Jump to content

Bmw e38 730d compatibilitate cutie ....


Recommended Posts

Salut baieti, am nevoie de cateva informati clare. Am achizitionat recent acest model Bmw e38 730d 193 cai .Problema este ca am cumparat-o cu cutia stricata stiam , dar am avut o baza ca un prieten mecanic avea deja cutia pt. aceasta motorizare ...Dar supriza suprizelor cutia este una Gm si pe a mea este un zf 5hp24 ..

Intrebarea mea este daca zf 5hp24 s-ar potrivi si de pe alte motorizari cum ar fi din lista asta:

1996–1997 BMW E31 — 840Ci M62/B44

1997–2001 BMW E38 — 735i M62/B35

1997–2001 BMW E38 — 735iL M62/B35

1997–2001 BMW E38 — 740i M62/B44

1997–2001 BMW E38 — 740iL M62/B44

1998–2001 BMW E38 — 730d M57

1997–2003 BMW E39 — 540i M62/B44

1997–2002 Jaguar XK8 V8 4.0L

1998–2003 BMW E53 — X5 4.4i

1998–2002 Jaguar XJ8 4.0 V8

1998–2001 Jaguar XJ8 Vanden Plas 4.0 V8

1998–2001 Jaguar XJ8 L 4.0 V8

2001–2003 BMW E53 — 4.6is V8

2002–2003 BMW Z8 — Alpina 4.8 V8

2002–2003 Jaguar XJ Sport 4.0 V8

2003–2005 Range Rover (L322) — With BMW M62/B44 engine

 

S-au daca aveti alte sugesti astept!Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Pai el nu vrea sa puna GM-ul ci 5hp dar sa stie pe ce modele poate gasi.

 

Problema cand iei cutie automata de pe benzina, e ca schimba mult mai tarziu fata de diesel, turatii mai ridicate si trebe rescris softul cu WinKFP. Ideal e sa iei de pe o masina fix ca a ta, sa fie plug & play si sa nu mai umbli la soft.

Link to comment
Share on other sites

Scuze, am inteles eu gresit.

Atunci ai varianta 1998-2001 E38 730d compatibila. Nu stiu cat ar rezista convertizorul de cuplu de benzinar pe diesel. Ar trebui sa fie minim 410 nm cat scoate 3,0d

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Poti sa o faci si tu, doar sa te documentezi bine ce ZUSB number trebuie flashuit pe cutia noua.

Teoretic, poti afla datorita cutiei vechi, inainte sa o demontezi, cu un cablu K+DCAN si INPA.

 

La faza cu convertizorul zice bine nt28adu. Nu merita reparata cutia ta?

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Poti sa o faci si tu, doar sa te documentezi bine ce ZUSB number trebuie flashuit pe cutia noua.

Teoretic, poti afla datorita cutiei vechi, inainte sa o demontezi, cu un cablu K+DCAN si INPA.

 

La faza cu convertizorul zice bine nt28adu. Nu merita reparata cutia ta?

 

 

Si asta este o varianta , dar nu dispun de resurse aici. locuiesc in wiena si masina este aici . Daca aveti resursele necesare sau sugestile potrivite am sa va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

5hp24 este pe mai multe motorizari dar ... singura cutie 5hp24 pe motorizare in linie este pe 730d si clopotul ( capatul de fata al cutiei, imbinarea cu motorul ) este diferita. Unele 5hp24 sunt plug in play daca schimbi clopotul de fata al cutiei care difera pe celalate motorizari fiind in V. uneori difera si blocul de supape ce trebuie luat tot de pe cutia ta. Convertizorul trebuie tot de pe cutia ta... toate 5hp24 suporta 440 nm deci nu pentru asta trebuie sa iti faci griji. Daca mai vrei detalii iti pot oferi

ps GM ul este mult mult mai prost ca ZF

ps2 GM nu a fost pe 730d decat in 1997- 1999 si asta destul de rar

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru informatiile de pana acum oferite , totusi astept solutii , cumpar convertor pentru aceasta cutie sau chiar cutie intreaga ...La un pret acceptabil aduc masina in tara si pentru montat.

ce are cutia acum? nu da cu spatele sau ramane blocata in a 3 a?

pai depinde ce vrei cutie sh sau o repari pe asta. nu poate sa o repare oricine si oricum

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

ce are cutia acum? nu da cu spatele sau ramane blocata in a 3 a?

pai depinde ce vrei cutie sh sau o repari pe asta. nu poate sa o repare oricine si oricum

Pai cutia intra in modul safe si patineza , nu pot din loc sa pornesc cu ea . Ce mai functioaneaza este decat masalieru ..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Buna seara, revin cu 80% din cutie rezolvata !! Dupa ce tot kitul din cutie schimbat + ulei , filtru si convertor . Imi apare urmatoarea eroare pe test "15.DRUCKREGLER EDS SUMMENSTROM" (asta precizez este al doilea mecanic ce mi-a umblat in cutie)

-La primul mecanic a incercat din 2 cutii sa imi rezolve una ... una find a mea 5hp24 iar alta 5hp30(e38 740d).Nu a dat rezultate intre ele si o singura piesa a ramas neinlocuita pe 5hp24 si anume electronicu de pe 5hp30. Acum reamintesc totul este schimbat in parte a-2a de mecanic mai putin electronicul .

Sugesti , este posibil din acea cauza sa nu merga ? se poate rezolva doar cu un ventil de pe ea ?sau pur si simplu schimbata?

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.