Jump to content

Vreau niste pareri despre xDrive: este un "must-have" sau optional?


larry p.

Recommended Posts

Gata,s a topit

Pe mocirla asta,decât xD,mai bine niĂâ˘te sosoni sau cizme de cauciuc..

:) :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Cosmin - Nu te atacam pe tine, ce am spus eu sunt chestii generale, valabile pentru mersul in oras cu tractiune spate.

Nu cred ca avem noi sleauri d-alea prin bucuresti... adica sper ca nu, mnah... cu administratia asta orice e posibil.

 

AWD sau xdrive e mai safe in multe situatii, dar in conditiile noastre, la ce ierni avem, o tractiune spate face fata cu brio la aproape orice cat timp e manevrata si echipata corespunzator.

 

Nici o problema colegu. Argumentele logice sunt mereu binevenite. Rãmân la pãrerea ca AWD, oricum s-ar numi el, e un plus si nu un minus de luat in ras. Numai bine tuturor!

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Xdrive-ul care inglobeaza DSC-ul diresc in ecu motor, astfel imbunatatind manevrabilitatea, timpului de raspuns v-a schimba enorm situatia. In momentul de fata, la masinile uzuale nu ma atrage Xdrive, poate pe viitor cu noul tip de Xdrive sau daca voi face upgrade la 300cp+, in rest pe ce drumuri merg ma descurc cu propulsie.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Naaa... Nu sustine teoria cu zapada sau alunecusul. Eu am fost la o cabana in Apuseni si nu era asfalt deloc. Am urcat fara probleme chiar daca trage doar spatele. XDrive este pur marketing sa atraga acea categorie nestiutoare de a conduce o masina buna. Vad ca BMW ar face orice sa vanda. Chiar si motor in 3 pistoane. Edited by Injectoru'6
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

... XDrive este pur marketing ...

 

Multe chestii sunt pur markenting , dar uneori sunt foarte folositoare! Mai depinde si ce pretentii ai de la o masina. E o discutie interminabila care nu duce la nici un rezultat! Cine vrea neaparat 4x4 , isi va lua indiferent ce zic ceilalti!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cine vrea 4x4 isi ia landcruise, pajero, pathfiner....etc astea-s 4x4, restul sunt marketing. Pana si dusterul e mai bun pe 4x4, nu datorita tehnologiei ci datorita unghiului de atac, degajare, garda la sol, distanta intre punti si greutate.

 

Desi am avut si Touareg, cea mai buna masina 4x4 care am avut-o a fost un fiat panda cu tractiune fata :))

Edited by Mircea-Si
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca si Xdrive este doar marketing... :blink:

Oameni buni intalegeti, Xdrive este folositor in orice situatie, viraje mai extreme, plecari de pe loc + ajutorul care il ofera iarna.

Ca sunteti uni mai old school si va place sa va jucati cu ea, asta nu inseamna ca xdrive este nefolositor.

Da este un must-have! Daca iti permiti si iti asumi ca este mai dificil de intretinut si costisitor, anvelope schimbate cum se recomanda, nu "orisicare" cum sunt invatati romani si pe urma spun ca e bad xD. :thumbsup:

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Posesor de bmw de aproape 10 ani, nu am ramas niciodata impotmolit in nicio zapada, cu utilizarea masinii zilnic si iarna.

 

De vreo 2 ori m-am invartit cu e36 (care nu avea niciun sistem de siguranta), dar la viteze mici unde probabil prinsesem gheata.

 

Deci da, nu este un MUST have, este doar un plus.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa 9 ani de mers cu RWD, daca ar fi sa aleg acum as alege tot RWD. xDrive = greutate mai mare, consum crescut, complexitate crescuta, costuri suplimentare, emotii cu cutiile de transfer, iar beneficiile nu le-am dus lipsa in astia 9ani. Cu niste anvelope bune (aka. noi sau aproape noi, nu din alea de 7 ani 'cu carne') te descurci mai mult decat onorabil cu RWD. Edited by LYM
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca si Xdrive este doar marketing... :blink:

Oameni buni intalegeti, Xdrive este folositor in orice situatie, viraje mai extreme, plecari de pe loc + ajutorul care il ofera iarna.

Ca sunteti uni mai old school si va place sa va jucati cu ea, asta nu inseamna ca xdrive este nefolositor.

Da este un must-have! Daca iti permiti si iti asumi ca este mai dificil de intretinut si costisitor, anvelope schimbate cum se recomanda, nu "orisicare" cum sunt invatati romani si pe urma spun ca e bad xD. :thumbsup:

bun raspuns :goodjob:

 

subscriu, mai ales cand ai versiuni de transmisie selectiva (Eco, Comfort, Sport, Sport+)

Link to comment
Share on other sites

Nu prea pare nimeni cĂŁ a zis cĂŁ nu e bun, aici e buba.

Se tot insistĂŁ cu avantajele lui pe care culmea, nu prea le contestĂŁ nimeni. Dar dacĂŁ te iei dupĂŁ toate pĂŁrerile pro xDrive ca sĂŁ zic așa, este cĂŁ nu mai ar trebui sĂŁ mai ieși din casĂŁ fĂŁrĂŁ mașini cu tracțiune integralĂŁ. CĂŁ topicul de la asta a pornit, dacĂŁ omul s-ar descurca sau nu cu propulsie sau are NEAPĂRAT (cĂŁ asta ĂŽnseamnĂŁ must-have) nevoie de xDrive. Oricum la ĂŽntrebarea asta nu poate sĂŁ rĂŁspundĂŁ nimeni. Ține de experiența și ĂŽndemânarea fiecĂŁruia.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Topicul acesta este atat de reprezentativ pentru majoritatea societatii romanesti, antagonizata, impartita in tabere, populata de detinatori ai adevarului. pana la urma este alegerea fiecarui utilizator , poate sunt unii care prefera "purismul rwd", o masina mai usoara si simpla, asa cum sunt posesori care prefera confortul si siguranta tractiunii "integrale". Si sunt cu siguranta utilizatori bmw ce folosesc masina ocazional, la cate o plimbare, care nu ies cu masina cand ninge si folosesc transportul in comun, asa cum sunt posesori ce folosesc masina zilnic, iarna-vara, munte-mare, si au nevoie de orice suport tehnic pentru a se deplasa rapid.

 

Nici una dintre categoriile de mai sus nu poate proclama ca are dreptate, asa cum nici una dintre categoriile respective merita mai putina intelegere sau respect, este vorba de alegerea fiecaruia. Iar daca cineva doreste sa achizitioneze o masina, eu cred ca cel mai bine face drive test (vorbim de achizitia unei masini, nu a unei mingi de fotbal), asta dupa ce si-a definit foarte bine criteriile si bugetul (refuz sa cred ca exista un all rounder care le face perfect pe toate, e putin complex deci mai fiabil, si necesita si buget limitat).Eu personal si dupa drive test, la anumite masini am descoperit dupa 1000 km rulati niste detalii care pur si simplu mi-au scapat, unele pozitive, unele negative....

 

Cert este ca daca veti merge intr-o reprezentanta (eu relatez situatii reale, nu din auzite)sa va cumparati bmw sau audi(la modele gen seria 3, A4, suv), cu certitudine consilierul va incerca sa va prezinte avantajele tractiunii integrale, deoarece va vinde un model mai scump, deci si marja lor de profit este corespunzatoare. Si acesta este una din explicatiile pentru prezenta ridicata a masinilor cu tractiune integrala pe piata (desi, tot din traite si patite), multe din masinile respective nu au ajuns/nu au folosit niciodata beneficiile acelui sistem.

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

E bun , oricum o dai cu rwd nu urci unde urca xdrive. A cĂŁ e Pajero mai tare sau ca urca Niva și nu urcĂŁ xdrive e altceva. Și da am mers pânĂŁ acum aproape 2 ani numai cu rwd. Ideal la rwd ar fi un autoblocant deja nu mai e nevoie de xdrive in cazul acesta. Eugen ĂŽn cazul meu am folosit xdrive. In cazul rwd am rĂŁmas ĂŽn fiecare iarnĂŁ blocat cu o singura excepție E30 cu autoblocant.teoria cu de cate ori folosești e pĂŁguboasĂŁ cât timp te scapĂŁ odatĂŁ eu zic cĂŁ e bine Edited by alex230ro
  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

De-a lungul anilor am avut masini subviratoare, supraviratoare cu tractiune fata, spate si xdrive si din experienta mea intodeauna un ''must have'' sunt anvelopele si nu are rost sa pomenim ce fel de anvelope trebuie... :)

Nu am impins niciodata prin zapezi masina cu tractiune fata, nu am impins nici pe cea cu tractiune spate iar cu xdrive-ul nu prea am interactionat asa de mult timp cat am tinut masina( 3 ani) in conditii de...necesitate maxima. :)

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din experienta zic daca ramai intepenit in zapada(nu suspendat) atunci da este un Must Have, altfel nu!

 

Tin minte cu e34 ca sa ies iarna din parcare pe zapezile alea mari, stateam pe Valea Lunga, straduta ingusta dar circulata, puneam lanturile, ieseam pe Timisoara unde era uscat, le dadeam jos si imi continuam drumul.La parcare la fel :)))))))))

 

Offtopic: mereu am o lopetica din aia de armata in portbagaj.E buna si vara pe nisip de exemplu, poate intri pe plaja si nu mai iesi.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

De exemplu dragi colegi:

E graitor!

E graitor, nu zic nu.

Acum depinde si ce vrei sa faci cu masina.

 

Orice om sanatos la cap daca sta undeva „sus sus sus la munte sus“, unde e iarna grea, cu siguranta va lua (pt perioada de iarna) o masina de teren.

Bine ca nu a urcat cu Lamborghini pe drumul ala.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.