Jump to content

Pachet M vs navigatie


emmyy

Recommended Posts

Eu as alege navigatia, paket-ul M se poate pune mai usor dupa achiZitionare(asta este doar parerea mea) .

Xenon fara discutie, eu pielea nu o consider un plus(fara incalzire si ventilata este un chin), plus este atunci cand ai un copil mic si face ravagii in masina(se curata mult mai usor ca textulul)cauta sa gasesti cu scaune sport, este un mare plus.

 

 

Sent from my iPhone using this shit Tapatalk

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu as alege navigatia, paket-ul M se poate pune mai usor dupa achiZitionare(asta este doar parerea mea) .

Xenon fara discutie, eu pielea nu o consider un plus(fara incalzire si ventilata este un chin), plus este atunci cand ai un copil mic si face ravagii in masina(se curata mult mai usor ca textulul)cauta sa gasesti cu scaune sport, este un mare plus.

 

 

Sent from my iPhone using this shit Tapatalk

 

fix fix si eu

+1 :D

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

depinde care parte din pachetul M e importanta pt tine - estetica sau tehnica.

estetic - se schimba destul de usor barile + pragurile + volan + schimbator + eventual scaunele si elementele de decor interior; dar costa destul de mult si se gasesc greu la dezmembrari; ca sa faci unretrofit complet pt partea estetica cu piese originale din dezmebrari, ajungi la 1200-1500 euro; cei mai multi isi schimba barile si zic ca au pus paket m complet :)

tehnic - suspensia + conductele de aer pt aerodinamica si racire frane - mai mare bataie de cap, dar se poate face si asta; banuiesc ca tot in jur de 1000 euro costa

 

retrofitul de navi - migalos daca nu ai deloc navi; dar se poate face, costuri in jur de 1500-2000-2500 euro, direct cu navi CIC sau chiar NBT, in functie de rabdarea care o ai sa cauti piese la dezmembrari; cei mai multi soferi folosesc smartfonul pt navigatie (gen waze/google maps) - pt info trafic in timp real, asa ca nu mi se mai pare navi asa importanta.

 

ambele variante sunt fezabile, alege masina care iti place cel mai mult si e in cea mai buna stare tehnica, si apoi incet-incet ii faci si retrofiturile.

Edited by wolfenstein99
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru precizari. Cum zicea si @wolfenstein99 mai sus se folosesc mai mult telefoanele pt gps si in categoria asta ma incadrez si eu. Am intrebat de navigatie strict pentru aspect. Bineinteles ca mai sunt si alte lucruri folositoare acolo, gen afisarea senzorilor de parcare si diferite statusuri (service, ulei, etc).

 

Cred ca o sa renunt la pachetul M si o sa caut macar cu scaune sport.

 

Oricum e clar ca starea tehnica e primul criteriu.

Link to comment
Share on other sites

Si eu care credeam ca, celor cu M pe BMW lor au masinile cu adevarat Sport facute de nemti.. se pare ca le plac kitchs-urile. :laugh:

 

As alege la orice ceas un pachet M evident de fabrica si as lasa navigatia; ba chiar as scoate-o ca si asa nu da bine; sunt alte marci carora le-a iesit..!

 

Se pare ca felul cum arata BMW-ul e mai important decat ce are masina sub capota, si cum stapanesti ce ai acolo!!

:Devil:

 

(sa curga minusurile) :laugh:

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Si eu care credeam ca celor cu M pe BMW lor cu masinile cu adevarat Motoarele Sport facute de nemti.. se pare ca le plac kitchs-urile. :laugh:

 

As alege la orice ceas un pachet M evident de fabrica si as lasa navigatia; ba chiar as scoate-o ca si asa nu da bine; sunt alte marci carora le-a iesit..!

 

Se pare ca felul cum arata BMW-ul e mai important decat ce are masina sub capota, si cum stapanesti ce ai acolo!!

:Devil:

 

(sa curga minusurile) :laugh:

 

Usurel, ca un pachet M nu e un M si in plus, sunt oameni care desi au condus M-uri multe, nu ar cumpara unul de zi cu zi, fie din motive economice, fie din motive de confort, si eu fiind inclus in aceasta categorie.

 

Mai apoi spui "Se pare ca felul cum arata BMW-ul e mai important decat ce are masina sub capota" ca si cum navigatia intra in categoria de cum arata. As spune ca dimpotriva, in categoria asta intra pachetul M, care e mai degraba un pachet optic pentru cei care vor sa para altfel, fara sa plateasca si sa conduca un M adevarat. Sa nu mai amintim ca din start alegerea unui BMW spune ca-ti pasa ce e sub capota si cum sta masina pe sosea.

 

Navigatia, se poate face cu telefonul, dar ecranul ala aduce mai multe beneficii in masina, nu doar harta.

 

[...] ba chiar as scoate-o ca si asa nu da bine; sunt alte marci carora le-a iesit..! [...]

 

Asta sper ca e o gluma, ca altfel nu cred ca ai spus-o. iDrive este considerat aproape unanim unul din cele mai bune sisteme de pe piata.

 

Si eu care credeam ca, celor cu M pe BMW lor au masinile cu adevarat Sport facute de nemti.. se pare ca le plac kitchs-urile. :laugh: [...]

 

Cu scuzele de rigoare, poti explica din nou ce vrei sa spui?

Link to comment
Share on other sites

Cu scuzele de rigoare, poti explica din nou ce vrei sa spui?

Am incercat sa imi spun parerea in sensul ca nu as admite personal sa imi modific masina cu bari si faruri si mai stiu mai eu ce... DACA MASINA NU E ECHIPATA CU MOTORUL DESCRIS DE ETICHETA.

Fara a mai mentiona placerea data deun motor puternic.. adica in nici un caz navigatia NU IMI VA DA PLACEREA care mi-o da un motor.

 

In privinta iDrive imi pastrez opinia; nu e cel mai armonios acel display pe bord. Pana si Audi le-au facut mai estetic ... (Lasand la o parte meniu, usurinta de folosire..) In sensul ca displayul poate disparea in bord..

 

Imi cer scuze daca sunt cam "exclusivist" nedorind kitch in ochi. (Nu imi permit? Nu iau ce nu este!)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Din cate spun colegii, navigatia originala este perfectibila, astazi cam orice smartphone /aplicatii cam depasesc la functionalitate navigatia originala.

 

De fapt, sunt banii tai, ar trebui ca tu sa decizi, sa compari ambele optiuni dpdv estetic, pentru ca dpdv functional la un M pack original ai si suspensia sportiva, in rest doar artificii de design (cred ca putine masini au avut M pack din fabrica din ce vezi la vanzare on line, ca au pus unii cate o bara etc, nu e exact ceea ce ar trebui sa fie), si sa iti cumperi ce iti place tie, ca o sa fie masina ta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tu știi despre ce vorbești? Pachetul M e opțiune, nu are legătură cu motorul. Poți sa l pui din fabrica și pe 316

 

Asa si? (vreau sa vad o masina BMW M (ca optiune dupa cum zici..) sa iasa din fabrica doar cu barile de M..)

Iese cu optiune, dar optiune completa! ;)

 

Eu il incurajez sa aleaga motorul nu barile sau navigatia!

Daca masina care o alege vine si cu navigatie si cu motor, un cadou si mai mare!

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere cic-ul e foarte util; sistemul de navigatie profesional (ecran mare) cu optiunile combox, bluetooth,aux in si usb iti vor oferi tot ce ai nevoie. Chiar daca nu folosesc foarte des navigatia restul le folosesc din plin, mai ales handsfree. Poti usor sa iti aduci muzica preferata in masina pe suport usb,disc,bluetooth streaming sau ipod, in cazul meu.

Nu sunt mare fan al pachetului M desi arata frumos; mi-ar placea foarte mult un pachet alpina.

Totul tine de gusturile fiecăruia, ideal e sa combini si utilul si plăcutul. Incearca sa gasesti o masina cu cat mai multe dotari, orice retrofit ulterior e destul de scump

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Navigatia arata bine si are modulele de conectivitate ...vorbesti si tu ca omu la telefon ,nu sa faci torticolis si Fiesta are acum .....si merge brici.

Pielea este buna mai ales daca ai copii ...exact cum spunea un coleg mai sus....

Scaunele sport fac toti banii....

Am la interior volan tip M ....si schimbator......volanul imi place,schimbatorul nu.

Pachet M exterior....nu ma prea pasioneaza ...prefer Michelin Pilot Sport 4 pe masina si discuri , placute OE.Restul e cancan daca pe dinafara esti M dar ai bani doar de anvelope SH sau Landsail si Sailun(am vazut destule in pozele colegilor ...) si placute Roadhouse.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asa si? (vreau sa vad o masina BMW M (ca optiune dupa cum zici..) sa iasa din fabrica doar cu barile de M..)

Iese cu optiune, dar optiune completa! ;)

 

Eu il incurajez sa aleaga motorul nu barile sau navigatia!

Daca masina care o alege vine si cu navigatie si cu motor, un cadou si mai mare!

 

Eu cred ca iti scapa grav ceva. Oricum iti recomand sa folosesti un limbaj adecvat.

 

Pachet M nu e totuna cu un M, am crezut ca e clar. Omul intreaba de pachet M vs navigatie, nu de masini BMW M care sunt alta mancare de peste. Pachetul M in general aduce pe orice masina in orice configuratie, cu orice motor, schimbari la vizuale, fara legatura cu motorul si uneori frane si suspensie. Cu alte cuvinte bari M, sigle M, si motor normal. Asta e subiectul acestui topic. Masinile BMW M, sunt cu totul alta discutie.

Link to comment
Share on other sites

Fiecare ia ce ii place.

Desi masina nu are packet M, nici navi, pe care mi le-am dorit intr-adevar, insa are xenon, scaune sport semi piele incalzite, volan sport etc.

Ce pot sa zic este ca scaunele sunt fantastice iar volanul standard arata prea urat pentru a fi luat in considerare.

Daca mi-as face retrofit nu cred ca as face la navi, nici packet m(poate doar spatele poate pentru e91 care arata f misto sau schimbat haionul cu cel FL, dar nu se justifica pretul). Retrofit mi-am facut la comenzi volan si zic eu ca a meritat.

Packet M consider ca nu este cea mai buna optiune luand in calcul bordurile, drumurile si pantele din iubita noastra tara, iar pentru navi, sa fie macar CIC.

Mai practic zic eu ca este interiorul, acolo stai. De afara se vede oricum frumos BMW-ul, mai ales ca poti colanta geamurile si grila fata si iesi foarte ieftin, iar diferenta de look este considerabila, in plus colantatul geamurilor spate este si foarte practica, mai ales in cazul micutilor.

Insa mai important ar fi ca masina sa nu ai probleme majore care te vor costa destul de mult si iti for rapi din timp si din placerea pe care trebuie sa o ai atunci cand conduci masina.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca s-a mai spus dar daca ai de ales intre navigatie si m-tpack, mai bine alegi o masina care este onesta si anume sa fie ok dpv tehnic cat si nr de km sa fie reali. Daca gasesti o masina ok care are navi sau m-pack asta e bafta ta.

 

Personal asa as alege masina nu daca are m-pack si navi.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Te iei dupa controler. Daca are mai mult de 3 butoane atunci e CIC. Ambele navigatii au ecranele impartite pe 2 marimi.

Bafta sa gasesti o masina buna si cat mai putine probleme!

 

In 2008 au fost fĂŁcute și mașini cu navigație CCC cu controler de CIC.

Dar sunt ușor de diferentiat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.