Jump to content

Bord cazut e91 320d


Recommended Posts

Am pornit masina dupa 1 sapt, am mers 5 km si cand am repornit-o mi-a cazut bordul in afara de vitezometru si mi-a aparut masina pe un elevator cu rosu.

Am fost la 2 testere si nu reuseste sa se conecteze cu calculatorul masinii.

Stie cineva ce ar putea fi?

Mentionez ca am schimbat bateria in ziua cand am fost la test pentru ca in urma cu 2 zile m-a lasat balta si mi-a dat cineva curent.

Edited by anibanc
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat. Mi-a zis cineva sa schimb releul de bujii. De acolo era problema. Filtrul de particule nu putea sa faca nici el regenerarea.

De la o chestie simpla o gramada de erori in bord si mai apoi pornire grea la rece. Pornea la prima cheie dar dupa facea un zgomot ciudat.

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat. Mi-a zis cineva sa schimb releul de bujii. De acolo era problema. Filtrul de particule nu putea sa faca nici el regenerarea.

De la o chestie simpla o gramada de erori in bord si mai apoi pornire grea la rece. Pornea la prima cheie dar dupa facea un zgomot ciudat.

regenerarea asa este nu se face daca nu functioneaza bujiile dar bordul sa cada de la releul bujii cam aiurea ca nu are nici-o legatura in cel mai rau caz iti aparea o eroare cv dar nicidecum sa ramai fara curent in bord .

Link to comment
Share on other sites

Au legatura!!! Releul bujii cade daca e supratensiune sau daca avem subtensiune, principiul e acelasi ca la o locuinta. Bordul cade in momentul in care tensiunea nu este suficienta pentru a alimenta toate sistemele, prin urmare are logica. Se spune ca la orice problema pe partea electronica se verifica, initial, sigurantele. Pornirea grea era de la.faptu ca bateria nu putea sa aduca bujiile la temperatura potrivita. Orice "inginer" schimba initial bateria, ca mine, ca initiatorul acestui post, ca multi altii. Din acest motiv masinile se repara in service, datorita repetabilitatiii problemelor.

 

Trimis de pe al meu EVA-L09 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Expresia "bateria nu putea sa aduca bujiile la temperatura potrivita" nu este corectă absolut de loc. Releu de buji livrează, sau nu, tensiune electrică către bujii atât și nimic mai mult. Dacă mașina a ˝primit˝ tensiune de la altă mașină nu poate fi vorba de supratensiune. Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat. Mi-a zis cineva sa schimb releul de bujii. De acolo era problema. Filtrul de particule nu putea sa faca nici el regenerarea.

De la o chestie simpla o gramada de erori in bord si mai apoi pornire grea la rece. Pornea la prima cheie dar dupa facea un zgomot ciudat.

 

iti recomand sa iti procuri un tester care sa inveti sa il folosesti pentru ca presimt ca eroarea asta o sa mai apara, cel putin cand "releul" de bujii (e greu de crezut ca doar el a putut provoca "disparitia" indicatiilor in bord.. alte erori..) necomunicarea cu calculatorul.. greu de crezut asta, dar mai stii..

 

Sa nu reusesti sa citesti erorile din calculator cand este necesar, e o situatie destul de grava pentru ca este conditie esentiala in diagnosticarea corecta a multor masini/motoare facute dupa anii 2000-2005..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.