Jump to content

Bmw f10 520d 2011 nu trage


Recommended Posts

Salut, am o problema cu masina mea. De curand am schimbat distributia si am curatat galeria de admisie, iar din momentul cand am luat-o din service am urmatoarele probleme:

1. cum am luat-o masina,cutia de viteze automata schimba 1-2 si 2-3 pana in 2000 de ture, celelalte trepte le schimba dupa 2000 de ture, la o acceleratie usoare 2100-2200, la o acceleratie un pic mai puternica se duce in 2500 la una puternica 3000+. am resetat adaptarile si la fel face. inainte aveam problema ca smucea putin cat era rece.

2. aceleratia masinii este foarte slaba, masina inainteaza in viteza incet de tot, dupa 100km/h abia mai urca

3.consum foarte mare, am resetat consumul mediu in trafic, in bucuresti si statea undeva la 14-15 la suta

Dsitributia a fost schimbata la un service specializat bmw, insa de atunci ma confrunt cu probleme acestea. inainte sa schimb distributia ma plangeam ca masina era putin mai lenesa dar in niciun caz ca acum.

Am fost odata la Urziceni si intr-o depasire, am dat kickdown, iar masina statea in 4000+ dar nu inainta pe urma inainta greu de tot. Mi-a aparut eroarea cu drivetrain insa a disparut cateva secunde mai tarziu. Am fost la alt service, mia citit eroare si mi-au spus ca e turbina dusa. Am revenit la serviceul unde am schimbat distributia sa le spun problema, deoarece cand motorul era pe banc am verificat impreuna cu mecanicul daca esti ok si avea un joc minim, normal. Au pus-o si ei pe tester insa eroarea fiind stearsa nu au mai gasit nimic in neregula. Am fost si la bmw otopeni pt verificari, am dat o gramada de kickdownuri pe centura pt a reaparea eroare si nimic. Raspunsul lor a fost ca motorul este in regula, doar recomanda un update la soft. cei de la serviceul unde am schimbat distributia mi-au spus ca s-ar putea sa fie de vina actuatorul turbinei, sa nu functioneze bine.

Consumul este foarte mare, la drum intins, la 100 km/h sta undeva la 7-8 la suta, in oras 14 la suta.

Motorul a fost foarte bine intretinut, curat, cand au scos injectoare miau spus ca erau foarte curate, pe calculator erau toate la 0, acum unul a coborat putin sub 0, insa au zis ca este ok. Masina are undeva la 280k de km insa a fost foarte bine intretinuta, distributia era cea originala, in admisie am gasit doar funingine gen pudra, fara pic de ulei.

mai eixsta o problema cu lichidul de racire, inainte de schimbarea distributiei am gasit vasul de expansiune aproape gol, iar acum dupa schimbare, dupa 400 de km usor scazut sub minim. cand au scos motorul au verificat daca exista scurgeri si au spus ca nu au gasit nimic. cateodata uleiul trece putin de 100 de grade.

Astept parerile voastre si sfaturile. Va multumesc mult!

Edited by Sorindan
Link to comment
Share on other sites

Verifica bine turbina si actuatorul , poate au atins ceva pe acolo cand au schimbat distributia ... Nu stiu daca la seria F mai este actionat actuatorul vacumatic sau doar electronic. Dupa ce ai descries acolo e ca si cum motorul se schinuie sa merga fara boost de la turbine.
Link to comment
Share on other sites

mergi la un service bun si nu sta pe capul lor, lasa-le masina cateva zile bune. problema poate fi banala sau costisitoare, dar cu siguranta nu poate fi identificata pe forum. poate fi turbina/DPF/egr/sistemul de alimentare/convertizorul de cuplu/ECU motorului, etc etc

pe banuieli eu de exemplu zic ca e DPF-ul sau in zona aia

bafta!

Link to comment
Share on other sites

Nu are cum sa fie DPF-ul , inainte sa schimbe distributia nu a avut problema asta , si dintr-o data dupa ce scoate omu masina din service s-a infundat asa de tare filtru de nu mai trage si se chinuie sa ajunga la 100km/h ? Nu inteleg de ce nu s-a intors la ei si sa le lase masina la o tura si sa le zica ca masina asta a venit cu 200km pana in service si acuma imi e frica sa depasesc o caruta.
Link to comment
Share on other sites

mergi la un service bun si nu sta pe capul lor, lasa-le masina cateva zile bune. problema poate fi banala sau costisitoare, dar cu siguranta nu poate fi identificata pe forum. poate fi turbina/DPF/egr/sistemul de alimentare/convertizorul de cuplu/ECU motorului, etc etc

pe banuieli eu de exemplu zic ca e DPF-ul sau in zona aia

bafta!

sunt de acord ca nu pot identifica problema pe forum, dar deja am fost la 3 service-uri, 2 specializate bmw si la reprezentanta, primul mi-a verificat motorul pe tester, era ok, apoi mi-a citit eroare si mi-a zis ca e turbina stricata, tre sa o repar, ma costa intre 20 si 30 de mil. La service-ul unde am schimbat distributia mi-au spus ca turbina e ok, au verificat-o cand au dat motorul jos si culmea e ca l-au sunat pe patronul primului service si au ajuns la concluzia ca ar fi actuatorul. La reprezentanta mi-au zis ca e ok si sa fac update pt ca nu gasesc nimic.

poate a mai avut cineva probleme asemanatoare sau ma poate ajuta cumva cu un sfat...

O sa incerc sa ajung la un service care repara turbine, poate verifica partea electrica a turbinei...

DPF-ul inainte sa schimb distributia era destul de incarcat, cand am venit cu problema la ei era curat, se regenerase...

Edited by Sorindan
Link to comment
Share on other sites

Am avut acceasi problema. M-am intors la service ... era furtunul care vine din turbo in intercooler ... Acolo e o clema ... daca a fost desfacuta si nu a fost bine pusa la loc ... intra aer ...

 

...aceleasi simptome ... fara putere ... max 2000,2500 ture ...

 

... fara erori in bord ...

 

Poti incerca ...

 

 

Nu e normal ca sa pleci din Service cu masina mai stricata decat era ... lol ... eu am noroc ... mecanicul meu e o enciclopedie ... a rezolvat problema in 5 min. Problema facuta de un "ucenic" ;)

 

 

 

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

Edited by Coscho
Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa fie actuatorul turbinei, dar ar trebui sa-ti dea eroare pe tester.....

Actuatorul nu se strica atunci cand sta masina in service ... lol ... ala are o parte mecanica si una electronica ... in ambele cazuri de defectiune, da eroarea la tester.

 

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, ai rezolvat problema ? Ma confrunt cu ceva asemanator , nici-o eroare , ĂŽnsĂŁ maĂâ˘ina nu trage la fel de bine cum era la ĂŽnceput . Eu am un E90 tot din 2011 . Am observat ca este o diferenĂâşa de putere când motorul se ĂŽncĂŁlzeĂâ˘te . La prima pornire , pana sa se ĂŽncĂŁlzeascĂŁ motorul , maĂâ˘ina merge bine , trage normal , dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzeĂâ˘te motorul , parca ĂŽmbĂŁtrâneĂâ˘te dintr-o data Ăâ˘i nu mai are aceeaĂâ˘i putere .

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Coscho, corect, asa e! De aceea mi se pare ciudat ca nu da nici o eroare. Poate o fi problema la vreun furtun sau O-ring ceva. Daca e vreun furtun, problema se rezolva rapid si ieftin. Speram pt buzunarul colegului ca e doar un furtunas :D Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am fost si la service-ul de reparat turbine, s-au uitat si ei la turbina, au zis ca e ok. au testat masina in mers, turbina baga undeva la 2450 mbar sau cum se masoara, egr-ul arata la high pressure 20%. Ce mi-au zis ei e ca turbina merge bine, baga presiune doar ca masina nu trage. au desfacut si tubulatura sa se uite in botul turbinei, era ok, doar ca am observat ca tubulatura si botul turbinei avea urme de ulei. M-au trimis la un baiat in pallady, sa se uite si el si sa-si dea cu parerea. acum tot ce ma rog e sa nu fie cutia de viteze...inca astept sfaturi, pareri.... :(

ps consumul a urcat undeva la 15%, temp ulei sta la 100 de grade, iar apa urca la 98 de grade...

Link to comment
Share on other sites

... Noh, ii bai mare ... Daca masina o mers ... nu are cum sa fie turbina. Ai verificat furtunul care pleaca din turbina in intercooler?

sincer nu, l-am intrebat pe mecanicul de la service daca ar fi furtunul, a zis ca daca ar fi spart sau sa nu fie strans cum trebuie s-ar fi auzit un fasait, dar o sa-l intreb si pe cel la care ma duc in pallady...daca nu dau eu cu apa cu sapun

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

revin cu problema... sambata am avut un eveniment la brasov si am considerat un bun prilej sa scot masina la drum lung...poate se schimba ceva...consumul pe autostrada la 140 km/h a fost de 11 la suta. de la comarnic pana la timisul de sus temperatura apei ajunsese la 102, iar a uleiului 104. cand ajung la brasov, opresc, deschid capota si vad niste stropi sub racitorul de gaze. intr-un fel m-am bucurat ca am zis ca am gasit scurgerea. cand ma uit mai in dr si jos, pe caseta de directie era ditamai balta de antigel si tot picura. dar tot nu stiam de unde curge. antigelul sub limita. dai si completeaza cu apa. a trebuit sa merg pe un drum de tara...numai in 100 de grade statea apa iar termocupla nu pleca. mi-am luat 6 litri de apa pt intoarcere, am mers numai 70-80, temperatiri de 90-92 de grade, pe serpentine 99.

duminica dau sa verific busonul de ulei, joja si vasul de expansiune. ii dau o cheie si incepe sa scartaie cureaua si hopa, vad cauza scurgerii....UN FURTUNEL CU APA A FOST MONTAT PRIN FATA FURTUNULUI DE ADMISIE SI NU PRIN SPATELE LUI, SI ATINGEA COMPRESORUL DE AER. CUREAUA A FRECAT FURTUNUL PANA A AJUNS LA JUMATATE.

il sun pe meseriasul distributiei, ii spun problema si imi zice nush domne pana nu vad nu stiu ce sa zic, insa mi-a trimis o platforma, la insistentele mele.

dupa o tiganeala uriasa, cum ca furtunul a fost pus prost de altcineva nu de el, pana la facut un test de compresie la pistoane al caror valori sunt urmatoarele:

I 22 bari

II 18 bari

III 24 bari

IV 26 bari

l-am rugat sa-mi deschida admisia sa vad ce a curatat acolo...nu ca nu, nu desface. pana la urma a desfacut....admisia de plastic era curata, intrarea in _chiulasa_ plina de calamina...la pistonul 2 erau si urme de umezeala. imi si reproseaza ca e jegoasa, a intrat jegul acolo, masina are multi km, mai bine o vand ca vor cadea toate.

acum caut un service sa desfaca _chiulasa_, mai ieftin pentru ca deja am bagat ceva bani in masina si se cam strange buzunarul. mai mult de atat imi spune un mecanic ca e nu am compresie pt ca valva nu se mai inchide din cauza jegului, de asta arunca afara ce e acolo si injectorul va baga mai multa motorina, fapt vazut si pe tester, injectorul doi era mai jos de mijloc, celelalte injectoare la mijloc.

daca aveti recomandari...le astept. :( :(

Link to comment
Share on other sites

Ce mechanic prost , bah cum sa ii zici la om sa isi vanda masina doar ca tu te-ai bagat sa ii repair masina si dupa nu esti capabil sa ii pui un diagnostic. De ce vrei sa dai jos _chiulasa_ ?

pai trebuie sa curat mizeria, trebuie sa verific valve si eventual segmentii, trebuie sa rectific compresia...

mda..s-a simtit ofuscat ca i-am reprosat ca am plecat cu masina mai proasta decat am adus-o, ca asa e masina, ca am venit si ma plangeam ca nu mai trage, cand el a condus-o si mi-a zis ca trage si chiar schimba foarte bine, nu vede sa aiba ceva.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ti-a luat compresia cu un compresmetru de jucarie de ti-a dat valorile alea :)

Avea o trusa cu manometru...

 

De curiozitate , cati km are masina de a zis mecanicul sa o vinzi ? Nu de alta dar daca de la seria F incep povesti de genu , ma mir astea mai vechi cum ar fii e39 ce mai cauta pe drumuri.

Masina are in jur de 280-290 de mii de km...

Link to comment
Share on other sites

A fugit ceva masina , cam 50.000km pe an. Eu zic sa mergi la in mechanic dintr-o bucata care sa iti resolve masina fara sa ii mai schimbi , nu prea rezolvi nimica daca isi baga fiecare nasu sau sa repare ce a stricat altu.
Link to comment
Share on other sites

mergi la un service bun si nu sta pe capul lor, lasa-le masina cateva zile bune. problema poate fi banala sau costisitoare, dar cu siguranta nu poate fi identificata pe forum. poate fi turbina/DPF/egr/sistemul de alimentare/convertizorul de cuplu/ECU motorului, etc etc

pe banuieli eu de exemplu zic ca e DPF-ul sau in zona aia

bafta!

 

 

Stiu eu de pe forum un service bun unde vii pe roti si pleci cu o roaba de piese vechi si cu cateva mii de lei lipsa..... bineinteles masina trebuie lasa la ei cateva zile

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

A fugit ceva masina , cam 50.000km pe an. Eu zic sa mergi la in mechanic dintr-o bucata care sa iti resolve masina fara sa ii mai schimbi , nu prea rezolvi nimica daca isi baga fiecare nasu sau sa repare ce a stricat altu.

A fugit dar arata foarte bine si motorul arata destul de intretinut...chiar astia de la service mi-au spus ca e curat, e ingrijit, injectoare bec, distributia a fost cea originala

Link to comment
Share on other sites

Stiu eu de pe forum un service bun unde vii pe roti si pleci cu o roaba de piese vechi si cu cateva mii de lei lipsa..... bineinteles masina trebuie lasa la ei cateva zile

 

Chiar am ras foarte bine :laugh: :laugh: :laugh:

Si acuma on topic. E foarte ciudat ca masina nu are nici o eroare , trebuie sa fie ceva mecanic pe ce nu are senzori. E posibil sa fie supapele pline de calamine si astfel sa nu sa se mai inchida ermetic si de acea sa fie calamine aia la intrare in cilindru 2 , gasele tot afuma admisia din cauza ca supapele nu se inchid etans. Dar totusi sa mearga asa prost masina doar din cauza aia ? Injectorul comenseaza si avand in vedere ca nu a dat eroare inseamna ca este in limite corectia.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.