Jump to content

Consum ulei


Recommended Posts

Buna ,

 

Detin un 320 D din 2006 , problema mea este ca nu stiu din ce motiv am un consum de ulei foarte ridicat adica un 0,6-0.8 l / 1000 km.

Am fost la un service din Sibiu (Ad garage ) si mi-au zis ca nu am compresir buna la 2 cilindrii .

Ei au zis ca trebuie sa fac segmentare.

 

Oferta dat de ei a fost undeva la 3500 lei cu manopera .

 

A mai facut cineva segmentare la acest model , daca da care era pretul cu manopera cu tot , sau daca are cineva alte ideii din ce motiv pot sa am acest consum

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

Link to comment
Share on other sites

Buna ,

 

Detin un 320 D din 2006 , problema mea este ca nu stiu din ce motiv am un consum de ulei foarte ridicat adica un 0,6-0.8 l / 1000 km.

Am fost la un service din Sibiu (Ad garage ) si mi-au zis ca nu am compresir buna la 2 cilindrii .

Ei au zis ca trebuie sa fac segmentare.

 

Oferta dat de ei a fost undeva la 3500 lei cu manopera .

 

A mai facut cineva segmentare la acest model , daca da care era pretul cu manopera cu tot , sau daca are cineva alte ideii din ce motiv pot sa am acest consum

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

 

Si eu am aceeasi problema si urmeaza sa schimb simeringurile la supape saptamana viitoare. Asta e una din cauzele principale ale consumului ridicat de ulei si poti verifica daca ai aceeasi problema in felul urmator : dupa 10 minute in care masina e pornita si lasata la relanti , o accelerezi in 4-5 mii de ture si vezi daca iti scoate un fum albastrui pe toba de esapament. Daca e aceeasi problema ...se poate rezolva cu mai putin de jumatate din pretul segmentarii motorului.

Link to comment
Share on other sites

Ad garage sunt tepari, cel mai probabil masina are compresie buna. Un motor diesel cu 2 cilindri fara compresie (dintr-un total de 4 cilindri) n-ar trebui nici sa porneasca cum trebuie, dar apoi sa functioneze de vreun fel...
Link to comment
Share on other sites

Buna ,

 

Detin un 320 D din 2006 , problema mea este ca nu stiu din ce motiv am un consum de ulei foarte ridicat adica un 0,6-0.8 l / 1000 km.

Am fost la un service din Sibiu (Ad garage ) si mi-au zis ca nu am compresir buna la 2 cilindrii .

Ei au zis ca trebuie sa fac segmentare.

 

Oferta dat de ei a fost undeva la 3500 lei cu manopera .

 

A mai facut cineva segmentare la acest model , daca da care era pretul cu manopera cu tot , sau daca are cineva alte ideii din ce motiv pot sa am acest consum

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

 

 

nu ai treaba cu segmentii. Probabil semeringurile de la supape is pa. Verifica si filtru epurator sa nu fie infundat.

Link to comment
Share on other sites

salut, am avut aceasi problema cu simeringurile..1L la 1200 km.. am schimbat simeringurile si acum nu mai consuma 1gram..

80 de lei simerimgurile elring

700 de lei manopera

300 de lei celelalte garnituri..capc motor, solenoizi, pompa de vacuum.. etc este set parca tot de la erling

Iti recomand Florin de la chitila bucuresti, om serios, stie ce face .. daca vrei nr lui da mi pm

Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema si urmeaza sa schimb simeringurile la supape saptamana viitoare. Asta e una din cauzele principale ale consumului ridicat de ulei si poti verifica daca ai aceeasi problema in felul urmator : dupa 10 minute in care masina e pornita si lasata la relanti , o accelerezi in 4-5 mii de ture si vezi daca iti scoate un fum albastrui pe toba de esapament. Daca e aceeasi problema ...se poate rezolva cu mai putin de jumatate din pretul segmentarii motorului.

 

Salut , mersi pt informatii dar am o intrebare daca am filtru de particule o sa-mi scoata fum ?

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

 

Cine este acest Florin ? Tot vad ca toata lumea scrie de el aici pe forum . E cam departe daca e din bucuresti eu fiind la sibiu dar poti sa-mi dai un nr de tel sa vad ce zice omu ca daca merita as merge la el daca chiar e meserias bun .

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

 

Ad garage sunt tepari, cel mai probabil masina are compresie buna. Un motor diesel cu 2 cilindri fara compresie (dintr-un total de 4 cilindri) n-ar trebui nici sa porneasca cum trebuie, dar apoi sa functioneze de vreun fel...

 

Deci masina functioneaza chiar bine nu are niciun zgomot notorul porneste din prima . Ei mi-au dat un diagram pe care eu oricum nu inteleg si aratau pe hartie ca acolo se vede ca nu am compresie buna la 2 cilindri si din cauza asta imi mananca ulei si ca tot din cauza asta nu imi face regenerare la filtru de particule . Si inainte de asta am trimis filtru de particule la curtat ce m-a costat 950 lei tot la ei .

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

Link to comment
Share on other sites

Buna ,

 

Detin un 320 D din 2006 , problema mea este ca nu stiu din ce motiv am un consum de ulei foarte ridicat adica un 0,6-0.8 l / 1000 km.

Banuiesc ca masina are cutie manuala, Cand schimbi vitezele cand e motorul rece si cand schimbi vitezele dupa ce s-a incalzit?

Ma refer la turatia motorului la schimbul treptei/lor de viteza.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca masina are cutie manuala, Cand schimbi vitezele cand e motorul rece si cand schimbi vitezele dupa ce s-a incalzit?

Ma refer la turatia motorului la schimbul treptei/lor de viteza.

 

Schimb cam la 2000-2500 dar ce legatura are ?

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

Link to comment
Share on other sites

Stilul in care se conduce afecteaza consumul si uzura.

Unii schimba la 2500 si se mira/intreaba.

Pe mine nu mira.

 

Sincer nu inteleg ce vrei sa zici cu asta pt ca mie nu mi se pare ca schimb tarziu la 2500 , la 1500 sa schimb viteza ? Si si daca afecteaza poate cu 200 300 ml da nu atat cat imi consuma mie. Oricum mersi pt informatii

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Vitezele la diesel se schimba dupa 2500 turatii.Eu schimb la 2800-3200 turatii.

 

Ok inteleg treaba asta cu schimbatu dar su nu-mi spuna mie ca de aia imi consuma atat de ulet pt ca nu schimb bine vitezele asta e o prostie ...

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sincer nu inteleg ce vrei sa zici cu asta pt ca mie nu mi se pare ca schimb tarziu la 2500 , la 1500 sa schimb viteza ? Si si daca afecteaza poate cu 200 300 ml da nu atat cat imi consuma mie. Oricum mersi pt informatii

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Am masina de 5 ani (320d 2005 M47) si are in prezent aproape 100k km in plus; practic am luat-o cu 250k km si acum are 340k km in bord.

Nu am problema la care tu inca nu ai gasit raspunsul dar eu stiu ca atunci cand conduc sportiv (schimb la peste 2500 rpm in toate treptele) trebuie sa completez cu 1(unu) litru de ulei in motor, pana la urmatorul schimb.

Am testat asta de doua ori pana in prezent si am inteles unde se pierde uleiul.

 

Masina/motorul imi place si sunt foarte sigur o voi tine cel putin pana la 400k km.

Plecarea de pe loc e foarte prompta; schimbat recent turbina - simt efectiv acum cand turbina "intra"(de la 1600 rpms..) ... testul facut mai sus a fost facut, unul inainte sa fi schimbat turbina, altul dupa turbina schimbata (si mai buna/prompta); aceiasi pierdere de ulei intre schimburi daca conduceam sportiv..

La varsta motorului inca scot peste 890-900 km din 50 litri motorina vara si peste 840 km iarna.

Fac asta de luni/ani de zile; monitorizez consumul. Am motive sa imi pun intrebari? Nu.

 

Cand afli raspunsul sa nu uiti sa scriii si aici.

 

Mai mentionez ca daca intrebi dealerul BMW iti vor sune ca este firesc sa consume intre schimburi; probabil din cauza ca unii conduc un BMW 320d ca un Ferarri si mai apoi isi pun intrebari.. (daca nu caleaza motorul intre timp..) si de aceea raspunsul dealerilor. Dar astea pot fi doar presupuneri, nu?

 

Desigur ca in cazul tau pot fi si alte probleme.

Cu, cat reusesti sa le intelegi (problemele) mai repede cu atat mai bine.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am masina de 5 ani (320d 2005 M47) si are in prezent aproape 100k km in plus; practic am luat-o cu 250k km si acum are 340k km in bord.

Nu am problema la care tu inca nu ai gasit raspunsul dar eu stiu ca atunci cand conduc sportiv (schimb la peste 2500 rpm in toate treptele) trebuie sa completez cu 1(unu) litru de ulei in motor, pana la urmatorul schimb.

Am testat asta de doua ori pana in prezent si am inteles unde se pierde uleiul.

 

Masina/motorul imi place si sunt foarte sigur o voi tine cel putin pana la 400k km.

Plecarea de pe loc e foarte prompta; schimbat recent turbina - simt efectiv acum cand turbina "intra"(de la 1600 rpms..) ... testul facut mai sus a fost facut, unul inainte sa fi schimbat turbina, altul dupa turbina schimbata (si mai buna/prompta); aceiasi pierdere de ulei intre schimburi daca conduceam sportiv..

La varsta motorului inca scot peste 890-900 km din 50 litri motorina vara si peste 840 km iarna.

Fac asta de luni/ani de zile; monitorizez consumul. Am motive sa imi pun intrebari? Nu.

 

Cand afli raspunsul sa nu uiti sa scriii si aici.

 

Mai mentionez ca daca intrebi dealerul BMW iti vor sune ca este firesc sa consume intre schimburi; probabil din cauza ca unii conduc un BMW 320d ca un Ferarri si mai apoi isi pun intrebari.. (daca nu caleaza motorul intre timp..) si de aceea raspunsul dealerilor. Dar astea pot fi doar presupuneri, nu?

 

Desigur ca in cazul tau pot fi si alte probleme.

Cu, cat reusesti sa le intelegi (problemele) mai repede cu atat mai bine.

 

Am inteles ce ai zis , suna interesant , dar peoblema mea nu este ca completez un litru intre schimburi ci eu completez un litru la 1000-1200 km ce ii mult oricum . Mai mult ca sigur ca am ceva problema . Urmeaza sa merg la service si o sa revin cu rezultatul .

 

Mersi pt cele scrise mai sus .

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ce ai zis , suna interesant , dar peoblema mea nu este ca completez un litru intre schimburi ci eu completez un litru la 1000-1200 km ce ii mult oricum . Mai mult ca sigur ca am ceva problema . Urmeaza sa merg la service si o sa revin cu rezultatul .

 

Mersi pt cele scrise mai sus .

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

ai desfacut sa vezi ce e Sub capace? nu pierzi fizic ulei pe undeva? Scoate fum albastru sau doar negru tipic de diesel? conductele de admisie is curate sau is pline cu ulei? Poate iti consuma ulei din cauza Turbo si ti l baga in admisie si nu realizezi. trebe sa desfaci ceva fizic altfel doar prin comenturi nu o sa afli niciodata. desfa si vezi ce dmunezo ai acocolo.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ce ai zis , suna interesant , dar peoblema mea nu este ca completez un litru intre schimburi ci eu completez un litru la 1000-1200 km ce ii mult oricum . Mai mult ca sigur ca am ceva problema . Urmeaza sa merg la service si o sa revin cu rezultatul .

 

Mersi pt cele scrise mai sus .

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

 

Iata un raport facut acum vreo doi ani:

http://www.consumerreports.org/cro/magazine/2015/06/excessive-oil-consumption/index.htm

 

Asadar nu esti deloc singurul care se plange de consum de ulei. (sa nu intram in polemici pe marci pe marci, tipuri de motoare si benzina sau motorina; eu iau ideea articolului..)

 

Inca o data, si eu pot sa/m-as plange de consum de ulei, dar am ales sa schimb vitezele la 2000-2100 rpm nu la peste 2500 si rezultatul e unul pozitiv la mine (cu motorul rece schimb si mai jos). Nu am parte de un motor mai prost sau stiu eu ce. Nu s-a schimbat nimic in negativ de cand am aceasta masina ci mai ales merge pe pozitiv cu fiecare schimb... (de pompa de apa, de suspensie pe spate, role si perii alternator, bujii, EGR curatat, admisie curatata, volant si kit ambreiaj schimbat..).

Link to comment
Share on other sites

Iata un raport facut acum vreo doi ani:

http://www.consumerreports.org/cro/magazine/2015/06/excessive-oil-consumption/index.htm

 

Asadar nu esti deloc singurul care se plange de consum de ulei. (sa nu intram in polemici pe marci pe marci, tipuri de motoare si benzina sau motorina; eu iau ideea articolului..)

 

Inca o data, si eu pot sa/m-as plange de consum de ulei, dar am ales sa schimb vitezele la 2000-2100 rpm nu la peste 2500 si rezultatul e unul pozitiv la mine (cu motorul rece schimb si mai jos). Nu am parte de un motor mai prost sau stiu eu ce. Nu s-a schimbat nimic in negativ de cand am aceasta masina ci mai ales merge pe pozitiv cu fiecare schimb... (de pompa de apa, de suspensie pe spate, role si perii alternator, bujii, EGR curatat, admisie curatata, volant si kit ambreiaj schimbat..).

 

Deci sa inteleg ca nici nu e asa tragic situatia daca ei spun ca e normal . Dar sa zicem daca conpletez tot timpul cand e nevoie pot sa patesc ceva mai grav ? Sau pot merge asa in continuare cu el ?

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

Link to comment
Share on other sites

Deci sa inteleg ca nici nu e asa tragic situatia daca ei spun ca e normal . Dar sa zicem daca conpletez tot timpul cand e nevoie pot sa patesc ceva mai grav ? Sau pot merge asa in continuare cu el ?

As zice ca nu trebuie sa faci nimic. E bine ca ai bagat de seama ca, consuma ulei.. daca nu sunt pierderi pe exteriorul motorului si nu scoate mult fum pe esapament in accelerari normale... (ori nu scoate fum in relanti..) si nu sunt alte pierderi sau amestecuri cu uleiul (sau antigelul..) nu este cazul sa te panichezi.

 

Mi se pare ca nu ai spus cam cati km are masina deja parcursi. Evident ca, cu kilometri parcursi si motorul se uzeaza ..orice ulei am pune..

 

In prezent, cred ca pun cel mai bun ulei de pe piata (Shell 5w40 Ultra ...Pureplus Technology) si inca imi doresc sa il schimb dupa 10-12-15k km.. chiar daca probabil ca tine si mai mult. Peste 70k km am folosit 5W40 de la Mobil 1; foarte multumit de el. Si tu poti sa te gandesti ca poti creste vascozitatea la cald.

Dar poate altii nu vor sa recomande asta.

 

Numai kilometrii motorului si sa zicem cresterea si mai mare a consumului din prezent, fara alte pierderi, te pot determina sa treci la un ulei cu vascozitate mai mare, daca nu vrei sa segmentezi motorul...

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

As zice ca nu trebuie sa faci nimic. E bine ca ai bagat de seama ca, consuma ulei.. daca nu sunt pierderi pe exteriorul motorului si nu scoate mult fum pe esapament in accelerari normale... (ori nu scoate fum in relanti..) si nu sunt alte pierderi sau amestecuri cu uleiul (sau antigelul..) nu este cazul sa te panichezi.

 

Mi se pare ca nu ai spus cam cati km are masina deja parcursi. Evident ca, cu kilometri parcursi si motorul se uzeaza ..orice ulei am pune..

 

In prezent, cred ca pun cel mai bun ulei de pe piata (Shell 5w40 Ultra ...Pureplus Technology) si inca imi doresc sa il schimb dupa 10-12-15k km.. chiar daca probabil ca tine si mai mult. Peste 70k km am folosit 5W40 de la Mobil 1; foarte multumit de el. Si tu poti sa te gandesti ca poti creste vascozitatea la cald.

Dar poate altii nu vor sa recomande asta.

 

Numai kilometrii motorului si sa zicem cresterea si mai mare a consumului din prezent, fara alte pierderi, te pot determina sa treci la un ulei cu vascozitate mai mare, daca nu vrei sa segmentezi motorul...

 

 

Masina are 235000 km reali , am facut schimbu de ulei in martie si am bagat ulei castrol edge 5w30 . De atunci am mers cu el vreo 8000 de km . La service mi-a zis ca pot merge cu el 35 40k dar am zid ca macar la 20k schimb. Zici ca cu 5w 40 ar fi mai ok ?

Oricum pe vineri am programare la service si sa vad ce zice daca nu am curgere atunci posibil ca nu fac nimic deocamdata.

Am zis ca incerc si propunerea ta cu schimbat viteza sub 2000 turatii sa vad macar pe 2 3000 de km daca este vreo diferenta la consum de ulei .

 

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina are 235000 km reali , am facut schimbu de ulei in martie si am bagat ulei castrol edge 5w30 . De atunci am mers cu el vreo 8000 de km . La service mi-a zis ca pot merge cu el 35 40k dar am zid ca macar la 20k schimb. Zici ca cu 5w 40 ar fi mai ok ?

Oricum pe vineri am programare la service si sa vad ce zice daca nu am curgere atunci posibil ca nu fac nimic deocamdata.

Am zis ca incerc si propunerea ta cu schimbat viteza sub 2000 turatii sa vad macar pe 2 3000 de km daca este vreo diferenta la consum de ulei .

 

 

 

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

 

 

Mai bine cauta problema reala. Schimba tu sub 2000 ture si dupa aceea o sa te plangi ca a murit turbina!

 

Iar chestia cu consumul de ulei, ce scrie pe anumite site-uri, este atunci cand masina merge mult in 4000 ture, nu cand mergi normal cu ea. Crezi ca daca schimbi vitezele la 2500-3000, va consuma ulei?

 

Tu clar ai probleme ca iti consuma ulei, din moment ce spui ca iti consuma asa mult, tu nu mai trebuie sa faci chimbul de ulei, deoarece tu doar completezi, nu are timp sa se invecheasca uleiul.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Mai bine cauta problema reala. Schimba tu sub 2000 ture si dupa aceea o sa te plangi ca a murit turbina!

 

Iar chestia cu consumul de ulei, ce scrie pe anumite site-uri, este atunci cand masina merge mult in 4000 ture, nu cand mergi normal cu ea. Crezi ca daca schimbi vitezele la 2500-3000, va consuma ulei?

Florin, nu e bine sa bagam omul in confuzii... cum sa ii moara turbina(??)

Eu am schimbat turbina preventiv(!); avea joc in ax, ulei pe racire.. era super ruginita(de parca asta ar insemna ceva), dar cel mai mult faptul ca era de ffoarte multi km pe motor (fiind "proasta" Mitsubishi..). Sunt certe situatiile cand pica cel mai frecvent o turbina. Vrei sa le enumeri tu?

 

...in 4000 de ture poate benzinarele.. La diesel se poate dar e inuman as zice.. Nu mai zic cat timp ia sa ajunga un diesel in 4000 rpm sa faca ceva bun traficului. Se stie fooarte bine ca dieselul trage cel ma bine in ture mici NU FOARTE MICI. Ocazionale accelerari pana in rosu dieselului nu ii fac rau dar turat constant la 2500-3000 garantat ulei va fi aruncat pe teava mai mult decat la 1800 viteza de croaziera pe autostrada... considerand masina mea mare consumatoare de ulei..

Acest lucru e testat de mine.

(personal, banuiesc si pe toti ceilalti cu diesel ii intreseeaza consumul de ulei si km parcursi cat mai multi cu o anume cantitate de carburant..)

 

Sa nu uitam un diesel NU se conduce ca un benzinar!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Florin, nu e bine sa bagam omul in confuzii... cum sa ii moara turbina(??)

 

 

 

Multi schimba vitezele la 1200-1400 ture, merg subturat cu masina si acest stil de condus duce la cedarea turbinei, este dovedit acest lucu.

De ce cad mai multe turbine la motoare cu manuala, fata de automate, la aceeasi masina. Sunt destui pe forum care se plang de turbine cazute, conducand in acest stil.

 

De ce automatele schimba la peste 2000 ture, binenteles fata de stilul de mers, schimba si in ture mai joase, dar la alt stil de mers, accelerari usoare, drum drept, fara sarcina, etc. dar aici e alt discutie, care si tu o stii.

 

Dar un motor diesel care nu are probleme, NU are voie sa consume ulei deloc, mai ales daca schimbi la 2500-3000 ture

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Multi schimba vitezele la 1200-1400 ture, merg subturat cu masina si acest stil de condus duce la cedarea turbinei.

De ce cad mai multe turbine la motoare cu manuala, fata de automate, la aceeasi masina. Sunt destui pe forum care se plang de turbine cazute, conducand in acest stil.

 

Stai un minut deci aici nu a fost vorba sa schimb la 1200-1400 omu mi-a zis din experienta lui si am zis sa incerc sa schimp sub 2000 ce nu inseamna neaparat 1200 , am incercat zilele astia sa schimb undeva la 1800-2000 sa merg asa vreo 3000 de km sa vad daca se inbunateteste ceva , daca nu inseamna ca nu are legatura dar serios nu cred ca de la asta o sa-mi cada turbina mai ales pe 3000 de km .

 

 

Az ĂŠn iPhone kĂŠszĂźlĂŠkemrĂľl kĂźldve a Tapatalk segĂ­tsĂŠgĂŠvel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.