Jump to content

ISTA-D 4.06.22 Standalone / ISTA-P 3.62.1.003


Recommended Posts

unde gasesc si eu aceasta aplicatie EDIABAS (vreau sa instaleze ISTA-D)?

 

4. Install Ediabas 7.3

 

asta am in Tools

 

am rezolvat, am instalat cu succes, dar surpriza, pt INSTA-D nu am gasit sa fac reset service interval pentru Motorrad (f800gs).

tre sa instalez insta-p doar pt service reset?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am rezolvat, am instalat cu succes, dar surpriza, pt INSTA-D nu am gasit sa fac reset service interval pentru Motorrad (f800gs).

tre sa instalez insta-p doar pt service reset?

 

Salut,

Nu, din cate imi amintesc merge doar cu IstaD.

Vezi in Vehicle Management/Service Functions/Electrical System/Instrument Panel/Service Display.

 

Bafta,

Paul

Link to comment
Share on other sites

Stie careva la ista d unde pot citi si eu parametrii la dpf ? Sa stiu cand si-a facut ultima regenerare. De curand masina a trecut de 200.000 si mi-a cerut sa fac resetare la dpf, si am facut. Multumesc

 

Salut,

O cale ar fi din Control unit Tree - selectezi DDE si apesi call up ecu functions ... si acolo ai undeva diesel particulate filter si ai diversi parametri la care poti citi valoarea - unul dintre parametrii este distance since last regeneration sau time since last regeneration ...

Daca nu te descurci - ma uit mai atent cand citesc la mine si iti zic exact.

 

Numai bine,

Paul

Link to comment
Share on other sites

Salut!

De curand m-am hotarat sa achizitionez o diagnoza pt E60 2006.

Vreau sa o folosesc pentru codari, activarea unor functii(poate) si pentru teste/erori. Nu imi e frica de orice tip de intalare interfata pe laptop, sunt trecut prin astea.

 

Ce diagnoza imi recomandati? O pot achizitiona si de pe Amazon UK sau eBay.

Edited by CRiSTi267
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

@AXLBMW - aceea pare o problema de conexiune, cred ca nu esti conectat la masina/ sau nu e configurata conexiunea.

 

Salut,

Nu, din cate imi amintesc merge doar cu IstaD.

Vezi in Vehicle Management/Service Functions/Electrical System/Instrument Panel/Service Display.

 

Bafta,

Paul

 

Da, multumesc, i-am dat de cap, merge (uns) cu ISTA-D :)

Pe ISTA-D ai idee de ce nu pot sterge erorile din memorie? Le pot citi, dar nu le pot sterge - imi zice ca nu e conectat la moto, dar eu sunt conectat si am si contactul pe ON.

Edited by cgrosu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
Salutare. Sper sa ma puteti ajuta. Am achizitionat din china cablu K+DCAN, mi-a venit ieri si tot de ieri ma chinui sa-l fac sa mearga. Nu reusesc sub nicio forma sa-l fac sa comunice cu masina. Am instalat tot ce era nevoie de pe discul cu care a venit...cand mergea INPA, cand nu mergea, la fel si Ediabas. Cu masina nu am reusit niciodata sa-l fac sa comunice. Am sters tot si am instalat de aici Rheingold (ISTA-D) dar la fel nu comunica cu masina, programul nu da nicio eroare decat cand vreau sa identific masina(cannot identify vehicle). Eu zic ca am configurat bine Ediabas si porturile dar tot simt ca imi scapa ceva, nu stiu. Pe site de unde am luat cablul scria ca merge si cu E87 si atat pe disc cat si in Rheingold am o aplicatie in care pot schimba intre CAN si D-CAN dar aceeasi problema...cand merge, cand nu, dar cu masina nu merge deloc.Masina e 116i din 2008. Tind sa cred ca imi scapa mie ceva si sper ca asta sa fie si nu altceva. Din ce am tot rasfoit pe internet multi ziceau ca nu e bine configurat Ediabas, dar nu stiu ce sa mai configurez la el. Atasez si poze cu cablul. Multumesc! Sper sa ma poata ajuta cineva!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

În sfârșit am avut timp și am încercat și eu windows pe macbook pro.

Pot să spun că merge foarte bine, dar aveți grijă, dacă folosiți 2 HDD sau SSD, să puneți HDD cu Windows pe slotul principal (cel pe care vine HDD-ul din fabrică).

Edited by Rcc-67
Link to comment
Share on other sites

Care ma ajuta si pe mine cu calea in ISTA prin care sa ajung la ecranul cu DPF?!?! Ma refer la ecranul din poza atasata. M-am tot uitat prin meniuri, dar n-am putut ajunge la acest ecran. Ma intereseaza sa vad cat imi mai arata DPF-ul. O alta chestie...se merita sa tot tii ISTA-ul actualizat?!?! Ce beneficii ar fii?!?! Pe mine ma intereseaza doar sa scanez dupa erori si sa mai citesc anumiti parametrii. Stiu ca-i bataie mare de cap sa-l faci sa mearga si parca nu m-as pune acum sa instalez ultima versiune. Multam.

post-55199-0-87364800-1549303223_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut!Cine ma poate ajuta, va rog, si pe mine?Am instalat versiunea 4.11.32.

Am respectat tot ce a scris rusu' in FAQ din folderul Tools.Porneste, am setat interfata pe ediabas, ca am un cablu K+DCAN INPA COMPATIBLE albastru (am atasat o poza). Cand merg in meniul VERSION e totul ok. Inchid antivirusul, firewallul tot inainte sa pornesc programul. Deci ISTA merge porneste, pot sa merg prin meniuri.Problema e cand ii dau OPERATIONS->READ OUT DATA VEHICLE apare fereastra mica pentru o secunda, cea cu "Ongoing background process", apoi dispare si nu se intampla nimic.Ce are? Unde gresesc? Este cablul de vina? Nu e bun? Am setat ce zicea rusu' in tutorial pe COM1, latenta 1, driverul este actualizat (FTDI). Daca deschid obd.ini din EDIABAS apare ca este in COM1.Ce are, care este cauza? Sistemul de operare este Win10, i3, 8GB RAM, SSD.Multumesc!

L.E. Am incercat cu switch-ul de pe mufa OBD in ambele pozitii, nimic

post-62755-0-63433300-1549657632_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

L.E. Da....Greseala de noob. Prima data cand am rulat instagui, i-am dat sa ruleze ca administrator cu click dreapta. Si, a rulat ca administrator doar atunci. Trebuia mereu rulata ca administrator cu click dreapta sau bifat la properties sa ruleze mereu ca administrator. ASTA ERA. Dupa ce am rulat ca administrator, a mers.frantics.gifEra chiar culmea, ca facusem totul cum trebuie (mai putin sa rulez mereu ca administratorwacko.gif). Merge si cablul cu INPA COMPATIBLE, cel din poza, pe COM1, dar merge si un cablu mai vechi, pe care scrie doar OBDII si pe care il foloseam cu DIS, dar pe COM9. Evrika, am invins!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.