Jump to content

Recommended Posts

si eu am folosit motul in masini pe benzina si nu a calat motorul. Nici in motocicleta nu a calat. Oricum e o porcarie sa mergi mai mult de 5 mi de km cu un ulei indierent de Masina, de varsta masini sau de conditile de utilizare. Da romanii merg cu un ulei si 20 de mi pentru ca e Long Life hahahahahahahhahahahahahahaha

 

Da chiar asa, eu zic sa schimbam uleiul la 3 mii de km ca sa fim siguri. rolleyes.gif

 

  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

PĂŁi normal ca tu schimbi uleiul la 5000km pe care ĂŽi faci in 6 luni sau un an. Vezi ca nemtii, si nu numai ei, schimba uleiul la 30.000km pe care ii fac in 6 luni - 1an. DacĂŁ ai locui ĂŽn DE sau ai avea job la distanțĂŁ și bani sa te plimbi mult cu masina si ai face aia 5000km lunar, nici nu ai avea timp sa bagi lunar masina in service, nu mai zic ca nu ar mai fi rentabil deloc. Dar na ... unii dintre noi au pretenția cĂŁ au inventat roata...a doua oarĂŁ :D
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

PĂŁi normal ca tu schimbi uleiul la 5000km pe care ĂŽi faci in 6 luni sau un an. Vezi ca nemtii, si nu numai ei, schimba uleiul la 30.000km pe care ii fac in 6 luni - 1an. DacĂŁ ai locui ĂŽn DE sau ai avea job la distanțĂŁ și bani sa te plimbi mult cu masina si ai face aia 5000km lunar, nici nu ai avea timp sa bagi lunar masina in service, nu mai zic ca nu ar mai fi rentabil deloc. Dar na ... unii dintre noi au pretenția cĂŁ au inventat roata...a doua oarĂŁ :D

Cum se poate compara vreodata modul in care este exploatat un motor in DE comparativ cu RO ?!?!? Da, acolo fac si 500km pe zi, dar merg pe autostrada...viteza cat de cat constanta, sa nu mai zic de calitatea aerului si a comb. Faza cu schimbul de ulei la 30TKM este o chestie de marketing, si in DE pica motoare din cauza asta. Cine tine la masina schimba uleiul la 10 max 15TKM.

Sau sa ma exprim altfel...romanul increzator isi ia masina la cca 100TKM care a avut 2 schimburi de ulei in toata viata sa...

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cum se poate compara vreodata modul in care este exploatat un motor in DE comparativ cu RO ?!?!? Da, acolo fac si 500km pe zi, dar merg pe autostrada...viteza cat de cat constanta, sa nu mai zic de calitatea aerului si a comb. Faza cu schimbul de ulei la 30TKM este o chestie de marketing, si in DE pica motoare din cauza asta. Cine tine la masina schimba uleiul la 10 max 15TKM.

Sau sa ma exprim altfel...romanul increzator isi ia masina la cca 100TKM care a avut 2 schimburi de ulei in toata viata sa...

inca unu de pe alta planeta!

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Asa esti tu de obicei sau ai fost si la scoala ? Vezi ca mai sus sustineai altceva...

sustin aceasi chestie. Nu mi se pare ok pentru un Motor sa mearga atat de mult intre schimburile de ulei. Atata tot. Personal il schimb in juru a 5 mi de km deoarece e mai safe pentru Masina. Costurile la un schimb sunt cat sunt. 30-40 de lei litru. Nu mi se pare enorm. Mna cam asta e.

 

si nu inteleg ce vrei sa spui prin comentul tau! te sustineam in ce spuneai intr-un mod ironic pentru a pastra acelasi ton inceput de ceilalti colegi asupra mea.

Edited by poope
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sustin aceasi chestie. Nu mi se pare ok pentru un Motor sa mearga atat de mult intre schimburile de ulei. Atata tot. Personal il schimb in juru a 5 mi de km deoarece e mai safe pentru Masina. Costurile la un schimb sunt cat sunt. 30-40 de lei litru. Nu mi se pare enorm. Mna cam asta e.

 

si nu inteleg ce vrei sa spui prin comentul tau! te sustineam in ce spuneai intr-un mod ironic pentru a pastra acelasi ton inceput de ceilalti colegi asupra mea.

 

Pai de un 750i din 2012 cati zici ca e un schimb de ulei cu filtre ? Asta e un fix de-al tau sa faci schimbul de ulei la 5000 km..eu fac multi km pe an,aprox 40k km si schimbul de ulei la 10-12000 km si interiorul motorului si functionarea lui sunt impecabile..si daca te mai uiti si prin manualele de intretinere ale autovehiculelor nu o sa vezi nicaieri schimb de ulei la 5000 km..si nu cred ca sunt asa prosti inginerii aia care au proiectat motoarele si sa nu zica sa nu depasesti 5000 km fara sa schimbi uleiul...

Edited by SB25GAS
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca este locul unde sa incepem iara discutile astea in contradictoriu cu tipul si intervalul de schimb la ulei. Dar, astia care isi tin uleiul peste 20.000km il tin ca ei cred ca au in motor ulei 100% sintetic. Ei bine ,nu stiu daca sunt 10-15 oameni pe forum care sa aiba ulei 100% sintetic in motor. Atentie !!! Full sintetic nu este sintetic , nici macar 5% nu este sintetic. Pe cine il intereseaza sa caute informatii despre procesul dintre Mobil si Castron , de acolo a pornit ca se poate scrie Full Sintetic pe cutie cu toate ca uleiul este mineral ,dar sa aiba mai multi aditivi de cat cel care ''nu este sintetic''. Mai pe scurt, acel ulei de 30-40 lei/L nu este sintetic (nici pe aproape) , ca e: mobil , Castrol , motul , BMW ,total , elf , mannol, shell etc... Daca o sa il schimbati in interval mai mare de 15.000km nu faceti de cat o sa uzati prematur motorul. Doar asa de chestie, in SUA unde uleiul este mai ieftin de cat in Europa , ala 100% sintetic incepe de la 10-12$ pe quart , adica 0.946 litri.
Link to comment
Share on other sites

si eu am folosit motul in masini pe benzina si nu a calat motorul. Nici in motocicleta nu a calat. Oricum e o porcarie sa mergi mai mult de 5 mi de km cu un ulei indierent de Masina, de varsta masini sau de conditile de utilizare. Da romanii merg cu un ulei si 20 de mi pentru ca e Long Life hahahahahahahhahahahahahahaha

Pai din cauza asta il schimbi tu la 5000 km ca folosesti Motul... de bucatarie :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fac 20-25 de mii pe an, uneori ajung la 30 de mii, 6 litri de ulei plus filtru, cumparate din reprezentanta ma costa 250 de lei maxim(uneori se mai joaca cu pretul la ulei, adica il urca, normal il iau cu 25), insa ore de functionare motorul are multe(m-am obisnuit sa nu opresc motorul, in special vara) de ce nu as schimba uleiul la 5 mii daca ma costa maxim 250 de lei? Am bagat o singura data sintetic si am mers 10 mii, nu mi-a placut ce am vazut la urmatorul schimb, am decis sa bag doar mineral si afara la 5 mii

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

OPaul Care e uleiul fullsintetic?

 

Nu stie nimeni care este cu adevarat sintetic in Romania. Dar un exemplu pentru care pot sa bag mana in foc este asta https://www.emag.ro/ulei-motor-amsoil-signature-series-5w30-100-synthetic-946ml-aslqt-ea/pd/DNPYG2BBM/ si asta https://www.emag.ro/ulei-sintetic-pentru-motor-sm-cf-5w-30-nova-drive-4l-xa20205/pd/DRZGPDBBM/

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Si minerale? din experienta ta?

Link to comment
Share on other sites

Metabond C3 ... pentru BMW si Mercedes ... garantat full.

 

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

La cealalta masina bag de vreo 2 ani doar amsoil dominator racing. Inainte am folosit castrol, motul, eneos. Sincer nu observ nici o diferenta intre ele, parca vtecul intra mai 'violent' cu asta sintetic. La bmw doar bmw ll04. Anyway, daca vreti amsoil sau redline vedeti aici https://syntheticoil-europe.eu/ro/ el este importatorul, asa ocoliti emagul. Tudor este vechi in uleiuri, va poate ajuta cu un sfat gratis. Daca considerati reclama stergeti.

Edited by adi_tgv
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am un 328i xdrive din 2013 cu 81.000 km.

Luna asta am avut surpiza placuta de a raman cu el in drum fara nici un martor aprins la bord.

Si mai exact : Am portnit masina am rulat circa 2 , 3 km si am inceput sa simt un miros intepator si sa aud un tacanit la motor fapt pentru care am tras pe dreapta si am oprit masina.

Am deschis capota si fumega usor de la motor.

Am sunat la reprezentata BMW de unde am cumparat masina si le-am zis ce problema am.

Mi-au recomandat sa las motorul sa se raceasca si dupa sa pornesc masina si sa le spun ce simtome are.Zis si facut.

Cand am incercat sa pornesc masina surpriza a fost ca motorul nu s-a invartit deloc si binenteles nu a pornit. In schimb mi-a aparut o notificare sa contactez servisul.

Masina e cu cutie automata si tractine integrala si bineinteles ca nu am putut pune masina in neutru pentru a o putea remorca pe o platforma si nici nu am putut sa o pun manual in N pentru ca e destul de greu sa ajungi la acel comutator mai ales daca nu ai uneltele necesare la tine. Fapt pentru care a trebuit sa iau o platforma care sa ridice masina ( bineinteles costuri mai mari ).

Am dus masina la reprezentanta BMW si mi-au zis ca trebuie sa desfaca motorul ( aproximativ 5000 lei ) pentru a depista problema pentru ca masina nu avea nici o eroare si cand zic asta toate verificarile din computerul masinii erau ok. De la nivel ulei pana la solutie parbriz.

Am fost deacord cu acest lucru tocmai pentru a evita discutii ulterioare ca s-a desfacut motorul in alta parte si ca au produs pagube.

Toate reviziile au fost facute doar la BMW si in intervalul de timp recomandat de ei.

Pe langa acest lucru este stiut faptul ca motorul consuma ulei si s-a complectat de fiecare data cand a aparut notificarea cu lipsa ulei in bord. ( pt. a evita comentarii aiurea referitor la nivelul de ulei din motor din partea celor care nu cunosc acest tip de motor , motorul nu are joja pentru a verifica manual si se complecteaza ulei doar cand apare notificarea la bord , ba mai mult pe cartea tehnica a masinii este specificat ca din momentul cand apare notificarea mai poti rula 200 km . Nu este recomandat complectarea cu prea mult ulei deoarece se poate defecta motorul , dupa cartea lor tehnica. Si mai exact nu-ti ramane alceva de facut decat sa complectezi dupa care sa dai o verificare in sistemul masinii si sa vezi daca e ok sau nu nivelul uleiului . Din punctul meu de vedere e o porcarie acest lucru ).

Au incercat si cei de la servis sa porneasca masina si a avut aceleasi simtome ca si la mine , dupa o zi de stat la ei in servis , cu motorul rece.

Au incercat sa invarta motorul si au zis ca e blocat.

L-au desfacut si mi-au zis ca e nevoie de alt motor deoarece motorul are span in el. ( pret motor nou 11.000 euro )

Au zis ca s-a sudat un cuzinet de vibrochen.

Acum lamuriti-ma si pe mine domnilor cu niste aspecte.

1 In momentul opririi masinii zic ei ca s-a sudat cuzinetul de vibrochen.

Intrebarea ar fi cum s-a putut suda acel cuzinet atata timp cat motorul era plin de ulei , adica uleiul era la nivel normal.

2 Cum a putut intra span in motor atata timp cat dupa ce s-a oprit masina nu s-a mai pornit niciodata ca sa zic ca s-a invartit motorul si s-a facut span.

3 Cum poate sa se duca un motor fara a avea macar un bec aprins la bord sau vreo notificare ca ceva nu e ok.

Masina nu mai are ganatie deoarece mai nou domnii de la BMW ofera 2 ani de garantie fara limita de km.

Daca vreunul dintre voi a patit ceva de genul si ati putut rezolva in vreun fel cu cei de la BMW va rog sa imi spuneti si mie cum ati procedat.

Mersi

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bun venit in randul celor cu BMW si la servicile lor ''exceptionale''. 5000 lei sa iti desfaca motorul pentru o problema care este deja foarte cunoscuta si dupa se asteapta sa cumperi un motor ce costa cam jumate cat masina.

 

Motorul 28i este deja foarte cunoscut pentru problemele care le are: pompa de ulei nu a mai bagat sau nu a bagat suficent ulei si piesele au inceput sa se frece intre ele si sa se incalzeasca foarte tare, in acest timp a inceput sa apara si spanul si dupa ce ai oprit motorul, pisele care erau deja foarte incinse au putut sa se contopeasca una cu ala. La tine pe langa span ai uzura cam la tot ce se misca prin motor si pe lnga asta mai este si blocat. Blocul motor si piesele din interior sunt compromise. Nu ramane de cat sa ii dai in judecata , dar nu aici in Romania , trebuie in Germania si o sa primesti la fel ca si astia cu distributia ceva compensatie , nu mai stiu de cat dar oricum nu suficent cat sa iti cumperi un motor la 11.000 euro. Studiaza problema si pe forumurile straine unde am vazut ca se fac grupuri cu aceasi problema si incep sa se adreseze la BMW si instantei.Masina a fost cumparata de noua ? Daca ai toate revizile facute la ei nu ai nici o sansa sa pierzii , nu poti sa te dai mare ca faci masini de vai de mine cat de grozave si sa iti pice motorul inainte sa atinga 100.000km , sunt motoare care au picat la fel dupa 40.000km... Pot sa spun ca ai avut ghinion , ca atunci at mai fii fost in garantie.

Edited by OPaul
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ajungem usor la concluzia evidenta ca blamatul n47-le este regele fiabilitatii. :))

Asa laudate erau 2.0 turbo astea chiar si pe forum. Pare-se ca nu e chiar asa vopsit gardul. Nasoala patania, eu zic sa cauti un motor sh, desi nu stiu daca se gaseste chiar usor acest benzinar la sh.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.