Jump to content

Scutura motorul la relanti - bujii sau injector?


Recommended Posts

Am un E60, an 2006, M47. La relanti, doar dimineata la prima pornire, scutura motorul pt. 4-5-6 secunde, un fel de mers in suturi, apoi isi revine si totul este ok, atat in mers cat si relanti.

Pe tester am pus masina si am doua bujii arse, si corectii la injectoare 0, 0.6, -0.6, 1.6. Poate fi de la bujii sau injectorul cu 1.6?

Cei de la service mi-au zis ca sa las masina asa ca nu e nimic grav si sa bag motorina cu aditivi de la OMV (nu aditivi simpli !) si sa merg cu ea un drum de cativa km mai turata, pentru ca au avut destule cazuri in care s-a rezolvat problema asa.

Ce parere aveti, poate fi de la cele doua bujii arse, de la acel injector, sa incerc treaba cu motorina de la OMV si mersul mai turat?

Link to comment
Share on other sites

Am inlocuit injectorul 3, aveam corectie de 1.6-1.7 la relanti cu el, acum cu cel SH am corectie 0.4-0.5, restul sunt pe 0.0 sau pe -0.2, -0.3.

Din pacate tremuraturile persista. Dimineata la pornire, dupa vreo 5-6-7 secunde, motorul merge parca in trei pistoane, dar doar pentru 5-6 secunde dupa care isi revine si merge ok. Cand incepe sa mearga "in suturi", oscileaza foarte, foarte putin si acul turometrului.

Pe tester singurele erori sunt bujiile de pe cilindrul 1 si 2, date ca fiind arse. Posibil si releul.

Ce poate fi?

Link to comment
Share on other sites

Am inlocuit injectorul 3, aveam corectie de 1.6-1.7 la relanti cu el, acum cu cel SH am corectie 0.4-0.5, restul sunt pe 0.0 sau pe -0.2, -0.3.

Din pacate tremuraturile persista. Dimineata la pornire, dupa vreo 5-6-7 secunde, motorul merge parca in trei pistoane, dar doar pentru 5-6 secunde dupa care isi revine si merge ok. Cand incepe sa mearga "in suturi", oscileaza foarte, foarte putin si acul turometrului.

Pe tester singurele erori sunt bujiile de pe cilindrul 1 si 2, date ca fiind arse. Posibil si releul.

Ce poate fi?

 

Tot timpul face? Sau numai pana la o anumita temperatura exterioara?

 

Bujiile cupleaza cand e frig, sub 7 grade parca, mai sus porneste fara sa fie influentat (sunt patit cu bujiile).

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am probleme cu pornirea, sau nu asta e problema momentan.

Dupa cum am zis in primul post, masina porneste bine, merge rotund 5 secunde dupa care motorul parca intra intr-un mers cu 3 pistoane, gatuit asa, infundat, timp de vreo 5-6-7 secunde, dupa care incet isi revine si numai am treaba cu el pana a doua zi, cand pornesc dimineata.

In rest relantiul e perfect, si la rece si la cald. Dar doar dupa pornirea de dimineata face asa (chiar daca o pornesc sa zicem si la 20 grade temp. exterioara).

Corectii peste 0.5 nu am pe injectoare, verificate la relanti, presiunea pe rampa e ok (verificata pe tester).

Singurele erori pe tester sunt bujiile de pe cilindrul 1 si 2 (poate fi releul).

Galeria de admisie nu e infundata, nici EGR-ul.

Poate sa dea aceste "framari" ale motorului cele doua bujii (daca sunt arse intr-adevar, ca poate fi releul defect).

Link to comment
Share on other sites

Revin cu un update:

 

Dupa pornire, cum am zis, am oscilatie de turometru foarte mica cat timp motorul merge intrerupt (asta pt. cele 5-10 secunde cat timp merge intrerupt).

Daca pornesc masina, si o tin accelerata la vreo 2000 de ture pt. 10-15 secunde, apoi o las la relanti, motorul toarce normal.

 

Pareri?

Link to comment
Share on other sites

Eu la 320 d 2005 e90 am avut aceleasi simptome si am schimbat bujiile si releul si tot asa facea....toate astea coincidenta sau nu dupa ce am curatat galeria de admisie si dupa ce am pus mufa la egr care era de mult timp scoasa nush in ce conditii....eu zic ca e de la releu sau egr... Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

Releu bujii sau EGR? Pai ce sa fie de la EGR, ca de curat arata curat pe interior si nu prea se leaga treaba cu simptomele de le am eu.

De schimbat o sa schimb bujiile si releul toate, dar nu cred ca de aici e problema, e DIESEL totusi.

Ce inseamna sa recalibrez injectoarele si unde pot face asta?

Link to comment
Share on other sites

Am mai observat in aceasta dimineata, dupa ce am pornit masina, am accelerat-o imediat cam pe la 2500-3000 de ture si parca dadea sa "scoata" ceva, se accelera dar nu lin cum trebuie (ingreunat asa intre turatiile respective), parca ar fi fost motorina groasa si 4-5 secunde ar fi eliminat-o. Nu stiu cum sa ma exprim exact, ca si cum ar curge apa curata pe teava si mai vine 4-5 secunde cu gogoloaie, in sensul asta, apoi motorul nu a mai mers nicio clipa intrerupt.

 

In rest masina merge perfect la relanti, chiar daca o pornesc dimineata si apoi o mai pornesc seara, nu mai persista mersul infundat 4-5 secunde de motor. In mers masina e impecabila.

 

Aveti idee ce poate fi? Corectiile pe injectoare sunt ok.

Edited by alynxs
Link to comment
Share on other sites

Bine ar fi sa fie asta. E ciudat ca nu persista mereu, practic doar dimineata (sau chiar daca o pornesc a doua zi la ora 13 sa zicem) la relanti, primele 3-4 secunde merge ok, apoi incepe sa mearga intrerupt vreo 10 secunde, dupa care merge lin relantiul toata ziua. Daca in acele 10 secunde o accelerez mai puternic, se simte ca si cum ar fi aer in motorina, sau mai bine zis, scutura putin masina la accelerare (cat timp motorul merge intrerupt).

Deci practic daca o pornesc dimineata, o tin accelerata pe la vreo 3000 de ture timp de 6-7-8 secunde, numai am niciun fel de mers intrerupt sau trepidat. E ciudat.

Edited by alynxs
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca merge in suturi cateva secunde dupa o pornire de peste 12-24 de ore, nu ma asteptam sa fie din cauza bujiilor (mai ales pe vremea asta), dar avand in vedere ca injectoarele sunt in parametrii, o sa le schimb zilele ce urmeaza si revin cu impresii.
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca merge in suturi cateva secunde dupa o pornire de peste 12-24 de ore, nu ma asteptam sa fie din cauza bujiilor (mai ales pe vremea asta), dar avand in vedere ca injectoarele sunt in parametrii, o sa le schimb zilele ce urmeaza si revin cu impresii.

 

Bujiile incep sa lucreze de la 0 grade C in jos. Daca la tine au fost asemenea temperaturi, adica sub 0 grade, atunci s-ar putea ca bujiile sa fie de vina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.