Jump to content

Opinie achizitionare bmw 116/118/120


Drew89

Recommended Posts

As dori cateva sfaturi/opinii despre aceste modele. Consum, costuri intretinere, costuri revizii, la ce interval sunt recomandate reviziile.

Exclus variantele disel, am citit despre problemele lor cu distributia. Plus ca o s-o folosesc decat in Bucuresti(probabil maxim 25km per zi). Nu merita diesel nici din punctul asta de vedere.

As aprecia cateva opinii sincere legat de masina. O vrea in pricipal pentru ca imi place cum arata. M-am saturat sa iau masini doar in functie de aspecte practice(practice in teorie si in mintea unora). Vreau ceva sa-mi placa mie, sa ma simt bine in masina.

Dar totusi nu ma pot arunca asa cu capul, ca bizonul.

Personal inclin pentru 118 sau 120. Cu ceva procente in favoarea 118i. Din ce am citit si 120i ar avea ceva probleme la motor.

Incerc sa adun informatie relevanta, nu doar puncte pozitive sau laude.

Multumesc frumos.

Link to comment
Share on other sites

E87 pentru ca vreau ceva-n 4 usi. Sa fie acolo gen. Stiu ca sunt destul de "stramte", dar nu o iau pentru 4 pers. O iau pentru 2. Cui nu-i convine, sa mearga cu masina lui.

Ce nu am mentionat, lol. Bugetul este undeva la 5000E.

Ma gandeam si la Golf sau a3. Dar inclin pentru bmw pentru ca.. imi place.

Edited by Drew89
Link to comment
Share on other sites

La 120d de 163 de cai nu ai de ce sa iti faci probleme cu distributia, doar la cel de 177 de cai. Eu am un 120d din 2006 si sunt foarte multumit de el. Eu la 10k km schimb uleiul si filtrele si in cei 25k km facuti de cand il am, am schimbat doar chestii normale: placute frane, stergatoare, balastul la farul stang si acum mi s-au ars pozitiile.

 

Despre consum pot sa iti spun ca am in jur de 9l/100km in oras (merg destul de sportiv) iar in afara 6.5-7 (modelul de 177 de cai este mai economic dar exista problema cu distributia).

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu un 120d de 6 ani de zile, 320.000km in momentul de fata. Masina este un mic tanculet, merge fara probleme, are dpf ul inca in stare f buna(dar am avut grija sa schimb clapeta de acceleratie cand a murit si bujiile). Este o masina care inca poate sa faca fata cu brio la condus in raport cu masinile mai noi(tinuta de drum, directie,antifonare, confort ok cu roti de 16 fara RF). Ca un minus ar fi spatiul in spate. Succes la noua achizitie! Edited by dragos612
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu, daca ma insel scuze nu m-am documentat chiar atat de tare, poate un coleg sa ma corecteze, seria 1 la 5000 de euro e primul model de E87, non facelift si pt motoarele pe benzina sunt cu injectie indirecta, nu au probleme cu injectoare si pompa vacuum cum are modelul nou, in schimb consuma ceva mai mult decat injectia directa de pe facelift. Sunt foarte fiabile dar nu te astepta sa "traga" spectaculos, in sensul asta iti recomand 118i, 120i stiam si eu ca are ceva probleme dar stiam de facelift. Eu am un E87 118i 2008 facelift, merg doar in Bucuresti la munca zi de zi si alte plimbari prin oras, media e de 10-10.5 acum vara. Pe 116i modelul vechi are un coleg de munca consuma 12-13 in oras, acum nu stiu eu fix ce face omul cu ea dar ca idee.
Link to comment
Share on other sites

Si eu am tot 120D, asa ca iti confirm doar aspectul placut si pozitia confortabila din fata. E o placere sa il conduci. Daca o iei exclusiv pentru oras, atunci intr-adevar, mai bine iei benzina.

 

Si daca tot am scris, nu ma pot abtine sa nu iti corectez urmatorul paragraf: Plus ca o s-o folosesc decat in Bucuresti(probabil maxim 25km per zi).

Ori o folosesti doar in Bucuresti, ori nu o folosesti decat in Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu, daca ma insel scuze nu m-am documentat chiar atat de tare, poate un coleg sa ma corecteze, seria 1 la 5000 de euro e primul model de E87, non facelift si pt motoarele pe benzina sunt cu injectie indirecta, nu au probleme cu injectoare si pompa vacuum cum are modelul nou, in schimb consuma ceva mai mult decat injectia directa de pe facelift. Sunt foarte fiabile dar nu te astepta sa "traga" spectaculos, in sensul asta iti recomand 118i, 120i stiam si eu ca are ceva probleme dar stiam de facelift. Eu am un E87 118i 2008 facelift, merg doar in Bucuresti la munca zi de zi si alte plimbari prin oras, media e de 10-10.5 acum vara. Pe 116i modelul vechi are un coleg de munca consuma 12-13 in oras, acum nu stiu eu fix ce face omul cu ea dar ca idee.

Hmmm. Nu o iau neaparat pentru "alergat". Nu sunt genul, am trecut de perioada aia. Evident, de calcat, o s-o calc dar nu daily basis.

Nu stiu nici eu concret daca de la modelele cu facelift au probleme cu injectoarele. Am tot citit despre asta astazi, dar nimic concret. Daca asa este si doar cele de la facelift in "sus" au problem, este o veste chiar buna.

Daca poate confirma cineva asta, chiar ar fi de ajutor.

 

Si eu am tot 120D, asa ca iti confirm doar aspectul placut si pozitia confortabila din fata. E o placere sa il conduci. Daca o iei exclusiv pentru oras, atunci intr-adevar, mai bine iei benzina.

 

Si daca tot am scris, nu ma pot abtine sa nu iti corectez urmatorul paragraf: Plus ca o s-o folosesc decat in Bucuresti(probabil maxim 25km per zi).

Ori o folosesti doar in Bucuresti, ori nu o folosesti decat in Bucuresti.

 

Ai idee legat de ce spune colegul mai sus, cu injectoarele? Sau de fantoma cu distributia la diesel?

Si "doar" este. Scuzele mele, exprimare aiurita.

Incep sa inclin din ce in ce mai mult pentru 118i. Asta daca elimin si problema cu injectoarele, probabil avem un castigator.

 

 

Am aflat de pe un forum extern ca 120d cu m47 ~2004-2006 nu ar avea problemele cu distributia si ca ar fi foarte ok. Plus ca nu ar avea pdf. Ceea ce.. chiar daca nu vrea diesel, pare ok.

In principal, nu vreau sa ma leg la cap cu problemele masinii. Vreau ceva decent cat de cat.

Sau variantele pe motorina, dar in 6 cilindri. Cele in 4 cica ar fi lente si "consumatoare".

Oricum nu consumul ma ingrijoreaza, ci fiabilitatea.

Edited by Drew89
Link to comment
Share on other sites

Am o colega care are 116i, din 2005, 116cp și trebuie să îi schimbe distribuția. pe forum au mai fost câteva cazuri cu 116 nonfl la care li s-a rupt lanțul - nu e același cod motor și pe 118 și 120? la varianta facelift toate erau n43(cele pe benzină). oricum, știu că le-au fost schimbate injectoarele și bobinele pe recall - cel puțin la a mea și a tatălui meu le-a fost schimbata (aduse din Germania). Edited by dan.l
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact. Acum ma gandesc la un 120D cu M47 care din ce am inteles pe forumurile straine ca e cel mai ok. Acum, chiar nu stiu ce sa mai zic.

Pe cat imi place masina, pe atat imi e de teama de ea. Nu stiu ce sa fac, daca sa ma reorientez sau nu. Dar pur si simplu-i place. chiar nu stiu.

Link to comment
Share on other sites

Am avut golf 6, cumpĂŁrat de nou, iar dupĂŁ câțiva ani mi-am luat seria 1. diferența e mare, in favoarea BMW, cel puțin din punctul meu de vedere.

oricum, la unul pe benzinĂŁ, dacĂŁ trebuie ii schimbi distribuția la jumĂŁtate din prețul unuia diesel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cei de pe extern insista cu acel 120d cu m47 engine si prefacelift din inainte de 2007.

Exemplu: http://m.ebay.de/itm/351998543140?_mwBanner=1

Dar cu siguranta nu voi lua de pe ebay si parca as cauta acul in carul cu fan legat de modelul ala.

Chiar nu stiu e sa mai zic. Incep sa cred ca visez umed legat de bmw in bugetul meu.

La 6 dimineata eu citesc despre modele si posibile variante. M-am tot informat si nu gasesc o solutie viabila. Doar cu ceva riscuri. Evident, la orice sh exista riscuri. Dar aici pare mai mare. Sau sunt eu paranoic dupa lectura asta. Nu stiu.

Iar golf, inafara de gti, nu ma atrage nimic. Si are destule bube si ala.

 

Legat de injector: https://www.epiesa.ro/injector-duza-injectie-tija-injector-bmw-seria-1-e87-118-i/58185/subcat-102799/

Nu e scump, dar nici ieftin.

Intrebarea e ca daca exista ceva, trebuiesc schimbate toate? Cum recomanda cica bmw? Sau pot fi inlocuite cele cu erori/probleme?

Si banuiesc ca dupa trebuiesc codate injectoarele in sistem, alti bani probabil.

Edited by Drew89
Link to comment
Share on other sites

La diesel motoarele m47(pana in 2007) nu au avut probleme cu distributia.la benzinarul 116i pana in 2007 (116 cp) cam sare distrib de la punct-ai cazuri si pe forum aici.

La 5000eur daca gasesti un diesel de doamne ajuta (mĂŁcar km reali) si iti asumi niste cheltuieli logice si normale pt masina 2005-2007 -eu zic ca vei fi multumit.

 

Pana sa-mi iau f20 am testat multe e87 si sunt foarte misto de condus.

Spor!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

@Drew89, daca masina va sta cum zici tu mai mult in Bucuresti, eu as merge pe varianta 118i. E o masina destul de capabila pentru oras, si nici nu te lasa la greu la capitoul putere daca vrei sa faci un drum mai lung. Nu ma intelege gresit, sunt adeptul masinii cu putere cat mai mare, dar in Bucuresti la fel stai in coloana, indiferent de ce scrie pe spatele hayonului. Decat sa dau banii pe motorul mai puternic, in cazul tau as investi in niste scaune mai confortabile, de piele (modelul sport), sau oricum, altceva care sa sporeasca nivelul de confort in interior.

 

Nici eu nu fac multi km, am ales un motor pe benzina cand toti ma sfatuiau sa iau un diesel. Nu regret nici un moment decizia.

 

A.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.