Jump to content

Parere site piese auto - online


OPaul

Recommended Posts

autodoc24 am comandat la ei pe data de 05.01.2021, suntem in 17... inca nu mi-a ajuns. Am primit niste cod-uri de tracking pentru DPD, de pe data de 11.01.2021 si se pare ca nici un update momentan. Am sa-i intreb daca imi aduc comanda cu bicicleta ca atfel nu-mi explic.

 

Prima comanda mi-a venit dupa 8 zile prin DHL. A doua... mai astept...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Comanzi de la autodoc doar atunci cand vrei sa-ti complici viata inutil si ai prea mult timp liber.

 

Am platit comanda pe 07.12.2020. Jumatate din comanda a ajuns prin urgent cargus (fara numar de telefon - noroc ca a avut curierul numarul) pe 16.12.2020 si cealalta jumatate am ridicat-o pe data de 25.01.2021 de la posta romana. Nu era trecut pe colet decat adresa. daca nu dadeam 100 de telefoane si mesaje la autodoc, dhl, urgent cargus si posta romana nici pana acum nu ridicam coletul...cu siguranta il dadeau retur. Desi preturile sunt bune, comunicarea este jalnica si toata experienta iti da batai mari de cap. In concluzie nici dusmanilor nu le recomand sa apeleze la acest site.

Link to comment
Share on other sites

Mie mi-a venit comanda la autodoc dupa 3 saptamani. Am incercat sa-i contactez pe livechat sa ii intreb daca mai au de gand sa-mi livreze comanda si de fiecare data acelasi raspuns si anume ca le pare rau si ca in 2-3 zile coletul ajunge. As zice aici cum le-am vorbit ultima oara acolo pe chat dar mai bine ma abtin. Asta a fost a doua comanda care am platit-o cu cardul, prima comanda am platit prin PayPal care s-a livrat in 8 zile direct prin DHL fara colaborari cu Cargus, DPD, etc. Eu cred ca ei profita de faptul ca de cat sa-ti iei banii inapoi pe card care dureaza o vesnicie mai bine astepti, la PayPal iti iei banii singur imediat. Aia de la suport chat ai impresia ca fac misto de tine daca ii contactezi de vreo 2-3 ori, nici nu iti dau vreo informatie legata de colet, nici banii inapoi daca ii ceri si nici sa-ti trimita comanda dinou(in caz ca s-a pierdut).

 

Au preturi bune dar cu livrarea e de groaza. Daca ai nevoie de o piesa urgent mai bine platesti in plus si iei din alta parte.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca de 5 ori am luat legatura cu ei prin live chat si de fiecare data au spus ca au facut sesizare la curier si revin ei cand au mai multe informatii. A 6 oara au spus ca nu pot face sesizare catre curier decat dupa ce trec 7 zile. Daca a mintit ultimul su primii 5...habar nu am. Dar eu de la ei clar nu mai comand nimic.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare colegi, am plasat o comanda online la epiesa, mai exact 2 discuri frana spate Zimmermann . Le-am ridicat din magazin, am mers la garaj, mecanicul mi-a zis sa schimb doar placutele. Azi am vrut sa le fac retur. Epiesa refuza sa-mi dea banii inapoi pt ca am ridicat produsele din magazinul lor fizic. Ei returneaza banii doar daca produsele au fost livrate prin curier ceea ce mi se pare o aberatie.

 

Conform legii, pot returna produsele siglate, in ambalaj original alatuir de factura/ chitanta si certificat de garantie? Am facut plangere la ANPC, sper sa rezolve ei. Mentionez ca discurile se afla la mine de ieri, nu au trecut cele 30 de zile.

 

S-a mai lovit cineva de problema asta cu Epiesa? DAca aveti detalii, va rog sa ma contactati in privat.

 

Cu respect,

Link to comment
Share on other sites

Six m am lovit oarecum de o problema asemĂŁnĂŁtoare acum 2 zile. Am comandat un colțar acum 2 sapt si când am fost sa mai comand un pat la același magazin aflu ca nu au politica de retur, dupĂŁ ceva divergente si discuții la fata locului m am uitat pe site ca magazinul are politica de retur. M am interesat despre legi si am aflat ca uniunea europeanĂŁ a spus ca orice produs cumpĂŁrat online se poate returna in 14 zile, ĂŽnsĂŁ daca produsele sunt cumparate fizic din magazin, asta revine la latitudinea vânzĂŁtorului... se pare ca de asta nu vor sa ti le ia inapoi.

 

 

Am scris aici ca sa știe si restul despre aceste detalii.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare colegi, am plasat o comanda online la epiesa, mai exact 2 discuri frana spate Zimmermann . Le-am ridicat din magazin, am mers la garaj, mecanicul mi-a zis sa schimb doar placutele. Azi am vrut sa le fac retur. Epiesa refuza sa-mi dea banii inapoi pt ca am ridicat produsele din magazinul lor fizic. Ei returneaza banii doar daca produsele au fost livrate prin curier ceea ce mi se pare o aberatie.

 

Conform legii, pot returna produsele siglate, in ambalaj original alatuir de factura/ chitanta si certificat de garantie? Am facut plangere la ANPC, sper sa rezolve ei. Mentionez ca discurile se afla la mine de ieri, nu au trecut cele 30 de zile.

 

S-a mai lovit cineva de problema asta cu Epiesa? DAca aveti detalii, va rog sa ma contactati in privat.

 

Cu respect,

 

Conform legii, dreptul de retur este de 14 zile (cine da mai mult e politica magazinului), se acorda pt cumparaturile facute on-line si livrate prin curier.

pentru achizitiile facute/ridicate in magazin legea de mai sus nu se aplica, se aplcia strict politica de retur a magazinului respectiv

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai si sa inteleg ca raman cu discurile in brate.....buna treaba! In viata mea nu mai cumpar de la ei. Atunci am alta intrebare mai tehnica...O sa pun discurile cu care raman in brate. Ieri am schimbat placutele si ma gandesc ca pot sa montez discuri noi cu placute rulate doar o saptamana. SAu trebuie sa iau inca un rand de placute? Circul cam 50 de km/zi. Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Hai ma six ce naiba :))), normal ca poți sa le pui liniștit, e vorba sa nu se punĂŁ plĂŁcute uzate sau plĂŁcute uzate de pe un disc care are probleme, Șanțuri, urme, etc. Poți sa pui discuri noi si cu plĂŁcute folosite si mai mult fĂŁrĂŁ sa fie vreo problema.

 

 

Marius, aia ĂŽnseamnĂŁ minim 30.000 km, poate nu mai tine mașina atât, vroiam sa i spun si eu același lucru, dar eu am uzat un rând de plĂŁcute fata in 55.000 km si 4 ani si nu cred ca are rost sa stea cu ele noi atâta timp, un disc subțiat este mai predispus la ovalizare si dupĂŁ oricum trebuie alte plĂŁcute noi daca a mers peste 10-15k cu ele.

Edited by WIN60
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mecanicul mi-a zis ieri ca discurile pe care eu voiam sa le inlocuiesc mai tin un rand de placute, sa zicem 35K km. Eu pot sa tin discurile astea pt urmatorul schimb, dar nu stiu daca mai tin masina atat. Vad ce zice ANPC daca imi returneaza banii, daca nu montez discurile noi. Placutele sunt de ieri pe masina si au 50 de km parcursi. Trebuia sa le schimb de ieri cu totul dar m-am luat dupa mecanici :)))
Link to comment
Share on other sites

Patit de cumnatul meu cu targuldepiese care practic e acelasi lucru cu e piesa, comandat ventilator habitaclu ala a ajuns cumva bucati(nu imi explic cum) au refuzat sa schimbe ,comanda online livrata prin curier , parca a facut reclamatie ANPC nu mai tin minte exact.
Link to comment
Share on other sites

Nu e cel mai scump, am comparat la munca diferite piese, AutoNet, autototal, augsburg, conex, etc etc. La epiesa era mai ieftin in unele cazuri, iar in alte cazuri era diferenta foarte mica sau același pret.

 

Eu nu ĂŽnțeleg de unde va luați voi informațiile despre ceva anume atâta timp cat nu lucrați efectiv cu piese ca sa comandați in fiecare zi. Se induce lumea in eroare aiurea.

 

Eu de ex mi am comandat de pe epiesa o piesa cat am stat in medical pentru ca știam ca e gen același pret si daca imi comand de la servici, chiar cu prețul de angajat si nu ca un simplu cumpĂŁrĂŁtor care se duce sa cumpere de la orice magazin de piese auto.

 

N e nimic in neregula, daca ei nu vor sa ti de a banii inapoi e foarte legal si normal, faptul ca noi suntem obișnuiți sa cumpĂŁram si sa dam inapoi, uite ca daca cumperi din magazin Cash, este posibil sa nu mai poți da acel produs inapoi, nici eu nu știam, dar e perfect legal.

Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Autokarma da e cel mai ieftin in ultimul timp am luat doar de la ei . Posibil ca la unele piese - epiesa sa aiba preturi mai bune dar ce am avut eu nevoie autokarma a avut cel mai bun pret.

Intotdeauna a avut preturi mai bune autokarma decat epiesa.

Se stie de cand lumea ca epiesa e cel mai scump, dar na...se gaseste unu sa te contrazica, putand sa compare si singur orice piesa si sa se convinga.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Baieti, calmati-va, va rog ! :smoke:

 

OnTopic: eu am luat piese si de la autokarma, si de la epiesa/targuldepiese... pt OE prefer tot bavauto (inca nu i-am gasit concurent).

 

Uneori renteaza sa cumperi de la unii, alteori de la ceilalti... dar in general, autokarma e putin mai ieftin, insa putin... sesizabil, costul transportului face diferenta, dar asta depinde si de valoarea comenzii.

 

@WIN60, nu trebuie comparate preturile furnizorilor de piese pt service-uri cu preturile pt PF...

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ca le am comparat si uneori erau mai bune chiar pe epiesa, asta ziceam.

 

Tocmai ziceam ca mi am comandat ceva de pe epiesa decât sa mi comand de la munca chiar daca am pret pentru angajat din partea firmei de la furnizori de genul autonet.

 

Teoretic ar trebui sa fie mult mai mari pe epiesa, autokarma etc deoarece noi avem contract cu furnizorii de piese si sunt prețuri mai mici, dar nu ĂŽntotdeauna se intampla sa fie asa.

 

Este irelevant ce ai cãutat tu pentru tine, câteva piese. Nu asa se determina un magazin sau un site scump. Induci lumea in eroare, nu ca ar fi epiesa al meu :))

 

De la a spune ca tot ce ai comandat tu pentru tine personal a fost mai ieftin in alta parte decât pe epiesa pana la a face o afirmație clarĂŁ si definitiva ca un anume site sau magazin are prețurile cele mai mari din țara, este cale lunga.

 

 

Am si argumentat, dar se pare ca nu s a inteles de cĂŁtre respectivul.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

@WIN60, nu trebuie comparate preturile furnizorilor de piese pt service-uri cu preturile pt PF...

 

Asta una la mana, iar 2, el crede ca service-ul unde lucreaza el are acelasi pret de achizitie precum au gigantii aia 2 :)). Ce rulaj de piese are un service si ce rulaj are un magazin gen autokarma sau epiesa...

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ca se referea invers XXL.. furnizorii de piese pentru service uri au prețuri mai bune decât pentru persoanele fizice, nu ĂŽncetezi sa aberezi 🤦🤦🤦 Un furnizor de piese AutoNet, autototal va avea ĂŽntotdeauna un pret mai bun ca epiesa, dar mai sunt si cazuri când chiar si asa epiesa are o oferta buna pe o gama de piese sau pe anumite piese. Edited by WIN60
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.