Jump to content

Zgomot ciudat la relanti și vibrații de la 1000-1200ture


Nicu75

Recommended Posts

Salut tuturor. In urma cu o sĂŁptĂŁmâna am cumpĂŁrat un e60 525d 163 cai fabricație 2006 . Am riscat , l-am vĂŁzut doar pe net, l-au probat niște prieteni in Germania și l-au trimis in România. Când l-am pornit prima data am auzit niște zgomote care erau asemĂŁnĂŁtoare cu cele ale unui subwoofer care mergea in habitaclu, deci abia se auzea și când am ridicat capota motorului mi-am dat seama ca provin de undeva de pe la motor . Un prieten mi-a spus sa scot vacuumul de la egr și cum am fĂŁcut asta a ĂŽncetat zgomotul. Mașina merge bine , trage dar ĂŽntre 1000 și 1200 de ture vibreazĂŁ parca motorul ca și cum ar da rateuri iar dacĂŁ trece de acest prag merge bine. Pe tester da presiune insuficienta la turbo . Sm curĂŁțat egr-ul , nu era foarte murdar, nici galeria nu e , trage puțin mai bine dar vibratiile și zgomotul la relanti nu au dispĂŁrut . DacĂŁ ați avut careva probleme asemĂŁnĂŁtoare aștept un sfat . Mulțumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor. In urma cu o săptămâna am cumpărat un e60 525d 163 cai fabricație 2006 . Am riscat , l-am văzut doar pe net, l-au probat niște prieteni in Germania și l-au trimis in România. Când l-am pornit prima data am auzit niște zgomote care erau asemănătoare cu cele ale unui subwoofer care mergea in habitaclu, deci abia se auzea și când am ridicat capota motorului mi-am dat seama ca provin de undeva de pe la motor . Un prieten mi-a spus sa scot vacuumul de la egr și cum am făcut asta a încetat zgomotul. Mașina merge bine , trage dar între 1000 și 1200 de ture vibrează parca motorul ca și cum ar da rateuri iar dacă trece de acest prag merge bine. Pe tester da presiune insuficienta la turbo . Sm curățat egr-ul , nu era foarte murdar, nici galeria nu e , trage puțin mai bine dar vibratiile și zgomotul la relanti nu au dispărut . Dacă ați avut careva probleme asemănătoare aștept un sfat . Mulțumesc

 

Salutare colegu.

In primul rand, sa o stapanesti sanatos si sa te poarte mult timp fara incidente.

 

Revenind la subiect, din cate stiu eu, la modelul tau turbina este si ea controlata vacuumatic, la fel ca si EGR.

Te sfatuiesc sa faci o verificare a furtunelor de vacuum, este posibil sa fie vechi, neschimbate si imbatranite, iar dintr-un lucru atat de simplu sa pierzi mult timp cautand dupa probleme.

 

O intrebare: Inainte sa scoti vacuumul de la EGR, masina avea acele simptome intre 1000-1200 ? Stiu ca EGR lucreaza la turatii relativ mici si de aceea e posibil sa iti fi provocat asta la anularea lui.

Cand ai scos furtunul de la EGR, pe care l-ai scos? Cel care intra in EGR (in capsula egr-ului) sau cel care intra in electrovalva ?

AI astupat capatul pe care l-ai scos cu ceva ? Daca nu, este o problema deoarece pierzi vacuum pe acolo si de aceea ai probleme.

 

Sper sa-ti fiu de ajutor.

Succes si astept raspunsuri.

 

LE: Vezi ca atunci cand am avut furtunul de la EGR crapat si pierdea vacuum, aveam aceleasi vibratii ca si tine, motorul se auzea mai gros si la relanti dar mai ales turat.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.