Jump to content

Arc fata dreapta rupt BMW E91 Touring 2006


alr

Recommended Posts

Buna ziua!

 

Ieri un arc fata dreapta s-a rupt in mers si mi-a taiat cauciucul; ca solutie de moment m-am gandit sa cumpar un arc cu tot cu amortizor sh.

In cazul de fata mai e bun la ceva amortizorul ramas? Pot schimba doar arcul?

 

Avand in vedere ca am pus cauciucul de rezerva, pot merge pana la service cu masina sau exista riscuri? (aprox. 10 km pana la service)

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Depinde in ce stare este telescopul si cati km are , noi nu avem de unde sa stim daca mai este bun telescopul , tu simti masina ce si cum ... De obicei daca se rupe arcu se schimba arcul , dar se schimba in parallel.

La un prieten ce are un f10 s-a rupt arcul spate cu masina in parcare , cand a iesit din masina a auzit un ''bang'' in spatele masinii , a schimbat ambele arcuri de pe spate , masina avea 70.000km si nu erau probleme la telescoape.

 

Poti sa mergi linistit daca esti sigur ca nu iti mai taie si cauciucu asta ... Mergi inceti si cu treaba buna :D

Link to comment
Share on other sites

O sa schimb telescopul cu tot cu arc, am gasit sh 150 lei, nu am bani acum sa dau 2000 lei pt ambele telescoape de pe fata :((((, acum masina e super joasa. cred ca telescopul nu avea de ce sa se strice... ( o sa vad asta sigur atunci cand o sa-l schimb), sper sa nu se fi stricat si altceva,

m-a fericit de 450 cauciucul + 200 telescopul cu tot cu transport + manopera------ asta daca nu mi fac curaj sa mi-l schimb eu.

(e prima data cand pun sh pe ea) :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

 

Masina are 11 ani, cred ca nu se mai merita sa o mai tin, pana acum a fost destul de cumintica.

Link to comment
Share on other sites

2000 lei pt ambele telescoape de pe fata

 

Unde sunt atat de scumpe? Eu am dat 700 pe bucata la E60 LCI pe Bilstein.

Arcuri poti pune SH, dar nu m-as risca sa pun un amortizor de-un fel si unul de altul. Macar ia 2 amortizoare SH bune, provenite de pe aceeasi masina, sa aiba aceeasi uzura.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Am patit-o si eu la E90. Amortizorul se poate testa sa vezi cat % mai are. Daca amortizorul e inca in toate mintile scapi ieftin.Schimbi doar 2 arcuri (stanga-dreapta). Daca schimbi doar un arc, masina va sta usor ridicata pe-o parte deoarece un arc e nou si cel vechi e uzat...e logic si normal. Daca amortizorul e dus, trebuie inlocuite si arcurile si amortizoarele si flansele, toate pe set si te duce destul de mult.....Eu atunci am inlocuit doar arcurile deoarece inlocuisem amortizoarele SACHS + flanse OE si nu era necesar sa schimb tot. Spor la treaba!
Link to comment
Share on other sites

Ca sa schimb doar arcurile imi trebuie presa. Si nu as mai cumpara si presa. Schimb telescopul cu tot cu arc. Telescopul sh e de pe o masina la fel ca a mea, cel putin asa mi s -a spus. Nu cred sa fie mare diferenta.
Link to comment
Share on other sites

Cu piese SH doar o sa amani inevitabilul , pana la urma tot trebuie sa le schimbi , si cu piesele SH e loterie , arcurile sa zicem ca sunt bune dar poate telescoapele sunt mai uzate de cat ce ai acuma pe masina. La ce pret sunt telescoapele care vrei sa le cumperi ?
Link to comment
Share on other sites

am gasit sh 150 lei, nu am bani acum sa dau 2000 lei pt ambele telescoape de pe fata (e prima data cand pun sh pe ea) :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

 

Masina are 11 ani, cred ca nu se mai merita sa o mai tin, pana acum a fost destul de cumintica.

2000 nu te va duce niciodata.

faptul ca nu ai bani pentru 2 arcuri + amortizoare, iar nu e deloc ok.

parerea mea e ca incep sa te "depaseasca" costurile de intretinere ale unui BMW de 11 ani.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumoas pentru sfaturi.

Un 31316786015 e 1053,25 ron spring strut

Nu stiu daca e complet arc plus telescop

Daca e sa caut doar arcul zice ca nu exista pt masina mea.

Trag concluzia ca se vinde telescopul cu tot cu arc.

Iar ca sa dau acum 2000 doar piesele si cine stie ce o sa mai trebuiasca in plus cel putin pt mine in perioada asta e o problema. piesele oem sunt mult mai scumpe decat alea de le gasesti pe la targ

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce nu vrei sa iti schimbi doar arcurile de pe fata si sa lasi telescoapele care le ai acuma.

Pentru ca telescopul vechi cu siguranta se va uza si mai repede pe arc nou si nu sfarsesti sa platesti de doua ori manopera..

Asta o spune unul (eu) care a avut arc rupt, a schimbat personal cu arcuri si amortizoare noi.

 

Iar autorul topicului trebuie sa ia in considerare ca, cu siguranta cauciucurile de pe fata se vor uza daca nu v-a face si aliniamentul de fiecare data cand umbla la suspensie.

 

... Nu mai zic cat de importante sunt amortizoarele la franare de urgenta! Am simtit de indata ce am schimbat arcuri si amortizoare..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Flansele nu trebuie sa le schimbi daca acum nu fac zgomot si se rotesc usor fara prea mare joc. Flansele sunt scumpe. Se roteste practic pe niste bile (o baza-suport) tot ansamblul arc-amortizor.

Eu nu am mers cu masina decat 40-50 metri cu arcul rupt.. Cu cat conduci mai mult cu arcul rupt cu atat ai "sansa" sa scapi mai scump..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

OE - este piesa origina cu sigla BMW si se cumpara in general de la reprezentanta sau poti sa ceri si de la vanzatori de piese.

OEM - este piesa ce vine de la aceasi fabrica ca si cele OE (originale BMW) doar ca nu are BMW si este stantata cu numele producatorului ... dar nu tot timpu are aceasi calitate ca piesa OE, adica nu este o regula chiar daca este fabricata de acelasi producator care le face si pe cele cu stanta BMW.

AFTERMARKET - sunt piese facute de diferiti producatori , buni sau rai care respecta sau nu respecta standardele , dimensiunile si stasul pieselor OE originale BMW.

Link to comment
Share on other sites

Pe bav auto de ex. se vand piese oem, sunt mult mai scumpe decat cele din magazinele cu specific. E clar ca daca oem e 1000 lei pe bavauto daca in celelate mag gasesti pesa cu 150 ... e piesa after market

 

Eu am cumparat doar de pe realoemparts. Vrei sa spui ca nu sunt originale?

Link to comment
Share on other sites

In general eu nu cumpar piese OE, caut sa cumpar piese Aftermarket de la producatorii consacrati in domeniul piesei care ma intereseaza. EX : Nu o sa cumpar o baterie de la BMW cu 1800 lei pe care scrie intr-un colt mic varta , o sa cumpar direct una VARTA cu 600lei

 

Depinde ce intelegi tu prin originala , si o piesa febi este originala , originala facuta de febi , doar cele care sunt cu stanta de BMW sunt considerate OE si sunt originale BMW

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Eu am cumparat o baterie cu gel oem 1400lei si are marca bmw. O am de 5 sau 6 ani. E perfecta si acum.

 

M am convins, stiu diferenta intre oem si after market

Am un var cumpara mereu after market, si de ex banalul filtru de ulei e mai larg decat unul oem. Atunci cand desfaci capacul ramane filtru inauntru. Pe ala oem abia il poti scoate. Nu mi trebuie after market.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.