Jump to content

Costuri intretinere f 10


miky_1

Recommended Posts

[...]

Am eu pe Octavia diesel 150 HP Energy saver + si rup aderenta la greu....la E91de 184 HP cu Conti Premium 6 (PS4 am pe fata) lucrurile stau altfel.

 

Presupun ca vorbesti de plecarea pe loc, unde si cu 2 HP rupi aderenta si ambreiajul din cauza ca se cabreaza si masa e pe puntea spate.

 

Cu tractiunea fata e usor sa "dai scart" de roti. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

1200 lei maner usa sofer(keyless entry/go) si 3500 lei voi plati sapt viitoare pt repararea cutiei de transfer care huruie foarte tare

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Acum am inteles . Multumim pentru informatii . Recomand tuturor sa schimbe uleiul la cutia de transfer la fiecare 30-50 k in functie de regimul de mers (extern/oras) sa nu ajunga in situatia ta...

Link to comment
Share on other sites

Discuri fata originale plus placute fata-spate ate, curatat galerie admisie 2300-2400 de lei. Discurile au fost cumparate de mine cam 1000 de lei, originale, la Service Scream (Tezparii), bimmer... imi cereau cam 2000 de lei numai pe discuri, au adaos de cel putin 100% la piese. Revizie bimmer cam 1200 de lei, la filaret mi au cerut 1800 de lei pentru o revizie. In pricipui intretinerea e scumpa. F10 520d. Edited by branevl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E scump daca te duci la reprezentanta sau la bimmer/Service Scream (Tezparii) etc... Exista multe service-uri mai mult sau mai putin autorizate care pot face lucrari la fel sau chiar mai profesionist la preturi decente. Mai postase cineva ca a dat pentru distributie+cateva nimicuri 6000 lei. Pai 6000 lei pentru ce? Pentru niste piese care costa ~2000 lei si 10-12 ore de manopera?

La fel si cu reviziile mentionate mai sus...oamenii isi opresc manopera si adaos la piese enorm de mult.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Notiunea de scump este relativa. Depinde de nivelul financiar al fiecaruia.

 

Eu cred ca la scump se incadreaza si lucrarile care nu isi merita banii. Vad pe aici persoane care pentru piese de 2500 lei si 10 ore de manopera platesc +6000 lei. Sau revizii care dureaza o ora si includ piese de 500 lei si care costa 1800 lei... E absurd. Daca iti permiti sa bagi 5000 de euro nu inseamna ca trebuie sa platesti lucrarile dublu. Fiecare face ce vrea cu banii lui pana la urma, dar e trist ca multe service-uri se imbogatesc din nimic.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Efectuat ieri revizie la masina din semnatura la Banat Car,ulei,filtru ulei,filtru aer,filtru motorina si inspectie generala plus verificare fluide.Am platit 1204 ron.

 

Unde la Banat Car?

Mie pe exact acelasi lucru li-au cerut 1700 ron....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.