Jump to content

Sfat schimb ulei cutie automata F10 la ZF faur


SimionBaws

Recommended Posts

Am reusit sa fac schimbul dupa 2 luni si ceva de cand ma chinui sa fac programarea :2guns: greu la ei cu comunicarea, raspund la mail dupa cateva zile sau chiar de loc daca nu insisti, telefon, cel care e pe site nu functioneaza......noroc cu fatuca de la receptie , e tare frumusica :bigyellowgrin: ca ma dusesem cu ganduri razboinice da m-am calmat cat ma tinut de vorba(m-a aburit, da... ce sa zic :bigyellowgrin: ). Au curs 5l de ulei si au intrat 6l, au facut si resetari/adaptari cat si diagnoza pe care mi-a dat-o listata, totul ok :twoup: Nu s-a comportat ciudat dupa schimb, au adus 8l la schimb dar au facturat 6l atat cat a intrat, totul a costat 1750 lei.

Ingineru ok, deschis la discutii nu sa aratat deranjat de intrabarile mele.

Concluzie= multumit

 

 

Inseamna ca ai 2 variante, ori ai avut prea putin ulei in cutie ( ceea ce nu prea cred), ori au bagat ei ulei prea mult in cutie. Nu e grav, o sa-l dea afara.

La cutia automata cand ai putin ulei in cutie nu merge in parametri si poti strica cutia, cand pui prea mult ulei, o sa il dea afara din cutie. Ai asistat la toata lucrarea, cand ai facut schimbul?

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

 

Am facut si eu, acum cateva zile, revizia la cutie la Faur.

 

Masina: F30, 2015, 162.000 KM. Cutie in 8 trepte.

 

Masina am lasat-o cu o seara inainte in curte, intradevar locatia este un pic dubioasa, dar ajungi cu WAZE fara probleme.

 

A doua zi cand am ajuns, masina era deja pe elevator.

Inginerul a fost super OK, mi-a raspuns la toate intrebarile si mi-a explicat unde aveam nelamuriri.

 

S-au scurs 5 litri si au intrat 6. Diferenta de 1 litru mi s-a spus ca este in filtrul din baia de ulei.

 

Baia motanta este originala, identica cu cea care a fost pe masina.

 

Per total au fost super profi, au masurat constant temperatura in cutie, au completat cu ulei in mai multi pasi(cu motorul oprit si pornit), au trecut masina prin toate vitezele..

 

Singura problema a fost ca nu au putut sa reseteze adaptarile. Softul lor nu permitea(au spus si ei ca la unele masini merge si la altele nu). Din ce mi-am dat eu seama aveau o versiune veche de soft, si presupun ca pe masinile mai noi nu mai functioneaza cum trebuie.

 

Adaptarile le-am resetat ulterior la Efficent Services(http://www.teile.ro/ro). Au un soft mult mai nou:).

 

LE: Petrul a fost 1750 RON:)

Edited by Saghy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut. Am sunat si eu la Faur pentru o revizie la cutie. Mi-au dat estimare 1.885 RON pentru un BMW E71 30d, cutia in 8 rapoarte. Revin cu impresii (momentan nu au bai de ulei pe stoc, o voi face in prima jumatate a lui februarie). Am intrebat si de resetare - mi-au spus ca se face, nu au pomenit nimic de outdated soft sau altceva. Sper sa fie ok :)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Am facut azi schimbul de baie / ulei la cutie automata la F30 (116k km). Am 2 intrebari: 1. Masina trage mai slab acum, desi baietii mi-au zis ca nu, exista vreo sansa sa fi afectat remaparea facuta acum cateva luni? 2. Nu au reusit sa reseteze la 0 indicatorii, au zis ca trebuie cu soft BMW dar ca nu e neaparat necesar. Asa e?
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Am citit si eu numai de rau despre bimmer, nu cred ca voi trece pe-acolo vreodata.

La Service Scream (Tezparii) am mai fost, singura mentiune e ca am fost cu un zgomot cand motorul e putin subturat si vibreaza, mi-au zis ca sunt tampoanele la motor, le-am schimbat (oem) si e la fel. Evacuarea e impecabila, totul ca nou. Mai ramane sa schimb tamponul la cutie probabil, altceva nu am ce.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Vezi sa iti fi pus tampoanele care trebuie,

mie reprezentanta mi-a pus cu vacuum, desi eu aveam fara vacuum, si bineinteles nu am instalatie de vacuum.

 

Ai schimbat tamponul la cutie ?

Link to comment
Share on other sites

Vezi sa iti fi pus tampoanele care trebuie,

mie reprezentanta mi-a pus cu vacuum, desi eu aveam fara vacuum, si bineinteles nu am instalatie de vacuum.

 

Ai schimbat tamponul la cutie ?

 

Merg si alea cu vaccum. Am fost in aceeasi situatie anul trecut cand am schimbat tampoanele la motor. Am primit pe cele cu vaccum desi pe masina erau fara. Am mers din nou catre cel de la care le-am cumparat, vanzator de aici de pe forum de la care tot cumpar piese, iar cele fara vaccum nu se mai fabrica. Si pe realoem codurile vechi sunt inlocuite de cele noi cu vaccum. Din ce am citit la vremea aceea, sunt masini care au instalatie de vaccum pt motor si cumva poti controla "vibratia" motorului daca-mi amintesc aminte bine. Nu-i cine stie ceva treaba. Indeosebi pe la verisunile de america se gasesc masini cu instalatii de vaccum. N-am avut nici o problema cu tampoanele pana in prezent. Poti cauta prin depozite versiunile vechi, doar ca-i bataie de cap si nu se merita. Au facut o singura versiune din doua cate existau in trecut.

Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Merg si alea cu vaccum. Am fost in aceeasi situatie anul trecut cand am schimbat tampoanele la motor. Am primit pe cele cu vaccum desi pe masina erau fara.

 

Cele cu vacumm nu amortizeaza cum trebuie,

la semafor ... ma umpleau dracii

 

 

le-am schimbat cu unele de la CORTECO

pasive,

si simt diferenta.

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am facut azi schimbul de baie / ulei la cutie automata la F30 (116k km). Am 2 intrebari: 1. Masina trage mai slab acum, desi baietii mi-au zis ca nu, exista vreo sansa sa fi afectat remaparea facuta acum cateva luni? 2. Nu au reusit sa reseteze la 0 indicatorii, au zis ca trebuie cu soft BMW dar ca nu e neaparat necesar. Asa e?

 

Cu ISTA resetezi adaptarile cutiei. Inseama ca ei nu au. Unde ai facut schimbul?

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Astazi am schimbat si eu uleiul cutiei de viteze la un 520d f11 din 2012, 190000 km. Mecanicul mi-a spus ca am asteptat cam mult sa o schimb (am cumparat masina la 177000, si nu fusese schimbat niciodata). Totusi, uleiul arata bine, nu era aproape deloc pilitura de fier pe magneti. Masina schimba bine si inainte si schimba la fel de bine si acum.

Am lasat masina de duminica seara la ei, si luni la 12 era gata.

Au iesit 6,2 litri si au intrat 6,8 litri, cost total 1925 RON.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am schimbat si eu uleiul cutiei de viteze la un 520d f11 din 2012, 190000 km. Mecanicul mi-a spus ca am asteptat cam mult sa o schimb (am cumparat masina la 177000, si nu fusese schimbat niciodata). Totusi, uleiul arata bine, nu era aproape deloc pilitura de fier pe magneti. Masina schimba bine si inainte si schimba la fel de bine si acum.

Am lasat masina de duminica seara la ei, si luni la 12 era gata.

Au iesit 6,2 litri si au intrat 6,8 litri, cost total 1925 RON.

 

Cate trepte 6 sau 8+1?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Scria cineva mai sus ca nu iese mai mult de 4.5 litri, gresit! Am stat tot timpul pe langa masina cand am schimbat la X5 la Faur si in acelasi timp schimbau si la un F10 cu 250k km langa mine. Oamenii mai desfac niste suruburi pe la convertizor, pe care le strang apoi cu cheia dinamometrica exact pe cuplu dat in carte si am vazut cu ochii mei 6.4 litri cursi din F10 si 6.2 din X5. Daca nu iese mai mult de 4.5 litri, cel mai probabil sunt pierdut pe undeva :) Ahh si mai e o treaba, la Faur au lasat masina aproape 4 ore sa curga ulei din ea, cate serviceuri isi permit sa blocheze un elevator jumatate de zi ? Faur nu traieste din schimbat de ulei, fata de altii care cer de la 2400 de lei in sus si pun poza pe Feisbuk ca au facut un schimb de ulei la motor. Edited by filter
Link to comment
Share on other sites

Salut. Am si eu o mica problema dupa schimb ulei cutie automata 8HP. Metoda gravitationala.

Am observat ca la viteze mici la o franare usoare masina se infraneaza mai mult decat as vrea. E cam ca la manuala in frana de motor cand franezi sa zicem sa treci peste un bumper la o trecere de pietoni.

Sa fie de la cutie? Soft? Adaptari? Ce ma sfatuiti? Pe tester nu da nici o eroare.

Edited by Andrei525
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu dupa ce schimbi uleiul din cutie, primii 100-150 km se simte mai dur schimbul vitezelor pana cutia isi reface adaptarile...nu stiu daca e cazul si la tine, nu baga mana-n foc

 

 

Am mers mai mult de atat. Vre-o 10k. Doar ca s-a schimbat comportamanetul la franare daca e sa compar inainte si dupa in aceleasi situatii. Parca la viteza mica se simte o franare mai accentuata.

 

Daca nu se infraneaza cum ai vrea, problema e la masina sau la tine?

 

 

Ai si tu o problema

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut! Am cumparat De curand un bmw x5 f15 4.0D 2015 din reprezentanta Bmw Germania. Masina are 106000 km iar cutia imi face figuri doar la rece in treptele 2-3(se simt niste smucituri). Dupa ce se incalzeste, cutia schimba bine. Am mai avut un F10 2011 inainte si nu facea asa. La F10 reviziile la cva le faceam la blackpoint(un service ce repara cutii) care schimba tot uleiul din cutie.

Credeti ca, cu un schimb de ulei si filtru pot remedia problema?

PS: Cei de la service-ul ce repara cutii m-au sfatuit sa ii extind garantia, in caz de ceva sa o repare/schimbe dealerul bmw, spunandu-mi ca problema apare cel mai adesea de la blocul de valve. Problema este ca, cei de la bmw nu vor sa imi faca extindere de garantie pentru ca am depasit cu 3000 km revizia pentru lichidul de frana.

Edited by Ionut Cosmin
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare! BMW recomanda, in majoritatea cazurilor sa nu schimbam uleiul la cutie, insa producatorul cutiilor de viteze recomanda a se schimba uleiul la 8 ani sau 100.000 km...

 

https://www.zf.com/unitedkingdom/en_gb/corporate/aftermarket/spare_parts_corporate/transmissions_corporate/how_to_change_oil/change_oil.html

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Salut. Am schimbat si eu uleiul de la cutie la BMW meu 640 D xDrive F13 cu masina Ravenol si ulei Ravenol 8hp la 130,000 KM. Am observat totusi ca masina schimba vitezele mai rau ca inainte. Nu am resetat adaptarile. Sa fie schimburile mai rele (in principal primele schimburi la rece si putin mai violenta la unele schimburi in jur de 3000 rot/min). Oare ar trebui sa resetez adaptarile? S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Uleiul vechi arata destul de ok si nu era pilitura pe magnetii la fosta baie. Edited by Execitor
Link to comment
Share on other sites

Salutari! As avea si eu 2 intrebari privind acest schimb de ulei intr-un ZF 8HP.

 

1. Exista vreo metoda de a afla daca uleiul in cutie a fost schimbat vreodata? Masina a fost doar in reprezentante BMW, deci tind sa cred ca nu. Dar exista vreo alta metoda de verificare?

2. Exista vreun risc in folosirea pompei flush la schimb? Am citit ca multi ezita si prefera metoda gravitationala, precum face si ZF Faur.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am schimbat si eu uleiul de la cutie la BMW meu 640 D xDrive F13 cu masina Ravenol si ulei Ravenol 8hp la 130,000 KM. Am observat totusi ca masina schimba vitezele mai rau ca inainte. Nu am resetat adaptarile. Sa fie schimburile mai rele (in principal primele schimburi la rece si putin mai violenta la unele schimburi in jur de 3000 rot/min). Oare ar trebui sa resetez adaptarile? S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Uleiul vechi arata destul de ok si nu era pilitura pe magnetii la fosta baie.

 

Eu am schimbat uleiul in cutie la al meu e60 535d.

Masina smucea inainte de ulei cand o tineam in 2500 3000 rpm.

Sub 2500 sau peste 3000 rpm nu facea de loc schimba bine.

Am schimbat uleiul si nimic facea la fel ... nici un fel de eroare pe cutie.

Am resetat adaptarile cutiei si de atunci nu mai smuceste de loc nici unde ... si deja am aproape 20 000 km si merge fara nici un fel de smucitura

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.