Jump to content

Bmw x5 E70 Lant distributie rupt


Recommended Posts

Buna ziua,

 

Duminica s-a rupt lantul de distributie si dupa o constatare trebuie schimbata _chiulasa_ cu tot cu axa cu came(deci completa) si distributie noua bineinteles.Cica _chiulasa_ a sarit din suruburi si sunt supape indoite si axa cu came.Pistoanele si restul motorului nu sunt afectate.

Intrebarea este mai tin masina dupa reparatie sau o vand?

Ma gandesc sa nu se mai intample ceva pe la motor iar.Masina are 150000 km reali.

Edited by Florynlucyan
Link to comment
Share on other sites

A inceput si la motoarele 3.0d sa se intample tampenia asta !!! :(:( Nu e ca si cum fac astia pentru prima data motoare...

De obicei cand supapele sunt lovite in halu asta cam supera si pistoanele , eu zic sa faci o verificare amanuntita inainte sa bagi bani in motor , altfel ii ca si cum ii arunci pe geam ...

Link to comment
Share on other sites

A inceput si la motoarele 3.0d sa se intample tampenia asta !!! :(:( Nu e ca si cum fac astia pentru prima data motoare...

De obicei cand supapele sunt lovite in halu asta cam supera si pistoanele , eu zic sa faci o verificare amanuntita inainte sa bagi bani in motor , altfel ii ca si cum ii arunci pe geam ...

 

Parerea mea e sa cauti un motor sh, e vreo 2000, ii pui distributie noua si stai linistit. O sa ajungi cu costurile de reparatie la motorul tau cam tot pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Am facut si e de schimbat _chiulasa_ cu tot cu axa cu came,restul a zis mecanicul ca sunt ok.Deja i-am spus sa o repare.Sa vad acum cum o sa mearga.Sper sa fie ok.

 

El a zis ca atat timp cat nu au fost afectate pistoanele nu are rost sa iau motor sh ca nu stiu ce motor iau si ca e posibil sa fie facut din bucati sau cu foarte multi km.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut doar Audi e primul Bmw si numai probleme .

Imi place masina si nici nu o am de foarte mult timp dar tot ma gandesc sa o vand.Imi e si teama sa merg cu ea.Nu am nici o baza in ea cum s-ar spune.

 

As incerca cu un F10 dar deocamdata sa o repar pe asta si dupa o sa iau o decizie.

Edited by Florynlucyan
Link to comment
Share on other sites

Daca treaba a fost facuta ok si s-au inlocuit toate piesele afectate nu are de ce sa mai fie probleme. Am un prieten care a intrat cu un 525d intr-o balta mai adanca si a intrat apa in motor , a trebuit sa schimbe biela de la un piston ca s-a indoit cand pistonul a incercat sa comprime apa din cilindru ...a folosit o biela de la dezmembrari, acuma are peste 25.000km si motorul merge fara probleme.
Link to comment
Share on other sites

E posibil orice la BMW, mie mi-a cazut turbina in urma cu 4 zile la 50km/h intre doua semafoare, ideea e ca nu consuma ulei, nu avea niciun suierat, a fost verificata in urma cu 10k. la revizie, era 'tun' nu ai nici o garantie, ma astept la o fulie, flanse cardan, .... e o marca sensibila, nu o compar cu VW care o am de 10 ani, nu i-am dat decat consumabile la revizii.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

E posibil orice la BMW, mie mi-a cazut turbina in urma cu 4 zile la 50km/h intre doua semafoare, ideea e ca nu consuma ulei, nu avea niciun suierat, a fost verificata in urma cu 10k. la revizie, era 'tun' nu ai nici o garantie, ma astept la o fulie, flanse cardan, .... e o marca sensibila, nu o compar cu VW care o am de 10 ani, nu i-am dat decat consumabile la revizii.

 

Vezi e se intampla daca cumva zici ca VW este mai fiabil de cat un BMW :)))

Edited by OPaul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca toata lumea cand isi cumpara bmw se asteapta la minuni. Ei bine nu e asa.

 

bmw e o masina premium. i-ti trebuie un venit peste medie sa intretii chiar si un second din 2005.

 

Caii putere peste celelalte masini nu sunt degeaba. Sunt dati de o tehnologie un pic mai avansata. Iar asta costa bani.

 

... si bmw se strica. problema e depinde de buget. o sa vadeti multe , multe , multe bmw la shrot. Dc ... pentru ca multi nu au bani sa le repare.

 

Bmw tine minim 30 ani sau 1M km. Daca e intretinuta corespunzator.

 

Recent mi-am cumparat un 520. Are 450 mii km. Mere ca aproape nou. Putere , confort, etc ... dar asta costa. Sa nu va asteptati sa cumparati un second perfect. Eu am bagat in el 1200 sa nu mai vad erori in bord si mai u rmeraza sa mai bag 1000 sa mearga cum vreau eu.

 

Una peste alta ... bmw merita orice leu ... atata vreme cat leul ala il dai la cine trebuie.

 

PS. Experienta cum Automibile Bavaria ... scurgeri de ulei dreapta motor. .... nota de plata 7200 ron ... normal , nu le dau ... merg la mecanicul meu vechi. ... rasete , se uita la motor , se uita la lista de defectiuni ... alt diagnostic ... masina nu are erori. Ce fac? Nimic. Astept sa pice de tot. Masina merge cu 210 pe autostrada cu exceptia ca imi mananca 1 L ulei la mia de km. ...lol ... daca vrea sa pape ii dau sa pape. Ideea e ca ... nu avem mecanici sa stie bmw , nici macar in reprezentante.

 

 

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Le fac din ce in ce mai prost, cu piese de prin toata Europa sau Asia sa iasa mai ieftin, dar sunt din ce in ce mai scumpe, pentru profit cat mai mare.

 

Mai nou vad ca e o intreaga obsesie cu tablete infipte in bord, ba chiar care inlocuiesc cadranele clasice. Kitch total, cel putin noul Mercedes E este instalatie de pom made in China inauntru, care dracu e faza cu atatea culori si ghirlande nu stiu.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Le fac din ce in ce mai prost, cu piese de prin toata Europa sau Asia sa iasa mai ieftin, dar sunt din ce in ce mai scumpe, pentru profit cat mai mare.

 

Mai nou vad ca e o intreaga obsesie cu tablete infipte in bord, ba chiar care inlocuiesc cadranele clasice. Kitch total, cel putin noul Mercedes E este instalatie de pom made in China inauntru, care dracu e faza cu atatea culori si ghirlande nu stiu.

 

 

Hai ca exagerezi rau de tot, noul E klass e nemaipomenit inauntru, pe afara nici nu mai zic. Ai tu dreptate cu tabletele din bord, dar e-ul nou nu e exemplu bun ales. :))

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Producatorii urmeaza trendul mondial, si anume faptul ca multi clienti chiar saliveaza dupa cat mai multe tablete, luminite, aplicatii, conectivitate....le suna bine.

 

Pe de alta parte, este un trend destul de dubios din punctul meu de vedere, pentru ca majoritatea butoanelor sunt inlocuite de comenzi accesibile via ecran central tactil, ceea ce nu este destul de sigur de manipulat atata timp cat esti la volan. Si faptul ca tabletele sunt oarecum lipite pe bord, un trend la fel de discutabil, dispar zonele dedicate acestul ecran (vezi E90), si te trezesti cu o tableta oarecum lipita in bord.

Link to comment
Share on other sites

Ce treaba are asta cu distributia rupta ? Omu plange ca a ramas fara motor si voi discutati despre tabetele odioase care pur si simplu sunt trantite in Mercedes. :) :) :) Edited by OPaul
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai are o legatura, in sensul ca atata producatorii, cat si clientii sunt mai putin concentrati pe aspectele tehnice, mecanice in detrimentul solutiilor de infotainment, conectivitate, electronica, chiar lifestyle (aplicatiile din telefon sunt disponibile pe display-ul masinii), ceea ce face ca mai apar si situatii neplacute, ca si cea expusa de colegul de forum, care nu se astepta la o asemenea defectiune.

 

De fapt, imi pot permite sa spun ca valorile s-au egalizat destul de mult in ceea ce priveste fiabilitatea intre producatori, odata cu globalizarea constructiei de autovehicule si utilizarea de furnizori globali, comuni.

Link to comment
Share on other sites

Da , este adevarat , mai am 2 E class de 3L, unu cu 300k km si unu putin peste 400k km , in 8 ani de cand le am nu am schimbat inafara de o turbina si 2-3 bujii (doar alea care s-au ars) nu am schimbat nimica la motor si cam nimica costisitor inafara de consumabile.(au fost masini de care am tras si pot sa zic ca am si abuzat de ele cateodta) Mai am un C class benzina la 120k ce tot asa doar bujiile le-am schimbat ca asa a scris in carte nu ca ar fii avut problem. Si cand vad BMW de 2 l si 3l ca nici nu au depasit bine 100-150k si pica turbine , distribute , injectoare, cuzineti, cutie automata si alte chesti care le-am vazut pe forum si unele traite pe pielea mea, ma cam pune pe ganduri cat de premium mai este aceasta marca.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu prin premium inteleg siguranta, calitate/fiabilitate , confort/lux ... Din pacate dupa 2005 masinile ofera doar siguranta , confort/lux si cam atata ... Cati bani am bagat in BMW nu s-a bagat in 2 mercedesuri multi ani, adevaru ca sunt mai vechi de cat BMW dar atunci inseamna ca au invatat din greseli si cu fiecare model mai nou imbunatatesc ce era problematic in modelul din trecut si asa se tinde catre o masina cat mai fiabila , doar ca din punct de vedere economic asa ceva nu este admis si se evita constructia masinilor in care ai de schimbat doar uleiuri si placute de frana. Japonezi sunt cred ca pe primul loc la acest capitol si a lasat in urma piata din Europa si Sua , era o data cand Made in Germany era un fel de stas folcloric , acuma este doar Build In Germany ce se vede in fiabilitatea masinilor , si aici nu vorbesc de BMW, Mercedes care sunt considerate varfu de lance al Europei. Ajungi ca iti cumperi un Rolls cu 300-400k euro si vezi ca ai materiale si piese ce sunt si pe o masina de 80k euro. Edited by OPaul
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tu ai dreptate intr-un fel dar dupĂŁ pĂŁrerea mea ĂŽncepând cu criza din 2008 au fĂŁcut rabat la calitate si aici ma refer atât la aspectele estetice cât si la cele tehnice marea majoritate a mĂŁrcilor Premium ,,, sunt fĂŁcute sa ținĂŁ cât se plictiseste omul de ea 3 max 4 ani fiindcĂŁ suntem invadați de modele noi si ni se spalĂŁ creierul in fiecare zi prin mijloacele MASS-media ca tot ce este nou este bun si trebuie sa-l avem altfel nu mai suntem la moda
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bmw tine minim 30 ani sau 1M km. Daca e intretinuta corespunzator.

scurgeri de ulei dreapta motor. .... nota de plata 7200 ron ... normal , nu le dau ... merg la mecanicul meu vechi. ... rasete , se uita la motor , se uita la lista de defectiuni ... alt diagnostic ... masina nu are erori. Ce fac? Nimic. Astept sa pice de tot. Masina merge cu 210 pe autostrada cu exceptia ca imi mananca 1 L ulei la mia de km. ...lol ... daca vrea sa pape ii dau sa pape. Ideea e ca ... nu avem mecanici sa stie bmw , nici macar in reprezentante.

 

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

 

1. Dupa cum observi, ca sa rulezi un Bmw un milion de km trebuie sa ii dublezi valoarea cu reparatii. Asta poti sa faci cu orice masina, nu se mai incadreaza la capitolul intretinere. Din punctul in care stai sa bagi mii de euro, aia nu mai e masina fiabila. Si un Logan daca il "intretii" asa tine 1 milion de km.

2. Iti recomand sa iti schimbi mecanicul. Ori aia de la reprezentanta ti-au facut o lista mult mai lunga de reparatii si chiar ai probleme grave cu masina, ori mecanicul tau nu este capabil sa schimbe 3 garnituri ca sa repare scurgerile. Eu nu as merge asa cu ea.

3. Chiar exista mecanici sa stie Bmw, dar n-ai ajuns tu la ei.

4. Ce ai tu, ceva care mananca 1L de ulei la 1000km nu se poate numi nici pe departe masina premium sau...masina. Este mai degraba in categoria de caruta. Am avut si eu ghinionul sa cumpar ceva similar si a plecat foarte repede de la mine. Mi se pare rusinos sa te lauzi ca ti-ai luat e60 si sa umbli cu el in halul asta.

Edited by All
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.