Jump to content

N47 Zgomotos la plecare


Recommended Posts

Salutare tuturor!

 

Am un E90 320d EfficientDynamics (163hp) din 2011 cu N47. Motorul meu a devenit foarte zgomotos, in special la plecarile de pe loc si pana in pragul de 2000 de turatii. Zgomotul despre care vorbesc nu este bataie sau ceva care trosneste, este acel zgomot de tractor.Eu unul chiar nu ma pricep asa ca apelez la voi. Distributia este schimbata de 15000 de km, uleiul este Liqui Molly 5w30. pus in urma cu 5000km (nu sunt sigur ca a fost cea mai buna alegere), iar masina are 181000km. In curand o sa pun si un filmulet in care o sa surprind sunetul despre care va povestesc.

 

Ce imi recomandati sa verific? :mellow:

 

O zi frumoasa!

Link to comment
Share on other sites

Prima datĂŁ uleiul, Âşi mai mult ca Âşigur cĂŁ cantitatea de motorinĂŁ e mai mare decât normal, spune cât iți consumĂŁ in trafic

Da, ai dreptate, chiar am avut impresia in ultimul timp ca imi conuma putin mai mult dar mereu am dat vina pe stilul meu agresiv de condus. Ce ulei imi recomandati ?

 

Motorina proasta sau injectoare decalibrate, dupa mine .

Salut, motorina bag din acelasi OMV de 3 ani, insa nu bag mana in foc pentru ei. O sa incerc si din alta parte. Calibrarea injectoarelor unde se poate testa? Mersi de sfat.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu problema asta cu zgomotul de tractor la plecare, am pus testerul Si am valorile din poza la injectoare, credeti ca ar trebui sa înlocuiesc injectorul 1?

 

Pai dupa calculator cam trebuie sa il schimbi/reconditionezi. Eu zic sa incerci niste aditiv inainte si vezi daca se mai remediaza ceva , eu iti recomand sa adaugi cam 400-500ml ulei 2T in rezervor.

 

Si eu am acelasi sunet la pornirea de pe loc , pana in 1500-2000rmp si valorile la injectoare nu depasesc 0.4 , deci nu cred ca o sa se shimbe ceva la sunet . Din cate stiu acel sunet este avansu din cauza motorinei proaste , am observant ca nu face tot timpul , cred ca doar cand mai nimeresc ceva motorina ce nu ii convine.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

[...] eu iti recomand sa adaugi cam 400-500ml ulei 2T in rezervor.

care-i "jmecheria" aici, ca nu ma prind... dpdv stiintifico-mecanic :popcorn:

 

am mai auzit asa ceva, dar pt motoare diesel vechi, fara DPF

 

oricum, nu este nevoie de ulei 2T in motorina, ea are deja aditivi de reducere a continutului de sulf

 

de citit (si inteles)

 

The vehicle manufacturers don't recommend putting 2 Stroke Oil in your diesel...

The fuel companies don't recommend putting 2 Stroke Oil in your diesel...

The 2 Stroke Oil manufacturers don't recommend putting 2 Stroke Oil in your diesel,

=> therefore it is a simple deduction that there is no reason to add 2 Stroke Oil to your diesel!

http://www.fuelexpert.co.za/2strokeoilindiesel.php

 

(plus studiul detaliat, pt cunoscatori)

 

chiar daca pe youtube unii promoveaza artificiile astea tehnice de autobaza, personal nu sunt adeptul lor

Link to comment
Share on other sites

Dar nu se adauga ulei 2T in rezervor pentru a reduce continutul de sulf din combustibil, el se adauga pentru ungerea pompei de motorina si pentru injectoare, arde mult mai curat de cat motorina (deci nu este o problema pentru filtru de particule) , si in plus de asta contine detergenti care mai curate injectoarele si camera de ardere. Avand in vedere ca el este folosit in cantitati mult mai mari pentru motoarele in 2 timpi (1 litru de ulei la 20 l benzina) care daca te uiti nu scot fum si nici nu au toba de esapament neagra. Asa ca 500ml ulei la 70L motorina este infim ca sa poata dauna filtrului chiar daca ar arde cu ceva concentratie mai mare de cenusa fata de diesel , dar arde mult mai curat. Daca alegi in ulei 2T cu specificatile JASO FC sau JASO FD nu o sa fie problem , sunt uleiuri ce au continut foarte dic de funingina la ardere. Pana la urma doar logic daca te gandesti de ce pica in general pompele de injectie si injectoarele o sa vezi ca din cauza uzuuri si a spanului provocat de motorina uscata care nu prea mai are aceasi ungere , iar in Romania nu are nici macar cat at trebuii. Eu de cat sa folosesc niste aditivi care vad ca sunt mult mai uscati de cat motorina mai mare incredere am in uleiul 2t care ofera ungere pe unde merge si dupa arde complet fara reziduri si funingina, nu am avut problem , doar avantaje pana acuma , si sunt cam 4 ani de cand folosesc pe 3 masini diesel.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.