Jump to content

Vibratie in volan la viteza mare


ingy_dust

Recommended Posts

Salutare tuturor!

Am o problema care mi-a aparut recent la un E46 316i 1.9 bezina din 2000. Incepand de la 120km/h imi vibreaza volanul destul de tare si enervant, chiar si masina cu totul. Dupa ce a aparut asta, am schimbat anvelope (noi), am indreptat jante, am echilibrat rotile, am facut geometria. Degeaba... E la fel, nicio imbunatatire macar. Ce poate fi?

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Geometria e facuta pe toate rotile si specific BMW? Rezultatul il ai pe hartie?

 

Eu as mai merge la un service, cel mai bun care il pot gasi pentru echilibrarea rotilor si sa o mai fac o data sa ma conving ca primul e fost bun.

 

Apoi probabil as trage de brate pentru bucse uzate...

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am facut-o la Piata Gemeni (fosta Galati), iar ala nu avea nici cel mai mic chef. Mi-a lasat pe stanga spate cu rosu ca cica "atat merge maxim reglat, dar e ok si asa". O sa fac poza si o pun aici.

 

Geometria e facuta pe toate rotile si specific BMW? Rezultatul il ai pe hartie?

 

Eu as mai merge la un service, cel mai bun care il pot gasi pentru echilibrarea rotilor si sa o mai fac o data sa ma conving ca primul e fost bun.

 

Apoi probabil as trage de brate pentru bucse uzate...

Link to comment
Share on other sites

(...) iar ala nu avea nici cel mai mic chef. Mi-a lasat pe stanga spate cu rosu ca cica "atat merge maxim reglat, dar e ok si asa".

 

Nu te supara dar eu nu as fi mers la aliniament fara sa fi stiut in prealabil ce si cum cat de cat.

Banuiesc ca e prima oara cand ii faci aliniamentul..

Nu trebuie sa pui poze aici. Eu am intrebat de hartii la mana in cazul in care mergi la altii a doua oara.. si ai dovezi, le poti confrunta si chiar alege pe viitor.

 

Nu ti s-a spus care e consecinta/ce se intampla daca ramane asa pe rosu?

 

Mie mi-e putin greu sa inteleg ca aliniamentul produce vibratia.. ci mai degraba uzura prematura a rotilor si chia a rulmentului rotii.

Link to comment
Share on other sites

Geometria nu are legatura cu vibratia...

De unde se simte vibratia? Doar de fata? Sau se simte in toata caroseria mai tare decat se simte pe fata?

Poate ai ceva probleme la cardan... De la aia incepe show-ul dupa 120-130, vibreaza toata masina, si face urat de tot. La mine s-au desfacut incet suruburile care tin cardanul de grup :)

Daca ar fi de la roti, cred ca dupa ce treci de 120-140 ar scade vibratia...

Link to comment
Share on other sites

Vibratie la viteze mari de obicei apare cand sunt probleme la puntea spate. Incepe verificarile de acolo. Stiu ca poate suna ciudat, dar verifica presiunea sa fie corecta pe toate rotile, apoi cauciucurile (pot avea bataie stanga-dreapta, se poate face cu masina pe cric, invarti cu mana roata), apoi rulmenti (cu toate ca aici ar trebui sa apara si zgomot), si jocurile in bascule.

 

A.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.