Jump to content

F10 2012 schimbare ulei transmisie ?


dragoss91

Recommended Posts

Este indicat sa schimb uleiul din cutia de viteze si/sau diferential la un F10 2012 525d ? Masina are 175000km, transmisia este ZF 8HP iar ei spun life-time oil dar acest life-time de fapt inseamna 100.000 mile adica 160.000 km iar unii posesori spun ca se schimba si la 60.000, cei de la service (non-bmw) imi spun ca se schimba la 200.000km. Edited by dragoss91
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat ieri pentru prima data uleiul la F10. Am stat in dubii multa vreme, dar in final am mers sa il schimb. Se cunoaste ca a fost schimbat uleiul. Unele socuri intre treptele 1-2 au disparut complet, downgrade-ul la franare e mult mai lin. Acum regret ca nu l-am facut mai demult. Uleiul ce era in cutie a zis mecanicul ca era destul de curat. Sfatul meu este sa il schimbi.
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat ieri pentru prima data uleiul la F10. Am stat in dubii multa vreme, dar in final am mers sa il schimb. Se cunoaste ca a fost schimbat uleiul. Unele socuri intre treptele 1-2 au disparut complet, downgrade-ul la franare e mult mai lin. Acum regret ca nu l-am facut mai demult. Uleiul ce era in cutie a zis mecanicul ca era destul de curat. Sfatul meu este sa il schimbi.

Unde l ai schimbat, ce cantitate s-a inlocuit si cat te-a costat? :)

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Unde l ai schimbat, ce cantitate s-a inlocuit si cat te-a costat? :)

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

M-a costat 1400 de lei pachetul de ulei si baie ZF, iar manopera 200 de lei. Mi l-a schimbat mecanicul la care merg cu masina pentru toate interventiile mecanice.

Link to comment
Share on other sites

 

M-a costat 1400 de lei pachetul de ulei si baie ZF, iar manopera 200 de lei. Mi l-a schimbat mecanicul la care merg cu masina pentru toate interventiile mecanice.

La cine mergi in tm? Prin ce zona e localizat ca-i cam stiu pe unii si poate mi dau seama.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Crysis, poti detalia cum e cu socurile? Si eu simt uneori ca nu schimba lin primele 2 viteze, alteori nu.

Ai scris ca unele socuri au disparut. Doar unele?

Cati litri ti-a pus?

 

Da, aveam in permanenta un soc intre treaptele 1-2, un sut in fund mai ales dimineata. A disparut complet si la rece, si la cald. Se mai simte cateodata cuplarea in D cand masina este rece. In R nu se simte nimic. Este o uzura normala, nu am pretentia sa nu se mai simta nimic. E vorba totusi de aproape 200K km :)

6 litrii. Am luat kit-ul asta:

http://www.piese-cutii-automate.ro/cumpara/kit-revizie-8hp45-70-8-trepte-original-zf-37

 

La cine mergi in tm? Prin ce zona e localizat ca-i cam stiu pe unii si poate mi dau seama.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

La Ciobi, in Giroc.

Link to comment
Share on other sites

La Ciobi, in Giroc.

 

Pai Ciobi e si mecanicul meu :) Din 2012 merg doar la el pe tot ce tine de parte mecanica. Nu mi-a zis ca schimba uleiul si in automate, desi am discutat cu el despre subiectul asta. Presupun ca ti-a schimbat doar ce a curs, fara cel din convertizor. Eu avand doar 132k de km as vrea sa inlocuiesc doar ce curge si fara sa-l extraga pe tot cu acea masina, desi Ciobi nu are aparat din ala. N-ai avut probleme pana acum, desi a trecut putin timp de cand ai facut schimbul?!?! Bine de stiut ca si el schimba, ca voiam sa fac o deplasare pana la Buc la ZF Faur sa-l schimb. I-ai lasat masina peste noapte acolo a.i. sa se schimbe la temp solicitata de ZF?

Link to comment
Share on other sites

Am gasit acest kit la 1300 lei , insa cei de la service imi recomanda un kit care ajunge 2700 lei .

 

http://www.piese-cut...-original-zf-37

 

E ok kit-ul asta ? Nu e fake ?

 

Pai ala la 2700RON probabil e vandut de magazinul cu care colaboreaza ei, deci cel mai probabil au adaosuri mult mai mari. Pe de alta parte se poate sa fie kit OE, pe cand cel din linkul pus de tine este un kit OEM care costa mai putin. In fond, piesele OEM sunt aceleasi ca si cele OE cu diferenta ca vor avea alte ambalaje si coduri fata de cele OE.

 

OE - Original Equipment, tradus in echipament(piesa) original(a) / OEM - Original Equipment Manufacturer, adica producator de/al echipament/pieselor original(e) in traducere

 

Eu zic ca-i Ok sa mergi si pe acest kit OEM mai ieftin avand in vedere ca cutia de viteze 8HP este construita de ZF si nu de BMW, BMW care de altfel nu produce multe piese ci le cumpara de alti producatori. Kit-ul OE este produs tot de ZF doar ca acestia le vor ambala in alte cutii, cu alte coduri specifice BMW, dupa care le vor distribui doar catre reteaua BMW si nu direct pe piata. Dupa ce aceste kituri OE ajung in reteaua BMW, acestia le vor vinde ulterior pe piata cu niste costuri evident mult mai mari.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Si cum a fost schimbat uleiul? Lasat sa se scurga sau pompat afara?

 

Doar ce s-a scurs.

 

Pai Ciobi e si mecanicul meu :) Din 2012 merg doar la el pe tot ce tine de parte mecanica. Nu mi-a zis ca schimba uleiul si in automate, desi am discutat cu el despre subiectul asta. Presupun ca ti-a schimbat doar ce a curs, fara cel din convertizor. Eu avand doar 132k de km as vrea sa inlocuiesc doar ce curge si fara sa-l extraga pe tot cu acea masina, desi Ciobi nu are aparat din ala. N-ai avut probleme pana acum, desi a trecut putin timp de cand ai facut schimbul?!?! Bine de stiut ca si el schimba, ca voiam sa fac o deplasare pana la Buc la ZF Faur sa-l schimb. I-ai lasat masina peste noapte acolo a.i. sa se schimbe la temp solicitata de ZF?

 

Si eu merg numai la el de cand l-am cunoscut. Asta dupa ce in prealabil am lasat o caruta de bani la BanatCar :wacko: Nu am nicio problema, l-a schimbat conform procedurii.

 

Am gasit acest kit la 1300 lei , insa cei de la service imi recomanda un kit care ajunge 2700 lei .

 

http://www.piese-cutii-automate.ro/cumpara/kit-revizie-8hp45-70-8-trepte-original-zf-37

 

Exact asta am cumparat eu. A fost ok.

 

E ok kit-ul asta ? Nu e fake ?

Link to comment
Share on other sites

Am gasit acest kit la 1300 lei , insa cei de la service imi recomanda un kit care ajunge 2700 lei .

 

http://www.piese-cutii-automate.ro/cumpara/kit-revizie-8hp45-70-8-trepte-original-zf-37

 

E ok kit-ul asta ? Nu e fake ?

un coleg de -al meu a folosit acest kit când a schimbat uleiul la cutie și spune cĂŁ schimba mult mai fin ( aproximativ 200000 km, X3, f25).

i-au intrat 5 litri.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, aveam in permanenta un soc intre treaptele 1-2, un sut in fund mai ales dimineata. A disparut complet si la rece, si la cald. Se mai simte cateodata cuplarea in D cand masina este rece. In R nu se simte nimic. Este o uzura normala, nu am pretentia sa nu se mai simta nimic. E vorba totusi de aproape 200K km :)

6 litrii. Am luat kit-ul asta:

http://www.piese-cutii-automate.ro/cumpara/kit-revizie-8hp45-70-8-trepte-

original-zf-37

 

 

 

La Ciobi, in Giroc.

Cel mai bun mecanic din Tm, in special de Bmw... Ciobi . Si eu tot la el merg din 2009

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Eu am schimbat ieri pentru prima data uleiul la F10. Am stat in dubii multa vreme, dar in final am mers sa il schimb. Se cunoaste ca a fost schimbat uleiul. Unele socuri intre treptele 1-2 au disparut complet, downgrade-ul la franare e mult mai lin. Acum regret ca nu l-am facut mai demult. Uleiul ce era in cutie a zis mecanicul ca era destul de curat. Sfatul meu este sa il schimbi.

Si eu simt uneori simptomele alea, urmeaza sa schimb uleiul cat de curand.

 

Am sunat la Tzeparii in bucuresti si costa 2400 ron schimbul de ulei. Mi se pare destul de mare diferenta fata de alte service-uri.

 

Sun maine la ZF Faur sa cer o oferta.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@SimionBaws, http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180455-schimbare-ulei-filtru-cutie-de-viteze/page__st__60 - uite aici un link. Tavicu a schimbat uleiul cutiei de viteze cu pompa flush ( ce-i drept, in momentul in care a schimbat uleiul cei de la service au avut o pompa improvizata, dar cred ca acum pompa flush este functionala ) la un pret bun, si anume 2000 ron - 9 litri de ulei ZF si baie de ulei ZF. Ma voi programa si eu in curand pt un schimb de ulei pt cutia de viteze desi uleiul a mai fost schimbat la 60 000km si masina are acum in jur de 150 000km.
Link to comment
Share on other sites

@SimionBaws, http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180455-schimbare-ulei-filtru-cutie-de-viteze/page__st__60 - uite aici un link. Tavicu a schimbat uleiul cutiei de viteze cu pompa flush ( ce-i drept, in momentul in care a schimbat uleiul cei de la service au avut o pompa improvizata, dar cred ca acum pompa flush este functionala ) la un pret bun, si anume 2000 ron - 9 litri de ulei ZF si baie de ulei ZF. Ma voi programa si eu in curand pt un schimb de ulei pt cutia de viteze desi uleiul a mai fost schimbat la 60 000km si masina are acum in jur de 150 000km.

Thanks, o sa sun sa vad cand sunt liberi :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 7 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.