Connected Drive servicii disponibile in RO
#1
Posted 04 September 2017 - 14:08
As dori sa ridic problema serviciilor Connected Drive.
Inteleg de pe site-ul BMW Romania ca disponibilitatea acestor servicii este deocamdata limitata in Romania.
Deasemenea, pe https://www.bmw-conn...-selection.html Romania nu exista inca pentru inregistrare.
Am apelat la un Dealer BMW pentru a activa in Romania serviciile Connected Drive, in conditiile in care masina mea a avut pana acum serviciile active in Germania.
Mi s-a spus ca serviciul BMW Online (vremea, stiri etc) nu poate fi activa intrucat acesta a fost gratuit doar pe o perioada de 3 ani de la achizitionarea masinii.
Sunt dispus sa achit activarea acestui serviciu, asa cum se poate face acest lucru si in DE sau UK, insa nu mi s-a oferit o varianta de a face acest lucru.
Din cate cunosc, la autoturismele noi BMW achizitionate acum din Romania, serviciile Connected Drive sunt active pentru o perioada de 3 ani.
Sa inteleg ca reactivarea serviciilor nu este posibila, dupa expirare?
#2
Posted 04 September 2017 - 14:22
#3
Posted 04 September 2017 - 15:24
Mi se pare cel putin bizar sa nu se poata (vrea) activarea serviciului pe o masina fabricata anterior, cumparata din alta tara, in conditiile in care nu exista nicio diferenta din punct de vedere hardware.
#4
Posted 04 September 2017 - 15:32
CatalinP, on 04 September 2017 - 15:24, said:
Mi se pare cel putin bizar sa nu se poata (vrea) activarea serviciului pe o masina fabricata anterior, cumparata din alta tara, in conditiile in care nu exista nicio diferenta din punct de vedere hardware.
Ti se pare bizar.... asa trateaza BMW Romania clientii care nu au cumparat masina noua de la ei .. don't give a shit
#5
Posted 04 September 2017 - 15:35
#6
Posted 04 September 2017 - 15:40
Ce nu exista momentan este site-ul localizat, prin care sa vanda aceste servicii, nici pentru cei care au cumparat masina din alta tara, nici pentru cei care au cumparat din RO si ale caror servicii expira.
Le prisosesc banii ce i-ar putea incasa pe aceste servicii?
Pentru clarificare, daca masina mea avea 2 ani vechime in loc de 3 (deci serviciul BMW Online inca activ gratuit), se pare ca puteau face trecerea de la DE la RO.
Dar intrucat BMW Online nu mai este activ in DE pentru masina mea, nu il pot activa cei de la BMW nici in RO. Eu asta am inteles de la dealer.
Masina mea este inregistrata acum pe Connected Drive Romania, dar doar pentru serviciile Mobile Care si Hotline. Practic, pentru a activa BMW Online, din cate inteleg, nu au posibilitatea de a ma taxa pentru activarea lui.
This post has been edited by CatalinP: 04 September 2017 - 15:46
#7
Posted 04 September 2017 - 15:47
#8
Posted 04 September 2017 - 15:49
As dori un raspuns de la Bavaria, daca tot e aici aria dedicata comunicarii directe cu ei.
#9
Posted 04 September 2017 - 15:54
#11
Posted 25 September 2017 - 16:01
-inainte de a inregistra serviciile Connected Drive la un dealer BMW din Romania, am putut fara probleme sa trec de la serviciile in Germania la cele din UK si invers, folosind site-urile Connected Drive dedicate tarilor in cauza, si codul acela de securitate primit in meniul Connected Drive din masina.
-ei bine, dupa inregistrarea in Romania, nu se mai poate face trecerea in nicio alta tara folosind mediul online si acel cod, ci trebuie printat un formular si expediat catre un dealer din tara respectiva.
Sunt extrem de dezamagit de modul in care BMW Romania si dealerii sai inteleg sa isi respecte clientii.
#12
Posted 25 September 2017 - 16:43
Infrastructura mentionata mai sus este una singura la Munich, doar BMW USA are servere separate de Connected Drive.
Pe Romania nu ai ce activa mai mult decat Online, Remote Services, Carplay si eventual Concierge.
RTTI, ParkNow, Online Entartainment nu functioneaza in Romania si nu din cauza BMW ci a furnizorilor externi de date.
Digital Charging Service, Online Fahrtenbuch sunt inutile in Romania.
Teleservice poti activa la un dealer de Romania dar nu am auzit pe niciunul pana acum sa isi sune clientii cand primesc notificarile in portal.
BMW Romania nu are absolut nici o treaba cu serviciul Connected Drive, totul tine de BMW AG, Romania nu este singura tara din UE unde sunt limitate.
This post has been edited by neo_andersson: 25 September 2017 - 16:46
#13
Posted 25 September 2017 - 16:49
Varianta online nu mai e posibila. Cel putin nu oficial.
Iar serviciul BMW Online la fel, cei din RO spun ca ei nu pot reactiva pe masina mea, ei doar activeaza timp de 3 ani pe masinile cumparate din RO incepand cu 07/2015.
#14
Posted 25 September 2017 - 16:53
In print-screen-ul atasat este o captura de live RTTI de pe serverul BMW din Munich, poti vedea ce tari nu au date de RTTI, nu e doar Romania, nici Finlanda nu are de exemplu.

#15
Posted 25 September 2017 - 17:13
Totusi, aceasta nu este o cale tocmai oficiala, si de aici revolta mea fata de BMW Romania.
Sunt tare curios ce vor face cu clientii ale caror masini au fost cumparate incepand cu 07/2015, atunci cand vor expira cei 3 ani de servicii gratuite.
#16
Posted 25 September 2017 - 17:54
06AC INTELLIGENT EMERGENCY CALL
06AE TELESERVICES
06AK CONNECTEDDRIVE SERVICES
Orice alta optiune nu se poate comanda din RO legata de Connected Drive.
Toate aceste optiuni sunt fara data de expirare, merg pe toata durata de viata a masinii.
#17
Posted 25 September 2017 - 18:06
Eu am acum disponibile in meniul Connected drive doar Mobile Care si Hotline.
This post has been edited by CatalinP: 25 September 2017 - 18:18
#18
Posted 25 September 2017 - 18:32
Eu am avut neșansa sa mi se comute serviciile, fără sa fiu intrebat, pe România, ocazie cu care "am pierdut" Concierge, Remote, RTTI, update la hărți, send to car.
Am scanat talonul, completat cererea și le-am trimis pe email in Germania, iar a 2 a zi erau reactivate toate.
Dintre toate, cel puțin pe teritoriul României cea mai interesantă mi se pare funcția Remote, in caz ca uiți sa încui mașina nu mai stai cu stres și trimiti comanda din app.
Următoarea care mi-ar plăcea sa fie activa e RTTI, însă slabe șanse sa o vedem așa de curând, pana atunci Waze

#20
Posted 26 September 2017 - 12:19
Dupa 3 ore am fost sunat de la centrul Connected Drive din Munchen si intrebat de ce pe Teil I apare alta adresa decat cea din formular.
Am explicat situatia, mi s-a spus sa retrimit formularul cu aceeasi adresa ca in Teil I (in Teil I apare adresa mea din Romania, nu a dealerului).
Vedem ce urmeaza...