Jump to content

Costuri intretinere f 10


miky_1

Recommended Posts

Salut. De curiozitate, ti-a schimbat distributia dand motorul jos?

 

Da. Asta-i procedura la toate, fie ca-i cu xdrive sau nu.

 

Este mult mai mult de surubarit la xdrive. Ai planetare pe puntea fata. Inclusiv weekendul trecut s-a chinuit la unul din tampoane sa-l schimbe din cauza ca era bagat pe dupa o planetara, iar spatiul de manevra e destul de redus.

Link to comment
Share on other sites

Mai jos o lista cu ce am schimbat eu la 525d xdrive in cele ~5 luni de cand e la mine:

 

1. kit distributie, vreo 24 de repere imreuna cu uleiul si filtrul de ulei. Toate piesele au fost pe OE. Pret piese: 2600RON; Manopera 600Euro. In pretul de manopera a intrat si garnitura de la galeria de admisie, plus curatatul galeriei

 

2. baterie VARTA 105Ah AGM - 800RON

 

3. Placute de frana fata si spate Jurid, OEM - 500RON

 

4. Filtrele toate pe MAN - 400RON

 

5. Tampoane OE, plus schimb - 1000RON

 

Simt ca-mi scapa ceva, dar in mare cam asta am facut pana acum. Sper sa te ajute.

 

LE. Manopera, doar la un singur mecanic in particular, nu reprezentanta. Este vorba despre acelasi mecanic la care merge si Crysis21. :)

 

Uneori, pentru garantia lucrului bine facut, platesti si suma aceea. Asa cum a mai spus si in alte comentarii, merge de mult timp la acel mecanic si de fiecare data a fost multumit de munca lui. Iar la motor nu lasi pe oricine sa umble....

Edited by Brokencyde
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Uneori, pentru garantia lucrului bine facut, platesti si suma aceea. Asa cum a mai spus si in alte comentarii, merge de mult timp la acel mecanic si de fiecare data a fost multumit de munca lui. Iar la motor nu lasi pe oricine sa umble....

 

Adevarul e ca in trecut la E90 am fost in niste situatii cand trebuia sa fac ceva la ea si tipul asta era ocupat sau nu prea raspundea la telefon din cauza unor situatii mai speciale cu atelierul si cumva intram in panica pt ca nu voiam sa merg la altcineva. Nimeni altcineva dintre cei la care am fost pe parte mecanica, nu-mi inspira incredere in comparatie cu acesta.

Link to comment
Share on other sites

Tampoane motor OE 1460 ron cu tot cu manopera.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Cam mult ai platit. Weekendul trecut le-am schimbat si eu, tot OE si cu manopera m-a ajuns 980RON. Masina din semnatura.

Link to comment
Share on other sites

Cine este acest mecanic laudat in Tm?E bine de stiut.

Pt cine-i din zona si vrea sa-l contacteze, ii pot lasa nr ul pe privat. Am mai dat nr ul si altora care au intrebat.

 

Legat de tampoane, pretul lor cu transport au fost 830ron, iar manopera 150.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pretul pieselor era 620 sau 630 un singur tampon, nu mai retin exact, am undeva factura

 

Pentru alt service in bucuresti, ce variante am?

Am tot auzit de Filaret.

 

Trebuie sa merg ca am un zgomot la ralanti, ca si cum ar bate un capac ceva. Cateodata se aude din spate un huruit de toba, cand e motorul in sarcina.

Cei de la Service Scream (Tezparii) au verificat tot cica, toata evacuarea, inclusiv racordul flexibil, cica totul e ca nou. La final de zi, au gasit ei tampoanele uzate (dar nu de tot), dat comanda de piese, schimbat, dar nu s-a rezolvat mai nimic. Dimpotriva, uneori parca simt ca se transmit mai multe vibratii la caroserie ca inainte.

Faza e ca zgomotul ala revine, doar cateodata, mai rar de-acum ca e cald afara. La rece se auzea mai des.

Evident ca la service cand merg, totul impecabil, nu se aude.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by SimionBaws
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

E un topic ce nu o sa te lamureasca, pentru ca fiecare masina e diferita. In 2.5 ani de F10 530 am ajuns sa fac investitii consistente financiar, dar majoritatea au fost in consumabile si nu in probleme de natura mecanica.

 

La inceput lucram doar la reprezentanta. Costuri:

- bujii, releu, discuri si placute fata spate: 7000 lei

- fulie motor, role si curea accesorii: 3600 lei

- igienizare clima, reumplere si filtru carbon: 1000 lei

- geometrie 300 lei

 

Apoi am inceput sa lucrez cu un mecanic de incredere ce a foat la banat car:

- schimb ulei + filtre 1000 lei

- schimb ulei cutie 1500 lei

- schimb pompa apa + garnitura corp racitor ulei 700 parca

- schimb bucsa grup diferential

- schimb brate inferioare fata (700 lei piesele)

 

Astea sunt lucruri ce imi vin acum in minte si preturi aproximative. Au fost mai multe lucrari, dar nu am stat sa ma uit in facturi.

 

Update:

- Condesator clima 560 lei (Nissens + 150 manopera)

- Compresor Clima (1500 lei + manopera 150lei)

- Radiator apa 1000 de lei (700 lei manopera pentru schimbare radiator + curatire galerie de admisie)

- Anvelope Michelin PS 4s 4200 lei

Edited by Crysis21
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cam mult ai dat pe anvelope.Eu la 535 pe 19 am dat 2900 lei pe hankook ventus s1 evo2 non runflat noi.Daca o sa imi spui ca michelin is michelin si eu iti spun ca tu ca sofer nu o sa faci niciodata diferenta intre ele.Eu am renuntat la runflat pentru ca tin la trenul de rulare mai ales ca am si adaptive drive cu edc.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

N-am sa zic asta, de fapt e prima data cand cumpar Michelin, insa stiu ce inseamna sa conduci o masina cu anvelope proaste. De cand am luat masina am folosit ContiSport Contact 5P, iar anul trecut am folosit SportContact 6 (de care nu am fost multumit in ceea ce priveste uzura). Diferenta o simt clar, si pot spune ca SportContact 5P au fost cele care mi-au placut cel mai mult pana acum. Aveau un grip mai bun decat Michelin, dar se simtea putin cam amorotita directia cu ele. O diferenta uriasa intre ele este zgomotul perceput in habitaclu, Michelin fiind mult mai placute la drum lung. Cred ca la 30-35000 KM pe an in Romania, am ajuns sa simt diferenta intre cauciucuri.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aceleasi marimi le am si eu.Eu le termin cam in 30000km alea de pe fata (stau si la oras si la munte) iar drumul pana sus la munte solicita destul de mult anvelopele.

 

Nu contrazic ce spui tu, dar eu unul nu compar Michelin cu Hankook. Am avut si eu Conti sc 5 si intr-adevar par cele mai aderente anvelope dintre toate, minusul fiind ca se tocesc extrem de repede.

Eu am avut 2 seturi pe un Mercedes cu rwd, tot 3 litri diesel, circa 750 nm.

Michelin sunt foarte scumpe insa fac banul. Cine are banul nu greseste cu Michelin. La drum lung sunt cele mai silentioase si au zi un wear mult mai bun decat conti.

Totusi sa nu uitam ca pe 19 este un pret corect cca 1000 lei pe o anvelopa.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am michelin acuma si nu sunt nu stiu ce plus ca se duc repede.Repet numai daca trag de masina ca nebunu poate o sa simt diferenta intre modelul ales de hankook si michelin.Ca sa trag de 313 cai la maxim tre sa fiu putin nebun.In rest intre michelin si hankook e o diferenta de pret de vreo 300 de euro.Hankook ventus s1 evo 2 au destule premii ca se la faca sa fie in categoria premium.Hankook echipeaza din fabrica bmw,mercedes,porsche si altii deci nu's fraieri.
Link to comment
Share on other sites

A 2-a revizie (completa) la 55.000Km facuta la Filaret: 2200 lei

- schimb ulei (Castrol - pretul la uleiul BMW s-a nesimtit rau de tot...peste 100lei/L)+ toate filtrele

- schimb lichid de frana (+ test pe bancul de frane)

- "Vehicle Check"

Presupun ca preturile sunt cam aceleasi la orice reprezentanta insa la Filaret te lasa langa masina si baietii sunt mai de treaba (din experientele mele cel putin).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Doar un heads-up, costurile de intretinere se pot limita generic doar la revizii si chestii consumabile, placute de frana, discuri, bucsi superioare, brate inferioare (deh,s trazi in RO) , curele , role de la motor, un alternator stricat, o flansa la cardan, etc.

 

Sunt si situatii exceptionale cand dai faliment de la o piesa banala, cum a fost la mine la E60, si atunci conteaza daca ai bani sa o intretii sau nu.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Am michelin acuma si nu sunt nu stiu ce plus ca se duc repede.Repet numai daca trag de masina ca nebunu poate o sa simt diferenta intre modelul ales de hankook si michelin.Ca sa trag de 313 cai la maxim tre sa fiu putin nebun.In rest intre michelin si hankook e o diferenta de pret de vreo 300 de euro.Hankook ventus s1 evo 2 au destule premii ca se la faca sa fie in categoria premium.Hankook echipeaza din fabrica bmw,mercedes,porsche si altii deci nu's fraieri.

 

Nu sunt fraieri dar ce ai cumparat tu nu este acelasi lucru cu ce vine din fabrica pa masinile alea care le-ai enumerat mai sus.Smecheria la Michelin este ca au avut curajul sa compare un SH de-al lor cu ceva nou de la non premium.......idea esta ca Michelin face relativ putine modele pentru turisme si este simplu sa te orietezi pe cand la Hankook intre atatea modele ....risti sa confunzi usor un UHP cu ceva model banal ECO pentru Polo.

Am eu pe Octavia diesel 150 HP Energy saver + si rup aderenta la greu....la E91de 184 HP cu Conti Premium 6 (PS4 am pe fata) lucrurile stau altfel.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.