Jump to content

535d E60 Lci probleme cu distributia?


Recommended Posts

Salutare. Sunt proaspat posesor de 535d e60, modelul facelift cu 286 cp. Mi s-a recomandat sa ii schimb preventiv kitul de distributie, stiindu-se faptul ca ar exista riscul ruperii lantului (in mai mica masura decat la 2.0d n47 dar totusi cu destule "sanse" )

Ce parere aveti? Stiti cazuri concrete de lanturi rupte pe motoare de 3l diesel m57 de dupa 2007? Ar fi bine sa o schimb sau ar fi bani aruncati pe fereastra?Costul nu e deloc neglijabil, cei de la bimmer service mi-au cerut 4800 lei cu totul.

Link to comment
Share on other sites

Iara Bimmer !!! E bine cand incepem sa auzim de Bimmer inainte ca sa mearga clientu pe acolo ... Daca vrei sa ii schimbi distributia la bimmer mai, ieftin si mai bine iesi sa stai si sa astepti sa se rupa , poate nu se rupe si ramai si cu bani in buzunar.Dar cand iesi de acolo doar un lucru o sa fie 100%, ca o sa iesi cu minim 4800lei care nu ii mai ai in buzunar.

Si acuma legat de distributia ta... cati km are motorul ?

Edited by OPaul
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai sunet de lant si masina merge bine, las-o asa. Vezi ca aia de la Bimmer Service sunt niste arzatori cu impresii de mecanici. Te duci la ei sa schimbi uleiul sau sa-ti umfle roata si iesi de acolo convins ca masina ta sta sa pice si de fapt e un cazan. Fereste-te de ei!!! Inainte sa te apuci de reparatii costisitoare fara rost, mai cere 2-3 pareri si la altii ;)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai uitat sa specifici cati km ai si cine te-a sfatuit sa faci operatia asta.

 

Vezi ca suntem destui posesori de E60 535d pe aici si nici unul nu s-a plans de distributie, nici macar dupa 300mii km. Parerea mea: uita de service-ul ala, eventual ai fix unul chiar pe str. Bachus fix inainte sa intrii pe straduta la bimmer, asta daca vrei ceva prin zona.

Link to comment
Share on other sites

Masina este 2008 si are 250.000 de km reali. Mi se pare ca este in stare f buna, uzura interiorului fiind minima (scaunul soferului este la fel ca cel din dreapta, butonul de start/stop este ca nou, 0-100 cronometrat a fost ca pe carte 6,4 sec plecat fara fortare).

P.S. Cunoasteti careva macar un sg caz de lant rupt pe vreun m57 de 3 litri e60 face lift?

Edited by ionutz_ng
Link to comment
Share on other sites

Sigur ai m57 ? Nu de alta dar din cate stiu din 2008 s-au pus motoarele cu seria 'n' , cam trebuie sa ai n57 mai ales ca este Lci, nu te baza foarte mult pe butonul start/stop , eu am cumparat masina din reprezentanta la 60-65k nu mai stiu exact si butonul era cam sters, si culmea ca de atunci nu s-a mai sters. Edited by OPaul
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cum au zis si colegii, fugi cat te tin picioarele de cei de la bimmer. In al doilea rand, mergi la niste mecanici mai priceputi, iti recomand sa mergi la reprezentanta sa-ti faca test si prin urmare vei avea un verdict clar. Daca-i N57 le atunci si astea cam au aceleasi probleme cu distributia ca si N47, dar intr o proportie mai mica. Designul este acelasi cu distributia in spate. In schimb daca i M57, asta are distributia in fata si in principiu nu trebuie sa schimbi nimic ce tine de distributie. Chiar daca r fi sa i schimbi kitul, costa poate pe jumatate intrucat nu i nevoie sa se scoata motorul afara. Se poate face schimbul cu motorul direct pe masina.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Acuma sunt speriat in ultimul hal , eu am n57 si este prima data cand aud ca si aceste motoare sunt cu problem legate de distributie la fel ca si n47 :frantics: :frantics: :frantics: Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Sunt proaspat posesor de 535d e60, modelul facelift cu 286 cp. Mi s-a recomandat sa ii schimb preventiv kitul de distributie, stiindu-se faptul ca ar exista riscul ruperii lantului (in mai mica masura decat la 2.0d n47 dar totusi cu destule "sanse" )

Ce parere aveti? Stiti cazuri concrete de lanturi rupte pe motoare de 3l diesel m57 de dupa 2007? Ar fi bine sa o schimb sau ar fi bani aruncati pe fereastra?Costul nu e deloc neglijabil, cei de la bimmer service mi-au cerut 4800 lei cu totul.

 

Ca fost posesor de 535d iti recomand sa schimbi distributia preventiv. Eu am schimbat distributia tot pe la 250000 si am avut mari surprize pe acolo. Sa ii schimbi si pinionul de la vibrochen ca il ai polizat 100%, patine noi, intinzator nou totul pe original .. sa nu te incurci cu febi sau alte prostii. La prima vedere lanturile nu parea slabe dar cand le-am comparat cu cele noi erau pistol cu apa :). Codul tau de motor e M57N2. Si apropo la un 535d mereu sa te astepti la costuri la piese ridicate fata de 530d sau 520d :) mai ales daca te apuci sa ii faci si soft :)

Edited by crazyboy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ok,am inteles. O sa schimb tot ce trebuie. Imi puteti recomanda un servis de incredere in Bucuresti (zona de Nord preferabil)?

pai se pare ca nu ai inteles... daca motorul tau nu are niciun simptom de distributie, zgomot sau nu stiu ce alte manifestari suspecte, sa te apuci sa o schimbi preventiv doar pt ca s-a intamplat unui coleg de forum, pare o aruncare inutila cu banii...

 

la un motor intretinut corespunzator, cu schimburile de ulei facute la timp, cu o intretinere si exploatare corecta, NU ai de ce sa ii schimbi distributia preventiv (mai ales la un M57|N2)

Link to comment
Share on other sites

Și eu am M57N2 pe X5 E70 și am decis ca nu e cazul sĂŁ schimb distributia dacĂŁ nu se aude niciun zgomot. Toate bune și frumoase, doar ca intro zi, când am vrut sĂŁ pornesc motorul, am avut impresia ca scapa bendixul, sau mai mult așa speram... :D

Km = doua sute și ceva de mii.

Am desfacut motorul și am costatat ca s-a decapsat roata dintata de pe axul cu came din partea admisiei. Lantul lung avea uzura, ĂŽn sensul ca era intins și banuiesc ca dadea socuri ĂŽn roata dintata pana a desprins-o de pe ax. Spre surprinderea mea, nu am avut alte stricaciuni, desi mĂŁ asteptam ca cel putin supapele sĂŁ fie prastie. Am inlocuit axul și toata distributia, "distractie" care m-a costat ĂŽn jur de 2000 lei, din cate ĂŽmi amintesc.

Concluziile raman la latitudinea fiecaruia...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Și eu am M57N2 pe X5 E70 și am decis ca nu e cazul sĂŁ schimb distributia dacĂŁ nu se aude niciun zgomot. Toate bune și frumoase, doar ca intro zi, când am vrut sĂŁ pornesc motorul, am avut impresia ca scapa bendixul, sau mai mult așa speram... :D

Km = doua sute și ceva de mii.

Am desfacut motorul și am costatat ca s-a decapsat roata dintata de pe axul cu came din partea admisiei. Lantul lung avea uzura, ĂŽn sensul ca era intins și banuiesc ca dadea socuri ĂŽn roata dintata pana a desprins-o de pe ax. Spre surprinderea mea, nu am avut alte stricaciuni, desi mĂŁ asteptam ca cel putin supapele sĂŁ fie prastie. Am inlocuit axul și toata distributia, "distractie" care m-a costat ĂŽn jur de 2000 lei, din cate ĂŽmi amintesc.

Concluziile raman la latitudinea fiecaruia...

Q.e.d. :)))))

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut ,eu am un E 60 520 d ,motor N 47 ,maine ma duc sa schimb distributia ,masina are 230.000 km reali ,am un mecanic care lucreaza acasa dar face numai BMW ,toata distributia cu piese originale ,manopera,ulei si filtre ma duce pe la 5.500 lei.

Am avut si eu o discutie cu cei de la Bimmer ,dar nu am avut incredere in ei.

Cand am intrebat cat dureaza schimbul pt distributie ,au zis 6 ore ,ca ei nu dau motorul jos ,am decis sa o fac la prietenul meu acasa .

La el dureaza doua zile ,dar el da motorul jos si atunci schimb tot pe acolo.

Nu stiu daca este corect sau nu, sa nu dai motorul jos.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.