Jump to content

Efecte curatare admisie


cristiancc

Recommended Posts

Daca lucrarea este facuta cum trebuie si nu se descopera problem la admisie e norma ca doar efecte pozitive vin dupa curatarea admisiei , efecte negative nu ai cum sa ai doar daca se strica ceva in timpul operatiunii ... Oricum cand se curate galleria de admisie se mai curate si egr-ul ,racitorul de la egr , se verifica clapetii , tija ... Avand in vedere numarul de km este o operatiune ce trebuie facuta ... eu am vazut galleria de pe un f10 3.0d cum a aratat la 115.000 km , si nu a fost de loc curata , proprietarul s-a bucurat ca a ales sa isi curate galleria.

Eu am fost la un service care repara doar bmw-uri pentru curatare egr si admisie. Am platit 350 lei pentru curatare egr si galerie admisie asa cum am stabilit cu ei.

Dupa vreo saptamana m-am intalnit cu o cunostinta care este mecanic si i-am povestit ce am facut la masina. Tipul s-a uitat la motor si mi-a aratat ca egr-ul nici nu a fost demontat de pe masina, deci nici vorba de curat. I-am sunat pe cei de la service si mi-au zis ca la n47 se curata doar galeria de admisie, nu si egr-ul. Le-am reprosat faptul ca m-au pacalit dar a ramas ca in pom, eu platind pentru o operatie pe care ei nu au efectuat-o. Mentionez ca galeria de admisie nu avea depunere mai mare de 1 mm.

Pana la urma, se curata sau nu egr-ul la f10, n47 ?

Edited by "ZIGZAG"
Link to comment
Share on other sites

1494015322[/url]' post='2399378']

Ar trebui sa curat admisia, masina avand 5 ani si 170.000km daca momentan nu simt vreun simptom? Poate sa raspunda mai bine la acceleratie?

 

ti s-a scris mai sus, nu o sa simti nimic la acceleratie, probabil doar o sa ti se para. De curatat e bine sa o cureti, eventual schimbi si clapetele daca sunt uzate, insa asta e doar mentenanta, nu te gandi ca o sa fuga masina de sub tine dupa ce faci asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Masina E60 520D 2008 M Sport.

 

A mea are 267.000km si nu stiu daca a fost curatata de fostul proprietar, doar ce pot sa spun este ca la mine a inceput sa iasa un fel de mazga combinata cu motorina si funingina in partea din fata a galeriei. Se poate ca acea garnitura sa fie dusa sau paletii blocati, egr infundat asemenea. Simt si o lipsa de putere a motorului, masina avand 177cai, mai ales in treptele inferioare (1,2,3) o turez pana in 3000-3500 dar masina nu fuge ca inainte si in plus parca aud motorul cum se forteaza sa traga la cererea impusa de acceleratie. Motorul devine galagios.

Precizez ca am gasit si furtunul de la turbo spre intercooler imbibat in ulei, cei drept nu pare foarte proaspat iar masina ulei nu consuma si in plus exista si un foarte usor suierat din zona turbo sau acele furtune poate intercooler in treptele 1 si 2. Ma gandesc ca turbo a ajuns asa din cauza galeriei si egr infundate. Trebuie sa desfac cat mai curand pentru ca nu vreau sa pierd turbo.

Inca ceva teava de esapament si anume iesirea si marginile la mine sunt negre de fum, nu foarte rau dar se vede iar la majoritatea ce am vazut pana acum sunt curate. Se paote sa am DPF-ul eliminat?

Edited by Alexis187
Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat. Si la mine se innegreste tips-ul de la evacuare, la aceeasi masina ca a ta. DPF-ul e la loc si conform masuratorilor, departe de a fi infundat. Dar galeria de admisie n-am curatat-o niciodata, desi e in proiect. Sunt curios ce rezultate obtii dupa curatarea galeriei.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 years later...

Scriu aici sa nu mai deschid un topic nou. As vrea sa imi curat si eu iarasi admisia si cu ocazia asta as vrea sa curat si chilasa.

Credeti ca merita achizitionarea unei masini care face curatarea cu coaja de nuca maruntita? Am vazut prin UK unele la 350 lire. Am 2 masini si inca vre-o 4 in familie. Pe terman lung isi cam merita banii daca ai cateva masini sa le cureti.

Aveti idee care este cea potrivita pentru asta? Ma refer la ce marca si ce tip de masina.

Link to comment
Share on other sites

Scriu aici sa nu mai deschid un topic nou. As vrea sa imi curat si eu iarasi admisia si cu ocazia asta as vrea sa curat si chilasa.

Credeti ca merita achizitionarea unei masini care face curatarea cu coaja de nuca maruntita? Am vazut prin UK unele la 350 lire. Am 2 masini si inca vre-o 4 in familie. Pe terman lung isi cam merita banii daca ai cateva masini sa le cureti.

Aveti idee care este cea potrivita pentru asta? Ma refer la ce marca si ce tip de masina.

 

Eu zic ca merita la banii aia....nu stiu cat de "bune" pot fi .Procedura completa este curatare admisie,bagi cu aparatul cu nuca pe tijele supapelor si apoi reinitializarea injectoarelor.Evident garnitura cu clapete admisie noua.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare!!

Astăzi am curățat admisia unui motor N47 pe un F20, 250k, 2012..... și mă întrebam dacă am muncit degeaba sau nu, așa am ajuns să scriu aici, eram curios dacă există beneficii.

Rapid și simplu vă spun că:  

1. Va scădea consumul de carburant;

2. Mașina va reacționa mai bine în trafic;

3. Durabilitate crescută.

Poate mai avem și alte beneficii.

Trebuie să urmărim recomandările fabricantului cu ce operațiuni și la ce număr de km trebuie să le facem ca să avem o mașină la standardele așteptate.

Cât despre ce facem noi în România și ce așteptări avem de la mașini, mă abțin.

Stimă!

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, UntipdinBerceni said:

Trebuie să urmărim recomandările fabricantului cu ce operațiuni și la ce număr de km trebuie să le facem ca să avem o mașină la standardele așteptate.

Pe mine asta ma intereseaza cel mai mult. 🤭

Nu de altceva dar de vreo 10, poate 15 ani astept sa imi puna cineva sub nas ca fabricantul recomanda curatarea galeriei de admisie. 🤩🤩🤩 si cu, ce anume. Ca de cumparat/schimbat e cam 2-3% din costul motorului, adica destul de scumpa(!). Si apoi aia nu se mai numeste intretinere ci REPARATIE.

Cat despre simptome si rezolvari, daca stilul de condus in general e destul de sensibil, o sa remarci o imbunatatire reactiei motorului. Parca nu mai da impresia ca da in nas parca..

Parca ai zice ca, conduci o masina noua.. e asa, mai sprintena pe o plaja mai larga parca.. trage si sus trage si un pic mai de jos... 

E firesc pana la urma. In "plamanul" motorului amestecul e crescut un pic datorita spatiului marit prin curatare.. Plamani mai mari sau care retin mai mult aer - capacitate de rezistare fara aer mai mult timp, suflu mai mare daca vrei..

 

Durabilitatea? Doar dupa o curatare? ..si o alta, si alta curatare?

Dupa mine e data de uleiul 2T. Alt placebo pentru altii. Atentie nu se foloseste orice ci din ce in ce mai scump si mai aditivat/formula de sinteza marita.. exista topic pe acest forum.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut,

recent am avut si eu o interventie pe la motor, unde a trebuit sa demontez racitorul de gaze, si de curiozitate  am scos cotul acela metalic care intra in galerie, si cand am vazut ce "smeclau" este pe el,  m-am uitat cu o camera endoscopica  si pe galeria de admisie sa vad cum arata,...

Nu ma asteptam sa fie curata, dar m-am speriat la ce "balauri" am vazut pe acolo.

Masina are 6 ani si 200000 km,  motorul este un B47.... In fine, vara asta urmeaza sa curat galeria de admisie.

Exista o solutie anume cu care se curata galeria de admisie?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.