Jump to content

Vibratii mari schimbator E90LCI 320d 184hp


sanchez20

Recommended Posts

Salutare!

Stiu ca s-a mai discutat de N ori despre vibratiile schimbatorului la e90, dar a mai gasit cineva rezolvare?

320d 184hp n47 lci 2010 (233000km cu istoric, in urma cu 15k facea doar f putin) - am schimbat: fulie vibrochen, tampoane motor, tampoane cutie, 4-5componente ale timoneriei cv, ambreiaj+volanta se prezinta f bine..

Am inteles ca au fost colegi care au schimbat toate cele de mai sus + ambreiaj si volanta noi si tot la fel, iar de la reprezentanta au primit stupida explicatie " asta-i boala lor"

Mai auzisem ca tampoanele motor ar fi de doua feluri gen " cu gaz si cu ulei"(daca are idee cineva?!), dar pe realoem la codul suport motor arata ca ar fi la fel pt diesel si benzina, diferite motorizari..

Edited by sanchez20
Link to comment
Share on other sites

Cat de mari sunt vibratiile?

Pune un clip sa vedem.

De ce vrei sa schimbi tampoanele (dupa alt cod - alt tip) daca masina are un anumit tip de tampoane?

 

(...daca ai mers prea sportiv si cu mana pe schimbator tot tipul (astea-s doar presupuneri) s-ar putea ca sa fie ceva uzuri si in cutie..)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Cat de mari sunt vibratiile?

Pune un clip sa vedem.

De ce vrei sa schimbi tampoanele (dupa alt cod - alt tip) daca masina are un anumit tip de tampoane?

 

(...daca ai mers prea sportiv si cu mana pe schimbator tot tipul (astea-s doar presupuneri) s-ar putea ca sa fie ceva uzuri si in cutie..)

 

Salut! nu vreau sa schimb tampoanele, ci pur si simplu intreb daca sunt cumva de doua feluri(pt diesel si pt benz)

 

--> ceva de genul vibreaza doar ca mai intens, la relanti si tot la relanti daca accelerez nu mai vibreaza deloc, si nici in mers
Link to comment
Share on other sites

Ceva mi-a scapat; ai spus ca volanta si ambreiajul se prezinta foarte bine. In ce sens?

Ma gandesc ca arcurile de amortizare de pe volant sa nu fie slabite si sa se fi slabit, cum spui chiar tu, in 15k km. In ce conditie sunt acele arcuri?

Aceleasi arcuri sunt sub tensuune/apasate permanent de puterea motorului si contra-reactia soselei/drumului (sper ca intelegi logica) in momentul in care pleci de pe loc/conduci masina.. Cand ai oprit, orice joc minor intre motor la relanti si restul ansamblelor se transmite inca..

 

Poti sa mai spui la plecare de pe loc in ce ture schimbi treapta 2 si poate 3?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ceva mi-a scapat; ai spus ca volanta si ambreiajul se prezinta foarte bine. In ce sens?

Ma gandesc ca arcurile de amortizare de pe volant sa nu fie slabite si sa se fi slabit, cum spui chiar tu, in 15k km. In ce conditie sunt acele arcuri?

Aceleasi arcuri sunt sub tensuune/apasate permanent de puterea motorului si contra-reactia soselei/drumului (sper ca intelegi logica) in momentul in care pleci de pe loc/conduci masina.. Cand ai oprit, orice joc minor intre motor la relanti si restul ansamblelor se transmite inca..

 

Poti sa mai spui la plecare de pe loc in ce ture schimbi treapta 2 si poate 3?

 

2500-3000rpm

intra in viteze perfect, nu trepideaza deloc la plecarea de pe loc, sunt la al 2 lea e90, la primul am schimbat kitul ambreiaj+volanta si tot vibra schimbatorul dar nu asa tare..

 

aceeasi discutie a mai fost de mai multe ori si pe farcebook' si multi colegi au inlocuit toate cele de sus+ambreiaj si volanta si tot nu au disparut vibratiile, altii au fost si la reprezentanta si au primit stupidul raspuns: asta e boala lor, sau "motor prost echlibrat"

Edited by sanchez20
Link to comment
Share on other sites

2500-3000rpm

intra in viteze perfect, nu trepideaza deloc la plecarea de pe loc, sunt la al 2 lea e90, la primul am schimbat kitul ambreiaj+volanta si tot vibra schimbatorul dar nu asa tare..

 

aceeasi discutie a mai fost de mai multe ori si pe farcebook' si multi colegi au inlocuit toate cele de sus+ambreiaj si volanta si tot nu au disparut vibratiile, altii au fost si la reprezentanta si au primit stupidul raspuns: asta e boala lor, sau "motor prost echlibrat"

 

..OK.

Eu am un E90 mai vechi, putere mai mica (163cp) aproape 350k km in bord iar daca ar fi sa fac un clip, nu o sa iti vina sa crezi cat de nemiscata sta maneta schimbatorului (..poate se misca 2-3mm..). A, schimb vitezele pana in 2000 rpm cat e rece motorul apoi putin peste 2000rpm dupa ce se incalzeste. Ajunge in 3000 foarte rar, cand vreau sa ajung si mai in fata (ca de obicei) pe autostrada! ..De ce? Pentru ca, conduc un 320d!

 

Nu am schimbat decat volantul si kitul ambreiaj, pentru ca era uzat rulmentul din el; injectoarele sunt originale, sunt ..aproape sigur..

si totusi nu se incadreaza masina in zicale de gen "boala lor", "motor prost echilibrat"

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.