BMWClub: motor blocat in mers - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

motor blocat in mers

#21 User is offline   CosminE46 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1717
  • Joined: 03-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 18 May 2017 - 18:54

trebuie desfacut motorul si vazut ce este in el. poti scapa mai ieftin sau mai scump.
marea problema este ca te poti trezi in situatia in care mecanicul iti spune: da, il repar, il repara si apoi nu merge bine. asadar ai nevoie de un mecanic foarte cinstit si apoi sa fie si priceput. motorul tau e unul destul de complex la care putini stiu cu adevarat sa lucreze. asadar ai putea merge pe varianta: platit demontare motor si constatare ce are. daca mecanicul spune ca il poate repara incearca sa il faci sa isi asume o garantie ca va merge bine, ca poate din cine stie cauze nu o sa mearga bine dupa reparatie si tu ce faci apoi?!

in acelasi timp si cu motorul din dezmembrari ai perfecta dreptate, cu atat mai mult cu cat e un motor problematic. ai putea sa sapi putin daca motorul e 100% identic cu cel de pe e46. platesti 1500 euro pe un e46 de anglia BUN , iei motorul si vinzi masina cu 800-900 (poate si mai mult). de asemenea poti verifica pe anglia cat este si un seria1, nu cred ca e f departe de acel pret nici seria1.
0

#22 User is offline   lucian118i 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 17-May 17

Posted 18 May 2017 - 19:06

Asa este trebuie desfăcut sa se vadă mai exact ce are și dacă se merita sau nu sa îl repar mulțumesc pentru sfat
0

#23 User is offline   lucian118i 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 17-May 17

Posted 24 May 2017 - 15:17

Update am ajuns la concluzia ca ar fi mai bine sa îmi schimb motorul doar ca am găsit cu aceiași serie de motor dar cu 170 de cai,și vechiul motor are 143hp este vreo problemă dacă îl pun pe cel cu 170hp?
0

#24 User is offline   petreop 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 211
  • Joined: 28-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 24 May 2017 - 15:45

e ciudata explicatia celor de la service...
pompa ulei kaput, presiune ulei kaput, motor kaput !!!
in principiu astia sunt pasii dar nu deodata.
kaput pompa de ulei, kaput presiune = martor ulei aprins in bord.
sa presupunem ca nu vezi becul aprins de ulei si mergi ca berbecul... dupa cativa km se incinge motorul
si mai apare inca un bec aprins in bord, de data asta de la apa, mergi in continuare ca un superberbec inca cativa
km si incep zgomote ciudate din compartimentul motor si eventual ceva abur sau mai rau fum.
ce faci ? tragi pe dreapta si opresti motorul, deschizi capota si te uiti ca berbecul ???
chiar daca versi tot uleiul din motor tot mai merge motorul vreo cativa km cu bordul
pom de craciun.
lucian, tu ai patit asa ???
daca nu, eu personal cred ca motorul tau are alta defectiune (distributie, senzori, demaror blocat, etc)
scuze pentru "berbec" nu este o referire directa la tine ci la cei care nu au "veleitati ingineresti"

bafta si tine-ne la curent ca sunt tare curios care a fost cauza !
0

#25 User is offline   florin1967 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 325
  • Joined: 13-August 13
  • Gender:Male
  • Location:brasov

Posted 24 May 2017 - 16:59

 lucian118i, on 24 May 2017 - 15:17, said:

Update am ajuns la concluzia ca ar fi mai bine sa îmi schimb motorul doar ca am găsit cu aceiași serie de motor dar cu 170 de cai,și vechiul motor are 143hp este vreo problemă dacă îl pun pe cel cu 170hp?



Da. mai mult ca sigur alt calculator, injectoare, alt cablaj.

 petreop, on 24 May 2017 - 15:45, said:

e ciudata explicatia celor de la service...
pompa ulei kaput, presiune ulei kaput, motor kaput !!!
in principiu astia sunt pasii dar nu deodata.
kaput pompa de ulei, kaput presiune = martor ulei aprins in bord.
sa presupunem ca nu vezi becul aprins de ulei si mergi ca berbecul... dupa cativa km se incinge motorul
si mai apare inca un bec aprins in bord, de data asta de la apa, mergi in continuare ca un superberbec inca cativa
km si incep zgomote ciudate din compartimentul motor si eventual ceva abur sau mai rau fum.
ce faci ? tragi pe dreapta si opresti motorul, deschizi capota si te uiti ca berbecul ???
chiar daca versi tot uleiul din motor tot mai merge motorul vreo cativa km cu bordul
pom de craciun.

lucian, tu ai patit asa ???
daca nu, eu personal cred ca motorul tau are alta defectiune (distributie, senzori, demaror blocat, etc)
scuze pentru "berbec" nu este o referire directa la tine ci la cei care nu au "veleitati ingineresti"

bafta si tine-ne la curent ca sunt tare curios care a fost cauza !




Esti asa sigur ca motorul mai merge cativa km. fara pic de ulei? Iti spun eu ca nu. Primii se duc cuzinetii. Se sudeaza de vibrochen :rolleyes: blocand motorul, bineinteles cu zgomotul de rigoare.

Si DA, boala comuna la motoarele N43 si N42, sa se rupa bucati din patina lantului, cade in baie si acopera sorbul pompei, avand urmarile descrise mai sus, fara sa iti dai seama.

Incalzirea fiind foare rapida, nu iti arata pe ceasul din bord, el indicand temperatura apei, pana se face transferul termic intre piese si circuitul apei, motorul este deja blocat.

This post has been edited by florin1967: 24 May 2017 - 17:09

2

#26 User is offline   lucian118i 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 17-May 17

Posted 25 May 2017 - 21:51

Salut,la service miau zis ca a scăzut presiunea la ulei și după sa oprit motorul asta a arătat la tester,acum nu știu ce sa zic le-am zis sa îl desfacă și mi-au zis ca coasta foarte mult și nu are rost și în plus nu se bagă au încercat sa îl miște nu știu cum cred ca pe la cure și au zis ca asta este problema este blocat,acum na părerea mea este ca pana nu îl desfaci nu ști cu adevărat care este problema,





Și în legătură cu acel motor de 170 de cai vine însoțit cu cablajul cu tot dar am auzit(vorbe) nu mi sa zis de la service sau ceva gen,ca trebuie sa schimb cutia posibil sa fie adevărat
0

#27 User is offline   lucian118i 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 17-May 17

Posted 25 May 2017 - 22:02

Țin sa menționez ca mi sa aprins martorul la ulei înainte sa plec dar am oprit-o și am pornit-o iar ca mi se mai întâmplase de câteva ori sa îmi arate martorul și tot asa am procedat practic mi se părea normal la service am fost pe problema asta și mia zis ca nu are nimic (menționez ca uleiul fusese schimbat când a fost dusă la service cu o zi în urma) după a doua zi am mers 5-10 km și sa oprit motorul fără zgomot fără nimic
0

#28 User is offline   OPaul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1570
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 25 May 2017 - 22:20

Este clar atunci , nu ai avut o presiune constanta de ulei ... Mecanicul a tratat problema cu o indiferenta tipica.
0

#29 User is offline   CosminE46 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1717
  • Joined: 03-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 May 2017 - 18:04

eu zic sa uiti de montarea altui motor. eventual daca iti garanteaza mecanicul sau cine iti face operatiunea ca iese 100% cum trebuie.
cat de bagat esti in belea nu cred ca iti trebuie alta - sa iei un motor si sa iti bati capul ca nu se potriveste aia, aia ..nu merge cum trebuie, erori etc.

becul la ulei se aprindea rosu sau galben?! (adevarul ca nu stiu la seria1 cum este, de aia intreb).
in general rosu = lipsa presiune, galben = nu este la nivel.

pierderi de ulei ai avut? ai verificat de curiozitate daca uleiul este la nivel?
0

#30 User is offline   lucian118i 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 17-May 17

Posted 27 May 2017 - 22:24

Uleiul era la nivel,și în bord se aprindea roșu,deci odată sa aprins becul am verificat în bord nivelul și după becul sa stins,habar nu am nu știu ce sa fac
0

#31 User is offline   maryus1975 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 26
  • Joined: 14-September 17

Posted 26 September 2017 - 18:54

Ce ai facut pana la urma Lucian?In ce oras?
0

#32 User is online   WIN60 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1700
  • Joined: 26-March 16

Posted 26 September 2017 - 19:20

View PostCosminE46, on 26 May 2017 - 18:04, said:

eu zic sa uiti de montarea altui motor. eventual daca iti garanteaza mecanicul sau cine iti face operatiunea ca iese 100% cum trebuie.
cat de bagat esti in belea nu cred ca iti trebuie alta - sa iei un motor si sa iti bati capul ca nu se potriveste aia, aia ..nu merge cum trebuie, erori etc.

becul la ulei se aprindea rosu sau galben?! (adevarul ca nu stiu la seria1 cum este, de aia intreb).
in general rosu = lipsa presiune, galben = nu este la nivel.

pierderi de ulei ai avut? ai verificat de curiozitate daca uleiul este la nivel?



Cosmin, nu e corect ce spui, martorul de presiune la ulei este ceva, iar martorul de nivel ulei este altceva. Mie cand mi-a aparut cu rosu, mi-a aparut si pe navigatie "Low Oil pressure" care e diferit de "Low Oil Level", una e presiunea, una e nivelul.

Lui i-a aparut martorul de la presiune de ulei

Edit: Acum am vazut ca postul lui Cosmin e din Mai:D.

This post has been edited by WIN60: 26 September 2017 - 19:20

0

#33 User is offline   CosminE46 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1717
  • Joined: 03-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 September 2017 - 15:00

Win, pai si eu ce am zis gresit? :D
galben = nivel scazut
rosu = lipsa presiune.
0

#34 User is online   WIN60 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1700
  • Joined: 26-March 16

Posted 27 September 2017 - 15:43

Ma refeream ca sunt 2 martori diferiti.

Tu vrei sa spui ca martorul respectiv cand este galben se refera ca este nivelul scazut in baia de ulei, iar cand acelasi martor are culoarea rosie nu are presiune de ulei?

Una e presiunea, una e nivelul, una e sa nu ai ulei in baie ca iti pierde, una e sa nu ai presiune din pompa de ulei si nu-ti urca in rampa.
0

#35 User is offline   jeezy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1003
  • Joined: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Posted 27 September 2017 - 15:45

Poate deveni rosu din galben, pentru ca daca nu ai ulei suficient, nu ai nici presiune suficienta :)
Si cum senzorul se face galben intre 700ml si 1l lipsa ulei....daca mergi mult cu el pe galben e posibil sa cazi in cealalta extrema.

La unele masini acelasi martor se aprinde in 2 culori. Respectiv rosu sau galben.

This post has been edited by jeezy: 27 September 2017 - 15:47

0

#36 User is offline   bimmer90f30 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1932
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 28 September 2017 - 12:27

Lipsa presiunii uleiului in motor poate fi data de lipsa uleiului, dupa cum poate fi data de senzor defect (putin probabil dar merita verificat) dupa cum poate fi data de uzura interna mare a motorului (asta se va accentua in timp relativ scurt..).

Acum, senzorii foarte probabil sunt separati dar indicatiile lor sunt clare. Nivelul e alarmat oarecum primul, si ramane sa fie primul de ameliorat pentru ambele situatie avertizate, lipsa presiune si nivel ulei..

This post has been edited by bimmer90f30: 28 September 2017 - 12:27

0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro