BMWClub: motor blocat in mers - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

motor blocat in mers

#1 User is offline   lucian118i 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 17-May 17

Posted 17 May 2017 - 20:13

salut am si eu o problema,am un bmw 118i 2.0 benzina,mi sa oprit motorul undeva la 80 de km si nu a mai vrut sa porneasca se auzea doar un ...clanc... atat altceva nimic nu invarte nu nimic ,am dus.o la service si mi sa spus ca pompa de ulei nu a mai bagat destul ulei in motor si sa blocat motorul,problema este ca sunt in Germania si aici o ora de munca costa undeva la 100 de euro deci iti ia pielea dupa tine,si mi sa spus ca mai bine ii schimb motorul ca nu are rost sa il desfaca,dar nici nu vreau sa il schimb ca am 84.000 de km,as vrea sa imi spuneti niste pareri ce ar putea sa se blocheze in motor o parere asa si daca se merita sa scimb piesele din motor sau sa schimb motorul va multumesc..
0

#2 User is offline   dragosel_bmw 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1850
  • Joined: 08-January 08
  • Gender:Male
  • Location:gard in gard cu MD

Posted 17 May 2017 - 20:33

daca pompa nu a mai bagat ulei motorul este gripat
Arbore compromis,cuzineti palier si biela,axe cu came si toate lagarele din motor ce trebuiau unse cu ulei

This post has been edited by dragosel_bmw: 17 May 2017 - 20:33

0

#3 User is online   OPaul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1553
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 17 May 2017 - 20:34

Masina nu mai are garantie ? Intreb asa ca ai zis ca masina are doar 84.000km . Daca este adevarat ce au spus mecanicii , este foarte nasol ... Nu ai avut inainte de asta nici un martor aprins in bord , ceva legat de presiunea de la ulei ?
De blocat se blocheaza cam tot ce misca : arborele (cuzinetii), pistoanele (segmentii ,cilindrii) ... cam asta se blocheaza , dar daca zice ca nu ai avut presiune de ulei suficenta sunt si alte piese afectate : ax came , supape , tacheti , distributia , lant.

Este mult mai ieftin sa inlocuiesti motorul cu totul de cat sa incerci si sa il repari pe asta , trebuie sa schimbi cam tot din el si este foarte scump.

This post has been edited by OPaul: 17 May 2017 - 20:35

0

#4 User is offline   bimmer90f30 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1920
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 18 May 2017 - 11:13

Probabil uleiul nu a fost schimbat de muuult timp; de aceea asa surpriza..
0

#5 User is offline   Mircea-Si 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1363
  • Joined: 12-July 11
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Interests:BMW

Posted 18 May 2017 - 12:35

Nasol, motorul e compromis daca n-a mai avut ungere.

Totusi nu s-a apris martorul de ulei cu rosu inainte?

E bine ca ne-a lamurit Paul ca se misca segmentii si cilindrii.......
2

#6 User is offline   six in line 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 961
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Dumbravita ( Timisoara)
  • Interests:Fast cars, hot women, exotic destinations and M O N E Y

Posted 18 May 2017 - 13:02

Daca e asa cum zic mecanicii, poti sa arunci motorul ala si sa iei altul de pe ebay.....
0

#7 User is online   OPaul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1553
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 18 May 2017 - 14:52

 Mircea-Si, on 18 May 2017 - 12:35, said:


E bine ca ne-a lamurit Paul ca se misca segmentii si cilindrii.......


Vrei sa zici ca segmentii nu se misca/freaca de cilindru ?
0

#8 User is offline   lucian118i 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 17-May 17

Posted 18 May 2017 - 15:07

Nu sa aprins absolut niciun martor în bord,uleiul a fost schimbat cu o săptămână înainte de întâmplare tot la același service,în care într-o săptămână am mers 30 de km
0

#9 User is online   OPaul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1553
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 18 May 2017 - 15:12

Cand un motor merge fara ulei sau are presiune mica la ulei incepe sa se incalzeasca , temperatura la motor nu era ridicata ?

This post has been edited by OPaul: 18 May 2017 - 15:13

0

#10 User is offline   lucian118i 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 17-May 17

Posted 18 May 2017 - 15:13

Nu era ridicată
0

#11 User is offline   calinbmw2000 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1574
  • Joined: 24-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Vest..

Posted 18 May 2017 - 15:22

Eu cred ca s-a rupt distribuția.
Am citit de foarte multe cazuri la acest motor.

Oricum motorul este compromis și nu merita reparat.
0

#12 User is offline   lucian118i 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 17-May 17

Posted 18 May 2017 - 15:25

Mi sa zis ca a pus testerul și asta a fost cauza presiune mica la ulei și după sa oprit motorul altceva nimic,și a zis ca nu se merită să îl desfacă ca o sa ma coste foarte mult

Și ca sa schimbe motorul o sa ma coste undeva în jur de 4000 de euro aici cu tot cu mana de lucru
0

#13 User is offline   calinbmw2000 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1574
  • Joined: 24-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Vest..

Posted 18 May 2017 - 15:33

Motor sh?

This post has been edited by calinbmw2000: 18 May 2017 - 15:33

0

#14 User is offline   Eugen B 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 899
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 18 May 2017 - 15:36

Trebuie sa gasesti un service de estici, gen polonezi, romani, etc.....sa iti caute un motor si sa il schimbe la un pret mai bun.Asta este loteria masinilor second hand.....mai pica cateodata, cu rezultate dureroase pentru buzunar.

This post has been edited by Eugen B: 18 May 2017 - 15:37

0

#15 User is offline   calinbmw2000 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1574
  • Joined: 24-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Vest..

Posted 18 May 2017 - 15:52

Fiind în Germania nu cred ca ieși așa scump sa pui mașină pe platforma și sa o duci în tara unde sa-i schimbi motorul.
Îți iei și un scurt concediu.
Iei motorul din Germania și îl pui în portbagaj sau chiar din România ,vezi unde este mai ieftin.

This post has been edited by calinbmw2000: 18 May 2017 - 15:53

0

#16 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 595
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 May 2017 - 15:59

Postezi pe bursa ca vrei sa duci masina in Romania si sigur gasesti o oferta buna la cineva autorizat, care iti da si factura etc. Sa o aduca pe 400-500euro. Peste 500 euro nu are cum sa coste. Iar aici in Romania ii gasesti un motor (banuiesc ca este N46) in 2500-3000 lei, mai dai vreo 1000 la manopera (daca atunci cand il pui ii pui si o distributie, eventual simeringuri supape daca tot se umbla) si dupa mergi linistit. Platforma+ manopera in Romania nu au cum sa depaseasca 800 euro, in Germania nu cred ca scapi sub 1500. Singura chestie este ca nu stiu exact care e procedeul legal de acolo daca schimbi motorul, asta dupa ce efectuezi deja lucrarea. Daca ai avea numere de Romania ar fi simplu, ca nu sta nimeni sa iti verifice seria la motor si oricum se poate omologa oricand.
0

#17 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3851
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 18 May 2017 - 16:22

80-100e este manopera pe ora in germania, si la reprezentanta daca te duci tot 80e pe ora este

motoare din dezmebrari romanesti nu-ti recomand
0

#18 User is offline   lucian118i 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 17-May 17

Posted 18 May 2017 - 16:40

Asta ma gândeam și eu ca nu poți sa ști ce motor poți sa iei din dezmembrări,cine știe după 100 de km se întâmplă iar și ce am făcut

Da motor sh de pe ebay

 All, on 18 May 2017 - 15:59, said:

Postezi pe bursa ca vrei sa duci masina in Romania si sigur gasesti o oferta buna la cineva autorizat, care iti da si factura etc. Sa o aduca pe 400-500euro. Peste 500 euro nu are cum sa coste. Iar aici in Romania ii gasesti un motor (banuiesc ca este N46) in 2500-3000 lei, mai dai vreo 1000 la manopera (daca atunci cand il pui ii pui si o distributie, eventual simeringuri supape daca tot se umbla) si dupa mergi linistit. Platforma+ manopera in Romania nu au cum sa depaseasca 800 euro, in Germania nu cred ca scapi sub 1500. Singura chestie este ca nu stiu exact care e procedeul legal de acolo daca schimbi motorul, asta dupa ce efectuezi deja lucrarea. Daca ai avea numere de Romania ar fi simplu, ca nu sta nimeni sa iti verifice seria la motor si oricum se poate omologa oricand.


Motorul este N43B20A
0

#19 User is offline   bimmer90f30 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1920
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 18 May 2017 - 17:52

 lucian118i, on 18 May 2017 - 15:07, said:

Nu sa aprins absolut niciun martor în bord,uleiul a fost schimbat cu o săptămână înainte de întâmplare tot la același service,în care într-o săptămână am mers 30 de km

Chiar sunt curios; a fost schimbat si filtrul de ulei o data cu schimbul uleiului?

... Ceva s-a dislocat in motor; ceva gen "sludge" - termen englezesc pentru mizerie-depuneri pe interior (peste tot in interiorul motorului) iar cand s-a schimbat uleiul acesta fiind mai subtire o fi purtand cu el sludge-ul de care vorbeam si a infundat sita din pompa.. Aceasta nemaiputand trage uleiul din baie..
0

#20 User is offline   lucian118i 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 17-May 17

Posted 18 May 2017 - 18:45

Da filtrul a fost schimbat odată cu uleiul
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro