Jump to content

Ajutor! Miros urat in habitaclu pe ventilatie


Recommended Posts

Buna ! Este vorba despre un bmw e60 lci din 2007! As dori sa ma ajute cineva care a intampinat aceasta problema, miros urat in habitaclu pe ventilatie aer! chestia ciudata este ca pe sistem climatizare AC, mirosul dispare ! mai adaug faptul ca filtrele de polen respectic de aer au fost schimbate la timp! va multumesc anticipat pentru ajutor
Link to comment
Share on other sites

Atunci trebuie sa faci o curatare profesionala la sistemului de ventilatie, in special la caloriferul din spatele panoului de clima ce este sub gurile de aer din centru , sunt multe cazuri cand se formeaza ceva mucegai pe acel calorifer.

 

http://i29.photobucket.com/albums/c298/1981E12/Alpina%20B10/IHKA/DSCF1112.jpg

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca ma bag si eu in acest topic,dar am o mica nelamurire si intrebare totodata:

voi folositi sau folositi des clima si cu optiunea de recirculare sau doar clima fara recirculare...stiti butonul ala cu un a pe el...are vreo trei pozitii...

si cum e mai sanatos pentru masina ? sa abuzam de recirculare sau nu? si cineva daca ar avea o explicatie mai stintifica a acestie optiuni si cum functioneaza...inteleg ca recircula aerul din habitaclu dar vreau sa stiu mai mult..

ms

Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

Exista spray-uri ca acesta care se dau in instalatia de climatizare. Am un coleg care a facut asta la un E90, si dupa aproape un an inca se simtea mirosul de la spray.

 

A.

 

Am incercat si eu un sprey asemanator: http://www.mafra.ro/curatitor-aer-conditionat-auto-odorbact-out-igienizant-pentru-instalatia-de-aer-conditionat-auto-p-76.html

este frectie la picior de lemn, inlatura mirosurile neplacute maxim o luna dupa care reapar, cred ca cel mai indicat este o curatare profesionala, demontat tubulatura, calorifer si ce mai este pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca ma bag si eu in acest topic,dar am o mica nelamurire si intrebare totodata:

voi folositi sau folositi des clima si cu optiunea de recirculare sau doar clima fara recirculare...stiti butonul ala cu un a pe el...are vreo trei pozitii...

si cum e mai sanatos pentru masina ? sa abuzam de recirculare sau nu? si cineva daca ar avea o explicatie mai stintifica a acestie optiuni si cum functioneaza...inteleg ca recircula aerul din habitaclu dar vreau sa stiu mai mult..

ms

 

Salut, eu tin clima mereu pe AUTO la ventilator si temperatura si butonul acela cu recirculare sau fara tot pe A. NIciodata nu am avut probleme. O data la 2-3 ani mai fac o igienizare a instalatiei + schimbat solutie + completat freon si merge de rupe. Tin clipa pornita si vara si iarna si nu am avut probleme niciodata la nici o masina.

Link to comment
Share on other sites

Salut, eu tin clima mereu pe AUTO la ventilator si temperatura si butonul acela cu recirculare sau fara tot pe A. NIciodata nu am avut probleme. O data la 2-3 ani mai fac o igienizare a instalatiei + schimbat solutie + completat freon si merge de rupe. Tin clipa pornita si vara si iarna si nu am avut probleme niciodata la nici o masina.

Deci asta inseamna ca ai activata mereu recircularea?...intreb pentru ca:cineva de la o reprezentanta bmw mi-a recomandat,spus,sa tin activa recircularea..are doua pozitii..pe prima...dar de ce? pe auto o tin si eu mai mereu mai ales cand e foarte cald..

Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa iti mirosi tot timpul basinile sau a celor din jur poti sa il ti pe recirculare. Si eu il tin pe automat si folosesc recircularea doar in tuneluri au parcari subterane ca nu am chef sa imbacsesc carbonul din filtru. Cand e automat comuta el singur de pe aerul de afara cu cel din interior in functie ce ii zice senzorul de calitate al aerului. De exemplu daca simte anumite gaze care nu sunt ok ca intra in masina trece automat pe recirculare si dupa cand aerul este prielnic comuta inapoi pe aerul de afara. Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Tin tot pe auto pt ca decid senzorii cand sa inchida si cand sa deschida. Ce am remarcat e urmatorul lucru: cu ambele butoane pe AUTO, aerul nu e pe recirculare inchisa cand mergi pe strada de ex. Cand intri un tunel sau parcare, trece imediat pe recirculare inchisa. Nu sta niciodata intr-un singur mod, comuteaza de pe un mod pe altul in functie de senzorul AUC ( cel care masoara calitatea aerului) Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Salut, eu tin clima mereu pe AUTO la ventilator si temperatura si butonul acela cu recirculare sau fara tot pe A. NIciodata nu am avut probleme. O data la 2-3 ani mai fac o igienizare a instalatiei + schimbat solutie + completat freon si merge de rupe. Tin clipa pornita si vara si iarna si nu am avut probleme niciodata la nici o masina.

 

+1

 

Ce mai fac in plus este ca atunci cand vad nori de fum de la alte masini sau ceva care arde pe langa sosea, este sa apas pe recirculare, ca sa fiu sigur. Dupa ce trec de fum, trec inapoi pe "a".

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.