Jump to content

320 D 150 hp 2003


MiLLe

Recommended Posts

Buna seara,

sunt posesorul unui e46 320 d 150 hp 2003 manuala.

masina doar ce mi-a fost "livrata" acasa, cumparata de pe internet direct din olanda,dupa

cateva drumurti am observat ca masina nu trage bine si scoate si ceva fum negru,mai exact :

indiferent de treapta, daca apasa pedala la fund pur si simplu nu trage,

daca ridic piciorul parca are ceva putere,ajung cu masina la 200 km \ h dar asa batraneste

 

Motorul merge rotund dar grohaie ca un porc,parca trage sugrumat si zgomotos.

Mecanicul a pus testerul pe masina si nu are nici o eroare,ceea ce mi-a zis individul este urm lucru :

 

Intercoolerul spart

de aici lipsa de putere si grohaitul de porc mistret si fumul negru....

 

Ce parere aveti ?

 

Multumesc

 

Am uitat sa specific urm lucru: martorul galben de la ulei ramane 2-4 min aprins dupa pornire.

Edited by MiLLe
Link to comment
Share on other sites

pai daca este intercollerul spart nu o sa traga niciodata... o sa dea cu fum negru si o sa se auda ca un grohait pentru ca turbina baga presiune la orice turatie si scapa prin intercoller
Link to comment
Share on other sites

Pai ce sa mai..inlocuieste intercoolerul si verifica cu ocazia aia toate furtunele sa fie ok..referitor la martorul de ulei daca uleiul este ok la semn verificat dimineata la rece ,senzorul de nivel e pe duca.. Edited by SB25GAS
Link to comment
Share on other sites

pai daca este intercollerul spart nu o sa traga niciodata... o sa dea cu fum negru si o sa se auda ca un grohait pentru ca turbina baga presiune la orice turatie si scapa prin intercoller

 

 

Pai ce sa mai..inlocuieste intercoolerul si verifica cu ocazia aia toate furtunele sa fie ok..referitor la martorul de ulei daca uleiul este ok la semn verificat dimineata la rece ,senzorul de nivel e pe duca..

 

 

Astazi am avut ceva timp si am dat capacele de la motor jos si am verificfat egr-ul,am gasit foarte multa mizerie in el,gen zmoala [ l-am curatat impecabil si observ ca functioneaza,probabil functiona si inainte ]

 

Furtunul cu cot care iese din egr si intra in teava aceea groasa era murdar de ulei pe partea inferioara unde vine senzorul acela,cred ca este pe duca,totodata am verificat vizual furtunasele acelea subtiri cu textil pe ele si par [unele,in special cele de prin zona egr] parca au frecat ceva pe ele si parca sunt casante

 

Am mai scos si mufa de la debitmetru si nu se vede nici o schimbare...oare sa nu functioneze ?

 

Legat de intercooler nu imi dau seama daca este spart sau nu,cert este faptul ca pe radiatorul ala mic este ceva mizerie amestecat cu ulei sa zic asa....

 

Multumesc de parerile dvs,

tot timpul sunt binevenite

 

IMG_20170722_150647.jpg

imi puteti spune ce euro este modelul acesta si daca are filtru acela care trebuie golit mereu,pe actele de olanda nu imi dau seama daca este 3 sau 4 ?

IMG_20170722_150655.jpg

in aceasta zona era urme de ulei negru si gros,am curatat si strans mai tare colierele

 

IMG_20170722_150704.jpg

Aici este singura zona unde se vede ceva murdarie,in rest motorul este curat,oare de aici sa fie semnele precum ca intercoolerul este dus ?

 

Mai jos sunt ceva poze cu furtunasele care v-am zis ca sunt cam pe duca

IMG_20170722_150713.jpg

 

IMG_20170722_150720.jpg

 

IMG_20170722_150734.jpg

 

IMG_20170722_150743.jpg

Edited by MiLLe
Link to comment
Share on other sites

Astazi am avut ceva timp si am dat capacele de la motor jos si am verificfat egr-ul,am gasit foarte multa mizerie in el,gen zmoala [ l-am curatat impecabil si observ ca functioneaza,probabil functiona si inainte ]

 

Furtunul cu cot care iese din egr si intra in teava aceea groasa era murdar de ulei pe partea inferioara unde vine senzorul acela,cred ca este pe duca,totodata am verificat vizual furtunasele acelea subtiri cu textil pe ele si par [unele,in special cele de prin zona egr] parca au frecat ceva pe ele si parca sunt casante

 

Am mai scos si mufa de la debitmetru si nu se vede nici o schimbare...oare sa nu functioneze ?

 

Legat de intercooler nu imi dau seama daca este spart sau nu,cert este faptul ca pe radiatorul ala mic este ceva mizerie amestecat cu ulei sa zic asa....

 

Multumesc de parerile dvs,

tot timpul sunt binevenite

 

IMG_20170722_150647.jpg

imi puteti spune ce euro este modelul acesta si daca are filtru acela care trebuie golit mereu,pe actele de olanda nu imi dau seama daca este 3 sau 4 ?

IMG_20170722_150655.jpg

in aceasta zona era urme de ulei negru si gros,am curatat si strans mai tare colierele

 

IMG_20170722_150704.jpg

Aici este singura zona unde se vede ceva murdarie,in rest motorul este curat,oare de aici sa fie semnele precum ca intercoolerul este dus ?

 

Mai jos sunt ceva poze cu furtunasele care v-am zis ca sunt cam pe duca

IMG_20170722_150720.jpg

 

IMG_20170722_150734.jpg

 

IMG_20170722_150743.jpg

 

imi puteti spune daca in aceasta mufa ar fi trebuit sa fie ceva conectat ?

IMG_20170722_150713.jpg

 

imi cer scuze ,am dat din greseala add reply in loc de edit...scuze !

Edited by MiLLe
Link to comment
Share on other sites

imi puteti spune daca in aceasta mufa ar fi trebuit sa fie ceva conectat ?

IMG_20170722_150713.jpg

 

imi cer scuze ,am dat din greseala add reply in loc de edit...scuze !

temostatul de la egr dar tu vad ca nu ai

Link to comment
Share on other sites

schimba in primu rand uleiu si filtru de ulei si de aer. schimba filtru epurator. Schimba intercooleru. Da jos capacele si galeria de admisie si curata galeria de admisie. Inlocuieste clapetele de acceleratie cu unele noi. Curata futrunele de la admisie si verificat daca nu is fisurate. Dupa ce ai tot curaat pune tot inapoi si vezi cum merge. Daca nu merge ok dute la un tester care iti spune ca are o eroare deoarece probabil are o eroare de debitmetru. Nu mai cumpara niciodata o Masina de pe Internet ca nu e un Rucksack. Tre sa o vezi si sa o testezi. Oricum ce am zis mai sus ar trebui sa ajute.

 

Cu un drum spala si motoru ca sa fie sclipici ca sa vezi ce mai curge si pe unde si cand.

Edited by poope
Link to comment
Share on other sites

temostatul de la egr dar tu vad ca nu ai

Ar fi trebuit sa il am sau difera de la o masina la alta ?

 

 

schimba in primu rand uleiu si filtru de ulei si de aer. schimba filtru epurator. Schimba intercooleru. Da jos capacele si galeria de admisie si curata galeria de admisie. Inlocuieste clapetele de acceleratie cu unele noi. Curata futrunele de la admisie si verificat daca nu is fisurate. Dupa ce ai tot curaat pune tot inapoi si vezi cum merge. Daca nu merge ok dute la un tester care iti spune ca are o eroare deoarece probabil are o eroare de debitmetru. Nu mai cumpara niciodata o Masina de pe Internet ca nu e un Rucksack. Tre sa o vezi si sa o testezi. Oricum ce am zis mai sus ar trebui sa ajute.

 

Cu un drum spala si motoru ca sa fie sclipici ca sa vezi ce mai curge si pe unde si cand.

motorul este curat,singurul loc unde este murdar este pe radiatorul de la intercooler in coltul dreapta jos,ulei + pamant cred

 

Legat de debitmetru,pornesc motorul si cu mufa bagata sau scoasa motorul nu are nici cea mai mica diferenta,am dat jos debitmetrul si am scos si furtunul care il conecteaza,pe acest furtun am observat ca este ceva ulei in capatul celalalt pe interior si ceva pe exterior cu ceva praf ,,,

IMG_20170723_184759.jpg

IMG_20170723_184804.jpg

 

Legat de filtrul epurator ,unde este situat ?

Multumesc

Edited by MiLLe
Link to comment
Share on other sites

in dreapta capacului de la filtrul de aer, masina este euro3 cel mai probabil ai decantor (tip vortex) desfaci cureti si montezi la loc, vezi sa etanseze oringurile numai

Multumesc,acum l-am desfacut,nu are nimic in el decat urme de ulei !

 

Raman intrebaile de mai sus

Multumesc tuturor

 

Rezumat,

masina trage greu,parca am 50 hp,scoate ceva fum negru si motorul se aude foarte zgomotos/infundat.

Daca astup cu mana gura debitmetrului motorul se aude perfect,maine schimb toate filtrele + uleiul si vad ce urmeaza !

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Din pacate am verificat admisia si imi lipsesc 3 clapete de acceleratie.

Sfat :

- reparatie sau schimbat chiulasa/motor >?

Eu as schimba motorul cu totul

Link to comment
Share on other sites

Buna am un bmw e46 320d 150cp, merg cu el si cand ajung la 3000 de rpm nu mai trage parca dintr-o data moare asa si urca foarte greu ,iar daca il opresc din mers si il pornesc iarasi isi da drumul ce ar putea fi oare ,am curatat si egr-ul si debimetrul si regulatorul de presiune l-am schimbat am pus pirburg si tot degeaba ....?? Edited by Denis P.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.