Jump to content

BMW 318 pĂŁreri !


catalinfast

Recommended Posts

De asteptat poti sa te astepti la orice intrucat este o masina second si destul de veche..depinde foarte mult pe ce maini a fost. Verificari ,ca la orice masina ,faci un test drive cu ea,franezi,accelerezi mai brusc viraje ,deastea. Poti sa mergi si la un service sa o ridice sus pe elevator sa arunci un ochi pe sub ea...sa nu fie umeda pe dedesupt si alte chestii. Poti sa ii faci si o diagnoza. Las-o cateva minute la relanti apoi accelereaz-o mai tare pana in 4-5000 rpm sa vezi daca se lasa cu fum. Cam astea. Arunca si un ochi pe la imbinari sa nu fi suferit vreun accident si sa fie urme de sudura...deasemenea urmareste si linia usilor. Bafta !
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare!

Vreau sĂŁ-mi achiziționez un BMW 318i an 2003/2004 și vreau sĂŁ-mi spune-ți la ce sa ma aștept,care sunt plusurile și minusurile benzinarului și la ce ar trebui sa fiu atent atunci când o sa vĂŁd mașina?!?

Mulțumesc anticipat!!

 

 

Ai gãsit masina ? Mã gândeam sã vand 318i meu din 2003. Iti pot da mai multe detalii

Link to comment
Share on other sites

Cauta una cu istoric de intretinere. Daca iei una de-abia adusa, sa fie de preferat 2004+ (sau 2003 sfarsit de an) si sa ai 1000 euro pusi deoparte pentru diverse reparatii dupa achizitie. Daca nu ai aia 1000 euro peste pretul masinii (si al actelor aferente) mai bine nu o iei. Altfel risti sa nu iti permiti sa o pui la punct si o sa mergi cu consum de ulei, o sa troncane toata etc. Edited by All
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ca probleme care pot apĂŁrea depind de ce motor ai. Introdu codul motorului in google plus frequent issues. Vei gĂŁsi problemele cu care de confrunta acel motor.

TotodatĂŁ tine minte cĂŁ pe forumuri de obicei nu gĂŁseĂâ˘ti laude ci probleme aĂâ˘a cĂŁ nu te lĂŁsa descurajat. AĂâ˘a cum spunea Ăâ˘i colegul de deasupra, asigurĂŁ-te cĂŁ ai ceva bani pentru reparaĂâşii. Un hedge hog sensor, ceva rugina pe aripile fata, un vas de expansiune pentru antigel, etc.

Success

 

 

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

+ simeringuri supape 800 lei, distributie 700 lei, brate fata 800 lei, diverse garnituri (aia de la capac e 200 lei),piesa cu tepi clima 200 lei, bielete, flanse amortizoare, arcuri spate (se rup, problema comuna), motoras valvetronic, vanosuri etc. Are ce sa se strice, oricat de norocos ai fi tot o sa bagi o groaza de bani.
Link to comment
Share on other sites

+ simeringuri supape 800 lei, distributie 700 lei, brate fata 800 lei, diverse garnituri (aia de la capac e 200 lei),piesa cu tepi clima 200 lei, bielete, flanse amortizoare, arcuri spate (se rup, problema comuna), motoras valvetronic, vanosuri etc. Are ce sa se strice, oricat de norocos ai fi tot o sa bagi o groaza de bani.

 

Daca ar fi norocos nu are de ce sa bage o groaza de bani daca fostul/fostii prop. a cam inlocuit ce a fost de inlocuit...

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi norocos nu are de ce sa bage o groaza de bani daca fostul/fostii prop. a cam inlocuit ce a fost de inlocuit...

 

Eu am avut e46 luat din Austria care avea facturi de mii de euro cu diverse reparatii si istoric destul de complet. Dupa 4 luni mi-a picat motorul, in primele 6 luni de la achizitie deja bagasem 6000 lei in piese+manopera. La care se adauga si inmatricularea... Nu e greu sa fii ghinionist cand iti iei e46 318i, toate necesita simeringuri+distributie. Iar restul problemelor spuse de mine sunt comune la toate e46, e doar o problema de timp pana o sa pice.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut e46 luat din Austria care avea facturi de mii de euro cu diverse reparatii si istoric destul de complet. Dupa 4 luni mi-a picat motorul, in primele 6 luni de la achizitie deja bagasem 6000 lei in piese+manopera. La care se adauga si inmatricularea... Nu e greu sa fii ghinionist cand iti iei e46 318i, toate necesita simeringuri+distributie. Iar restul problemelor spuse de mine sunt comune la toate e46, e doar o problema de timp pana o sa pice.

Simplu. Facturi falsificate. Cautam mai demult un e46 316i (m43) pentru un prieten, plin de cazane prin Timisoara. Un tip avea factura ca a schimbat pompa de apa, distribuție, garnitura chiulasa, etc...dar motorul era plin de ulei, mirosea insuportabil de benzina pe evacuare, plus o supapa care nu inchidea bine (corectii mari pe un cilindru). Deci o masina la pret mic, nu te astepta sa fie buna...indiferent de facturi.

Edited by Nicoara Alex
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cauta una cu istoric de intretinere. Daca iei una de-abia adusa, sa fie de preferat 2004+ (sau 2003 sfarsit de an) si sa ai 1000 euro pusi deoparte pentru diverse reparatii dupa achizitie. Daca nu ai aia 1000 euro peste pretul masinii (si al actelor aferente) mai bine nu o iei. Altfel risti sa nu iti permiti sa o pui la punct si o sa mergi cu consum de ulei, o sa troncane toata etc.

 

Nu neaparat. DacĂŁ gaseste o masina ĂŽntreținutĂŁ nu trebuie sa bage nici un ban in ea , Dar depinde la ce pret cautĂŁ.

 

Eu am masina la vanzare, ar fi una in care nu ar trebui sĂŁ investeascĂŁ Nimic. Dar multi cautĂŁ masini la preturi mici si dupa aceea mai baga inca odata pretul mașinii ĂŽn ea.

 

Si numai naivii cautĂŁ sĂŁ cumpere bmw e46 cu 150.000km care in realitate au 3-400.000

Edited by mihaitza123
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut e46 luat din Austria care avea facturi de mii de euro cu diverse reparatii si istoric destul de complet. Dupa 4 luni mi-a picat motorul, in primele 6 luni de la achizitie deja bagasem 6000 lei in piese+manopera. La care se adauga si inmatricularea... Nu e greu sa fii ghinionist cand iti iei e46 318i, toate necesita simeringuri+distributie. Iar restul problemelor spuse de mine sunt comune la toate e46, e doar o problema de timp pana o sa pice.

 

Daca tu ai avut ghinion cu singurul e46 318i pe care l-ai detinut nu inseamna ca trebuie sa aiba oricine alege aceasta masina cu motorizarea respectiva...eu mai multe cunostinte cu acest tip de motor si nu au avut nici un fel de problema in afara consumabilelor care trebuie oricum inlocuite cu trecerea timpului si a uzurii lor...deci daca se verifica masina inainte destul de bine nu o sa fie nici o problema..e46 e o masina reusita si destul de fiabila si bine construita.

Link to comment
Share on other sites

Nu e singurul e46 pe care l-am avut si nu era vorba doar de motorizare, e vorba de masina cu totul. Oricat de intretinut ar fi, are o varsta si inevitabil o sa manance bani. Omul trebuie sa fie pregatit si sa aiba bani pusi deoparte pentru ca nu se stie niciodata. Oricat ai verifica este loterie cu masinile sh. Edited by All
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.