Jump to content

sensor szl masurare unghi volan


cornelf

Recommended Posts

Buna seara.

Am o problema:dupa o stationare de 4saptamani cand dau sa plec din garaj mi se aprind 3senzori:unul cu un volan al doilea cu abs dezactivat si al treilea ca si cum ar fi trasa frana de mana dar cu galben.Ajung la reprezentanta la o diagnoza si se constata:senzor masurare unghi volan szl stricat.Inlocuire spira volan cu cele doua manete si update soft si rescris 2500ron.Inca nu stiu oare daca tot e dusa spira as putea sa pun spira cu tempomat daca tot trebuie schimbata??oare ar suporta bmw 320i 2008 nonfacelift.Va multumesc .

Edited by cornelf
Link to comment
Share on other sites

Daca ti se aprinde martorul cu volanul galben cu lacat pe el e ft posibil sa fie de la coloana de directie superioara. Se poate coda sa nu se mai blocheze, dar nu stii daca te tine 4 zile sau 15 ani, e loterie cu ele. Poti sa schimbi spira linistit si sa-i pui tempomat si comenzi, vorbeste cu SKW si te ajuta sigur!
Link to comment
Share on other sites

Salut. Ma bag si eu in topic-ul asta pentru o problema legata tot de SZL la un F10 din 2010.

 

Problema este clockspring-ul din interior, care a inceput sa faca zgomot identic ca cel din filmarea de mai jos. Cateodata mai tace, dupa cateva zile faci iar. Intr-o zi a pocnit super tare, dupa care a tacut ceva vreme, acum iar tacane in draci. Caut sa il schimb, dar in cateva zile plec in concediu si nu am timp de el, nici componenta nu am gasit-o. Ce se poate intampla mai rau daca cedeaza de tot? Din ce am citit raman fara comenzi pe volan. Exista si consecinte mai grave?

 

Edited by Crysis21
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Desi e destul de vechi postul, vreau sa intreb cum ati rezolvat problema?

 

Eu am avut o situatie de mi s-a aprins martorul DSC cu rosu + frama de mana si parca am pierdul din puterea motorului. Am pus INPA pe masina si am gasit eroarea de "steering wheel offset ..." (ceva cu neplauzibil) ... Cu toate ca rotile fata erau pozitionate drept, volanul nu statea drept in mers, pe INPA dadea unghiul de viraj cam +8 spre dreapta. Am recalibrat unghiul cu tool32 si m-a tinut pana la un drum mai lung de vreo 10 km. Am repetat schema de vreo 3 ori, pana ce am zis sa prostesc unghiul si sa il pun eu putin virat +3 spre stanga si apoi sa calibrez senzorul. a tinut si tine figura de vreo 4 luni.

Dar ce a fost interesant ca aveam un arc rupt pe partea dreapta spate si masina statea putin intr-o parte. Din acea cauza unghiul de fuga la rotile din spate nu iesea corect si masina parca nu rula drept. Dupa ce am schimbat ambele arcuri spate (cu ceva Kayaba cu diametru variabil pt suspensie normala), tinuta de drum s-a schimbat complet, merge drept, volanul sta drept.

 

Unde vreau sa ajung.... Cu IMPA se poate verifica daca senzorul de volan functioneaza corect, daca are aceeasi cursa si inspre stanga si inspre dereapta. Si se pot citi in timp real.

Mi se pare foarte mult 2500 de lei pt senzorul ala de volan si 10 min de butonat un laptop.

 

Toate cele bune !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.