Jump to content

Alarma Viper 3305v pe F30


Recommended Posts

Va salut colegi,

 

De curand am mers la un atelier autorizat pentru instalarea unei alarme cu pager Viper 3305v pe un F30. In urma instlarii am sesizat o problema. In momentul in care dezarmez alarma din pager se dezarmeaza doar sistemul de alarma dar masina nu se descuie (trebuie sa apas pe butonul de deshidere din pager). Mentionez ca starea usilor la alarma este legata in fata pe becul de la picioare de la pasager. Cei de la Viper spun ca doar in cazul in care se foloseste optiunea de a lasa un cip in masina in modulul special ar merge si descuierea usilor din telecomanda pagerului.

 

Ce parere aveti? Ati mai intalnit aceasta problema? As vrea sa pot dezarma sistemul cu descuierea usilor fara a lasa un cip in masina.

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil nu e montata/progamata corect. Nu am inteles care e treaba cu legatura pe becul de la lumina ambientala. Alarma comunica cu masina pe magistrala can.

Din telecomanda alarmei trebuie sa controlezi toate functiile, inclusiv armare/dezarmare (evident concomitent cu incuiat/descuiat usi)

Din punctul meu de vedere nu e montata corect, nu trebuie sa mai pui un modul/cip pentru o functie de baza a alarmei. Mergi inapoi la service sa remedieze problema. La ce service ai fost?

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil nu e montata/progamata corect. Nu am inteles care e treaba cu legatura pe becul de la lumina ambientala. Alarma comunica cu masina pe magistrala can.

Din telecomanda alarmei trebuie sa controlezi toate functiile, inclusiv armare/dezarmare (evident concomitent cu incuiat/descuiat usi)

Din punctul meu de vedere nu e montata corect, nu trebuie sa mai pui un modul/cip pentru o functie de baza a alarmei. Mergi inapoi la service sa remedieze problema. La ce service ai fost?

Am fost la Auto Specialist in Sibiu. Am fost inapoi la service dar mi-au spus ca momentan nu au cum sa faca asta pentru ca pe alarma nu exista un port pentru magistrala de date. Acelasi raspuns l-am primit si de la Bucuresti de la Viper de la persoana de pe tehnic.

Link to comment
Share on other sites

Atunci sa iti dea banii inapoi sau sa iti puna alta alarma. Exista viper cu pager pe can. Din moment ce ai platit pentru produs trebuie sa fie full functional.

Din manualul de instalare pt 3305 nu rezulta ca ar intra in conflict cu telecomanda masinii si nici ca trebuie pus un modul suplimentar pt deschidere

LE: m-am lamurit cu legatura la bec; au luat semnal de deschre a usii de acolo. Nu se leaga asa

Nu am inteles insa de ce au optat pt o alarma fara can

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Atunci sa iti dea banii inapoi sau sa iti puna alta alarma. Exista viper cu pager pe can. Din moment ce ai platit pentru produs trebuie sa fie full functional.

Din manualul de instalare pt 3305 nu rezulta ca ar intra in conflict cu telecomanda masinii si nici ca trebuie pus un modul suplimentar pt deschidere

LE: m-am lamurit cu legatura la bec; au luat semnal de deschre a usii de acolo. Nu se leaga asa

Nu am inteles insa de ce au optat pt o alarma fara can

 

Pai s-a folosit o interfata pentru CAN. Atasez descrierea de pe site-ul oficial.

Interfata Digitala DB-ALL - Databus All Interface Module*

Interfata Digitata Permite Instalarea Sistemelor De Securitate VIPER Pe Autoturismele De Generatie Noua Prin Integrarea Acestora Pe Magistrala De Date CAN (Controller Area Network). Aceste Interfete Asigura O Instalare Curata, Interventiile Asupra Sistemelor Masini Fiind Reduse La Maximum, Astfel Pentru Anumite Modele Fiind Necesare Doar Conectarea A 4 Fire Si Alarma Este Deja Montata.

 

Sigur ca mai exista si o alta varianta mai scumpa de alarma cu pager respectiv modelul VIPER 5706V LC3 care necesita acelasi modul. Oricum ar fi fara un cip din cheie lasat in masina se pare ca nu se rezolva problema.

Link to comment
Share on other sites

In schema se vad firele pentru comanda inchis/deschis. Nu au stiut cum sa le lege, din cauza asta nu funcționeazĂŁ

 

Pai s-a folosit o interfata pentru CAN. Atasez descrierea de pe site-ul oficial.

Interfata Digitala DB-ALL - Databus All Interface Module*

Interfata Digitata Permite Instalarea Sistemelor De Securitate VIPER Pe Autoturismele De Generatie Noua Prin Integrarea Acestora Pe Magistrala De Date CAN (Controller Area Network). Aceste Interfete Asigura O Instalare Curata, Interventiile Asupra Sistemelor Masini Fiind Reduse La Maximum, Astfel Pentru Anumite Modele Fiind Necesare Doar Conectarea A 4 Fire Si Alarma Este Deja Montata.

 

Sigur ca mai exista si o alta varianta mai scumpa de alarma cu pager respectiv modelul VIPER 5706V LC3 care necesita acelasi modul. Oricum ar fi fara un cip din cheie lasat in masina se pare ca nu se rezolva problema.

Daca se legau pe can (direct sau cu interfata) nu mai aveau ce sa caute cu firul pe lumini

Cip-ul din cheie lasat in masina e o improvizatie ieftina pentru functia de pornire motor din telecomanda; asta ca sa nu mai cumperi si modul emulator de cip care costa 150-200 euro. Nu are nici o treaba cu incuiere/descuiere usi.

post-76513-0-45584900-1498140868_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

In schema se vad firele pentru comanda inchis/deschis. Nu au stiut cum sa le lege, din cauza asta nu funcționeazĂŁ

 

 

Daca se legau pe can (direct sau cu interfata) nu mai aveau ce sa caute cu firul pe lumini

Cip-ul din cheie lasat in masina e o improvizatie ieftina pentru functia de pornire motor din telecomanda; asta ca sa nu mai cumperi si modul emulator de cip care costa 150-200 euro. Nu are nici o treaba cu incuiere/descuiere usi.

 

Cred ca m-am grabit sa explic problema de la bun inceput. Alarma functioneaza inchidere, deschidere din pager. Nu functioneaza daca ramane armata o ora sa zicem si doresc apoi sa o dezarmez. Cumva nu se mai "trezeste" computerul masinii.

Link to comment
Share on other sites

Asta e altceva! Cel mai probabil interfata folosita la legatura nu stie sa "se trezeasca" . Asta este una din hibe cand se foloseste interfata separata. Totusi, nu trebuia legat si pe lumini daca e legata pe can. Primeste aceasi informatie pe 2 cai si intra in conflict. Daca nu se rezolva cu reprogamare si eventual resoftarea alarmei si a interfetei (asta daca stie de asa ceva) trebuie schimbata alarma.

De ce ai optat pt pager?

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Asta e altceva! Cel mai probabil interfata folosita la legatura nu stie sa "se trezeasca" . Asta este una din hibe cand se foloseste interfata separata. Totusi, nu trebuia legat si pe lumini daca e legata pe can. Primeste aceasi informatie pe 2 cai si intra in conflict. Daca nu se rezolva cu reprogamare si eventual resoftarea alarmei si a interfetei (asta daca stie de asa ceva) trebuie schimbata alarma.

De ce ai optat pt pager?

 

Mi se pare destul de comod sa vad daca am incuiat masina sau nu (lacatelul de pe pager) si in al doilea rand as vrea sa fiu anuntat daca sunt mai departe de masina si se declanseaza alarma.

A fost legata pe lumini deoarece pe interfata CAN nu putea fi introdusa starea usilor acel fir nu putea fi legat nicaieri.

 

Nu as renunta la pager ca sa am varianta CAN dar daca doar asta e varianta sa folosesc doar un buton ca sa descui masina si sa dezarmez alarma voi cere atelierului sa imi monteze acea varianta pentru ca nu mi-au spus de la inceput ca va fi aceasta problema, anterior montajului chiar m-au asigurat ca au vorbit la Bucuresti si ca nu vor fi probleme.

Edited by Ov1diu
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea:

1.Ti-au bagat aiurea interfata (doar e 600 ron), mai simplu si mai comod de instalat.

2. Ar trebui montata fara interfata si aici trebuie studiat daca faca toate functiile. In caz contrar, alta alarma.

 

Eu folosesc un 3903v pe can, asta pt ca am confort access si oricum nu imi place sa am 100 de telecomenzi. Pagerul nu ma ajuta (garaj in curte), plus ca in mediul urban se reduce mult raza de actiune. Daca ai ghinionul sa scapi telecomanda se sparge si costa jumatate din pretul alarmei (am patit-o la una din vechile masini)

Cere o parere de la be-loud referitor la montajul alarmei 3305, au tehnicieni buni. Ii gasesti pe net

Link to comment
Share on other sites

Curios, dar tind sĂŁ cred cĂŁ nu e viperul original, de ex: la eagle atit cheia cat si pagerul folosesc aceleasi semnale intre ele si alarma montatĂŁ in masinĂŁ, doarcĂŁ are și functia de bazĂŁ armare/dezarmare ,incuiat/ descuiat ușile + ridicat si geamurile, +pornire motor de la distantĂŁ.
Link to comment
Share on other sites

Nu am auzit ca o alarmĂŁ cĂŁt de ieftinĂŁ ar fi sĂŁ nu Âşi incuie/descuie mĂŁcar uÂşile. Pe can se transmit si informatiile de usĂŁ deschisĂŁ, aÂşa cĂŁ nu vĂŁd rostul de ce au legat-o la luminile din plafonierĂŁ ca pe o alarmĂŁ model vechi In mod sigur e vre-o chinezĂŁrie vandutĂŁ ca Viper. Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Nu am auzit ca o alarmĂŁ cĂŁt de ieftinĂŁ ar fi sĂŁ nu Âşi incuie/descuie mĂŁcar uÂşile. Pe can se transmit si informatiile de usĂŁ deschisĂŁ, aÂşa cĂŁ nu vĂŁd rostul de ce au legat-o la luminile din plafonierĂŁ ca pe o alarmĂŁ model vechi In mod sigur e vre-o chinezĂŁrie vandutĂŁ ca Viper.

Alarma incuie si descuie usile. Doar dupa ce masina stationeaza mai mult de o ora aproximativ, pagerul dezarmeaza alarma dar nu descuie usile. Modulul de CAN este Directed DBALL2 - Interfata programabila

Link to comment
Share on other sites

Poate câ dupa o ora, alarma nu mai trimite nimic pe CAN,ai verificat chestia Asta?

Buna idee, dar nu stiu cum as putea sa verific si daca nu ar mai trimite nu stiu cum s-ar rezolva problema.

 

Am trimis un mail si la Falcon Electronics si astept raspuns.

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu am auzit ca o alarmĂŁ cĂŁt de ieftinĂŁ ar fi sĂŁ nu Âşi incuie/descuie mĂŁcar uÂşile. Pe can se transmit si informatiile de usĂŁ deschisĂŁ, aÂşa cĂŁ nu vĂŁd rostul de ce au legat-o la luminile din plafonierĂŁ ca pe o alarmĂŁ model vechi In mod sigur e vre-o chinezĂŁrie vandutĂŁ ca Viper.

Exact asta spuneam si eu mai sus. Am mai vazut cazuri in care alarme viper erau montate prost!

Ovidiu,daca ai posibilitatea mergi la alt centru de montaj autorizat de viper pentru o a 2-a parere. Sunt sigur ca iti vor spune ca alarma e montata gresit

Link to comment
Share on other sites

Eu m-aÂş duce inappi, de unde ai cumpĂŁrat-o , Âşi le-aÂş cere banii inapoi. Sigur alarma nu e montatĂŁ prost , nu e cea originalĂŁ.

Atâta timp cât informațiile intre alarmĂŁ si celelalte componente ale masinii se face pe CAN, alarma ar trebui sĂŁ functioneze corect cu orice protocol. Du-te Âşi cere-ți banii inapoi!

Link to comment
Share on other sites

eu pe e90 am viper 3901v parca nu mai stiu sigur,cert e cand mi-au trimis alarma m-au intrebat pe ce masina o montez ca sa ii instaleze softul.

poate nu e bun softul la tine,la mine daca inchid masina si sunt geamurile deschise ,le inchide alarma si mai da un semnal pe semnalizare .

Link to comment
Share on other sites

Exact asta spuneam si eu mai sus. Am mai vazut cazuri in care alarme viper erau montate prost!

Ovidiu,daca ai posibilitatea mergi la alt centru de montaj autorizat de viper pentru o a 2-a parere. Sunt sigur ca iti vor spune ca alarma e montata gresit

 

 

Madutzu25 nu stiu daca e montata gresit. Daca ar fi fost montata gresit ar mai mers sa incuie si sa descuie cu armare si dezarmare? Montarea s-a facut asa din cauza ca pe o diagrama (nu mai retin care, CAN sau alarma) firul cu starea usilor nu avea nicio legatura catre celalalt modul. De aceea s-a facut legatura asa.

 

Solutiile prezentate de firma sunt in felul urmator: imi pot monta o alarma simpla pe CAN sau daca doresc imi pot instala un modul suplimentar pentru a porni masina din pager. Ce parere aveti?

 

Astept sa primesc un raspuns si de la Falcon Electronics.

 

Nu cred ca alarma nu e originala. Cred ca pot verifica seria de pe certificatul de garantie. Tind totusi sa cred ca problema e din softul alarmei si am aflat ca cei de la Falcon Electronics dezvolta acest soft pentru ele.

 

Nu stiu insa in ce masura cei de la Falcon se vor grabi cu un update de soft.

Link to comment
Share on other sites

Madutzu25 nu stiu daca e montata gresit. Daca ar fi fost montata gresit ar mai mers sa incuie si sa descuie cu armare si dezarmare? Montarea s-a facut asa din cauza ca pe o diagrama (nu mai retin care, CAN sau alarma) firul cu starea usilor nu avea nicio legatura catre celalalt modul. De aceea s-a facut legatura asa.

 

Solutiile prezentate de firma sunt in felul urmator: imi pot monta o alarma simpla pe CAN sau daca doresc imi pot instala un modul suplimentar pentru a porni masina din pager. Ce parere aveti?

 

Astept sa primesc un raspuns si de la Falcon Electronics.

 

Nu cred ca alarma nu e originala. Cred ca pot verifica seria de pe certificatul de garantie. Tind totusi sa cred ca problema e din softul alarmei si am aflat ca cei de la Falcon Electronics dezvolta acest soft pentru ele.

 

Nu stiu insa in ce masura cei de la Falcon se vor grabi cu un update de soft.

 

Imi pare rĂŁu cĂŁ trebuie sĂŁ te contrazic dar nu ai dreptate. Orice alarmĂŁ ieftinĂŁ are cel puțin funcțiile de bazĂŁ ( am mai scris mai sus), pe un anumit model de maÂşinĂŁ ( codurile de comunicație sunt diferite)

faptul cĂŁ alarma pe care ai cumpĂŁrat-o nu le are pe toate, asta e , dute Âşi cere-ți banii inapoi asta doar dacĂŁ ai facturĂŁ fiscala, dacĂŁ nu ai nimic, asta e ai rĂŁmas cu un produs parțial nefuncțional.La alarme nu existĂŁ update, ci ori merge full ori deloc ( chinezisme ) .

Link to comment
Share on other sites

Exista update, cel putin la viper. Deobicei, acesta imbunatateste functiile sau rezolva unele probleme (daca exista). Spre exemplu, la mine o luase razna senzorul de perimetru (viper 3901v). Am mers la be-loud, au dat unitatea jos si au rescris softul la ea, dupa care au reprogamat-o. Mi-au spus inainte de a o resofta ca exista o noua versiune de soft. Problema s-a rezolvat, evident acoperita de garantie.

Tind sa cred ca, la alarma lui Ovidiu, modulul de can nu comunica corect cu centrala; nu sunt in totalitate compatibile sau ceva nu e progamat corect.

Asa cum a spus si colegul Cristian, fiecare alarma se programeaza in functie de masina pe care se monteaza.

Sfatul meu: mergi pe o alarma simpla pe can, in pretul pe care l-ai platit poti pune senzorii antiridicare si ultrasunete. Functia de pornire motor va adauga costuri suplimentare si nu va rezolva problema deja existenta.

Mai important, daca nu e montata corect si cu ce trebuie, masina e mai usor de furat ca atunci cand nu ai alarma. O consider un moft, nu o utilitate

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Alta chestie as vrea sa va intreb, ma gandesc sa mai pun un senzor de soc pentru ca alarma reactioneaza doar pe partea pe care e montat senzorul si masina avand o masa destul de mare, cand e atinsa pe partea opusa senzorului, alarma nu reactioneaza. A mai montat cineva al doilea senzor de soc?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.