Jump to content

BMW 535D E60- Pasiunea continua


darriusm

Recommended Posts

Salutare forum! In sfarsit a sosit vremea sa imi prezint si eu masina, am vrut sa o pun putin la punct estetic inainte de deschiderea acestui topic. Inainte de toate, am 20 de ani si sunt pasionat de automobile, in special de marca BMW( despre care am reusit sa studiez destul de mult si sa ajung sa am suficiente cunostiinte acumulate). Inca de mic copil a inceput aceasta pasiune, mostenita de la tatal meu, prima masina in care am fost vreodata fiind un minunat E34 530i, detinut de el. Apoi a urmat tot un E34 525TDS si un E39 540i, iar pe urma masina despre care deschid topic, E60 535D achizitionata si configurata de noua in 2006, iar de un an predata mie. Masina a circulat pana in prezent 445.000 de km, fara probleme si sustin ca inca merge foarte bine. Totusi, e de mentionat ca la 380.000 a fost inlocuit motorul cu unul nou, din cauza ca era putin zgomotos, vibrant si mereu trebuia completat cu un litru de ulei pana la revizie. Acest lucru a fost facut de siguranta si din dorinta de a pastra masina in continuare, urmand ca sa imi fie cedata o masina fara probleme, cu tot istoricul cunoscut de noi. Am sa atasez mai jos o lista cu cateva din dotarile masinii, cateva poze si un timeline.

 

 

Color Black Sapphire Metallic - 475

Upholstery Leder Dakota/beige 3 - LCBA

Interior Trim Finish. Titanium Dark

 

 

Options

 

205 Automatic Transmission

226 Sports Suspension Settings

302 Alarm System

320 Model Designation, Deletion

403 Glas Roof, Electric

430 Interior And Exterior Mirror Package

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-dip

441 Smokers Package

442 Cupholder

456 Comfort Seats, Electric. Adjustable

465 Through-load System Durchladesystem

494 Seat Heating F Driver/front Passenger

496 Seat Heating For Rear Seats

502 Headlight Washer System

508 Park Distance Control (pdc)

522 Xenon Light

524 Adaptive Headlights

534 Automatic Air Conditioning

536 Auxiliary Heating

541 Active Cruise Control

590 Lt/aly Wheels/star Sp. 123 W Runflat

6AA Bmw Teleservices

601 Tv Function

609 Navigation System Professional

610 Head Up Display

612 Bmw Assist

616 Bmw Online

620 Voice Input System

633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf.

672 Cd Changer Bmw For 6 Cds

710 M Leather Steering Wheel

761 Individual Sun Protection Glazing

9AA External Skin Protection

936 Request Bmw Mobile Phone On Delivery

964 Request Navi Dvd On Delivery

 

Masina in starea ei de fabrica

 

36039372370_f405f2292a_o.jpg20732887_1629335440434378_867040098_n by Darius Muresan, on Flickr

36039372680_7501deeedf_o.jpg20707578_1629335423767713_1529451123_n by Darius Muresan, on Flickr

36039373580_d8569066d5_o.jpg20706513_1629335397101049_11398178_n by Darius Muresan, on Flickr

 

Polish la faruri, starea lor fiind nasoala dupa 10 ani de drumuri in Romania

36039372800_8f4b15a062_o.jpg20706841_1629335400434382_2040080122_n by Darius Muresan, on Flickr

 

35628165383_27f695f11b_o.jpg20668261_1629335413767714_303589039_n by Darius Muresan, on Flickr

 

Masina mea si a iubitei mele, E60 LCI 520D

36039373470_33aef51b5f_o.jpg20706568_1629335447101044_195862462_n by Darius Muresan, on Flickr

Edited by darriusm
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Aveam in gand de mult timp ca i-ar trebui un paket M, iar vremea a sosit in momentul in care am fost lovit la iesirea dint-un sens giratoriu, vinovatul neacordand prioritate la iesirea din acesta din partea din interior.

36039372500_625e2a5e2b_o.jpg

Si a inceput transformarea, paket M ( cu tot cu accesorii: carenaje, tubulatura aer frane, inchideri de bara si scuturi fata, spate), un far Adaptive, celalt fiind spart cu motoras stricat si achizitionarea unor jante Style 166 OEM de la un coleg de pe forum si ii multumesc din nou pe aceasta cale.

36039373240_b2b0dcf76a_o.jpg\

35628165413_a65ba9cc6d_o.jpg

36039362670_1db9c94715_o.jpg

Edited by darriusm
Link to comment
Share on other sites

Rezultatul fiind acesta si starea ei actuala

 

35628165393_46fed5ce2b_o.jpg

35628165443_d3c1dac5bb_o.jpg

36039368370_1635f5b374_o.jpg

36039373850_8757d61837_o.jpg

35600993574_34ca6bbf51_o.jpg

36039373670_a2b7b848e6_o.jpg

36039372880_ca6ca4b99f_o.jpg

 

Am sa fac niste poze si la interior cand va fi curat, iar legat de alte modificari aduse masinii, nu sunt decis in privinta urmatoarelor:

- Daca merita sa pun tot faruri adaptive, dar de LCI. Trebuie sa schimb farul dreapta pentru ca e murdar in interior si e diferenta mare intre ascesta si cel pus pe stanga

- Stopuri de LCI

- Unui eleron( ducktail) de portbagaj, imi e frica sa nu mi se fure si sa trebuiasca vopsit portbagajul

- CIC/ NBT, nu stiu daca am nevoie

 

Pe de alta parte, urmeaza un detailing interior- exterior, polish plus ceruire( doar pentru diferentele intre paketul M si celalte elemente), retapitarea volanului si cautarea unui nou sezut la scaunul soferului, iar mai incolo o vopsire completa, masina avand cateva zgarieturi adanci si ciobituri aproape pe fiecare element.

 

P.S. Imi cer scuze daca am incalcat vreo regula de tip "double post", nu ma lasa sa pun atat de multe poze in acelasi post.

Edited by darriusm
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Bun venit.

Faruri bixenon adaptive categoric merita. Impreuna cu stopurile de LCI si LM2 cu AHL.

Restul dupa gusturi.

Mai pune poze si cu interiorul, vad ca ai scaune confort, probabil si ventilate.

 

Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Bun venit.

Faruri bixenon adaptive categoric merita. Impreuna cu stopurile de LCI si LM2 cu AHL.

Restul dupa gusturi.

Mai pune poze si cu interiorul, vad ca ai scaune confort, probabil si ventilate.

 

Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos!

 

Multumesc mult! As vrea sa vad inainte daca e vreo diferenta intre NFL si LCI la utilitate, ca si asa ale mele mi se pare ca vad super bine, ca daca e vorba de look, sunt superbe. O sa pun poze si cu interiorul, dar nu am ventilatie, pentru ca tatalui meu nu i-a placut cum arata pielea perforata pe scaunele crem si nu vedea vreo utilitate la acea vreme, considerand ca geamurile spate si luneta, toate fumurii Individual ar fi suficiente pe timp de vara. Plus ca pretul masinii la acea vreme in configuratia actuala era ridicat, ca de altfel, se mai puteau pune optiuni.

Legat de ce am mai facut la ea, am codat singur Welcome Lights( neavandu-le active, lucru care e ciudat desi masina are LM2 AHL, fiind din 10/2006) cu proiectoare, modul de sport la farurile Adaptive, Cornering lights( folositoare noaptea in afara orasului, fiind pe lupa de faza lunga, nu fac prea multe prin oras, ba mai mult incurca, unii crezand ca le dau flashuri ca pot sa intre in intersectie, etc) Semnalizari in Head Up Display, Semnale acustice la incuiat/ descuiat, Comfort Folding Mirrors fara a mai tine apasat pe butonul de incuiat, viteza digitala in bord( HUD-ul nu se vede cu ochelari polarizati), led-uri la numarul de inmatriculare( pe care planuiesc sa le schimb deoarece nu imi place lumina lor, ca e mai albastra) si led markere de 7W fiecare( pe care planuiesc si pe ele sa le schimb, crezand ca 7W e suficient). La interior am mai curatat pielea cat s-a putut, dar are nevie de cineva cu mai multa rabdare si profesionalism).

Edited by darriusm
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos, masina asta trebuie sa ramana in familie!

 

Daca vrei sa faci ceva un minim, faruri LCI adaptive cu stopuri LCI care sunt mai frumoase decat cele Non Lci!

 

Poti sa-i pui Eleron Portbagaj si Luneta, i sta foarte bine cu ele! Undeva la 450-500 lei piesele + vopsirea lor inca vreo 200 lei.

 

Un CIC sau NBT, dar cele mai ok ar fi farurile si triplele:D..

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc, sigur va ramane! Inca nu sunt foarte sigur in privinta farurilor. Un set cu Adaptive ajunge pe la 1000€ in stare buna, ca asa e piata din pacate( am vazut faruri LED de seria F la bani mai putini). Ma gandeam sa cumpar un far gol de LCI si sa vad daca pot muta interiorul de pe farul spart pe el. Trebuie sa studiez problema, dar o incercare merge. Cat despre eleron, cel de luneta nu ma incanta. Edited by darriusm
Link to comment
Share on other sites

Stai calm cu mutatul internelor farului. Nici macar sa-l desfaci nu vei reusi. Iar de recapsat, nici atat. O sa iasa ceva ce n-ai vrea sa pui pe masina.

Daca oricum masina va ramane la voi, nu vad niciun impediment pentru investitie.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am sa incerc prima data pe farul spart, nu am ce sa mai stric pe el. Daca ma descurc, am sa iau de la dezmembrari unul de LCI in stare proasta. Da, e o investitie care merita, dar mai e si curiozitatea si mi-ar face placere. Inca astept o oferta buna. Aveam in plan lucrul acesta cand am refacut masina, dar aveam nevoie urgenta de ea si nu am gasit nicio oferta care sa merite. Calculatoarele din cate am vazut potrivesc de pe farurile mele pe cele LCI, dupa cod. Cele care aveau calculatoare nu voiau sa le dea fara, ca sa mai scada pretul si cele care nu aveau erau prea scumpe. Inca astept😕
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa rau masinuta,dotata si motorul e ceea ce trebuie..( o mica racheta). :thumbsup: .. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

Cand citesc topicul tau, imi aduc aminte de fostu e60(530d), cumparat la fel, de nou in 2005 si pe care l-am vandut anul asta in martie.. Si sincer, si acuma imi pare rau pentru prostia care am facut-o, ca l-am vandut! Maine as cumpara-o inapoi, dar cel la care i-am vandut-o a facut-o "cam dauna totala"..

Acuma cu jantele astea si pachet M, masina e ceea ce trebuie :thumbsup: ..

Edited by mdln
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa rau masinuta,dotata si motorul e ceea ce trebuie..( o mica racheta). :thumbsup: .. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

Cand citesc topicul tau, imi aduc aminte de fostu e60(530d), cumparat la fel, de nou in 2005 si pe care l-am vandut anul asta in martie.. Si sincer, si acuma imi pare rau pentru prostia care am facut-o, ca l-am vandut! Maine as cumpara-o inapoi, dar cel la care i-am vandut-o a facut-o "cam dauna totala"..

Acuma cu jantele astea si pachet M, masina e ceea ce trebuie :thumbsup: ..

 

Da, e ceva dupa care sa iti para rau. Orice ar fi as incerca sa o tin, e prima masina condusa cu permis, prima masina in care am simtit mirosul acela de piele noua. Mai tin minte si acum ziua livrarii, aveam noua ani si am stat pe putin doua ore in masina sa ma joc cu toate butoanele. Tatal meu zicea acum un an ca vrea sa atinga milionul de km cu ea, se pare ca acum e misiunea mea, pare imposibila dar cine stie. Multumesc pentru gandurile bune!

Edited by darriusm
Link to comment
Share on other sites

Si daca tot e sa vorbim de pastratul masinilor, primul BMW a fost si el pastrat,E34-le 530i, pacat ca nu in stare buna, avand accident prin 98. Am ceva in plan si cu acel motor, poate pe un urs cabrio, inca nu stiu, ramane pe anul 2018.36328569291_af0b434e30_o.jpg36328567321_604ebd16c8_o.jpg 35630655204_f9cd7dd4fe_o.jpg
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Masina cu putin sub jumatate de milion de km care merge bine si arata mai bine decat cele cu 180-200k km de pe autovit. It's magic ! sorcerer.png

 

Iti urez sa mearga la fel de bine si pe viitor !

Cat despre retrofit la navi, pentru cateva sute de euro in plus, mai bine pui un NBT evo decat CIC.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Masina cu putin sub jumatate de milion de km care merge bine si arata mai bine decat cele cu 180-200k km de pe autovit. It's magic ! sorcerer.png

 

Iti urez sa mearga la fel de bine si pe viitor !

Cat despre retrofit la navi, pentru cateva sute de euro in plus, mai bine pui un NBT evo decat CIC.

Multumesc frumos de apreciere! La fel ma gandeam si eu, dar momentan astept, mai e cate ceva de facut la exterior si saptamanile acestea urmeaza un schimb complet al articulatiei si al suspensiei.

Link to comment
Share on other sites

Motorul nou a fost nou sau sh? Cat costa un motor "nou"? :)

Laufleistung:

Ăberholt und geprĂźft (0km)- Motor reconstruit. L-am luat de aici si tot aici gasesti mai multe informatii http://www.ebay.de/itm/BMW-Motor-Engine-X5-E70-X6-E71-E60-E90-335d-535d-210KW-286PS-M57-306D5-3-0sd-/221027503999?hash=item3376440f7f:g:xeYAAOSw2gxYrrzm

Link to comment
Share on other sites

Si daca tot e sa vorbim de pastratul masinilor, primul BMW a fost si el pastrat,E34-le 530i, pacat ca nu in stare buna, avand accident prin 98. Am ceva in plan si cu acel motor, poate pe un urs cabrio, inca nu stiu, ramane pe anul 2018.36328569291_af0b434e30_o.jpg36328567321_604ebd16c8_o.jpg 35630655204_f9cd7dd4fe_o.jpg

 

 

Ce interior ai tu pe masina asta sau nu mai are nimic ?!?!

Link to comment
Share on other sites

O sa fac aici un istoric pentru mine cu ceea ce s-a schimbat la masina si am sa incep cu schimbatul articulatiei fata, aveam o bileta care batea urat si cu ocazia asta am schimbat tot si masina e pregatita de vacanta. Astfel, am scapat de acel joc/ sunet si de vibratia in volan resimtita la franare. Am crezut ca e de la discuri, desi au putini km de cand au fost puse. Se mai simte ceva pe la 160 la franare usoara, dar asta e deja uzura discurilor si cum nu fac drumuri extraurbane si rar conduc cu viteza aceasta, inca nu imi fac probleme.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu am mai scris de ceva vreme aici, asa ca e vremea pentru un mic update. A sosit intr-un final grila pentru ACC, am cumparat doua cauciucuri Pirelli P Zero 285/30/R19 ( se pare ca aceasta dimensiune se cam mananca foarte tare pe interior), inca doua jante Style 166 OEM, una 8,5 si cealalta 9,5 in caz de rezerva. La doar doua zile dupa ce am cumparat jantele, cand am ridicat masina sa schimb convertizorul, am observat ca una de pe spate s-a fisurat deja, iar pe frumoasele drumuri nationale ale Ungariei am julit o janta de pe fata. Am dus jantele achizitionate recent la vopsit electrostatic, in culoarea celor actuale si astept sa fie gata ca sa o pot pune pe cea spate sus, apoi sa o sudez pe cealalta. In alta ordine de idei, un nesimtit mi-a indoit usa spate stanga intr-o parcare si spun nesimtit, deoarece nu a lasat numar de telefon, iar in zona nu erau camere de supraveghere. Am sa o las asa pana la primavara cand voi vopsi integral masina, pentru ca din nefericire va trebui sa cumpar alta usa, indoitura fiind pe armatura si nu e doar in adancime. Urmeaza in curand schimbul de articulatie si suspensie spate, schimbul de placute si discuri alaturi de ulei si filtre.

37325357271_e8173b6b73_o.jpg

37325357231_8508c2ac60_o.jpg

37069065010_0d5bb32148_o.png

36615813024_3a8f50af84_o.jpg

Plimbandu-ma intr-o seara prin oras, am gasit trei E34 parcate unul langa celalat si a trebuit neaparat sa fac o poza, amintindu-mi de copilarie. Cred ca e un semn si va trebui intr-o zi sa imi cumpar unu, hehe :laugh:

37295539072_98da60ef7b_o.jpg

36656128663_dba4eed6fe_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.