Jump to content

Eroare cutie F10


Recommended Posts

Salut,

 

Ma poate ajuta cineva cu descifrarea urmatoarei erori de pe cutie? Aveti idee ce poate fi? Cutia schimba bine, cu exceptia unor mici socuri la 1, 2,3, in primii 500 de metri, dimineata (pe asta sper sa o rezolv cu schimbarea uleiului in cutie.)

 

4200A3 Solenoid valve (HIS) hydraulic impulse memory

Short cicruit ti positive

Intermittent

 

Masina 520 D, automat, cutie sport, 2011.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Pe blocul mecatronic sunt niste solenoide pentru fiecare trepta de viteza, in cazul tau nr 3 pare a fi defecta. Nu sunt mecanic dar asta inteleg eu din eroarea aceasta. Se pot schimba doar solenoidele sau intreg blocul mecatronic.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pe blocul mecatronic sunt niste solenoide pentru fiecare trepta de viteza, in cazul tau nr 3 pare a fi defecta. Nu sunt mecanic dar asta inteleg eu din eroarea aceasta. Se pot schimba doar solenoidele sau intreg blocul mecatronic.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Multumesc! Ai idee ce face exact solenoidul respectiv? Ori nu are o importanta asa mare, ori o fi un contact imperfect, cutia schimba perfect....

Link to comment
Share on other sites

Mergi la ZF, fa-i o revizie completa la cutie cu tot cu baie de ulei si spune-le ce problema ai. Sigur pot repara sau inlocui acel solenoid. Daca vrei mai multe informatii, vezi aici:

 

 

Masina este programata deja pentru schimb de ulei + filtru la cutie. Doar ca voiam sa stiu ce inseamna aceea eroare si ce face solenoidul exact? asigura ungerea?

Edited by gazoby
Link to comment
Share on other sites