Jump to content

Problema clima e46 aer rece


Lazar stelian

Recommended Posts

Care dintre conducte ar trebuie sa fie rece pt ca am vazut ieri ca are doua conducte langa radiator care sunt fierbinti si am observat ca mai are una in stg langa filtru de polen care nu este nici calda , nici rece . Aia trebuie sa fie rece ? Ca am vazut ca are ventil pt incarcarea cu freon. Eu stian decat de cele doua pe cealalra nu o vazusem . Si radiatorul cum se resfunda?
Link to comment
Share on other sites

Care dintre conducte ar trebuie sa fie rece pt ca am vazut ieri ca are doua conducte langa radiator care sunt fierbinti si am observat ca mai are una in stg langa filtru de polen care nu este nici calda , nici rece . Aia trebuie sa fie rece ? Ca am vazut ca are ventil pt incarcarea cu freon. Eu stian decat de cele doua pe cealalra nu o vazusem . Si radiatorul cum se resfunda?

 

Conducta incercuita trebuie sa fie rece cand ai clima pornita...bagi mana sub carcasa filtrului de polen unde duce ea si poti sa pui mana pe ea sa vezi cum e.

post-64403-0-09955600-1499251367_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la service pt incarcare cu freon si mi.a zs ca am freon dar nu raceste ventilatorul suficient pt ca radiatorul este posibil sa fie infundat pt ca nu trage aer prin fata si am presiune mare pe conducte si nustu ce temperatura mare on jur re 35 fe grade in loc de 0-5 grare cat ar fi normal si nu reuseste sa se raceasca.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Am desfacut plasticul de jos dintre radiatoare si am gasi cv panant intre acestea.. parca de atc merge mai bine clima insa nu cum ar trebuie sa bage si nici nu a mai bagat caldura.. electroventilatorul de la clima mi.a zs un baiat ca la masina lui electroventilatorul nu merge constant ca al meu , adica al lui merge la pornire mai incet si dupa mai tare , la mine merge tare tot timpul .asa trebuie sa mearga sau are cv care ii regleaza turatia?
Link to comment
Share on other sites

Salut colegu.

 

Am o intrebare la tine, daca se poate:

 

Ai vazut ca, atunci cand folosesti clima, compresorul nu merge non stop ci acesta functioneaza cu pauze, din momentul in care a ajuns la temperatura setata, compresorul porneste si se opreste la un anumit interval de timp, ca si un ciclu.

 

Intrebarea mea este: Ai fost atent cumva, daca in momentul in care compresorul porneste, intensitatea farurilor scade?

Am observat asta aseara, cand compresorul porneste motorul trage putin mai greu, ii ia din putere (ceea ce este normal) iar intensitatea farurilor scade putin cat timp merge compresorul, apoi cand se opreste, farurile revin la normal.

 

Asa este si la tine ?

 

ms.

Link to comment
Share on other sites

M.am uitat la faruri.. nu se intampla nimic cand pornesc sau opresc clima la faruri

 

Multumesc de raspuns.

Inseamna ca am o problema cu masina ?

Eu m-am gandit ca este normal ca in momentul in care pornesc clima, sa scada putin intensitatea farurilor, deoarece este un consumator mare.

 

Are cineva idee daca este o problema? si daca da, de la ce ar putea fi ?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspuns.

Inseamna ca am o problema cu masina ?

Eu m-am gandit ca este normal ca in momentul in care pornesc clima, sa scada putin intensitatea farurilor, deoarece este un consumator mare.

 

Are cineva idee daca este o problema? si daca da, de la ce ar putea fi ?

 

Multumesc.

 

Ar putea fi regulatorul de tensiune de pe alternator...si eu am avut fluctuatii pe la lumini dar cele din bord si dupa ce am schimbat regulatorul s-a rezolvat...ala are ca niste carbuni care se consuma cu timpul si ajunge sa nu mai faca contact acolo calumea..

Piesa 2 -> http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL71-EUR-09-2000-E46-BMW-320d&diagId=12_0914

Link to comment
Share on other sites

Ar putea fi regulatorul de tensiune de pe alternator...si eu am avut fluctuatii pe la lumini dar cele din bord si dupa ce am schimbat regulatorul s-a rezolvat...ala are ca niste carbuni care se consuma cu timpul si ajunge sa nu mai faca contact acolo calumea..

Piesa 2 -> http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL71-EUR-09-2000-E46-BMW-320d&diagId=12_0914

 

Intradevar, am studiat si eu putin despre piesa 2. Ideea este ca in obc, imi arata ca bateria are 14.3 14.4 volti cu motorul pornit, ceea ce inseamna ca alternatorul baga bine, insa este posibil ca in momentul in care cupleaza clima, fiind pe duca acest regulator, sa nu mai poata mentine voltajul constant.

As vrea sa stiu daca s-a mai confruntat cineva de pe acest forum cu problema asta. Mentionez ca luminile din interior nu au fluctuatii.

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Azi cand am ridicat capota la masina am observat ca pe plasticele de la motor am o gramada de praf ,deoarece ventilatorul de la clima merge tot timpul cand dau drumu la clima la turatii mari . Este normal sa imi bage praf pe motor ? Nu am scut

 

Este normal, nici eu nu am scut si la fel patesc. Cand spun praf, nu ma refer la praf sa se puna noroiul pe motor. Ci praf, in cantitate normala.

Off: E normal sa avem praf in si pe masini..suntem in Romanica.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.