Jump to content

E70 - Intretinere dupa 150.00 km


DrRobert

Recommended Posts

Buna seara, am un E70 40d din 2010, luat la 82000 km din D, pina acum am facut service-ul obisnuit (ulei + filtre la 12-15000 km).

In plus la 110.000 km am schimbat uleiul si filtrul la cutie (8HP70z) si recent la 130.000 uleiul la cutia de transfer.

 

Pentru ca se apropie de 150.000 km si intentionez sa o mai tin, va cer parerea legat de:

 

1. Necesitatea schimbarii uleiului din diferentiale. Am inteles ca pe spate sunt doua tipuri de ulei care sunt necesare (ceva legat de adaptive drive).

 

2. Cand se pune problema schimbarii lantului de distributie ?(cand am schimbat uleiul cutiei aveam ceva urme de ulei in carcasa de la convertizor, si cred ca va trebui schimbat si semeringul de la cutie odata cu distributia). Motorul merge Ok, nu are zgomot la pornire sau alte probleme, sufera doar din cauza regimului de oras/periferie, foarte rar, de 3-4 ori pe an isi face un drum lung/autostrada.

 

3. Intervalul pentru service-ul cutiei de transfer este de 60.000 km ? (Al cutiei automate inteleg de pe site-ul ZF ca este intre 80-120.000 km)

 

Multumesc, o seara buna.

Link to comment
Share on other sites

Ceva diferente dupa schimbul uleiului la cutia de viteze?

 

Sfatul meu: da filtrul de particule jos.

La mine s-a infundat si mi-a stricat si alte bazaconii(ceva pe la galeria de admisie parca) fiindca tot fumul ramanea blocat. Deviz doar piese: 8.000 de lei plus 12.000 alt filtru. Piese, fara manopera, masina cumparata sh de la reprezentanta oficiala BMW Romania...

(Nu am gresit nici o virgula...).

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Eu am achizitionat un M47, 178.000 km 100% reali. Toti din zona inclusiv un service autorizat mi-a zis sa las distributia in pace ca e pe lant, ce nu se aude nimic la motor, toarce lin si e foarte, foarte silentios. Reviziile sunt facute la aprox. 20.000 in Germania.

Pareri? Sa o schimb sau sa il mai las 20-30 de mii de km?

Link to comment
Share on other sites

La M47 e aproape imposibil sa se rupa distributia sub 250k km. Eu in locul tau as merge la un mecanic pe care il cunosti si de incredere sa scoata capacul de la motor si sa faca o verificare. Este rapid, ieftin si asa poti sa fii sigur ca nu e vreo patina crapata/sparta si ca nu este intins prea mult lantul.
Link to comment
Share on other sites

Aveti idee unde se afla lantul la motorul meu ? N57. Fata sau spate ? Am inteles ca lantul in spatele motorului nu se aude foarte bine cand sunt probleme. De asemenea am inteles ca pentru schimbarea lui trebuie demontata cutia....

 

Trimis de pe al meu HTC One_M8 dual sim folosind Tapatalk

 

Salut, dupa ce am schimbat uleiul la cutie nu am simtit nimic schimbat. Magnetii nu erau foarte incarcati. Mie personal nu-mi place cum schimba, sunt convins ca este o problema de soft, dupa fiecare resetare a adaptarilor merge perfect 2-3 saptamani, ulterior incepe cu frana de motor la 3-2, etc.

 

DPF ul il urmaresc periodic, am o interfata de diagnoza, daca el nu ma deranjeaza, nici eu nu vreau sa-l supar.

 

Intrebare: sanatatea DPF ului o urmarim prin valoarea backpressure ? Si cat ar trebui sa fie aceasta ? Mie imi arata Rheingold ca DPF mai tine 98000 km.

 

Trimis de pe al meu HTC One_M8 dual sim folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Aveti idee unde se afla lantul la motorul meu ? N57. Fata sau spate ? Am inteles ca lantul in spatele motorului nu se aude foarte bine cand sunt probleme. De asemenea am inteles ca pentru schimbarea lui trebuie demontata cutia....

 

Trimis de pe al meu HTC One_M8 dual sim folosind Tapatalk

 

Salut, dupa ce am schimbat uleiul la cutie nu am simtit nimic schimbat. Magnetii nu erau foarte incarcati. Mie personal nu-mi place cum schimba, sunt convins ca este o problema de soft, dupa fiecare resetare a adaptarilor merge perfect 2-3 saptamani, ulterior incepe cu frana de motor la 3-2, etc.

 

DPF ul il urmaresc periodic, am o interfata de diagnoza, daca el nu ma deranjeaza, nici eu nu vreau sa-l supar.

 

Intrebare: sanatatea DPF ului o urmarim prin valoarea backpressure ? Si cat ar trebui sa fie aceasta ? Mie imi arata Rheingold ca DPF mai tine 98000 km.

 

Trimis de pe al meu HTC One_M8 dual sim folosind Tapatalk

 

Distributia este in spatele motorului. Schimbarea distributiei necesita scoaterea motorului afara. Eu am schimbat distributia la 180.000 de km avand o uzura pronuntata in special la dintii pinioanelor.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

AM UN BMW X5 2011 3.0XDRIVE 180KW/245HP

L-am cumpĂŁrat sh cu 240k km.

Am schimbat doar uleiul in motor Ăâ˘i filtre, revizie clasica.

Intrebarea este daca sa ma.apuc sa schimb uleiul in cutia de viteze Ăâ˘i dacĂŁ se merita investitia.

 

TotodatĂŁ cinstesc ca multa lume schimba Ăâ˘i distribuĂâşia la.km ĂŁĂâ˘tia, ar trebui sa ma gandesc si eu la un schimb de distribuĂâşie ?

 

Mai am o mica nelĂŁmurire la care va cer un sfat, când plec de pe loc cu rotile virate spre stanga sau dreapta aproape de maxim, ĂŽncepe o trepidatie in volan parca ar dreapa rotile pe asfalt Ăâ˘i se simte asa cu un trepidat.

Intreb daca e normal sa faca asa, am jante pe 20 si anvelope runflat, asa face de cand am.cunparat-o. O fi o problemĂŁ mecanicĂŁ ? Unde imi recomandaĂâşi im buc sa fac o verificare ai eventual schimburile la un pret rezonabil.

Va multumesc!

 

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

AM UN BMW X5 2011 3.0XDRIVE 180KW/245HP

L-am cumpĂŁrat sh cu 240k km.

Am schimbat doar uleiul in motor Ăâ˘i filtre, revizie clasica.

Intrebarea este daca sa ma.apuc sa schimb uleiul in cutia de viteze Ăâ˘i dacĂŁ se merita investitia.

 

TotodatĂŁ cinstesc ca multa lume schimba Ăâ˘i distribuĂâşia la.km ĂŁĂâ˘tia, ar trebui sa ma gandesc si eu la un schimb de distribuĂâşie ?

 

Mai am o mica nelĂŁmurire la care va cer un sfat, când plec de pe loc cu rotile virate spre stanga sau dreapta aproape de maxim, ĂŽncepe o trepidatie in volan parca ar dreapa rotile pe asfalt Ăâ˘i se simte asa cu un trepidat.

Intreb daca e normal sa faca asa, am jante pe 20 si anvelope runflat, asa face de cand am.cunparat-o. O fi o problemĂŁ mecanicĂŁ ? Unde imi recomandaĂâşi im buc sa fac o verificare ai eventual schimburile la un pret rezonabil.

Va multumesc!

 

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

 

 

Eu am schimbat cutia de transfer pentru vibratii in volan cu rotile viraste la maxim si la 245 k km am schimbat distributia preventiv.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.