Jump to content

F10 525d xDrive


Romulus

Recommended Posts

@catalin, piata de diesel nu va scadea considerabil in urmatorii 5 ani astfel incat sa te afecteze pe tine trendul pietei auto peste 2 ani.

pretul unei masini scade cand apare un model nou asta trebuie sa fie princioala ta grija dpdv pret. acum seria 5 si 7, modelele anterioare sunt chilipiruri.

de ex, cu cat va trece timpul si vor fi disponibile g30 ca sh, f10 va fi din ce in ce mai ieftin.

 

peste 2 ani, un f10 produs in inuarie 2017(mi se pare ca aia a fost ultima luna de productie) se va vinde cu peste 10.000 mai ieftin ca sh decat un g30 identic echipat si produs in ianurie 2017(cred ca aia a fost prima luna de productie)

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

problema cu diesel-ul e ca are totusi zilele numarate, sunt deja cateva tari din Eu care au deja ca target sa le interzica in urmatorii 5 ani, asta va duce la devalorizarea masiva a masinilor diesel, dar asa cum am mai zis, nu o vad o problema in RO pe termen mediu, pe termen lung evident ca ne vor constrange cei din EU sa ii urmam, dar asta inseamna undeva la un min 15-20 de ani de aici incolo. Marile lui avantaje sunt autonomia la drumuri lungi si cuplul, altfel un motor similar ca cilindree si tot forced induction e de ales dupa parerea mea. Cine le-a incercat pe ambele cred ca tot la benzina ar revenii, eu unul da si asta voi face in viitor, as mai incerca doar un bi/tri turbo diesel ca sa-l bifez, desi tot diesel e si ala.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

problema cu diesel-ul e ca are totusi zilele numarate, sunt deja cateva tari din Eu care au deja ca target sa le interzica in urmatorii 5 ani, asta va duce la devalorizarea masiva a masinilor diesel, dar asa cum am mai zis, nu o vad o problema in RO pe termen mediu, pe termen lung evident ca ne vor constrange cei din EU sa ii urmam, dar asta inseamna undeva la un min 15-20 de ani de aici incolo. Marile lui avantaje sunt autonomia la drumuri lungi si cuplul, altfel un motor similar ca cilindree si tot forced induction e de ales dupa parerea mea. Cine le-a incercat pe ambele cred ca tot la benzina ar revenii, eu unul da si asta voi face in viitor, as mai incerca doar un bi/tri turbo diesel ca sa-l bifez, desi tot diesel e si ala.

 

Sunt de acord, mai ales dupa ce am condus doar BMW pe benzina aspirate de cilindree mai mare, e greu de imaginat sa treci la un 2.0 diesel bi-turbo. Dar si impozitele pentru 4.8l si consumul si-au spus cuvantul precum si faptul ca nu mai conduc in acelasi stil.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Romulus, pe vremuri aveai alt stil. Faceai review la masina, cum o simti la condus, impartaseai cu restul mai multe, puneai poze mai multe cu masina. Acum tare zgarcit mai esti cu parerile legate de masina pe care o conduci, e ca si cum nici nu ti-ar placea si ai luat-o doar asa ca a picat la vreo super oferta. Apropo, bine te-am regasit. :)

 

P.S. Si nu e niciun fel de rautate sau sarcasm in postarea mea, e pur si simplu ce constat.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.