Jump to content

Fum Alb la rece, 320d, 163cp


Recommended Posts

Salut, am un BMW 320d, 163cp care la rece scoate fum alb,dupa ce se-ncalzeste nu mai scoate gram de fum, de tras trage, si la rece si la cald, nu miroase a ulei, antigelul e la locul lui, fara urme de ulei, turbina are 30000km, motorul nu scutura merge rotund de la prima cheie, cu ce sa-ncep? Ceva idei?Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Si eu la diesel mai vad ''fum'' alb la prima pornire de dimineata , doar cand este mai rece afara , in special iarna si apare din cauza condensului din toba de esapament. La tine daca scoate in perioada asta cand sunt +15/20 grade nu mai este condens. De unde alimentezi ?
Link to comment
Share on other sites

Regenerarea incepe dupa ce motorul a ajuns la temperature normal de lucru si doar de la 70km/h in sus , deci nu este de la regenerare. ''Fumul'' ala alb rezulta din arderea motorinei si a uleiului sau a apei care poate o ai in motorina sau care ajunge in camera de ardere din mai multe motive. Ti-am zis ce sa faci ca sa vezi daca vine din urma arderii uleiului ... Dar daca este cum ai zis tu ca nu mai scoate dupa ce se incalzeste motorul este clar ca este de la antigel sau ai alimentat ceva motorina mai proasta ce a avut o concentratie mai mare de apa. Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Si atunci ce semnificatie are fumu negru ?

Fumul negru inseamna amestec prea bogat, adica ai multa motrina si putin aer, apare mai ales cand apesi acceleratia la fund din subturare

Fumul alb este amestec ars incomplet sau antigel in amestec, nu este cazul aici

 

Regenerarea incepe dupa ce motorul a ajuns la temperature normal de lucru si doar de la 70km/h in sus , deci nu este de la regenerare. ''Fumul'' ala alb rezulta din arderea motorinei si a uleiului sau a apei care poate o ai in motorina sau care ajunge in camera de ardere din mai multe motive. Ti-am zis ce sa faci ca sa vezi daca vine din urma arderii uleiului ... Dar daca este cum ai zis tu ca nu mai scoate dupa ce se incalzeste motorul este clar ca este de la antigel sau ai alimentat ceva motorina mai proasta ce a avut o concentratie mai mare de apa.

Nu mai induce lumea in eroare, uleiul in amestec da fum albastrui , nu abur alb

 

Posibil, oricum dupa ce aburul se incinge el devine transparent. Momentan nu poti decat sa verifici cu foarte mare atentie nivelul la ulei si antigel. Care pleaca primu acolo este cauza.

Dupa ce merge putin masina creste temperatura in cilindrii si acest lucru ajuta la arderea completa a amestecului si dispare fumul alb

Link to comment
Share on other sites

Ok , vad ca nu ai nici o logica ... Arderea incompleta apare atunci cand este prea putin aer ca sa arda toata motorina (ori ai prea multa motorina pentru cantitatea de aer , ori ai prea putin aer pentru cantitatea de motorina , este la fel) si de aici rezulta fum negru la diesel si fum albastru a benzinar.

 

Fumul alb apare de la arderea uleiului si Aburul acela alb apare de la apa , fie antigel fie apa de rau , ploaie sau asa mai departe.

Nu duc pe nimeni in eroare , nici eu si nici colegu cu problema nu stie sa zica daca acel gaz alb care ii iasa din toba este fum sau aburi.

 

Niste sample fum de la ulei ars : https://www.youtube.com/watch?v=zXEAhy5oEeE

Edited by OPaul
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Arderea incompleta apare atunci cand injectorul nu mai pulverizeaza cum trebuie, in consecinta nu se aprinde in totalitate amestecul

Fumul negru inseamna ca ai prea multa motorina, dar ea arde, sunt doua lucruri total diferite

La temperaturi mai mari de 5-10 grade e fum, abur apare la 0 grade

 

La x5 a albastrui toata ziua fumul, nu alb

Edited by razzzzvan
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Colegu a primit toate informatile si cauzele ce pot sa pot sa duca la fum/aburi alb pe la evacuare , acuma ramene ca el sa duca diagnoza fizica mai departe si sa vina cu un rezultat. Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Dupa 400km, pe autostrada cu viteze de la 100-200km/h, am verificat uleiul si antigelul si vreau sa va spun ca nici un mm nu au scazut, ramane diagnoza, probabil EGR blocat sau altceva.Dupa 5km pe autostrada nu mai da gram de fum, nici dupa oprire doar daca sa raceste motorul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.