BMWClub: Filtru epurator e90 320d din 2011? - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Filtru epurator e90 320d din 2011?

#1 User is offline   RaduDmx 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 19-February 14
  • Gender:Male

Posted 01 May 2017 - 10:58

Buna tuturor as vrea sa stiu daca la e90 320d din 2011 163 hp exista filtru epurator?...cineva mi-a spus ca trebuie scimbat capacul culbutor tot ca nu are filtru epurator separat...ms
0

#2 User is offline   Claudel 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 24
  • Joined: 10-March 17
  • Gender:Male

Posted 01 May 2017 - 11:09

Are filtru epurator si este incorporat in capac si nu se schimba, dar daca totusi vrei sa il schimbi, schimbi capacul cu totul
0

#3 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2339
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 01 May 2017 - 11:21

 RaduDmx, on 01 May 2017 - 10:58, said:

Buna tuturor as vrea sa stiu daca la e90 320d din 2011 163 hp exista filtru epurator?...cineva mi-a spus ca trebuie scimbat capacul culbutor tot ca nu are filtru epurator separat...ms

Foarte probabil ai filtru epurator tipul "vortex", imbunatatit.
In linkul de aici poti vedea localizarea si diferenta fata de cel anterior, tip "rola".
Cel vortex este pe viata, fara intretinere; are capacul sau.
0

#4 User is offline   Claudel 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 24
  • Joined: 10-March 17
  • Gender:Male

Posted 01 May 2017 - 11:27

Motorul lui e 2.0D din 2011 (N47), adica cu totul altceva.
1

#5 User is offline   RaduDmx 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 19-February 14
  • Gender:Male

Posted 01 May 2017 - 12:25

Deci ar trebui sa schimb capacul cu totul sau sa il, las asa?... masina are 190000km proaspat achizitionata si vreau sa ii fac revizia de filtre si ma gandeam si la epurator, dar nu l-am gasit pe realoem.
0

#6 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2284
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 01 May 2017 - 12:29

Dar ce simptome ai de vrei sa schimbi capacul ?
0

#7 User is offline   RaduDmx 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 19-February 14
  • Gender:Male

Posted 01 May 2017 - 12:36

Asa mi s-a spus in devizul de constatare de la bmw cand am verificat masina capacul garniturile si racitorul de la egr...
0

#8 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2284
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 01 May 2017 - 12:39

Poti sa dai jos capacu si sa il cureti cu in spray de curatat discuri de frana si sa schimbi doar garniturile. Nu are rost sa schimbi capacul ala cu totul daca nu ii crapat , acel "filtru" nu are hartie sau material care sa zici ca dupa ce se imbiba trebuie schimbat , se curate foarte frumos, la fel si racitorul de la EGR , e ca in fel de mini radiator din metal care il cureti cu acelasi spray.
0

#9 User is offline   RaduDmx 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 19-February 14
  • Gender:Male

Posted 01 May 2017 - 12:44

Se pare ca la reprezentanta piesele se schimba nu se curata... oricum o sa merg la mcanic sa le verifice ca sa fiu sigur... mi se pare cam greu de crezut sa fie sparte sa crapate... ms OPaul
0

#10 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2284
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 01 May 2017 - 12:50

Cand e vorba de banii tai ei doar schimba piesele , si cand mergi la garantie si sunt banii lor in joc sa ii vezi cum vin cu tot felu de idei ca sa rectifice, curatam , reparam , stim noi pe cineva care reconditioneaza etc...

Daca nu are nimica capacul poti sa il cureti linistit si cumperi doar kitul de garnituri pe original , este undeva la 120-150 lei si are toate garniturile. Asa doar capacul ala costa peste 1500 lei.
1

#11 User is offline   RaduDmx 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 19-February 14
  • Gender:Male

Posted 01 May 2017 - 13:02

11500 e capacul si 2700 racitorul... stiu eu cine sunt cei de la reprezentanta...cel mai bine o sa ma duc la mecanic sa desfaca tot si imi spune sigur ce trebuie inlocuit si ce curatat...ms ptr sfat OPaul
0

#12 User is online   enders 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 996
  • Joined: 05-July 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Bora Bora

Posted 01 May 2017 - 22:08

Dete la un mecanic bun nu la reprezentanta.
Filtrul Epurator stiu ca nu se schimba la N47,
Aceasta problema cu racitorul de gaze am avut-o si eu acum o luna, se pare ca este destul de sensibil si se strica destul de repede iar costul lui nu este unul mic, respectiv 2300 lei.
Reprezentanta este cel mai mare dusman al banilor tai.
Gandeste-te ca profitul lor pt automobile noi este de 17%, restul din piese si revizii.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#13 User is offline   RaduDmx 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 19-February 14
  • Gender:Male

Posted 02 May 2017 - 10:34

Si ce simtome avea masina cu racitorul defect? Cum ti-ai dat seama ca e defect?

This post has been edited by RaduDmx: 02 May 2017 - 10:51

0

#14 User is online   enders 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 996
  • Joined: 05-July 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Bora Bora

Posted 02 May 2017 - 12:47

Nu stiu ce simptome avea, stiu doar ca egr-ul era blocat de nu l-a mai putut face functional nici cu degripant iar la racitor nu stiu ce tija era rupta.
Masina a ajuns in service din cauza oscilatiei la ralanti.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#15 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2339
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 04 May 2017 - 14:20

 enders, on 02 May 2017 - 12:47, said:

Masina a ajuns in service din cauza oscilatiei la ralanti.


E greu de crezut ca oscilatia la relanti sa fie data/cauzata de filtru epurator!
Epuratorul gestioneaza uleiul care trebuie sa ajunga pe axul turbinei si foarte putin probabil sa treaca si numai ulei prin el.. sau sa fie crapat ... foarte mici sanse (poate defect din fabrica..) pentru ca e bagat prea bine unde e..

Eu as epuratorul ultimul, daca oscilatia relantiului e cauza.
0

#16 User is online   enders 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 996
  • Joined: 05-July 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Bora Bora

Posted 04 May 2017 - 15:04

 bimmer90f30, on 04 May 2017 - 14:20, said:

E greu de crezut ca oscilatia la relanti sa fie data/cauzata de filtru epurator!
Epuratorul gestioneaza uleiul care trebuie sa ajunga pe axul turbinei si foarte putin probabil sa treaca si numai ulei prin el.. sau sa fie crapat ... foarte mici sanse (poate defect din fabrica..) pentru ca e bagat prea bine unde e..

Eu as epuratorul ultimul, daca oscilatia relantiului e cauza.

Stai ca m-ai ametit de tot :).
Nu am schimbat nici un filtru epurator eu, am spus doar ca nu se schimba.
Eu am schimbat egr, racitor si senzor. U stiu de care.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#17 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2284
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 04 May 2017 - 15:05

Si ii mai osciliaza turometrul acuma ?
0

#18 User is online   enders 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 996
  • Joined: 05-July 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Bora Bora

Posted 18 May 2017 - 13:56

 OPaul, on 04 May 2017 - 15:05, said:

Si ii mai osciliaza turometrul acuma ?

Nu, masina merge brici. Nu mai oscileaza, nu se mai ingatuie si parca sunetul
Motorului este diminuat.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#19 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1402
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 May 2017 - 17:02

 OPaul, on 01 May 2017 - 12:39, said:

Poti sa dai jos capacu si sa il cureti cu in spray de curatat discuri de frana si sa schimbi doar garniturile. Nu are rost sa schimbi capacul ala cu totul daca nu ii crapat , acel "filtru" nu are hartie sau material care sa zici ca dupa ce se imbiba trebuie schimbat , se curate foarte frumos, la fel si racitorul de la EGR , e ca in fel de mini radiator din metal care il cureti cu acelasi spray.


Sunt curios cum cureti tu racitorul de gaze de n47. Eu l-am schimbat pe al meu, pt ca mi se blocase tija de la Egr si racitorul era colmatat. La mine simptomele erau ca dadea eroare pe tester la racitor si masina consuma nitel mai mult si se pare ca tragea si mai prost, lucru constatat dupa ce am schimbat racitorul cu egr-ul, curatat admisia.
0

#20 User is offline   ADRIAN HD 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 272
  • Joined: 13-January 16
  • Gender:Male
  • Location:Hunedoara

Posted 18 May 2017 - 17:20

Ce cod de eroare iti dadea?direct pe racitor sau zicea ceva de egr?am incercat sa desfac egr-ul de pe racitor sa vad cum se prezinta dar nu am reusit nicicum sa il misc,pana la urma am gasit sub racitor in stanga un arc care actioneaza o tija de plastic neagra(vacumatic) blocata teapana ,mecanicul zice ca e colmatat racitorul ,sa-l schimb.Mie imi da eroare pe egr-regulator recilculare gaze esapament defectuos....tija la egr nu e blocata,merge usor.

This post has been edited by ADRIAN HD: 18 May 2017 - 17:24

0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro