Jump to content

Pierderi excesive de ulei e90 318i HELP ME!


Recommended Posts

De curând am crezut ca traiesc un vis cand mi-am achiziționat un BMW E90 318I dar dintr-o datĂŁ visul sa transformat ĂŽntr-un adevĂŁrat coșmar si o viitoare șansa de a intra ĂŽn depresie.Prima problema la ia a apĂŁrut cu servomotorasul vvt. l-am schimbat ĂŽmpreunĂŁ cu garnitura capac la 3 saptamani dupa au ĂŽnceput sĂŁ se auda un sunet metalic m-am intors la cei de la bimmer unde schimbase servomotoru vvt crezând cĂŁ el e problema.Acolo mi sa spus ca ar fi vanosi care cu tot cu manoperĂŁ ma duce undeva la 6000.La ĂŽnceput m-am dus sa ii schimb garnitura de la baie si niste alte GARNITURI care se dovedeau a fi uzate plus schimb ulei,filtre si senzor nivel ulei defect.La schimbul de ulei am rĂŁmas masca cand am constatat cĂŁ motorul avea undeva la 2 litri de ulei in el in baie mecanici au gasit urme de la ghidaj distributie.A trebuit sĂŁ fac si distributia.Stiam ca am o mica problema cu semeringuri supape pt ca fumega un pic la plecarea supa loc.Dupa toate astea masina se comporta impecabil.Vanosi nu se mai auzeau motorul mergea lin numai ca ce nu stiam eu era ca toba se tot umplea cu ulei pânĂŁ ĂŽntr-o dimineațĂŁ când m-am vazut acumulare de ulei pe ieșirea tobei. DupĂŁ 500km parcurși mi sa aprins uleiul in bord +1 am completat cu un litru si totul momentan e ok numai ca scoate un fum alb la plecarea dupa loc si la turati mari puls ulei pe țeava tobei garla. uneori dimineata la prima pornire se aprinde scurt 2 secunde bec ulei rosu (presiune scazuta ). Ce o avea masina si ce e de facut ca eu simt ca o iau razna. 6500 euro + 2000 bĂŁgați ĂŽn ea si eu o tin in parcare pentru ca consuma ulei mai mult decât benzina.Pls HELP ME!!!!
Link to comment
Share on other sites

De curând am crezut ca traiesc un vis cand mi-am achiziționat un BMW E90 318I dar dintr-o dată visul sa transformat într-un adevărat coșmar si o viitoare șansa de a intra în depresie.Prima problema la ia a apărut cu servomotorasul vvt. l-am schimbat împreună cu garnitura capac la 3 saptamani dupa au început să se auda un sunet metalic m-am intors la cei de la bimmer unde schimbase servomotoru vvt crezând că el e problema.Acolo mi sa spus ca ar fi vanosi care cu tot cu manoperă ma duce undeva la 6000.La început m-am dus sa ii schimb garnitura de la baie si niste alte GARNITURI care se dovedeau a fi uzate plus schimb ulei,filtre si senzor nivel ulei defect.La schimbul de ulei am rămas masca cand am constatat că motorul avea undeva la 2 litri de ulei in el in baie mecanici au gasit urme de la ghidaj distributie.A trebuit să fac si distributia.Stiam ca am o mica problema cu semeringuri supape pt ca fumega un pic la plecarea supa loc.Dupa toate astea masina se comporta impecabil.Vanosi nu se mai auzeau motorul mergea lin numai ca ce nu stiam eu era ca toba se tot umplea cu ulei până într-o dimineață când m-am vazut acumulare de ulei pe ieșirea tobei. După 500km parcurși mi sa aprins uleiul in bord +1 am completat cu un litru si totul momentan e ok numai ca scoate un fum alb la plecarea dupa loc si la turati mari puls ulei pe țeava tobei garla. uneori dimineata la prima pornire se aprinde scurt 2 secunde bec ulei rosu (presiune scazuta ). Ce o avea masina si ce e de facut ca eu simt ca o iau razna. 6500 euro + 2000 băgați în ea si eu o tin in parcare pentru ca consuma ulei mai mult decât benzina.Pls HELP ME!!!!

 

 

Pacat de ce sa intamplat, dar imi pare rau sa-ti spun, dar este vina ta. Cand ai cumparat masina, trebuia sa te duci sa o verifici, sau sa te duci cu cineva care se pricepe la acest tip de motor.

 

Cand cumperi o masina, este bine sa verifici o perioada de timp nivelul de ulei, cam la 1-2 zile, deoarece nu stii ce masina ai luat.

 

Din ce povestesti aici, sigur bucati din patina sparta, acopera sorbul de ulei ( de aici posibil sa clipeasca becul rosu fiind presiune scazuta, atentie poti cala motorul ), verifica si presiune pompa ulei ( un mecanic bun stie cum se face ) iar ulei mult si fum, sigur din cauza simeringuri coapte. Daca schimbi simeringurile, masina nu va mai consuma ulei.

 

Cand ai schimbat distributia, trebuia data baia jos si curatata baia si sorbul pompei de ulei, acolo se aduna bucati de patina rupta.

 

Dar o metoda simpla sa vezi daca pompa de ulei lucreaza bine, desfa busonul de la motor, pe unde bagi uleiul si vezi ca ar trebui sa sara stropi de ulei afara, daca sare, este 0k. pompa, daca nu sare ulei, este pompa de ulei terminata, sau sorbul este obturat cu mizerii.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

De stropit cu ulei stropeste.Problema e ca nu sunt sigur cĂŁ semeringurile ar putea sa piarda in jur de 1 litru de ulei la 500km.Problema e ca nu il arde pe tot si o mare parte din el il scoate pe toba.Sa trebuiascĂŁ oare segmentare sau doar un simplu schimb de semeringuri poate reduce pierderile astea drastice?
Link to comment
Share on other sites

De stropit cu ulei stropeste.Problema e ca nu sunt sigur că semeringurile ar putea sa piarda in jur de 1 litru de ulei la 500km.Problema e ca nu il arde pe tot si o mare parte din el il scoate pe toba.Sa trebuiască oare segmentare sau doar un simplu schimb de semeringuri poate reduce pierderile astea drastice?

 

 

Da simeringuri coapte 100%, cand o sa le schimbi o sa te sperii cum arata, sunt casante si joaca pe coada supapei. Sunt cazuri in care se pierde 1 litru in mai putin de 500 km. din cauza simeringurilor. Uleiul nu il arde,, el scapa pa la supape din cauza simeringurilor coapte si il scoate pe evacuare, simplu. :frantics:

 

De unde esti?

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Maradona, deci tu ai schimbat distributia si simeringurile nu??

De ce ai facut asta, la un service serios le faceai pe amandoua odata, asa era logic. Sa schimbi simeringurile umblii la distributie, sau invers, cand schimbi distributia poti schimba f usor si simeringurile.

 

Schimba simeringurile, mai bagi 300 eur in ea si o sa mearga cum trebuie.(nu la bimmer ca au scoruri ff mari)

Link to comment
Share on other sites

Maradona, deci tu ai schimbat distributia si simeringurile nu??

De ce ai facut asta, la un service serios le faceai pe amandoua odata, asa era logic. Sa schimbi simeringurile umblii la distributie, sau invers, cand schimbi distributia poti schimba f usor si simeringurile.

 

Schimba simeringurile, mai bagi 300 eur in ea si o sa mearga cum trebuie.(nu la bimmer ca au scoruri ff mari)

 

Distributia nu am fĂŁcut-o la Bimmer pt ca pe langa faptul ca au scoruri uriașe aveau liber abea peste 3 saptamani de cand am sunat eu la ei iar la cel care am fĂŁcut eu distributia sa consultat cu mecanici si au ajuns la concluzia ca e prea riscant pentru ei sa schimbe semeringurile fara sa dea _chiulasa_ jos si dupa mia trimis un mesaj cu oferta ...uite asta e msj:

 

Demontare _chiulasa_

Garnitura chiuliasa inl

Planat _chiulasa_

Inl semeringuri supape

Montare si echipare _chiulasa_

Manopera 3000 lei

Garnitura _chiulasa_ - 300 lei

Verificat _chiulasa_ de fisuri - 300 lei

Planat - 200 lei

Semeringuri supape 250 lei.

AdicĂŁ un total de 4050 lei...eu zic ca e enorm.

 

Te duci la Florin din Chitila si schimbi simeringurile. Cu 200 euro, in 3-4 ore rezolvi problema si supararile. :thumbsup:

PĂŁi si cum dau de el ???

 

PĂŁi si cum pot sa dau de "Florin din Chitila"???

Link to comment
Share on other sites

Distributia nu am făcut-o la Bimmer pt ca pe langa faptul ca au scoruri uriașe aveau liber abea peste 3 saptamani de cand am sunat eu la ei iar la cel care am făcut eu distributia sa consultat cu mecanici si au ajuns la concluzia ca e prea riscant pentru ei sa schimbe semeringurile fara sa dea _chiulasa_ jos si dupa mia trimis un mesaj cu oferta ...uite asta e msj:

 

Demontare _chiulasa_

Garnitura chiuliasa inl

Planat _chiulasa_

Inl semeringuri supape

Montare si echipare _chiulasa_

Manopera 3000 lei

Garnitura _chiulasa_ - 300 lei

Verificat _chiulasa_ de fisuri - 300 lei

Planat - 200 lei [/b]

Semeringuri supape 250 lei.

Adică un total de 4050 lei...eu zic ca e enorm.

 

 

Păi si cum dau de el ???

 

Păi si cum pot sa dau de "Florin din Chitila"???

 

 

 

(0728) 444 108 Florin din Chitila.

 

HOTI MINCINOSI, 350 lei este planare chiulsa si scaune supape refacute + supape refacute unghi inclinare sa inchida perfect pe scaun + simeringuri schimbate. Proba de fisuri este 90 lei+ pret simeringuri, cu toul te ajunge la vre-o 550 lei

 

Curios ca in oferta nu ti-au trecut la schimbat si suruburile chiulasa. Sunt obligatoriu de schimbat suruburile, cand desfaci chiulasa. Inseamna ca este un service de 2 lei.

Edited by florin1967
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cati bani le-ai dat celor de la Bimmer? Nu vreau sa fiu rau, dar te-au prostit rau de tot... Chiar nu puteai si tu sa mai ceri cateva opinii inainte sa arunci atatia bani? Motorul ala mai mult de 2500 lei n-avea de ce sa manance. In 2500 lei schimbai distributie, simeringuri, motoras valvetronic si mai ramaneau bani si de garnituri. Chiar ai dat 6000 lei sa iti schimbe vanosurile?

 

Mergi la Florin si ai de verificat/inlocuit urmatoarele lucruri:

-garnitura capac, garnituri vanosuri, garnituri pompa vacuum

-vanosuri

-daca e distributia pusa la punct cum trebuie

-daca iti baga presiune pompa de ulei cum trebuie, daca mai ai bucati de patina pe undeva. Eu am ramas fara motor din cauza asta si am avut acelasi motor ca tine.

-simeringuri supape

-motoras valvetronic

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Cati bani le-ai dat celor de la Bimmer? Nu vreau sa fiu rau, dar te-au prostit rau de tot... Chiar nu puteai si tu sa mai ceri cateva opinii inainte sa arunci atatia bani? Motorul ala mai mult de 2500 lei n-avea de ce sa manance. In 2500 lei schimbai distributie, simeringuri, motoras valvetronic si mai ramaneau bani si de garnituri. Chiar ai dat 6000 lei sa iti schimbe vanosurile?

 

Mergi la Florin si ai de verificat/inlocuit urmatoarele lucruri:

-garnitura capac, garnituri vanosuri, garnituri pompa vacuum

-vanosuri

-daca e distributia pusa la punct cum trebuie

-daca iti baga presiune pompa de ulei cum trebuie, daca mai ai bucati de patina pe undeva. Eu am ramas fara motor din cauza asta si am avut acelasi motor ca tine.

-simeringuri supape

-motoras valvetronic

Nu bine inteles ca nu am dat atâtea bani pt vanosi...nici nu i-am mai schimbat.Lor nu le am dat decât 1.200 lei motoras vvt si 360 garnitura capac motor piese OM.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc din suflet pentru indrumarile fĂŁcute.Am fost la Florin din Chitila si am schimbat semeringurile de la supape distributia nu era pusĂŁ la punct si nu mi-au schimbat nici intinzatorul de lant era cel vechi din fabrica cel scurt.La schimbat Florin si ce credeti mașinuța a revenit la viațĂŁ.Baiatul e profi si il recomand la ori ce orĂŁ din zi si din noapte.Cu ocazia asta am gasit doctor mașini mele.

 

Apropo cu ocazia asta declar Topic inchis.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Va multumesc din suflet pentru indrumarile fĂŁcute.Am fost la Florin din Chitila si am schimbat semeringurile de la supape distributia nu era pusĂŁ la punct si nu mi-au schimbat nici intinzatorul de lant era cel vechi din fabrica cel scurt.La schimbat Florin si ce credeti maĂâ˘inuĂâşa a revenit la viaĂâşĂŁ.Baiatul e profi si il recomand la ori ce orĂŁ din zi si din noapte.Cu ocazia asta am gasit doctor maĂâ˘ini mele.

 

Apropo cu ocazia asta declar Topic inchis.

Am fix aceeasi problema avuta de tine.imi poti spune te rog un pret orientativ cat tea ajuns operatiunea cu manopera si piese.multumesc anticipat

 

Trimis de pe al meu SM-A510F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.