BMWClub: Cine pune ulei 2T in motorina ? - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Cine pune ulei 2T in motorina ? sondaj Rate Topic: -----

Poll: in comentarii postati efectele acestei utilizari

Motoare cu DPF

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.

Motor fara DPF

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#41 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3001
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 04 December 2018 - 13:25

View Postsix in line, on 04 December 2018 - 12:39, said:

Intreb pt un prieten :popcorn:

Numa' daca untdelemnu' a intrat in clasa JASO FD! ;) :popcorn:

This post has been edited by bimmer90f30: 04 December 2018 - 13:27

0

#42 User is offline   adi0 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 122
  • Joined: 28-August 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 04 December 2018 - 15:30

Am adaugat si eu ulei 2T de la Mol in doua plinuri de motorina. Asta se intampla pe vremea cand incercam sa scap de o clantzaneala permanenta intre 1500-1700 ture, mai evidenta fiind cu motorul rece. Pot sa spun ca suna ca si cum motorul ar fi fost mai bine uns dar nu mi-a placut ca vedeam toba putin neagra in conditiile in care am DPF-ul in regula. Clantzaneala de care pomeneam, era inca prezenta dar era putin mai discreta. Am impresia ca bagam 400ml de ulei la aproximativ 65 litri de motorina.

Sunt de parere ca daca se baga ulei 2T pentru a "repara" diverse probleme ale motorului, lucrul asta nu se va intampla - spun asta dupa experienta povestita mai sus. Eu sigur nu o sa mai bag pentru ca nu pot sa ignor toba neagra.
0

#43 User is offline   Epurus 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 22-July 17
  • Gender:Male

Posted 05 December 2018 - 07:36

In mare uleiul in 2T (in motorina) ajuta la protectia motorului, ca motorina de pe piata e foarte uscata, si produce o uzura mai mare decat ar trebui. Stiu cazuri in care s-a mers cu masina si 700mii km (1.9 TDI, cu ulei in 2T pus in masina de noua) iar motorul inca era okay. Problema la kilometrii aia era restul masinii, care era terminata comparativ cu motorul.
0

#44 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2960
  • Joined: 26-March 16

Posted 05 December 2018 - 08:23

Una e passat 1.9 tdi cu pompe duse, una e bmw cu common rail.
0

#45 User is offline   akon 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 295
  • Joined: 02-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 05 December 2018 - 08:35

Eu personal bag ocazional(cand imi aduc aminte) ulei 2T si benzina cu naftalina in toate masinile diesel de cativa ani si n-am avut niciodata probleme pe partea de DPF, EGR, injectoare, turbina etc. Daca face bine sau rau nu pot spune insa personal n-am avut probleme.
0

#46 User is offline   deeJayOg 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 835
  • Joined: 08-May 17
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 05 December 2018 - 08:56

https://www.baileysd...n-rail-engines/

Vehicles equipped with Bosch, Delphi, or even Seaman’s fuel systems generally don’t need it. Therefore, your unlikely to see a significant change in engine performance or noise with the use of 2-stroke in diesel.

When and how to use the 2 Stroke in Diesel:
However, if you have a 2005-2012 Denso Common Rail equipped system, your vehicle will most likely notice significant changes. You need 2-stroke premixed oil.

Do not use in cars equipped with DPF


Interesantă catalogare.

În orice caz, NU este recomandat pentru TOATE mașinile și cu atât mai puțin EURO 6 sau cele cu DPF! - și da, băieții ăștia se pricep. În rest placebo, mituri demult apuse, doar pentru că așa se făcea acum ceva vreme. Citește lumea pe aici și se apucă să pună ulei 2T deamboulea. Mă rog, până la urmă fiecare face ce crede de cuviință cu bunul lui, dar să nu sperați la minuni, asta e important :)
0

#47 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3577
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 05 December 2018 - 09:41

Uleiul 2T e indicat cel mai mult la motoarele euro 3 (4), tocmai pentru a contracara efectele motorinei uscate (uscaciune care nu exista in anii 2000).

Eu bag de 3 ani la FIECARE plin, fara probleme (300ml).
0

#48 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3001
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 05 December 2018 - 20:26

View PostP.I.M.P., on 05 December 2018 - 09:41, said:

Uleiul 2T e indicat cel mai mult la motoarele euro 3 (4), tocmai pentru a contracara efectele motorinei uscate (uscaciune care nu exista in anii 2000).

Eu bag de 3 ani la FIECARE plin, fara probleme (300ml).

:offtopic:
Mi-a scapat.
Din ce an e masina condusa?

This post has been edited by bimmer90f30: 05 December 2018 - 20:27

0

#49 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3577
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 05 December 2018 - 22:45

E M47 euro 3.
0

#50 User is offline   Andrei525 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 391
  • Joined: 20-May 17
  • Gender:Male

Posted 05 December 2018 - 23:26

View PostEpurus, on 05 December 2018 - 07:36, said:

In mare uleiul in 2T (in motorina) ajuta la protectia motorului, ca motorina de pe piata e foarte uscata, si produce o uzura mai mare decat ar trebui. Stiu cazuri in care s-a mers cu masina si 700mii km (1.9 TDI, cu ulei in 2T pus in masina de noua) iar motorul inca era okay. Problema la kilometrii aia era restul masinii, care era terminata comparativ cu motorul.


1.9 TDI este un nemuritor prin definitie. Personal am avut un golf 5 cu care am mers pana la 400k si nu am pus ulei 2T niciodata. La noul proprietar inca merge si nici el nu pune nimic in motorina.
Nu cred ca longevitatea motorului 1.9 TDI este legata de vre-un ulei 2T
1

#51 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2960
  • Joined: 26-March 16

Posted 06 December 2018 - 08:49

Clar nu, se aude mai bine motorul si prin definitie ar trebui sa mearga mai "bine" in sensul ca este mai lubrifiat, insa nu poate spune nimeni ca in timp afecteaza sau nu ceva, atata timp cat 2 masini identice de pe banda pot sa fie diferite total in 400k, la una sa pice si motorul cu totul si la alta sa nu schimbi mai nimic, nu prea poti spune "eu am bagat ulei 2T si pana la 400k a mers fara nici-o problema si n-am avut probleme cu turbo sau injectoare", la fel de bine se putea intampla sa nu ai nimic si fara sa bagi acel ulei.

Singurul beneficiu vizibil este zgomotul motorului.
0

#52 User is offline   popik1970 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 36
  • Joined: 27-November 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 December 2018 - 17:21

Multumesc pentru explicatii bimmer,ai eliminat si ultima urma de indoiala!
0

#53 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2960
  • Joined: 26-March 16

Posted 06 December 2018 - 18:24

View Postbimmer90f30, on 04 December 2018 - 12:29, said:

Se intampla sa stiu de studiu/articol din linkul dat.

Pentru mine e un articol pseudo-conspirativ.

Si vreau sa sutin opusul tocmai pentru ca sunt mai mult decat multumit de cum fuctioneaza un motor "tratat" cu religiozitate cu ulei 2T la fiecare plin de peste 150k km. Iar asta ma indreptateste sa cred ca rau NU face.
Si ca sa vorbim pe fapte, motorul M47 are injectoarele clasice despre care autorii articolului sustin ca se infunda mai repede.. Dimpotriva, as fi inclinat sa zic depunerile de zinc ar putea aparea la injectoarele mai noi care sunt si mai precis controlate, ca atare tolerante mai mici - probleme mai multe.
(Dar nu cred ca e cazul. Cand o fi s schimb masina pentru un model mai nou va asigur ca voi continua folosirea de ulei 2T..)

Cat despre DPF-uri, tocmai prin folosirea de ulei 2T Jaso FD propietarii de masini nu au mai avut probleme cu regenerarea DPFului. Probabil se face mai des iar posibilitatea limp-modului e tinuta departe (fapt cel mai enervant in exploatarea unui diesel cu DPF..) lasand la o parte cenusa care oricum se depune dupa fiecare regenerare, specific JASO FC este ca dupa regenerare ramane mai putina cenusa decat dupa jaso FB.

Imi cer scuze daca ma repet, dar cel mai formidabil fapt mi se pare ca depunerile de pe interiorul admisie motorului nu mai sunt acolo. Ultima oara cand am umblat acolo efectiv nu am avut ce curata!
Si dupa cum cu totii ar trebui sa stim, raul necesar dat de prezenta EGRului pentru ca gazele recirculate reprezenta DEPUNERI pe peretii admisiei iar asta NU este in nici un caz un fapt pozitiv. Dar vezi tu nu multi vorbesc sau observa asta.

Asa vrea sa vezi ce slab trage un motor cu 400k km in bord si injectoare originale! ;)
Dar nu sunt aici sa impresionez ci doar sa imi exprim experienta si intelegerea personala.



Nu vreau sa fiu carcotas, ne stim de ceva timp (de pe forum) si nu vreau sa te superi pe mine, dar nu ai dreptate, in primul rand din primele cuvinte imi dau seama ca de fapt articolul cu date tehnice si bine explicat este de fapt real, dar tu il consideri ireal ca bagi tu ulei 2T si merge bine motorul si masina, am mai spus o data, nu stii cum ar fi mers fara ulei 2 T sau orice alt aditiv, deoarece sunt masini si de 700 k care poate au mers mai bine decat a ta, nu e nici-o dovada ca uleiul 2T face bine, pentru ca bagi tu in motorul tau si merge bine masina (asta spui tu, nu ai facut vreun test la ulei si nu ai desfacut motorul sa vezi ce fel de uzura prezinta).

Poate ai dreptate, sa nu ma intelegi gresit
, insa ai zis bine "Pentru mine e un articol pseudo-conspirativ", nu inseamna ca asta e realitatea, realitatea este ca articolul acela foloseste niste date tehnice in urma unor teste facute.

Nu vreau sa continui pe tema asta, dar sa nu uitam ca tie motorul iti consuma ulei la turatii de peste 2500 RPM, cum am zis si atunci si iti zic si acum, acel motor M47, de fabrica sau dupa 400k nu are voie sa manance ulei, daca te apuci sa-l desfaci o sa vezi cum trebuie sa schimbi simeringurile la supape si eventual segmentii la pistoane, sunt sigur. Ca nu vrei tu sa te apuci sa desfaci motorul ca ti se pare normal sa manance ulei, iarasi e parerea ta, care nu inseamna ca este si corecta si trebuie sa recunosti si sa accepti acest lucru pentru ca am dreptate.

Au fost colegi cu M47 pe acest forum care din cauza consumului de ulei au desfacut motorul si dupa ce l-au refacut, surpriza! Nu mai mananca ulei intre schimburi, exact ca si N47 care nu are voie sa manance ulei, unde il pui acolo trebuie sa gasesti nivelul dupa 1 an, la 15.000 km cat il schimb eu cel putin.

Iti dau dreptate, parerea mea, este ca injectoarele mai noi si anume Piezzo Bosch (N47) ar avea de suferit mai mult decat cele vechi in urma folosirii acestui ulei 2T, cu cat tehnologia e mai noua, exista riscul de a strica ceva cand "improvizezi", mai trebuie luat ceva in calcul, una e sa bagi ulei 2T intr-o masina de 15-40k euro si una e sa bagi ulei 2T in una de 2-4k euro.

"Multumesc pentru explicatii bimmer,ai eliminat si ultima urma de indoiala!"

Chiar sunt curios ce urma de indoiala ai eliminat, pentru ca nu ai avut date tehnice sa poti demonstra ce spui, nici chiar masina ta nu este o dovada ca acest ulei 2T face bine motorului.

Fara suparare! Daca am spus ceva absurd, te rog sa-mi spui frumos ce am gresit.

This post has been edited by WIN60: 06 December 2018 - 18:27

2

#54 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3001
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 07 December 2018 - 20:46

Win60, incerc si eu o replica, fara a da "reply" la o postarea atat de lunga despre mine , tu fiind unul din cei care imi stie "trecutul" postarilor, ideile sustinute s.a.m.d. ...

Nu am nici cea mai mica intentie sa desfac motorul daca (prin cunostintele mele cat de generale sunt ele despre motoare..) el nu consuma uleiul pus in limitele in care eu trag de el. Nu stiu cat de mult poti sa intelegi ideea tocmai exprimata...

Cat despre test al uleiului, el nu are nici o relevanta pentru ca motorul se uzeaza cu fiecare schimb de ulei cu fiecare pornire... asa ca uleiul testat din motorul nu va avea mici elefanti (uzura cu pummnu', daca vrei..) in el fata de un alt motor mai nou, sa zicem. Uzura este constanta dar si in functie de cum este exploatata (si condusa) masina/motorul.. .
Asadar, in ceea ce priveste motorul meu, i-as face (sunt destul de curios) o testare dinamometrica, chiar la varsta care o are si atunci cred ca as putea crede ca din bietul motor al meu nu mai iese decat ulei, cum vrei tu sa lasi pe la colturi sa se inteleaga.. ;)

In ulei trimis la probe nu sunt decat particole metalice, diferite, in suspensie de ordinul a milioana parte dintr-un inch... Asadar in mod permanent, si in functie de calitatea uleiului, exploatarea motorului si frecventa schimbului vor fi mai mult pe inch sau mai putine; aici nu are treaba uleiul 2T!
Eu am facut o afirmatie, observatie mai sus; motorul este curat acum pe partea de ADMISIE; fapt pozitiv de necontestat.

Ca sa aduc un amanunt si pe topic (indirect) afirm/recunosc ca am schimbat (in cazul in care nu stii chiar tot ce am facut.. motorului) pompa de inalte vara trecuta pentru ca motorul intra in limp-mode, pur si simplu nu mai tragea dupa ce ajungea la regim (era doar filtru de motorina..). Pompa originala scoasa era la 600bari la 2000rpm la aproape 380k km. Cea "noua", SH, ajunge la 700bari la 2000rpm.
Iti dai seama ca nu am de gand sa pun inapoi pompa veche de dragul testului cu Ulei 2T.. E pe raft in garaj, de rezerva sau pentru un nevoias.
Asta fiind singurul motiv; prevenirea uzurii premature a pompei eventual injectoare.. (nu motor).

Toate bune. :cheers:

This post has been edited by bimmer90f30: 07 December 2018 - 20:52

0

#55 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3001
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 07 March 2019 - 21:07

Raport despre injectoarele masinii la aproape 400k km.
Ulei 2T de vreo 100k km.

Attached File  DSC_4675-960x540.JPG (107.57K)
Number of downloads: 38

Happy days!?
Pentru inca un timp. ;)
0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro