Jump to content

Diferenta temperatura aer conditionat zona stanga fata de zona dreapta X1


cos_mj

Recommended Posts

De vreo 10 zile am descoperit ca aerul conditionat de pe partea stanga a masinii (pe partea soferului) imi baga mai cald decat pe partea dreapta. Se raceste mai greu aerul de pe aceasta si oricum nu ajunge la temperatura celui de pe partea dreapta.

Si inca un lucru: cand setez ambele zone la 16 grade, aerul conditionat bagat in masina este putin mai cald decat atunci cand il setez la 21-22 de grade!

 

Nu pierde freon pentru ca prin octombrie anul trecut l-am inlocuit complet.

 

Idei? Sugestii?

Edited by cos_mj
Link to comment
Share on other sites

Cum a fost inlocuit freonul; manual sau cu robotul/la specialist?

 

 

Bineinteles ca la specialist/service! Nu ma bag la lucrari artizanale!

 

Urmeaza sa ma duc la o diagnoza amanuntita la BMW dar abia peste 1-2 saptamani... eram curios daca s-a mai intalnit cineva cu astfel de problema!

Edited by cos_mj
Link to comment
Share on other sites

Bineinteles ca la specialist/service! Nu ma bag la lucrari artizanale!

 

Urmeaza sa ma duc la o diagnoza amanuntita la BMW dar abia peste 1-2 saptamani... eram curios daca s-a mai intalnit cineva cu astfel de problema!

 

Stai linistit ca nici in reprezentanta nu sunt genii. Se mai produc greseli. Mie mi-au zis ca nu au reusit sa aduca o roata in parametri. Am revenit peste 3 zile sa verifice din nou, roata era in parametri...

Link to comment
Share on other sites

De vreo 10 zile am descoperit ca aerul conditionat de pe partea stanga a masinii (pe partea soferului) imi baga mai cald decat pe partea dreapta. Se raceste mai greu aerul de pe aceasta si oricum nu ajunge la temperatura celui de pe partea dreapta.

Am aceeasi problema, doar ca la o alta marca de masina. Am si masurat temperatura la gurile de aer, 14 grade stanga, 4 grade dreapta. Freonul in regula, robinetul de apa inchide, motorasul de amestec aer functioneaza, pe tester nici o eroare.

Nu-mi dau seama ce poate sa aiba. Sunt curios ce rezolvi.

Link to comment
Share on other sites

Am aceeasi problema, doar ca la o alta marca de masina. Am si masurat temperatura la gurile de aer, 14 grade stanga, 4 grade dreapta. Freonul in regula, robinetul de apa inchide, motorasul de amestec aer functioneaza, pe tester nici o eroare.

Nu-mi dau seama ce poate sa aiba. Sunt curios ce rezolvi.

 

Si nu ai fost nicaieri sa ti-o testeze? Mie mi se pare foarte deranjanta aceasta pb... poate altii care au avut aceasta pb si au reusit s o rezolve, ne pot spune care a fost verdictul in cazul lor.

Link to comment
Share on other sites

Aceasta problema apara cand nu este incarcata clima corespunzator, mai este o situatie dar este mai complicata, doar in cazul in care s-a umblat in bord, mai poate fi evaporatorul, dar daca nu ai umblat pe acolo eu zic ca nu a fost incarcata bine clima, mergi la cine a facut incarcarea si ii zici sa o refaca

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Aceasta problema apara cand nu este incarcata clima corespunzator, mai este o situatie dar este mai complicata, doar in cazul in care s-a umblat in bord, mai poate fi evaporatorul, dar daca nu ai umblat pe acolo eu zic ca nu a fost incarcata bine clima, mergi la cine a facut incarcarea si ii zici sa o refaca

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

S-a umblat la bord anul trecut iar incarcarea cu freon s-a facut corespunzator. De ce ar putea evaporatorul sa influenteze clima stanga / dreapta si nu intreaga clima?

Edited by cos_mj
Link to comment
Share on other sites

Am avut o problema de genul, rece doar pe partea dreapta, problema la mine a fost evaporatorul, nu era compatibil 100% (marca Nissens), adica se racea doar partial, nu tot, am schimbat doua tot marca Nissens si la fel, pana la urma am pus OE si problema s-a rezolvat dar a durat ceva timp pana am depistat problema, adica am schimbat cam tot pe la clima si aeroterma, la tine problema pot fi electrovalvele de caldura sa nu inchida si iti intra caldura in aeroterma, electrovalvele se pot verifica simplu daca functioneaza sau nu

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by claus555
Link to comment
Share on other sites

Electrovalvele sunt robinetii aia de la caldura, eu asa stiu, nu au legatura cu climatizarea, atat doar ca daca intra apa calda in aeroterma se incalzeste aerul si scade eficienta climei, la mine e60 lci sunt 2, se pot inchide si deschide din tester, poti sa obturezi circuitul, poti sa le desfaci si schimbi temperatura la cald, la rece si vezi daca functioneaza, cu mufa baga, eu le-am desfacut sa le curat dar nu am avut ce curata erau impecabile, daca te pricepi tu cat de cat incearca sa faci tu asta, daca nu ai grija la cine mergi si nu schimba piese aiurea dupa spusele lui x si y, cere garantie pe lucrare daca iti zice cineva ca aia e piesa defecta ii zici ca daca nu rezolva problema nu platesti nimic

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am observat si eu la e70-ul meu ca este diferenta de temperatura intre pasager si sofer, inclusiv La zona de picioare observ ca vine aer cald... am incarcat cu freon masina de curand. Sunt curios ce iti spun baietii de la MHS.
Link to comment
Share on other sites

Va salut.

 

Stiu ca este topicul altcuiva si nu este tocmai corect sa intervin eu, insa nu as vrea sa mai deschid alt topic pentru o intrebare.

 

Daca se poate (cu scuzele de rigoare pentru initiatorul topicului) vine si intrebarea:

 

La un e46 320d NFL , aveti idee de ce nu imi baga aer (deloc) in spate la picioarele pasagerilor ? daca las pe panoul de clima selectat sa bage aer doar la picioare, dezactivand parbrizul si aerul din fata, atunci vine si in spate la picioare, dar slab.

 

S-a mai lovit cineva de aceasta problema? De la ce ar putea fi ?

 

LE: Mentionez ca nu am probleme cu diferenta de temperatura, baga rece, normal, peste tot, in afara de spate cum am spus mai sus.

 

Multumesc anticipat.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

Am observat si eu la e70-ul meu ca este diferenta de temperatura intre pasager si sofer, inclusiv La zona de picioare observ ca vine aer cald... am incarcat cu freon masina de curand. Sunt curios ce iti spun baietii de la MHS.

Este oare posibil sa fie de la o incarcare necorespunzatoare de freon? S-a completat cu aprox.500 gr, nu s-a inlocuit. Este posibil dif. de temperatura sa fie de aici?

Link to comment
Share on other sites

Salut, aceeasi problema am avut si eu . X5 , e70 ,2007 . La sofer baga aer rece iar la pasager mai cald ( sesizabil cu mana , fara termometru) . Pe tester imi zicea ca nu stiu ce clapeta e blocata, etc . Am fost in schimb la un service de a/c , mi-a facut completare de freon si acum masina baga rece , sofer si pasager. cea mai ieftina solutie, incearca completare de freon , 99% va merge
Link to comment
Share on other sites

Dupa o diagnoza, am depistat ca vinovate de diferenta de temperatura intre zona de picioare si restul masinii sa fie water valve, probabil electrovalve. Sunt 2, inteleg ca se schimba relativ usor. O sa vad unde le gasesc pentru a le achizitiona.

 

Am incercat initial cu schimbarea freonului, insa tot nu. In continuare, la zona de picioare masina baga aer cald.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.