultatul. Va tin la curent.In schimb azi am mai intalnit o problema si anume la schimbatorul de trepte de viteza al stergatoarelor de parbriz nu imi mai merge nimic pe prima treapta (nici o treapta de intermitenta si nici treapta data de senzori). Merg doar treapta mica si cea mare, aveti idee de ce?

 

O zi buna

Edited by Micu Sorin
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Revin cu Update si anume: mi s-a zi de catre mecanic ca injectoarele scapa presiune (cand le-a pus la banc se umezea returul dupa 200 bari. Le-am trimis la Bucuresti la un turc cica mare meserias in injectoare si pompe. Le-a curatat la "microunde" si surprinzator ele pe banc faceau la fel. Am mai pus niste injectoare de E46 si culmea ca faceau la fel.... Le-am montat pe masina si masina a mers fara probleme 2 saptamani. Acum a inceput la fel. Dimineata trebuie sa ii dau 5-6 chei din care una lunga (aprox 20sec) dupa care porneste la sfert, ca si cum nimic nu s-a intamplat. in cursul zilei porneste f bine, doar la prima pornire dimineata sunt probleme. Ce credeti ca poate fi ca ma dispera?! Edited by Micu Sorin
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
dupa curatarea injectoarelor masina a pornit 1 saptamana si problema a revenit. I-am shimbat regulatorul de presiune( cel cu sita) pe care l-am gasit foarte incarcat. Din nou masina a pornit 1 saptamana si problema a revenit. Cineva imi zice sa inlocuiesc pompa de joasa de motorina( ca aia ar genera mizerie-span) , sa dau jos rezervorul si sa il curat bine dupa care sa suflu conductele. Ce parere aveti? A mai avut cineva problema asta?
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Am desfacut cele 2 capace de vizita prin interiorul masinii , am golit rezervorul am sters un pic cu o carpa(desi nu era mizerie) am inlocuit si filtrul de motorina si mi-a mai sugerat cineva sa inlocuiesc senzorul de pe axa cu came. Le-am facut pe toate si...la fel. Ce poate sa aiba? Va rog frumos incercati sa ma sfatuiti pentru ca nu mai stiu ce sa ii fac.Acum 2 zile nu a pornit dimineata, a 3-a cheie i-am dat-o in dusmanie vreo 20 secunde si la urmatoarea cheie a pornit la sfert!!!!

 

Multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.