Jump to content

Rearview camera


Danyro

Recommended Posts

Salut,

 

In urma pierderii unei chei, am fost la bavaria sa imi schimbe cas-ul+chei noi.

Cum aveam camera spate retrofit(si CIC-ul), nu stiu ce au facut cu ISTAP dar nu imi mai merge deloc camera spate cand pun selectorul in R.

 

Pana sa o las la ei mergea. DIn cauza retrofiturilor, nu au schimbat nici CAS pt ca dadea eroare ISTAP. Ca urmare am decis sa imi inlocuiasca doar butucul din usa si restul fac eu sincronizare CAS/DDE.

 

Doar ca nu am facut backup la setari inainte ca sa le fac restore acum.

 

Pana acum am incercat codarile de mai jos pe modulul CIC dar degeaba:

 

MACRO_PDC

aktiv

MACRO_REARVIEW

aktiv

RVC_CIC

wert_23

MACRO_L6_PARKMENU

aktiv

PDC_DIRECTION

vertikal

 

$3AG este in VO-ul masinii in nfrm si cas.

erori nu sunt pe niciun modul al masinii.

am incercat si cu un man gol pe nfrm/cas/cic/pdc dar efect zero.

 

cu macro_l6_parkmenu activ, cic-ul nu schiteaza nicio tentativa de a face ceva cand selectorul este in R. daca il trec pe nicht)aktiv, apare masina pe ecran dar nu se coloreaza distantele pana la obiect desi sunetul se aude in PDC.

 

Are cineva vreo sugestie? sau macar cuiva caruia ii merge camera spate sa imi atasaseze trc-ul din ncsexpert a modului CIC?

Masina este un e84.

 

merci

Edited by Danyro
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In primul rand cand pierzi o cheie nu trebuie sa iei alt cas, doar comanzi alta cheie noua pe baza documentelor (faci dovada ca esti proprietarul) si iti comanda alta cheie dupa care ti-o codeaza pe masina. Acolo e altceva ce tu nu spui..in fine, puteau sa-ti si recodeze cheile, iar cheia care o pierdusei nu mai mergea folosita la masina ta.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Serios? ce altceva nu as spune? :-))

ce mi "plac" oamenii astia care sunt mama presupunerilor....ce as putea sa mi fac eu la masina mea ca prim proprietar cu o cheie pierduta? :-)))

pai data viitoare te iau cu mine la bavaria sa le zici tu asta. :-) cu tot cu copie CIV/factura de achizitie BMW Romania trimisa catre bavaria sa mi elibereze cas+2chei.

Pana una alta, daca asa a decis bavaria sa opereze si allianz tiriac a platit pe polita CASCO.....eu ca si client cu ce ma deranjeaza atat timp cat imi rezolva ei problema?

 

si in afara de offtopic...nu am citit nimic constructiv din postul de mai sus la problema expusa :-)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de "oamenii astia", dar traiesti cu o impresie gresita asupra unor lucruri care sunt in defavoarea ta.

Pentru comanda cheie noua faci dovada ca esti proprietar (Certificat inmatriculare, carte,buletin). Din ce vad eu nu ti-au rezolvat problema si lucrand cu asigurarile, cand pierzi o cheie, asiguratorul iti poate despagubi cheia respectiva (nu 2 chei+ cas nou) atata timp cat se pot recoda cheile vechi cu alt cod, iar cheia pierduta nu va mai putea porni masina.Ce reprezentanta e aia unde "DIn cauza retrofiturilor, nu au schimbat nici CAS pt ca dadea eroare ISTAP."

Si sa inteleg ca te-ai inteles cu ei sa se incadreze in suma respectiva de bani a dosarului de dauna cu inlocuirea butucului, nu? Si dupa faci tu sincronizare? Pai nu stiu ei sa faca sincronizare?

Era simplu iti comandau o cheie noua (700-1000 lei), iti realocau cheia veche+ cheia noua si aia era.

 

Ok, iti raspund "pe problema. Du-te inapoi la ei si spune-le sa-ti rezolve camera, nu te intereseaza cum, nu e problema ta, ai adus masina pentru ceva si acum nu mai merge altceva, nu cred ca e pe raspunderea ta sa-ti rezolvi singur problema daca ai dus-o la Bavaria cum spui si mai e si pe Casco la Allianz Tiriac.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Win aberezi grav si nu e treaba ta de ce si ce a schimbat.omul intreaba ceva si tu rastalmacesti rahatul de parca platesti tu!

Ontopic...cand citesti modulul cic cu ncs, ce versiune apare? C09, C13, C16?

 

Problema este la firmware-ul CIC-ului.

Eu de ex am aceleasi simptome cu C09, dar montat pe cic cu C13 sau C16 merge perfect

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

alex - ma uit maine sa vad exact ce versiune apare - teoretic ar trebui sa fie cea de dinainte sa las masina ca ISTAP vazand alt VO pe masina fata de ce are din fabrica, iese cu eroare si nu apuca sa faca update la vreun modul.

 

 

@win - nu m am inteles cu nimeni(hai bo$$, lasa mi mie casul vechi etc) :-)) am venit, lasat cheie/copie CIV/factura si am fost sunat sa mi spuna doar ca nu au cum sa codeze noul cas pt ca VO-ul actual difera fata de ce stie ISTAP. ca urmare, vrand sa iau masina repede, am zis sa mi dea cele 2 chei + cas ul nou si il montez/codez eu singur cu ISTAD ceea ce am si facut.

Mi-a fost lene sa decuplez de la CAN-ul masinii CIC-ul si emulatorul pt camera ca asa mergea ISTAP - asa am facut acasa in final.

Daca nu au procedat asa cu cheie noua si allianz-ul a fost de acord cu operatiunea asta, inseamna ca mai nou asa o fi...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In fine...mi se pare lipsa de profesionalism din partea lor in defavoarea ta care tu o accepti foarte frumos...la fel ma minunez ce aud...ti-au dat tie cele 2 chei noi+ cas-ul nou sa ti le codezi singur...in fine nu mai zic nimic,ti-am explicat cum era cel mai ieftin si usor pentru tine, ei trebuiau sa descurce tot acolo, tu stii mai departe.

 

Alex eu am explicat ceva simplu, daca iti folosesti creierul 2% o sa intelegi ce am vrut sa spun. Omul a explicat totul de la inceput ce a facut si cum sa rezolve treaba, dar totul este irational si din partea asiguratorului (hai sa zicem...sa schimbat ceva) si din partea lui (s-a inteles sa schimbe butucul, dar de fapt a luat el cas-ul cu cele 2 chei acasa...CE?) si din partea Bavariei (da piesele clientului care sunt pe dosarul de dauna? mai ales un CAS si chei? sa si le codeze singur).

 

Ca sa fiu on topic doar am spus ca nu trebuia sa aiba grija nici unei probleme, totul trebuia rezolvat de reprezentanta BMW fara grijile clientului.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am procedat la fel cu un FRM3, masina fiind facuta de mine LCI, ei nu puteau sa il codeze.

am convenit sa mi-l dea si sa il codez eu.....l-am primit in cutie si am plecat cu masina de acolo cu FRM-ul blocat pe masina...si da...tot reprezentanta.

daca nu stii substratul nu te mai baga...zici ca esti detectiv particular.....neplatit.

incearca tu sa gandesti putin si sa discutam strict de camera reverse, nu de ce dosar de dauna ai fi facut tu.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salut,

 

am apucat sa fac o diagnosticare mai amanuntita.

Ca urmare, setarile de sus sunt ok, merg.

 

Problema era de la remontarea parbrizului si a FLA-ului, unde firele de CANBUS nu erau bine infipte si faceau "scurt".

 

Merci pt sfaturi si WNS - nu toata lumea e "bijnitsara, bo$$" ;-)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.