BMWClub: Consum ulei - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Consum ulei Rate Topic: -----

#1 User is offline   angitamas18 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 47
  • Joined: 10-April 17

Posted 22 July 2017 - 20:42

Buna ,

Detin un 320 D din 2006 , problema mea este ca nu stiu din ce motiv am un consum de ulei foarte ridicat adica un 0,6-0.8 l / 1000 km.
Am fost la un service din Sibiu (Ad garage ) si mi-au zis ca nu am compresir buna la 2 cilindrii .
Ei au zis ca trebuie sa fac segmentare.

Oferta dat de ei a fost undeva la 3500 lei cu manopera .

A mai facut cineva segmentare la acest model , daca da care era pretul cu manopera cu tot , sau daca are cineva alte ideii din ce motiv pot sa am acest consum


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
0

#2 User is offline   SilviuBirsan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 06-July 17
  • Gender:Male
  • Location:München

Posted 23 July 2017 - 00:20

View Postangitamas18, on 22 July 2017 - 20:42, said:

Buna ,

Detin un 320 D din 2006 , problema mea este ca nu stiu din ce motiv am un consum de ulei foarte ridicat adica un 0,6-0.8 l / 1000 km.
Am fost la un service din Sibiu (Ad garage ) si mi-au zis ca nu am compresir buna la 2 cilindrii .
Ei au zis ca trebuie sa fac segmentare.

Oferta dat de ei a fost undeva la 3500 lei cu manopera .

A mai facut cineva segmentare la acest model , daca da care era pretul cu manopera cu tot , sau daca are cineva alte ideii din ce motiv pot sa am acest consum


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Si eu am aceeasi problema si urmeaza sa schimb simeringurile la supape saptamana viitoare. Asta e una din cauzele principale ale consumului ridicat de ulei si poti verifica daca ai aceeasi problema in felul urmator : dupa 10 minute in care masina e pornita si lasata la relanti , o accelerezi in 4-5 mii de ture si vezi daca iti scoate un fum albastrui pe toba de esapament. Daca e aceeasi problema ...se poate rezolva cu mai putin de jumatate din pretul segmentarii motorului.
0

#3 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 753
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 July 2017 - 17:50

Ad garage sunt tepari, cel mai probabil masina are compresie buna. Un motor diesel cu 2 cilindri fara compresie (dintr-un total de 4 cilindri) n-ar trebui nici sa porneasca cum trebuie, dar apoi sa functioneze de vreun fel...
0

#4 User is offline   poope 

  • whatever
  • Group: Members
  • Posts: 1445
  • Joined: 06-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:everything...

Posted 23 July 2017 - 18:35

View Postangitamas18, on 22 July 2017 - 20:42, said:

Buna ,

Detin un 320 D din 2006 , problema mea este ca nu stiu din ce motiv am un consum de ulei foarte ridicat adica un 0,6-0.8 l / 1000 km.
Am fost la un service din Sibiu (Ad garage ) si mi-au zis ca nu am compresir buna la 2 cilindrii .
Ei au zis ca trebuie sa fac segmentare.

Oferta dat de ei a fost undeva la 3500 lei cu manopera .

A mai facut cineva segmentare la acest model , daca da care era pretul cu manopera cu tot , sau daca are cineva alte ideii din ce motiv pot sa am acest consum


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével



nu ai treaba cu segmentii. Probabil semeringurile de la supape is pa. Verifica si filtru epurator sa nu fie infundat.
0

#5 User is offline   hailie 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 58
  • Joined: 11-July 17

Posted 23 July 2017 - 21:16

salut, am avut aceasi problema cu simeringurile..1L la 1200 km.. am schimbat simeringurile si acum nu mai consuma 1gram..
80 de lei simerimgurile elring
700 de lei manopera
300 de lei celelalte garnituri..capc motor, solenoizi, pompa de vacuum.. etc este set parca tot de la erling
Iti recomand Florin de la chitila bucuresti, om serios, stie ce face .. daca vrei nr lui da mi pm
0

#6 User is offline   cristianpop2016 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 171
  • Joined: 07-October 16
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Posted 23 July 2017 - 22:23

Hailie e vb de motor diesel, nu benzina, nu au nici o treaba una cu alta
0

#7 User is offline   angitamas18 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 47
  • Joined: 10-April 17

Posted 23 July 2017 - 23:10

View PostSilviuBirsan, on 23 July 2017 - 00:20, said:

Si eu am aceeasi problema si urmeaza sa schimb simeringurile la supape saptamana viitoare. Asta e una din cauzele principale ale consumului ridicat de ulei si poti verifica daca ai aceeasi problema in felul urmator : dupa 10 minute in care masina e pornita si lasata la relanti , o accelerezi in 4-5 mii de ture si vezi daca iti scoate un fum albastrui pe toba de esapament. Daca e aceeasi problema ...se poate rezolva cu mai putin de jumatate din pretul segmentarii motorului.


Salut , mersi pt informatii dar am o intrebare daca am filtru de particule o sa-mi scoata fum ?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Cine este acest Florin ? Tot vad ca toata lumea scrie de el aici pe forum . E cam departe daca e din bucuresti eu fiind la sibiu dar poti sa-mi dai un nr de tel sa vad ce zice omu ca daca merita as merge la el daca chiar e meserias bun .


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

View PostAll, on 23 July 2017 - 17:50, said:

Ad garage sunt tepari, cel mai probabil masina are compresie buna. Un motor diesel cu 2 cilindri fara compresie (dintr-un total de 4 cilindri) n-ar trebui nici sa porneasca cum trebuie, dar apoi sa functioneze de vreun fel...


Deci masina functioneaza chiar bine nu are niciun zgomot notorul porneste din prima . Ei mi-au dat un diagram pe care eu oricum nu inteleg si aratau pe hartie ca acolo se vede ca nu am compresie buna la 2 cilindri si din cauza asta imi mananca ulei si ca tot din cauza asta nu imi face regenerare la filtru de particule . Si inainte de asta am trimis filtru de particule la curtat ce m-a costat 950 lei tot la ei .


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
0

#8 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2428
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 24 July 2017 - 00:03

View Postangitamas18, on 22 July 2017 - 20:42, said:

Buna ,

Detin un 320 D din 2006 , problema mea este ca nu stiu din ce motiv am un consum de ulei foarte ridicat adica un 0,6-0.8 l / 1000 km.

Banuiesc ca masina are cutie manuala, Cand schimbi vitezele cand e motorul rece si cand schimbi vitezele dupa ce s-a incalzit?
Ma refer la turatia motorului la schimbul treptei/lor de viteza.

This post has been edited by bimmer90f30: 24 July 2017 - 00:04

0

#9 User is offline   angitamas18 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 47
  • Joined: 10-April 17

Posted 24 July 2017 - 00:05

View Postbimmer90f30, on 24 July 2017 - 00:03, said:

Banuiesc ca masina are cutie manuala, Cand schimbi vitezele cand e motorul rece si cand schimbi vitezele dupa ce s-a incalzit?
Ma refer la turatia motorului la schimbul treptei/lor de viteza.


Schimb cam la 2000-2500 dar ce legatura are ?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
0

#10 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2428
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 24 July 2017 - 11:36

Stilul in care se conduce afecteaza consumul si uzura.
Unii schimba la 2500 si se mira/intreaba.
Pe mine nu mira.

This post has been edited by bimmer90f30: 24 July 2017 - 11:36

0

#11 User is offline   angitamas18 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 47
  • Joined: 10-April 17

Posted 24 July 2017 - 12:20

View Postbimmer90f30, on 24 July 2017 - 11:36, said:

Stilul in care se conduce afecteaza consumul si uzura.
Unii schimba la 2500 si se mira/intreaba.
Pe mine nu mira.


Sincer nu inteleg ce vrei sa zici cu asta pt ca mie nu mi se pare ca schimb tarziu la 2500 , la 1500 sa schimb viteza ? Si si daca afecteaza poate cu 200 300 ml da nu atat cat imi consuma mie. Oricum mersi pt informatii


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2

#12 User is offline   leea 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 67
  • Joined: 24-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:E90

Posted 24 July 2017 - 12:30

Vitezele la diesel se schimba dupa 2500 turatii.Eu schimb la 2800-3200 turatii.

This post has been edited by leea: 24 July 2017 - 12:30

-2

#13 User is offline   angitamas18 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 47
  • Joined: 10-April 17

Posted 24 July 2017 - 13:43

View Postleea, on 24 July 2017 - 12:30, said:

Vitezele la diesel se schimba dupa 2500 turatii.Eu schimb la 2800-3200 turatii.


Ok inteleg treaba asta cu schimbatu dar su nu-mi spuna mie ca de aia imi consuma atat de ulet pt ca nu schimb bine vitezele asta e o prostie ...


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
1

#14 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2428
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 24 July 2017 - 20:53

View Postangitamas18, on 24 July 2017 - 12:20, said:

Sincer nu inteleg ce vrei sa zici cu asta pt ca mie nu mi se pare ca schimb tarziu la 2500 , la 1500 sa schimb viteza ? Si si daca afecteaza poate cu 200 300 ml da nu atat cat imi consuma mie. Oricum mersi pt informatii
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Am masina de 5 ani (320d 2005 M47) si are in prezent aproape 100k km in plus; practic am luat-o cu 250k km si acum are 340k km in bord.
Nu am problema la care tu inca nu ai gasit raspunsul dar eu stiu ca atunci cand conduc sportiv (schimb la peste 2500 rpm in toate treptele) trebuie sa completez cu 1(unu) litru de ulei in motor, pana la urmatorul schimb.
Am testat asta de doua ori pana in prezent si am inteles unde se pierde uleiul.

Masina/motorul imi place si sunt foarte sigur o voi tine cel putin pana la 400k km.
Plecarea de pe loc e foarte prompta; schimbat recent turbina - simt efectiv acum cand turbina "intra"(de la 1600 rpms..) ... testul facut mai sus a fost facut, unul inainte sa fi schimbat turbina, altul dupa turbina schimbata (si mai buna/prompta); aceiasi pierdere de ulei intre schimburi daca conduceam sportiv..
La varsta motorului inca scot peste 890-900 km din 50 litri motorina vara si peste 840 km iarna.
Fac asta de luni/ani de zile; monitorizez consumul. Am motive sa imi pun intrebari? Nu.

Cand afli raspunsul sa nu uiti sa scriii si aici.

Mai mentionez ca daca intrebi dealerul BMW iti vor sune ca este firesc sa consume intre schimburi; probabil din cauza ca unii conduc un BMW 320d ca un Ferarri si mai apoi isi pun intrebari.. (daca nu caleaza motorul intre timp..) si de aceea raspunsul dealerilor. Dar astea pot fi doar presupuneri, nu?

Desigur ca in cazul tau pot fi si alte probleme.
Cu, cat reusesti sa le intelegi (problemele) mai repede cu atat mai bine.

This post has been edited by bimmer90f30: 24 July 2017 - 21:02

0

#15 User is offline   angitamas18 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 47
  • Joined: 10-April 17

Posted 24 July 2017 - 22:36

View Postbimmer90f30, on 24 July 2017 - 20:53, said:

Am masina de 5 ani (320d 2005 M47) si are in prezent aproape 100k km in plus; practic am luat-o cu 250k km si acum are 340k km in bord.
Nu am problema la care tu inca nu ai gasit raspunsul dar eu stiu ca atunci cand conduc sportiv (schimb la peste 2500 rpm in toate treptele) trebuie sa completez cu 1(unu) litru de ulei in motor, pana la urmatorul schimb.
Am testat asta de doua ori pana in prezent si am inteles unde se pierde uleiul.

Masina/motorul imi place si sunt foarte sigur o voi tine cel putin pana la 400k km.
Plecarea de pe loc e foarte prompta; schimbat recent turbina - simt efectiv acum cand turbina "intra"(de la 1600 rpms..) ... testul facut mai sus a fost facut, unul inainte sa fi schimbat turbina, altul dupa turbina schimbata (si mai buna/prompta); aceiasi pierdere de ulei intre schimburi daca conduceam sportiv..
La varsta motorului inca scot peste 890-900 km din 50 litri motorina vara si peste 840 km iarna.
Fac asta de luni/ani de zile; monitorizez consumul. Am motive sa imi pun intrebari? Nu.

Cand afli raspunsul sa nu uiti sa scriii si aici.

Mai mentionez ca daca intrebi dealerul BMW iti vor sune ca este firesc sa consume intre schimburi; probabil din cauza ca unii conduc un BMW 320d ca un Ferarri si mai apoi isi pun intrebari.. (daca nu caleaza motorul intre timp..) si de aceea raspunsul dealerilor. Dar astea pot fi doar presupuneri, nu?

Desigur ca in cazul tau pot fi si alte probleme.
Cu, cat reusesti sa le intelegi (problemele) mai repede cu atat mai bine.


Am inteles ce ai zis , suna interesant , dar peoblema mea nu este ca completez un litru intre schimburi ci eu completez un litru la 1000-1200 km ce ii mult oricum . Mai mult ca sigur ca am ceva problema . Urmeaza sa merg la service si o sa revin cu rezultatul .

Mersi pt cele scrise mai sus .


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
0

#16 User is offline   poope 

  • whatever
  • Group: Members
  • Posts: 1445
  • Joined: 06-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:everything...

Posted 25 July 2017 - 05:15

View Postangitamas18, on 24 July 2017 - 22:36, said:

Am inteles ce ai zis , suna interesant , dar peoblema mea nu este ca completez un litru intre schimburi ci eu completez un litru la 1000-1200 km ce ii mult oricum . Mai mult ca sigur ca am ceva problema . Urmeaza sa merg la service si o sa revin cu rezultatul .

Mersi pt cele scrise mai sus .


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

ai desfacut sa vezi ce e Sub capace? nu pierzi fizic ulei pe undeva? Scoate fum albastru sau doar negru tipic de diesel? conductele de admisie is curate sau is pline cu ulei? Poate iti consuma ulei din cauza Turbo si ti l baga in admisie si nu realizezi. trebe sa desfaci ceva fizic altfel doar prin comenturi nu o sa afli niciodata. desfa si vezi ce dmunezo ai acocolo.
0

#17 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2428
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 25 July 2017 - 07:56

View Postangitamas18, on 24 July 2017 - 22:36, said:

Am inteles ce ai zis , suna interesant , dar peoblema mea nu este ca completez un litru intre schimburi ci eu completez un litru la 1000-1200 km ce ii mult oricum . Mai mult ca sigur ca am ceva problema . Urmeaza sa merg la service si o sa revin cu rezultatul .

Mersi pt cele scrise mai sus .


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Iata un raport facut acum vreo doi ani:
http://www.consumerr...ption/index.htm

Asadar nu esti deloc singurul care se plange de consum de ulei. (sa nu intram in polemici pe marci pe marci, tipuri de motoare si benzina sau motorina; eu iau ideea articolului..)

Inca o data, si eu pot sa/m-as plange de consum de ulei, dar am ales sa schimb vitezele la 2000-2100 rpm nu la peste 2500 si rezultatul e unul pozitiv la mine (cu motorul rece schimb si mai jos). Nu am parte de un motor mai prost sau stiu eu ce. Nu s-a schimbat nimic in negativ de cand am aceasta masina ci mai ales merge pe pozitiv cu fiecare schimb... (de pompa de apa, de suspensie pe spate, role si perii alternator, bujii, EGR curatat, admisie curatata, volant si kit ambreiaj schimbat..).
0

#18 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3992
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Inspector ITP

Posted 25 July 2017 - 08:27

M47 136cp, nu consuma deloc ulei, shell 5w30 si aproximativ 290k, schimbat mereu peste 2500rpm ptr ca urmatoarea treapta cade sub 2000rpm si nu mai are cuplu, nu consuma ulei, filtrul epurator eliminat.....
0

#19 User is offline   angitamas18 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 47
  • Joined: 10-April 17

Posted 25 July 2017 - 22:03

View Postbimmer90f30, on 25 July 2017 - 07:56, said:

Iata un raport facut acum vreo doi ani:
http://www.consumerr...ption/index.htm

Asadar nu esti deloc singurul care se plange de consum de ulei. (sa nu intram in polemici pe marci pe marci, tipuri de motoare si benzina sau motorina; eu iau ideea articolului..)

Inca o data, si eu pot sa/m-as plange de consum de ulei, dar am ales sa schimb vitezele la 2000-2100 rpm nu la peste 2500 si rezultatul e unul pozitiv la mine (cu motorul rece schimb si mai jos). Nu am parte de un motor mai prost sau stiu eu ce. Nu s-a schimbat nimic in negativ de cand am aceasta masina ci mai ales merge pe pozitiv cu fiecare schimb... (de pompa de apa, de suspensie pe spate, role si perii alternator, bujii, EGR curatat, admisie curatata, volant si kit ambreiaj schimbat..).


Deci sa inteleg ca nici nu e asa tragic situatia daca ei spun ca e normal . Dar sa zicem daca conpletez tot timpul cand e nevoie pot sa patesc ceva mai grav ? Sau pot merge asa in continuare cu el ?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
0

#20 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2428
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 26 July 2017 - 08:22

View Postangitamas18, on 25 July 2017 - 22:03, said:

Deci sa inteleg ca nici nu e asa tragic situatia daca ei spun ca e normal . Dar sa zicem daca conpletez tot timpul cand e nevoie pot sa patesc ceva mai grav ? Sau pot merge asa in continuare cu el ?

As zice ca nu trebuie sa faci nimic. E bine ca ai bagat de seama ca, consuma ulei.. daca nu sunt pierderi pe exteriorul motorului si nu scoate mult fum pe esapament in accelerari normale... (ori nu scoate fum in relanti..) si nu sunt alte pierderi sau amestecuri cu uleiul (sau antigelul..) nu este cazul sa te panichezi.

Mi se pare ca nu ai spus cam cati km are masina deja parcursi. Evident ca, cu kilometri parcursi si motorul se uzeaza ..orice ulei am pune..

In prezent, cred ca pun cel mai bun ulei de pe piata (Shell 5w40 Ultra ...Pureplus Technology) si inca imi doresc sa il schimb dupa 10-12-15k km.. chiar daca probabil ca tine si mai mult. Peste 70k km am folosit 5W40 de la Mobil 1; foarte multumit de el. Si tu poti sa te gandesti ca poti creste vascozitatea la cald.
Dar poate altii nu vor sa recomande asta.

Numai kilometrii motorului si sa zicem cresterea si mai mare a consumului din prezent, fara alte pierderi, te pot determina sa treci la un ulei cu vascozitate mai mare, daca nu vrei sa segmentezi motorul...

This post has been edited by bimmer90f30: 26 July 2017 - 08:39

0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro